Oom Govert was verliefdquote:Op zondag 27 juni 2004 14:20 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Waarom deed hij dat eigenlijk?
Ludo redde het leven van zijn 'zoon' Stefano door hem net op tijd weg te duwen terwijl een groot vat op hen viel. Ludo kwam er onder te liggen, terwijl de maffioso-familie vluchtte...Ludo raakte verlamd tot aan zijn middelquote:Op zondag 27 juni 2004 15:37 schreef Dizer het volgende:
Hoe was het ook al weer met Ludo afgelopen? Want hij was ervoor verlamd geraakt door dat hij Stefano's leven had gered. Maar bij deze val? Hoe was dat dan?
Dromen over gtst das niej goedquote:Op zondag 27 juni 2004 18:17 schreef Karliene het volgende:
Ik heb vannacht gedroomd dat Nina naar Marcus is toegevlucht...
Ik vond de laatste aflevering erg vermakelijk om te zien..
Alleen een beetje jammer dat Ray een paar seconde te laat belde
Volgens mij refereert Bigmac's ondertitel aan een user op Fok, niet aan het GTST personagequote:Op zondag 27 juni 2004 18:31 schreef Noa-lynn het volgende:
-bigmac-,ben jij voor martinuhhh?
Idd en ze is lievquote:Op zondag 27 juni 2004 18:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij refereert Bigmac's ondertitel aan een user op Fok, niet aan het GTST personage
Dan zeg je dat toch af!!quote:Op zondag 27 juni 2004 12:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik had barbeque met de klas....
Of je gaat met de hele klas kijkenquote:Op zondag 27 juni 2004 19:01 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Dan zeg je dat toch af!!
Waarschijnlijk houdt ook niet iedereen daar van barbeque... dat compenseert weerquote:Op zondag 27 juni 2004 19:03 schreef Bupatih het volgende:
Maar niet iedereen houdt van GTST :')
Jawel hoorquote:Op zondag 27 juni 2004 19:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Waarschijnlijk houdt ook niet iedereen daar van barbeque... dat compenseert weer
Krijg ik dan het langstlopende GTST toopic tot nu toe achter mijn naam ?quote:Op zondag 27 juni 2004 19:07 schreef BVO het volgende:
Dit topic zal binnenkort wel heel erg dood gaan vallen![]()
.
Moeten we het tot 30 augustus maar met [Ronde 1] GTST Tournament: Miss GTST 2004. en GTST Zomerstop #1 doen.
Subtiele hint dat we weer wachten op een stukje van Dizer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |