scanman01 +1quote:Op zaterdag 26 juni 2004 00:57 schreef scanman01 het volgende:
The Fly
en dat een uur na de KEY WEST opmerking van ranjaquote:Op maandag 28 juni 2004 12:03 schreef Phennim het volgende:
Key largo
quote:Op maandag 28 juni 2004 12:46 schreef dolle_hond het volgende:
almost famous 1973
Ze moesten van de nieuwe manager de geliefde bus laten staan voor het vliegtuig dat daarna bijna neerstort.....quote:Op maandag 28 juni 2004 13:21 schreef dolle_hond het volgende:
voor de tweede weet ik nog wel dat het refereert naar het gebeuren in het vliegtuig en Doris (de bus)
peins peins
quote:Op maandag 28 juni 2004 14:04 schreef twentemeisje het volgende:
No More Airplanes-Tour!!!
Tja... het is net als bij het voetballen... de een geeft de voorzet... de ander kopt 'm in ;-)quote:Op maandag 28 juni 2004 14:12 schreef Phennim het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ach gut, DH al het zware werk en dan twentemeisje +1
of: de een maakt een prachtige rush richting doel en de ander schopt m vlak voor het strafschopgebied neerquote:Op maandag 28 juni 2004 14:17 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Tja... het is net als bij het voetballen... de een geeft de voorzet... de ander kopt 'm in ;-)
(sorry dolle_hond)
Ik ga een nieuwe vraag bedenken
quote:Op maandag 28 juni 2004 14:52 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
of: de een maakt een prachtige rush richting doel en de ander schopt m vlak voor het strafschopgebied neer
ik zat te druk te fok-statten en te werken om het nieuwe fotootje op te merken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |