ja, je bent braafquote:Op vrijdag 25 juni 2004 15:04 schreef drelletje het volgende:
yeyeyyyeyeyyyeyyyyyeeeeeeey
Okeequote:Op vrijdag 25 juni 2004 15:05 schreef Jump het volgende:
[..]
ja, je bent braaf
straks komt er een hippoliet iets vragen hier
Wegwezen, stomme Belg.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 15:14 schreef hippoliet het volgende:
Kan ik ook op de lijst? Alvast bedankt!
tsop AT pandora PUNTJE be
Belgen zijn niet stom. enkel die er zich speciaal voor registrerenquote:Op vrijdag 25 juni 2004 15:16 schreef borisman het volgende:
[..]
Wegwezen, stomme Belg.![]()
Uitzondering op de regelquote:Op vrijdag 25 juni 2004 15:17 schreef Jump het volgende:
[..]
Belgen zijn niet stom. enkel die er zich speciaal voor registreren
* Cybersailor is zelf belg
Sorry,quote:Op vrijdag 25 juni 2004 15:17 schreef Jump het volgende:
[..]
Belgen zijn niet stom. enkel die er zich speciaal voor registreren
* borisman is zelf belg
Ik zal deze doorsturen naar:quote:Op vrijdag 25 juni 2004 15:17 schreef drelletje het volgende:
Zo je hebt er nu 5 deze hebben allemaal al een naam erin maar dat merk je wel
Een vraag die 20 keer per topic langskomt. Google deelt hun invites op willekeurige momenten uit; Ikzelf heb 5 dagen mogen wachten voor de eerste invites. En je moet het niet intensief gebruiken, want mensen die amper mailen krijgen ook invites.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 15:31 schreef thaduck het volgende:
Ik ben nu al paar dagen Gmail gebruiker maar heb tot op heden nog geen enkele invite mogen ontvangen
Hoelang duurt het gemiddeld voor je invites krijgt, en kan je het proces beinvloeden (lees: veel gebruik van maken oid?)
Gekopiėrd uit de OP:quote:Op vrijdag 25 juni 2004 15:31 schreef hippoliet het volgende:
wooooo .. wat een reactie ..
heb ik het niet netjes gevraagd?
quote:Let op! Toelatingseisen!
Mensen met amper 1 of minder posts op forum of FP worden niet toegevoegd. Deze mensen zijn in 99 vd 100 gevallen alleen uit op de Gmail account en zullen niet terugkomen om invites uit te delen. Dit zien wij gelijk. We hebben je door. Doe dus geen moeite.
5 a 6 dagen, invloed weet ik niet.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 15:31 schreef thaduck het volgende:
Ik ben nu al paar dagen Gmail gebruiker maar heb tot op heden nog geen enkele invite mogen ontvangen
Hoelang duurt het gemiddeld voor je invites krijgt, en kan je het proces beinvloeden (lees: veel gebruik van maken oid?)
Alvast bedankt.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 14:41 schreef Baris het volgende:
Als je zo een invite mail gekregen hebt, hoe ziet die mailtje er dan uit? Dus welke onderwerp enz. Want ik wil niet dat als ik zo een maltje krijg dat ik dan dat mailtje per ongeluk delete ofzo.
ben nu aan het twijfelen. dat is hier vlakbij.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 15:40 schreef hippoliet het volgende:
Ik ben inderdaad nieuw hier. Mag ik het dan nu nog eens vragen?
Ben een aardige Belg en woon vlaak aan de start van de City Parade.
Als je komt trakteer ik je met een frisse Belgische pint.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |