Dan moet je naar Studio Sportzomer kijken, dat is zoveel beter. Dat geven de kijkcijfers ook wel aan.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 12:44 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dank
[..]
Tis de eerste keer dat ik het zie en ik vind het wel grappig
Ik vind het alleen zo saai.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 12:48 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Dan moet je naar Studio Sportzomer kijken, dat is zoveel beter. Dat geven de kijkcijfers ook wel aan.
Leukere gasten, geen stomme dingen zoals de Oranjekoets en het SMSje van Frits en geen slechte muziek, want ik hoef echt geen Boris te horen als ik naar een EK progamma kijk. Bovendien heeft Koeman geen mening en is Mulder een oude zeikerd geworden, en als je Paul de Leeuw en Karin Bloemen in je progamma uit nodigt, heb je er sowieso niks te zoeken.
Jack van Gelder presenteert op de NOS Studio Sportzomer van 22:45 tot 23:30, en met Ruud Gullit, Mateja Kezman, Wilfried de Jong, Gerald Sibon, Leo Beenhakker, Guus Hiddink, Hugo Borst, Nigel de Jong, Mark van Bommel, Bert van Marwijk heb ik geen enkele gast gezien die niet leuk was.
Dan ben jij geen voetballiefhebber.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 12:50 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik vind het alleen zo saai.. En Jack lacht teveel om zijn eigen grappen
.
Die oranjekoets vind ik dan weer leuk. Teletoeters op hun best
.
Ik heb het niet zo op Jack van Gelder. Behalve toen hij bijna klaarkwam toen Bergkamp scoorde vond ik hem wel grappig. Verder heb ik het niet zo op al dat technische geleuter, dan vind ik BVD toch prettiger om naar te kijkenquote:Op vrijdag 25 juni 2004 12:48 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Dan moet je naar Studio Sportzomer kijken, dat is zoveel beter. Dat geven de kijkcijfers ook wel aan.
Leukere gasten, geen stomme dingen zoals de Oranjekoets en het SMSje van Frits en geen slechte muziek, want ik hoef echt geen Boris te horen als ik naar een EK progamma kijk. Bovendien heeft Koeman geen mening en is Mulder een oude zeikerd geworden, en als je Paul de Leeuw en Karin Bloemen in je progamma uit nodigt, heb je er sowieso niks te zoeken.
Jack van Gelder presenteert op de NOS Studio Sportzomer van 22:45 tot 23:30, en met Ruud Gullit, Mateja Kezman, Wilfried de Jong, Gerald Sibon, Leo Beenhakker, Guus Hiddink, Hugo Borst, Nigel de Jong, Mark van Bommel, Bert van Marwijk heb ik geen enkele gast gezien die niet leuk was.
Gisteren ben ik er ook even blijven hangenquote:Op vrijdag 25 juni 2004 12:52 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Dan ben jij geen voetballiefhebber..
Hugo Borst en Co Adriaanse gisteren waren weer geweldig..
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 12:48 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wat een poepie.
Vervelende vent is dat. Het zo zo een DJ op Radio2 kunnen zijn.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 12:52 schreef Svensational het volgende:
Ik heb het niet zo op Jack van Gelder.
Karin Bloemen was leukquote:Op vrijdag 25 juni 2004 12:52 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op Jack van Gelder. Behalve toen hij bijna klaarkwam toen Bergkamp scoorde vond ik hem wel grappig. Verder heb ik het niet zo op al dat technische geleuter, dan vind ik BVD toch prettiger om naar te kijkenKarin Bloemen als gast was idd een beetje te, net als Andre Kuipers, wat een niksnut is dat zeg
.
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 12:53 schreef BVO het volgende:
[..]
Gisteren ben ik er ook even blijven hangen. Zag Co Adriaanse en die is altijd wel interessant.
Hugo Borst is natuurlijk ook niks meer dan een lul met vingers.
Ik vind Robin een beetje een lul. Beetje naar supporters spugen.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 12:54 schreef BVO het volgende:
[..]
Karin Bloemen was leuk.
Maar van sommige gasten vraag je je idd af wat ze in een voetbalprogramma doen..
Paul de Leeuw, Karin Bloemen Johan Derksen, Robin van Persie enz. vind ik dan weer wel leuk.
Mwah, hij is wel sympathiek enzo, maar ik vind dat hij 9 van de 10 keer gewoon onzin uitkraamt.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 12:55 schreef RedGuy het volgende:
[..]!
Hugo Borst is zo geweldig, ook altijd bij Studio Voetbal. Hoe kun je die nou niet tof vinden?
Hugo schreef in het AD dat hij zijn liefde voor het Nederlands Elftal heeft terug gevonden na Nederland - Tjechië.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 12:56 schreef Svensational het volgende:
Ik heb Hugo Borst nog niet gezien dit EK, maar hem kennende zal het enige wat hij doet wel zijn: Advocaat afzeiken, beweren dat Nederland er in de 1e ronde uit zou liggen, nu beweren dat ze er tegen zweden uit liggen. Als het maar anti-oranje is.
Robin isquote:Op vrijdag 25 juni 2004 12:56 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Ik vind Robin een beetje een lul. Beetje naar supporters spugen.!
Maar ik heb wel voor hem staan klappen na Feyenoord - Zwolle..
Advocaat moest opgehangen en gestenigd worden volgens hemquote:Op vrijdag 25 juni 2004 12:56 schreef Svensational het volgende:
Ik heb Hugo Borst nog niet gezien dit EK, maar hem kennende zal het enige wat hij doet wel zijn: Advocaat afzeiken, beweren dat Nederland er in de 1e ronde uit zou liggen, nu beweren dat ze er tegen zweden uit liggen. Als het maar anti-oranje is.
D'r Michels-imitatie was leuk (Van der Sar scoort alles, 14-7quote:Op vrijdag 25 juni 2004 12:54 schreef BVO het volgende:
[..]
Karin Bloemen was leuk.
Nou dat bedoel ik. Zelfs Jan Mulder is nog niet zo erg...quote:Op vrijdag 25 juni 2004 12:58 schreef BVO het volgende:
[..]
Advocaat moest opgehangen en gestenigd worden volgens hem.
Dus idd ant-oranjequote:Op vrijdag 25 juni 2004 12:57 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Hugo schreef in het AD dat hij zijn liefde voor het Nederlands Elftal heeft terug gevonden na Nederland - Tjechië..
Robin kan bestquote:Op vrijdag 25 juni 2004 12:58 schreef BVO het volgende:
[..]
Robin is. De enige Feyenoorder (al is 'ie dat niet meer
) die ik regelmatig heb gesproken
.
Ik vond alleen dat ze hem bij Villa BVD een beetje als een dombo afschilderden![]()
.
Gelukkig dat meneer de mod het er mee eens isquote:Op vrijdag 25 juni 2004 13:01 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ja, ik vind dat ook allemaal.
Mwah, ik ben nog steeds van mening dat Robin "mislukt" is door het falen van het technisch beleid. Hij is sowieso niet zo arrogant hor, het is juist meer een erg teruggetrokken en bescheiden jongen. Zulke verhalen worden vaak overtrokken vind ik.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 13:02 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Robin kan bestzijn, maar dat heeft hij godverdomme nooit laten blijken. Speelde als een vedette, en was vaak slechter dan Lurling. Toch wens ik hem veel geluk bij Arsenal, als hij maar twee keer van Liverpool FC verliest.
.
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 13:04 schreef RedGuy het volgende:
Ik vind ook dat Advocaat opgehangen moet worden. En het liefst daarna nog op de brandstapel. Die man is gewoon een tactisch drama.
Als hij naar PSV was gegaan had ik gehoopt dat hij zijn benen zou breken en nooit meer zou kunnen voetballen.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 13:07 schreef BVO het volgende:
[..]
Mwah, ik ben nog steeds van mening dat Robin "mislukt" is door het falen van het technisch beleid. Hij is sowieso niet zo arrogant hor, het is juist meer een erg teruggetrokken en bescheiden jongen. Zulke verhalen worden vaak overtrokken vind ik.
Z'n stap naar Arsenal vind ik alleen niet zo slim, hij had beter op de Robben-manier eerst naar PSV kunnen gaan.
Hij is 2,5 maand geleden trouwens getrouwd.
Serieus?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 13:07 schreef BVO het volgende:
Hij is 2,5 maand geleden trouwens getrouwd.
Jaquote:Op vrijdag 25 juni 2004 13:10 schreef Svensational het volgende:
[..]
Serieus?.
Nou jah zeg.....das wel erg overdreven zeg....quote:Op vrijdag 25 juni 2004 13:04 schreef RedGuy het volgende:
Ik vind ook dat Advocaat opgehangen moet worden. En het liefst daarna nog op de brandstapel. Die man is gewoon een tactisch drama.
toch niet van....quote:Op vrijdag 25 juni 2004 13:11 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja. Met Bouchra (geloof dat je het zo schrijven moet
) Ze ziet er wel leuk uit hoor
.
Beetje jong alleen. (-edit: om te trouwen dan
)
OMFG!!! Dat wou ik dus ook gaan vragen!!!quote:Op vrijdag 25 juni 2004 13:12 schreef niksan het volgende:
[..]
toch niet van....![]()
Starmaker. K-Otic. Jamie van Di-rect.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 13:15 schreef BVO het volgende:
Waarvan?.
Oh die. Nee, niet die. Ze komt ook hier uit de buurt. Ik vond die starmaker-Bouchra er trouwens leuker uitzienquote:Op vrijdag 25 juni 2004 13:16 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Starmaker. K-Otic. Jamie van Di-rect.
Wat is er met Riann?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 13:16 schreef Riann het volgende:
Wie wil mij troosten
Omdat je geen modje bent geworden? BVO en ik zijn het ook niet geworden...quote:Op vrijdag 25 juni 2004 13:16 schreef Riann het volgende:
Wie wil mij troosten
of vind ze Robin leuk??quote:Op vrijdag 25 juni 2004 13:16 schreef Riann het volgende:
Wie wil mij troosten
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 13:19 schreef Svensational het volgende:
[..]
Omdat je geen modje bent geworden? BVO en ik zijn het ook niet geworden...
Wanneer is dat?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 13:04 schreef Svensational het volgende:
btw, ga jij ook Nederland-Frankrijk niet kijken?
4 juli.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 13:23 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Wanneer is dat?
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 13:24 schreef RedGuy het volgende:
[..]
4 juli.
Als je wil dat ik aardig voor je ga modereren moet je me feliciteren.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 13:22 schreef RedGuy het volgende:
Ik ook niet..
Op een zondag...quote:Op vrijdag 25 juni 2004 13:23 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Wanneer is dat?
Jij had ook gesolliciteerd?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 13:22 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Ik ook niet..
Dan kijk ik niet, want dan moet ik leren. Maandag heb ik Latijn schoolexamen, en dat is moeilijk, dus moet ik veel leren.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 13:26 schreef Svensational het volgende:
Op een zondag...
wat ie zegt is waar.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 13:27 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..].
Uiteraard.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 13:28 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij had ook gesolliciteerd?
Omdat ik gtst zo lang moet missenquote:Op vrijdag 25 juni 2004 13:19 schreef BVO het volgende:
[..]
Wat is er met Riann?.
Dream on, Zweden heeft een leuk team maar Nederland wint dit met twee vingers in de neus.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 13:32 schreef BVO het volgende:
Het wordt sowieso Zweden-Tsjechië op 4 juli hoor. Maar dat ga ik uiteraard ook kijken.
Ik hoop hetquote:Op vrijdag 25 juni 2004 13:33 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Dream on, Zweden heeft een leuk team maar Nederland wint dit met twee vingers in de neus.
Had ik al gezegd welke zondag? Of heb je elke maandag Latijn schoolexamen?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 13:28 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dan kijk ik niet, want dan moet ik leren. Maandag heb ik Latijn schoolexamen, en dat is moeilijk, dus moet ik veel leren.
Is 't omdat Spanje er al uitligt? Dat je wilt dat Nederland er ook uitvliegt?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 13:32 schreef BVO het volgende:
Het wordt sowieso Zweden-Tsjechië op 4 juli hoor. Maar dat ga ik uiteraard ook kijken.
Gelukkig niet.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 13:37 schreef Svensational het volgende:
Had ik al gezegd welke zondag? Of heb je elke maandag Latijn schoolexamen?.
Wat is er?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 13:16 schreef Riann het volgende:
Wie wil mij troosten
Vanavond laatste keer gtst en dan weer zo lang wachtenquote:Op vrijdag 25 juni 2004 13:41 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wat is er?
Nederland moet zaterdag tegen Zweden, dan in de halve finale tegen Portugal op woensdag en dan zondag 4 juli in de finale tegen Denemarken/Griekenland/Frankrijk/Tsjechiëquote:Op vrijdag 25 juni 2004 13:39 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Gelukkig niet..
Nee, wanneer moet Nederland nu weer voor het eerst voetballen?
Waar staat dat ik dat wil?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 13:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
Is 't omdat Spanje er al uitligt? Dat je wilt dat Nederland er ook uitvliegt?
Gadver.....de allerstomste serie ooit!!! IEDEREEN HEEFT HET MET ELKAAR GEDAAN in the bold!!!!quote:Op vrijdag 25 juni 2004 13:41 schreef Riann het volgende:
[..]
Vanavond laatste keer gtst en dan weer zo lang wachten
we hebben gelukkig the bold nog
Sorry, ik las het verkeerd...Je denkt dat ze eruit vliegen...quote:Op vrijdag 25 juni 2004 13:50 schreef BVO het volgende:
[..]
Waar staat dat ik dat wil?.
Hahaha, als ik soms lees in de gids waar dat over gaat... Al 20 jaar dezelfde karakters. Dan krijg je dat soort rare verhaallijnen, zie Laura in GTST.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 13:52 schreef Dizer het volgende:
Gadver.....de allerstomste serie ooit!!! IEDEREEN HEEFT HET MET ELKAAR GEDAAN in the bold!!!!
Het zou verboden moeten worden door al dat incest! Nou..het lijkt zowat op incest!
Ik vrees dat ik hier de soapnerd ben.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 14:00 schreef Riann het volgende:
Ja eeeh ik ben wel hier DE SOAPNERDen kraak the bold niet af...
En toch geen mod geworden.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 14:05 schreef RedGuy het volgende:
Ik vrees dat ik hier de soapnerd ben..
tssskquote:Op vrijdag 25 juni 2004 15:45 schreef BVO het volgende:
Ben naar het tennis aan het kijken.
Stem op mij en je krijgt een snoepje!quote:Op vrijdag 25 juni 2004 16:10 schreef BVO het volgende:
Fok!Crew Tournament! Tweede ronde!
Tom_Tom- Vs. static.
Ze willen gewoon van de SHO-mods af, geloof ik..
Heb ik al gedaanquote:Op vrijdag 25 juni 2004 16:31 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Stem op mij en je krijgt een snoepje!.
Dat komt omdat dit zo'n leuk topic is met een leuk iemand in de titelquote:Op vrijdag 25 juni 2004 16:57 schreef dunn0w het volgende:......
Soo jullie zijn snel...
Oh ja?! .. zou het daar aan liggen??quote:Op vrijdag 25 juni 2004 17:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat komt omdat dit zo'n leuk topic is met een leuk iemand in de titel![]()
Nu?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 17:07 schreef niksan het volgende:
whieeee!!
* BVO gaat beachvolleyballen, wie doet er mee??![]()
Ja.... dat is zooo vet...quote:Op vrijdag 25 juni 2004 17:07 schreef niksan het volgende:
whieeee!!
* dunn0w gaat beachvolleyballen, wie doet er mee??![]()
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 17:08 schreef BVO het volgende:
[..]
Nu?
Koud.
spot aan!quote:Op vrijdag 25 juni 2004 17:09 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Ja.... dat is zooo vet...
Heb je wel mooi weer besteld dan?
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 17:12 schreef niksan het volgende:
[..]kamer leeghalen, verwarming op 25 graden en volleyballen maar!!
zand moet je er maar bij denken, die troep wil ik niet in de kamer
Hoe lang ben je dan?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 17:13 schreef BVO het volgende:.
Ik heb m'n lengte in elk geval mee.
quote:
1.90quote:Op vrijdag 25 juni 2004 17:15 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Hoe lang ben je dan?
jij staat bij het net!quote:Op vrijdag 25 juni 2004 17:16 schreef BVO het volgende:
[..]
1.90.
En.. ik lig aan het strand..... te zonnenquote:Op vrijdag 25 juni 2004 17:18 schreef niksan het volgende:
dubbel
Ik hou wel van lange vrouwenquote:Op vrijdag 25 juni 2004 17:18 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Nog ff en ik haal je in...
je wordt veel mooier bruin, wanneer je in beweging bentquote:Op vrijdag 25 juni 2004 17:19 schreef dunn0w het volgende:
[..]
En.. ik lig aan het strand..... te zonnen.
Dat is waar....quote:Op vrijdag 25 juni 2004 17:21 schreef niksan het volgende:
[..]
je wordt veel mooier bruin, wanneer je in beweging bent
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 17:20 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik hou wel van lange vrouwen.
Hind is ook in de 1.80.
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 17:20 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik hou wel van lange vrouwen.
Hind is ook in de 1.80.
Dan moet jij dus bij het net.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 17:30 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik overtref je 1 cm!
Ik kan niet volleyballen.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 17:34 schreef BVO het volgende:
Dan moet jij dus bij het net..
er kunnen 3 bij het net! er moeten in totaal 5 mensen mee doen, geloof ikquote:Op vrijdag 25 juni 2004 17:34 schreef BVO het volgende:
[..]
Dan moet jij dus bij het net..
o jawel!quote:Op vrijdag 25 juni 2004 17:35 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik kan niet volleyballen.
kun jij ook volleyballen?? wij met zijn tweetjes (tot nu toe) achterquote:Op vrijdag 25 juni 2004 17:41 schreef Riann het volgende:
Zal ik dan maar zeggen dat ik 1.72 ben![]()
Wel ooit gedaan op school vroeger met gym Als ik eens wel een keer mee deedquote:Op vrijdag 25 juni 2004 17:42 schreef niksan het volgende:
[..]
kun jij ook volleyballen?? wij met zijn tweetjes (tot nu toe) achter![]()
WIL je volleyballen??quote:Op vrijdag 25 juni 2004 17:43 schreef Riann het volgende:
[..]
Wel ooit gedaan op school vroeger met gym Als ik eens wel een keer mee deed
Maar kunnen NEE
Weet niet... HOEZO???quote:Op vrijdag 25 juni 2004 17:44 schreef niksan het volgende:
[..]
WIL je volleyballen??![]()
![]()
Riann staat achterinquote:Op vrijdag 25 juni 2004 17:56 schreef Riann het volgende:
[..]
Weet niet... HOEZO???
wieeee!!! we hebben een team! nu spelen! wie slaat op??quote:Op vrijdag 25 juni 2004 17:57 schreef BVO het volgende:
[..]
Riann staat achterin.
.. of....quote:Op vrijdag 25 juni 2004 18:05 schreef Riann het volgende:
Hoe heet ons team
SOAPTEAM![]()
Zozo.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 23:45 schreef Svensational het volgende:
Frankrijk uitgeschakeldVerassend. Maar goed, nu kan Nederland tenminste het ek winnen
Nee, sorry.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 23:49 schreef Svensational het volgende:
Interesseer je je dan echt helemaal niet voor voetbal?.
Ik ga alleen met bruiloften/begrafenissen naar de kerk.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 00:03 schreef Svensational het volgende:
Ben jij er ook zo eentje die alleen met kerst naar de kerk gaat?
Ik ook. Al is het voor mij alweer 1,5 jaar geleden. Vooral toen we bovenin de kerk waren en je heel die kerk 30 meter onder je zag was het toch wel eng. Ik heb hoogtevreesquote:Op zaterdag 26 juni 2004 11:15 schreef Tom_Tom- het volgende:
De laatste keer dat ik in een kerk ben geweest is vorig jaar mei geweest. In de Sint Pieter. In. Rome.
.
Jij bent ook naar die koepel bovenin geweest, dat je zo'n prachtig uitzicht hebt opquote:Op zaterdag 26 juni 2004 11:18 schreef BVO het volgende:
Ik ook. Al is het voor mij alweer 1,5 jaar geleden. Vooral toen we bovenin de kerk waren en je heel die kerk 30 meter onder je zag was het toch wel eng. Ik heb hoogtevrees.
Bij ons ook, alleen de laatste dag, dat we op de Sint Pieter waren, toen was het bewolkt enzo. Iedereen was keibruin geworden.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 11:26 schreef BVO het volgende:
Het weer was ook, dus je kopn alles zien. We hebben die hele week sowieso goed weer gehad.
quote:Op zaterdag 26 juni 2004 23:41 schreef BVO het volgende:
Ik kreeg zowat een hartverzakking.
Hij heeft nog gelijk ookquote:Op zaterdag 26 juni 2004 23:33 schreef _bigmac_ het volgende:
Wat is dat nou ???
We zijn natuurlijk door enzo wat super goed maar over het publiek.
Bij Portugal heerlijke zuideuropese babes op de tribunes
Bij Zweden nu weer smul smul smul
Laatst tegen Tsjechie ook prachtige oost europese dames
En dan komt Nederland met de oranje indiaan![]()
Ik nietquote:Op zaterdag 26 juni 2004 23:43 schreef BVO het volgende:
[..]
Hij heeft nog gelijk ook.
Ik heb ook voor het grootste deel met m'n ogen dicht gezeten.
Kan Silvie Meis sms'en?quote:Op zondag 27 juni 2004 00:05 schreef BVO het volgende:
Wat zou Silvie aan het sms'en zijn?
[afbeelding]
quote:Op zondag 27 juni 2004 00:07 schreef BVO het volgende:
DWHN onderschrift bij foto Silvie: Silvie smst naar Rafael: Hey liefje, weet je het al, Nederland heeft gewonnen!.
Hij stond eerst hopeloos achter, toen ver voor, en nu weer gelijk...quote:Op zondag 27 juni 2004 00:09 schreef BVO het volgende:
Stem allemaal 'ns even op Tommerd.
.
Ik ook van jou! Jij hebt mij een zak snoep gegeven! We hebben nu dus officieel snoepjes-verkeringquote:Op zondag 27 juni 2004 00:20 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik hou van jullie..
dat hoofd ook toen hij die bal tegenhieldquote:Op zondag 27 juni 2004 09:10 schreef dunn0w het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
..
.... van de Sar
.... mijn held
.
Zo van: 'I am the Man'!quote:Op zondag 27 juni 2004 11:01 schreef niksan het volgende:
[..]
dat hoofd ook toen hij die bal tegenhield
Ja! ik heb hem nog nooit zo driftig gezienquote:Op zondag 27 juni 2004 11:16 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Zo van: 'I am the Man'!
quote:Op zondag 27 juni 2004 11:45 schreef Dizer het volgende:
Goedemorgen allemaal
Is dit de eerste keer dat Nederland wint met penalties?
In ieder geval weinig voorgekomen dan, dan NL wint met penalties!
hoe zat het twee jaar geleden?? wanneer waren we uitgeschakeld.....al in de voorrondequote:Op zondag 27 juni 2004 12:46 schreef BVO het volgende:
Ben pas net wakker.
Ja, Nederland heeft op 4 van de laatste 5 toernooien waaraan ze meededen verloren met penalties (1992, 1996, 1998, 2000).
We hadden ons niet gekwalificeerd voor het WKquote:Op zondag 27 juni 2004 13:21 schreef niksan het volgende:
[..]
hoe zat het twee jaar geleden?? wanneer waren we uitgeschakeld.....al in de voorronde![]()
Ik kan me er echt niets meer van herinneren![]()
quote:Op zondag 27 juni 2004 12:44 schreef eSSe het volgende:
Iedereen zag dat Sylvie na de wedstrijd zat te sms'en met Rafael (dat nemen we aan)
De vraag is wat sms'tje ze nou eigenlijk naar Rafael?
Voorbeeld: JaMMeR DaT Je NieT MeeDeeD RaFFie, MaaR DaN HeP Je WeL eNeRGie oVeR VooR VaNaVoND.... iK HeB eR ZiN iN... KuSJeS VaN Je MoKKeLTJe (Je MoeT Me NoG STeeDS VeRTeLLeN WaT eeN MoKKeL iS...)
oh zo moet ik een smsje versturen!!quote:Op zondag 27 juni 2004 15:01 schreef BVO het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 juni 2004 17:05 schreef BVO het volgende:
Als Nederland op z'n best speelt (zoals tegen Tsjechië) en van der Meyde op de bank blijft heb ik er op zich wel vertrouwen in...
ik heb zo'n idee dat we weer gelijk spelen en verliezen met penaltiesquote:Op zondag 27 juni 2004 17:09 schreef Dizer het volgende:
Hmz...ik zeg:
3-2 Nederland!
Ik had dat ook altijd aan het eind van het jaar, dan wil het gewoon niet meer.....quote:Op zondag 27 juni 2004 18:55 schreef Tom_Tom- het volgende:
Bah, ik heb morgen Latijn SE, ben al de hele dag aan het leren en het is zo kut.
In principe ben ik er na morgen vanaf. Dan heb ik alleen nog Aardrijkskunde SE (en dat is simpel) en geschiedenis (dat is leuk, dus vind ik niet erg om te leren).quote:Op zondag 27 juni 2004 19:00 schreef niksan het volgende:
Ik had dat ook altijd aan het eind van het jaar, dan wil het gewoon niet meer.....
kom op! over een paar weekjes heb je vakantie en ben je er vanaf!![]()
gewoon proberen....het zal wel lukken morgenquote:Op zondag 27 juni 2004 19:02 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
In principe ben ik er na morgen vanaf. Dan heb ik alleen nog Aardrijkskunde SE (en dat is simpel) en geschiedenis (dat is leuk, dus vind ik niet erg om te leren).
Maar Latijn is een zware kluif....
quote:Op zondag 27 juni 2004 19:45 schreef Bupatih het volgende:
Tom_Tom- en BVO, jullie houden jullie mond over mijn foto![]()
quote:Op zondag 27 juni 2004 19:45 schreef Bupatih het volgende:
Tom_Tom- en BVO, jullie houden jullie mond over mijn foto![]()
Baros.quote:Op maandag 28 juni 2004 11:36 schreef dunn0w het volgende:
haaaaaaaaai iedereeen.
jullie gister ook nog EK gezien.. of vinden jullie dat niet spannend als NL niet hoeft te spelen?
Niks mee te maken.quote:Op maandag 28 juni 2004 09:58 schreef Riann het volgende:
Sorry tom_tom ik heb toch voor isabeau gekozen
Isabeau isik heb haar ook al 2 keer in het echt mogen ontmoeten en toen was ze ook
en 10 juli komt er een 3e keer
![]()
![]()
quote:Op zondag 27 juni 2004 22:06 schreef Dizer het volgende:
Are those freaking sharks with freaking lasers on them?![]()
Wat zei ik nou???quote:
Had je maar niet tegen over isabeau moeten komen te staanquote:Op maandag 28 juni 2004 13:34 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Niks mee te maken..
Ik ben toch het allerleukst.
Dat heb ik niet uitgekozen!quote:Op maandag 28 juni 2004 16:37 schreef Riann het volgende:
Had je maar niet tegen over isabeau moeten komen te staan![]()
ik ook niet maar als je tegen over de rest had gestaan behalve quietguy dan had ik je zeker dik zwart gedrukt laten staanquote:Op maandag 28 juni 2004 16:39 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dat heb ik niet uitgekozen!.
Helleuwquote:Op maandag 28 juni 2004 11:36 schreef dunn0w het volgende:
haaaaaaaaai iedereeen.
jullie gister ook nog EK gezien.. of vinden jullie dat niet spannend als NL niet hoeft te spelen?
yep!quote:Op maandag 28 juni 2004 22:11 schreef Dizer het volgende:
Ik ben opeens van voetbal gaan houden....
Betekent dit dat ik volwassen wordt?
Dan wordt het tijd om te gaan trouwen.....quote:Op maandag 28 juni 2004 22:13 schreef niksan het volgende:
[..]
yep!
quote:Op maandag 28 juni 2004 22:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dan wordt het tijd om te gaan trouwen.....
niksan?
quote:Op maandag 28 juni 2004 22:16 schreef niksan het volgende:
[..]
ik wil!
![]()
weet je het trouwens wel heel zeker?quote:Op maandag 28 juni 2004 22:18 schreef Dizer het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik heb je nog nooit gezien....maar ik vertrouw op mijn hartquote:Op maandag 28 juni 2004 22:22 schreef niksan het volgende:
[..]
weet je het trouwens wel heel zeker?
ben ik nu verloofd ??quote:Op maandag 28 juni 2004 22:24 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb je nog nooit gezien....maar ik vertrouw op mijn hart
Yaaay!! We zijn verloofdquote:Op maandag 28 juni 2004 22:29 schreef niksan het volgende:
[..]
ben ik nu verloofd ??![]()
![]()
![]()
Dan kan ze hem alsnog wel zingen vanavondquote:Op dinsdag 29 juni 2004 11:09 schreef BVO het volgende:
Hij komt pas de 19e uit lees ik net.
[afbeelding]
Dat prive-concert heb ik al gehadquote:Op dinsdag 29 juni 2004 11:09 schreef Svensational het volgende:
Normaal zap ik dan ook weg, maar deze keer nietEn de mensen daar kregen nog een heel privé-concert
Vanavond maar ff afkijken dan BVO
Ik wacht nog steeds op het bericht:quote:Op dinsdag 29 juni 2004 11:11 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat prive-concert heb ik al gehad.
.
Wat haar dus een slechte artiest maakt! Een echte artiest durft ook te spelen voor geen fans om ze misschien tot fans te kunnen maken...quote:Op dinsdag 29 juni 2004 11:35 schreef BVO het volgende:
Hind heeft ook alleen maar behoefte aan échte fans.
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 11:41 schreef BVO het volgende:
Zeg ik dat ze dat niet durft dan?.
Dat heb ik niet gezegdquote:Op dinsdag 29 juni 2004 11:45 schreef Dizer het volgende:
Ja, in ieder geval, ze wil alleen voor echte fans spelen....tjah..dat worden 3 mensen of zo
Ik vind haar best wel aardig...maar niet super goed en ben niet fan...betekent dat ik niet naar haar muziek mag luisteren of niet op haar concerten mag komen dan?quote:Op dinsdag 29 juni 2004 11:51 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gezegd. Het is alleen zo dat zij die muziek maakt voor haar fans, niet voor de mensen die haar niet goed vinden.
Van mij wel hoor, zelfs jij mag naar de beste zangeres van Nederlanmd luisterenquote:Op dinsdag 29 juni 2004 11:57 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik vind haar best wel aardig...maar niet super goed en ben niet fan...betekent dat ik niet naar haar muziek mag luisteren of niet op haar concerten mag komen dan?
Ja hoor.....Beev is nog steeds liefquote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:13 schreef Svensational het volgende:
Zou het volgende topic nog steeds over BVO gaan als Dizer hem opent?![]()
Ik kan niet gaanquote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:15 schreef BVO het volgende:
[..]
Van mij wel hoor, zelfs jij mag naar de beste zangeres van Nederlanmd luisteren![]()
.
Donequote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:19 schreef Svensational het volgende:
GelukkigIedereen weer vriendjes
Nou nog even allebei die ondertitels veranderen
![]()
H.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:22 schreef BVO het volgende:
Ik ook.
Uiteraardquote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:28 schreef Dizer het volgende:
[..]
H.
Sven...................
kan je even deze post: ShowChat #6: Svurno, leukste & beste offtopicer ooit! aanpassen, hij verne*kt de layout omdat het plaatje niet doet
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 09:42 schreef Dizer het volgende:
Tjah...als de TS mag spammen dan doe ik dat ook
http://www.dickiebedankt.nl
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 11:20 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
ga weg met je goede tijde slechte tijden man. Dit topic is niet om te spammen
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:18 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
ja homo ! wie kijkt er nou GTSTje moet voetbal kijken !
![]()
Ik kon het niet laten, hij vroeg erom :')quote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:32 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat ik meer kutjes heb geneukt dat jij er op internet achter je zielige pornosites aan kutjes hebt gezien...MONGOOL!
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:36 schreef Dizer het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik kon het niet laten, hij vroeg erom
Ja, dat lijkt me ook dan.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:55 schreef Svensational het volgende:
Nou jij dus dan
Aaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhquote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:58 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik heb verloren van Isabeau.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |