scanman01 +1quote:Op zaterdag 26 juni 2004 00:57 schreef scanman01 het volgende:
The Fly
en dat een uur na de KEY WEST opmerking van ranjaquote:Op maandag 28 juni 2004 12:03 schreef Phennim het volgende:
Key largo
quote:Op maandag 28 juni 2004 12:46 schreef dolle_hond het volgende:
almost famous 1973
Ze moesten van de nieuwe manager de geliefde bus laten staan voor het vliegtuig dat daarna bijna neerstort.....quote:Op maandag 28 juni 2004 13:21 schreef dolle_hond het volgende:
voor de tweede weet ik nog wel dat het refereert naar het gebeuren in het vliegtuig en Doris (de bus)
peins peins
quote:Op maandag 28 juni 2004 14:04 schreef twentemeisje het volgende:
No More Airplanes-Tour!!!
Tja... het is net als bij het voetballen... de een geeft de voorzet... de ander kopt 'm in ;-)quote:Op maandag 28 juni 2004 14:12 schreef Phennim het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ach gut, DH al het zware werk en dan twentemeisje +1
of: de een maakt een prachtige rush richting doel en de ander schopt m vlak voor het strafschopgebied neerquote:Op maandag 28 juni 2004 14:17 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Tja... het is net als bij het voetballen... de een geeft de voorzet... de ander kopt 'm in ;-)
(sorry dolle_hond)
Ik ga een nieuwe vraag bedenken
quote:Op maandag 28 juni 2004 14:52 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
of: de een maakt een prachtige rush richting doel en de ander schopt m vlak voor het strafschopgebied neer
ik zat te druk te fok-statten en te werken om het nieuwe fotootje op te merken
quote:Op maandag 28 juni 2004 15:17 schreef dolle_hond het volgende:
willow
Ja GFP... dat heb jij heel goed gezien!!! Blijkbaar is er dan toch nog wel een 'lijntje' (of hoe noemde je dat ook alweer?)quote:Op maandag 28 juni 2004 17:01 schreef GFP het volgende:
Slaat dit toevallig op mij tm
Doe mij maar The Missing....
Ron Howard
Cate Blanchet
Val Kilmer
Aaron Eckhart
Tommy Lee Jones
en ik schat in dat GFP vandaag niet meer online komtquote:Op maandag 28 juni 2004 20:22 schreef Phennim het volgende:
![]()
klinkt ongeveer zo eng als Julia Robertsquote:Op maandag 28 juni 2004 21:03 schreef EricusMaximus het volgende:
IBS is beter bekend als Irritable Bowel Syndrome
Je gaat er iig wel van aan de schijtquote:Op maandag 28 juni 2004 21:05 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
klinkt ongeveer zo eng als Julia Roberts
Ja, het 'prikkelbare ingewanden syndroom'quote:Op maandag 28 juni 2004 21:43 schreef dolle_hond het volgende:
poep-grappen![]()
Dat is er éénquote:Op maandag 28 juni 2004 21:54 schreef victorinox het volgende:
iig The Ladykillers
Dus BS heeft last van Irritable Bowel Syndrome?quote:Op dinsdag 29 juni 2004 10:14 schreef twentemeisje het volgende:
Along came Polly... onze vriend BS heeft er ook behoorlijk last van geloof ik
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 11:30 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dus BS heeft last van Irritable Bowel Syndrome?
(Vraag me niet waarom, maar die zin klinkt gewoon goed. Het zou enorm veel verklaren)
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 10:14 schreef twentemeisje het volgende:
Along came Polly... onze vriend BS heeft er ook behoorlijk last van geloof ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |