abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 25 juni 2004 @ 11:10:38 #1
42636 TheSeeker_NL
Damn fine coffee
pi_20174119
Ik kwam gister onderweg naar london iemand tegen die het had over een 'wereld ticket' dit is een ticket waarmee je dan naar bijvoorbeeld 8 landen kan voor een relatief gezien goedkope prijs (1600 euro bijvoorbeeld).

Omdat ik van plan ben veel landen te gaan bezoeken klonk dit wel interessant maar ik vroeg me af of iemand hier wel eens zo'n ticket heeft geboekt of meer informatie erover weet?

bvd
pi_20175535
1600 Euro maar??? Klinkt interessant ! Waar kan je ze boeken en hoe lang kun je ze gebruiken?
People kill, people die, I just can cry...
pi_20177665
Kijk eens bij www.kilroytravels.nl
Het heet trouwens een round-the-world-ticket en kan heel gunstig uitpakken. Maar het hangt er vanaf hoeveel kilmeters/mijlen je maakt en hoe "logisch" je route is.
pi_20177736
Ik heb ooit info hierover ingewonnen bij walkabout Australia (www.walkabout.nl). Je kunt meestal naar Azie, Europa, Oceanie en noord amerika (dus letterlijk echt rond) en hebt een jaar de tijd hiervoor. Maatschappijen die hier aan meewerken zijn onder andere Air New Zealand, www.airnz.co.nz. Omdat Air nz. niet op Nederland vliegt en hier dus ook geen kantoor heeft, kun je via de site een telefoonnummer zoeken in de UK, waar je meer info kunt inwinnen...
pi_20180801
Is het ook handig als je maar 2 maanden de tijd heb, in die tijd gewoon zoveel mogelijk wil zien?
People kill, people die, I just can cry...
pi_20182478
Ik ben momenteel op een wereldreis met een ticket via Star Alliance www.staralliance.com ) . Allemaal prima luchtvaartmaatschappijen. Mijn ticket was 2299 euro voor 29.000 mijl en 15 stops. Ik heb 1 keer de datum veranderd zonder problemen (kost normaal eigenlijk 35 euro maar nu gratis ?) houd wel rekening met luchthavenbelastingen en departure taxes !.

Ik ben begonnen in Nepal en daarna naar Thailand gevlogen, Omdat het weer niet al te best was in Thailand ben ik nu via Cambodja naar Vietnam gegaan (zit nu in Dalat) en via Laos ga ik weer terug naar Thailand om vervolgens naar Australie te vliegen

Geweldig zo'n wereldreis/ticket. Als je via de UK boekt ben je misschien iets goedkoper uit. Succes en veel plezier met uitzoeken .

[ Bericht 51% gewijzigd door Kamigot op 25-06-2004 16:23:44 ]
  zaterdag 26 juni 2004 @ 15:25:18 #7
42636 TheSeeker_NL
Damn fine coffee
pi_20204601
klinkt goed hoor! zeker eventjes goed naar kijken, is heel interessant dit...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')