Waarom?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 13:42 schreef KieWie het volgende:
Advocaat is nog steeds een zot...
Ohja Nederland is toch door gegaan door enorme mazzel en nu is het een toptrainer...quote:Op vrijdag 25 juni 2004 13:39 schreef Zwansen het volgende:
Ohja Nederland is toch door gegaan en nu is het een toptrainer...
Jij bent volgens mij nog 1 van de enige die dit icon nog heeft... De rest heeft gauw zijn ouwe opgezocht...quote:Op vrijdag 25 juni 2004 13:45 schreef Murray het volgende:
We hebben van Letland gewonnen en de Duiters hebben verloren.
Geen van beide is een verdienste van Advocaat dus waarom Advocaat nu ineens weer een held is....
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 13:45 schreef Murray het volgende:
We hebben van Letland gewonnen en de Duiters hebben verloren.
Geen van beide is een verdienste van Advocaat dus waarom Advocaat nu ineens weer een held is....
Allemaal verraders zijn hetquote:Op vrijdag 25 juni 2004 13:52 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Jij bent volgens mij nog 1 van de enige die dit icon nog heeft... De rest heeft gauw zijn ouwe opgezocht...
Van dat icon van jou ben ik ook niet weg...quote:Op vrijdag 25 juni 2004 14:00 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Stelletje huilies. De "rel" was leuk voor een dag. En nu heeft opeens bijna niemand meer een anti-Dick avatar. Beetje jammer..
Beetje tegenwicht voor al die Nederlandse avatars.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 14:02 schreef Zwansen het volgende:
Van dat icon van jou ben ik ook niet weg...
Solidariteit is ok!quote:Op vrijdag 25 juni 2004 14:04 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Beetje tegenwicht voor al die Nederlandse avatars.
ja goed,.. bedoelde het eigenlijk andersquote:Op vrijdag 25 juni 2004 14:10 schreef KieWie het volgende:
Een boxer kan er niets aan doen, die is als zo'n soort hond geboren... Wreedheid tegen dieren vind ik sowieso niet kunnen...
Pff jij bent dom en kortzichtig zeg.. De overige honderden topics niet gelezen? Ik vind advocaat nog steeds een eikel en een derde rangs amateurcoach.. Alleen is dr nu wel weer even genoeg gezeken en denk ik dat Oranje meer gebaat is bij steun.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 13:39 schreef Zwansen het volgende:
Ohja Nederland is toch door gegaan en nu is het een toptrainer...
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 14:23 schreef devv05 het volgende:
[..]
Pff jij bent dom en kortzichtig zeg..
dat had iedereen ook wel verwacht van jouquote:Op vrijdag 25 juni 2004 14:20 schreef Mugen_Honda het volgende:
Hier.
Ik blijf tegen Advocaat.
ik weet zeker dat ze zich in Portugal ontzettend gesteund voelen nu.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 14:23 schreef devv05 het volgende:
Pff jij bent dom en kortzichtig zeg.. De overige honderden topics niet gelezen? Ik vind advocaat nog steeds een eikel en een derde rangs amateurcoach.. Alleen is dr nu wel weer even genoeg gezeken en denk ik dat Oranje meer gebaat is bij steun.
Je draait het om, hij is gewoon slecht begonnen tegen Duitland (na een verprutste voorbereiding) en dat moest zoals gewoonlijk weer met wissels gecorrigeerd worden.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 14:41 schreef RM-rf het volgende:
Advocaat heeft goed gewisseld tegen Duitsland, maar daarnaast overtuigd hij niet.
Alsof ik poog Advocaat in bescherming te nemen, ik noem daar enkel op wat hij wel goed heeft gedaan, mag dat soms al helemaal niet meer?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 14:46 schreef Murray het volgende:
[..]
Je draait het om, hij is gewoon slecht begonnen tegen Duitland (na aan verprutste voorbereiding) en dat moest zoals gewoonlijk weer met wissels gecorrigeerd worden.
Het is wel zo Zwansen. Denk even na in het vervolg ipv dit belachelijke topic te openen waarin je de anti-Dick mensen even op hun plaats denkt te kunnen zetten.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 14:24 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Logisch met die vele duizenden oranje supporters daar. Je kan kritiek hebben en tegelijkertijd toch het team steunen. Het heeft in iedergeval wel geholpen, want er wordt nu voor een systeem gekozen waar WEL mee gewonnen wordt. Eigenlijk zou Dick ons dankbaar moeten zijn. Ook al moest dat bord voor zn kop ietwat hardhandig verwijdert worden.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 14:34 schreef Murray het volgende:
[..]
ik weet zeker dat ze zich in Portugal ontzettend gesteund voelen nu. :')
Gelukkig ben je er zelf ook van bewustquote:Op vrijdag 25 juni 2004 14:24 schreef Zwansen het volgende:
[..]
denk je dat werkelijk, of is zoiets een slip-of-the-tongue omdat het niveau van dit bash-topic an sich al erg laag is ...?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 18:30 schreef devv05 het volgende:
Het heeft in iedergeval wel geholpen, want er wordt nu voor een systeem gekozen waar WEL mee gewonnen wordt. Eigenlijk zou Dick ons dankbaar moeten zijn.
Ik denk wel dat ie ervan geschrokken is. Hij kan zich nu gewoon niet meer dat soort fouten permitteren.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 18:42 schreef RM-rf het volgende:
[..]
denk je dat werkelijk, of is zoiets een slip-of-the-tongue omdat het niveau van dit bash-topic an sich al erg laag is ...?
Ja want als je Advocaat kut blijft vinden dan moet je dat icoon wel altijd blijven dragen en mag nooit meer veranderd worden. Doe je dat wel om bijvoorbeeld het Elftal te ondersteunen, dan vind je automatisch Advocaat de beste trainer ooit.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 18:54 schreef ASroma het volgende:
advocaat blijft kut. Die icoons waren gewoon voor de hypocrietjes onder ons.
Chargering van feiten. Elftal en bodschoach zijn onderdelen, géén geheel.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 19:23 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Ja want als je Advocaat kut blijft vinden dan moet je dat icoon wel altijd blijven dragen en mag nooit meer veranderd worden. Doe je dat wel om bijvoorbeeld het Elftal te ondersteunen, dan vind je automatisch Advocaat de beste trainer ooit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |