Wilde dingen gedaan dit weekend? Survivaltocht? Voetbalwedstrijd?quote:Op maandag 28 juni 2004 21:05 schreef Jane het volgende:
Hallo Muziek!
Ben hartstikke moe en heb dus niks interessants te melden.
Nee, geen wilde dingen gedaan. Zaterdagavond natuurlijk voetbal gekeken in de kroeg en daarna feest gevierd.quote:Op maandag 28 juni 2004 21:07 schreef dwerg het volgende:
[..]
Wilde dingen gedaan dit weekend? Survivaltocht? Voetbalwedstrijd?
* OProg is playing Miles Davis & Gil Evans - The Complete Columbia Studio Recordings / CD 1 - Miles Ahead - 8. The Meaning of the Bluesquote:Op maandag 28 juni 2004 19:24 schreef nipeng het volgende:
[..]
* OProg heeft Miles Davis - On the corner op staan![]()
interpunctie, interpunctie...quote:Op maandag 28 juni 2004 21:37 schreef Jane het volgende:
Ai, da's kut dwerg.
Leuke foto's, denderend of niet. Ik moet ook maar eens vaker foto's gaan maken. Ik heb van de afgelopen jaren nauwelijks foto's. En ach, ik kan totaal geen foto's maken, maar het is toch voornamelijk voor mezelf.quote:Op maandag 28 juni 2004 21:52 schreef PdeHoog het volgende:
Mocht iemand nog interesse hebben in foto's van Parkpop (lees m.n. The Gathering) ......
en ik ben geen fotografie-held, dus het is het niet allemaal even denderend![]()
kruisjes ?quote:Op maandag 28 juni 2004 22:37 schreef Anton het volgende:
Jaja:
[afbeelding]
Dus daar houdt PdeHoog zich mee bezig in zijn vrije tijd....
Anton bedoelt dus...quote:Op maandag 28 juni 2004 22:37 schreef Anton het volgende:
Jaja:
[afbeelding]
Dus daar houdt PdeHoog zich mee bezig in zijn vrije tijd....
Mag jij zomaar fotos van mij plaatsen op fok zonder daarvoor toestemming te vragen?quote:Op maandag 28 juni 2004 21:52 schreef PdeHoog het volgende:
Mocht iemand nog interesse hebben in foto's van Parkpop (lees m.n. The Gathering) ......
en ik ben geen fotografie-held, dus het is het niet allemaal even denderend![]()
Plaats ik foto's van jou op FOK? Alleen maar een linkje toch?quote:Op maandag 28 juni 2004 22:55 schreef Yodium het volgende:
[..]
Mag jij zomaar fotos van mij plaatsen op fok zonder daarvoor toestemming te vragen?
quote:Op maandag 28 juni 2004 23:36 schreef Seborik het volgende:
Bedankt, ik vind mezelf ook een stuk leuker zonder al dat hoofdhaar.
In tegenstelling tot Anton heb ik géén leven, en is dit dus mijn 10.000e postquote:Op maandag 28 juni 2004 14:50 schreef Anton het volgende:
Wisten jullie dat, na 1796 dagen op dit forum, dit mijn 1000e post is? Applaus voor mij....
Wat een zelfkennisquote:Op dinsdag 29 juni 2004 10:57 schreef Litpho het volgende:
[..]
In tegenstelling tot Anton heb ik géén leven, en is dit dus mijn 10.000e post.
Er staat achterop 'deze bon is onbeperkt geldig...'quote:Op dinsdag 29 juni 2004 19:41 schreef Seborik het volgende:
Volgens mij niet. Dacht dat er een geldigheidsduur van een jaar op zat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |