quote:Op zaterdag 4 december 2004 21:40 schreef Bar_en_Mar het volgende:
en smaakte die neushoorn lekker Loena
die vraag kreeg ik vooral in de speeltuin... ben jij kristel van K3???quote:Op donderdag 2 december 2004 16:08 schreef Kittyme het volgende:
[..]
Hee, een naamgenootje, wat leuk
Gelukkig hebben er nog geen kindjes aan mij gevraagd of ik zwanger benEr hebben wel vaak kindjes aan mij gevraagd of ik soms Kristel van K3 was... Daar lijk ik helemaal niet op!
daar sta je dan met je goede gedragquote:Op zondag 5 december 2004 12:39 schreef coolbabe het volgende:
Jasper gaat naar beneden en ziet daar een zak met kado`s staan. "Kijk eens mama" zegt hij "een hele zak vol troep!"
Hehe, ik stond vanochtend langs de route. Aan de overkant stond een meisje van een jaar of 3. Nog voordat de echte stoet kwam, reed er een groep politieagenten op paarden. Toen er daarna niks meer kwam zegt dat meisje teleurgesteld: "Is dat alles, komen er geen paardjes meer?"quote:Op zaterdag 11 december 2004 11:22 schreef Rewimo het volgende:
We kijken naar de uitvaart van Prins Bernhard.
Een groep militairen lijkt de andere kant op te lopen.
Christan vraagt: Gaan ze Prins Bernhard nu weer terugbegraven?
Mijn nichtje van 2 zag de paarden en koets op tv, en riep verheugd: "Heeeee, Klaas!"quote:Op zaterdag 11 december 2004 14:01 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Hehe, ik stond vanochtend langs de route. Aan de overkant stond een meisje van een jaar of 3. Nog voordat de echte stoet kwam, reed er een groep politieagenten op paarden. Toen er daarna niks meer kwam zegt dat meisje teleurgesteld: "Is dat alles, komen er geen paardjes meer?"
Ik geloof dat iemand haar die ochtend lekker had gemaakt met: we gaan paardjes kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |