borispleinquote:Op vrijdag 9 juli 2004 12:20 schreef nipeng het volgende:
Melbourne krijgt een AC/DC Lane
Wat krijgen we dan in NL?
De Luv laan?
Graag!quote:Op vrijdag 9 juli 2004 12:33 schreef dwerg het volgende:
...
Oh, mocht je doch naar Alicia Keys gaan, Z is er van overtuigd dat ze lesbisch is. Misschien kun je het even vragen?
Gefeliciteerd met je tentamen. En de rest is ook fijn.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 20:21 schreef Seborik het volgende:
Wat een geluk. M'n tentamen gehaald, een soort van vakantie voor enkele weken en net John Zorn weer op de televisie!
Inflatie, doe je niks aan.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 17:31 schreef Liejannuh het volgende:
Mn nichtjes kregen vorige week volgens mij 10 euro voor hun rapporten, pp nog wel, terwijl ik altijd maar 2,50 ofzo kreeg!Ik voel me achter gesteld!
![]()
Zeg, beloningen bij rapporten worden niet meegenomen in de berekening van het inflatiecijfer. :pquote:Op zaterdag 10 juli 2004 17:52 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Inflatie, doe je niks aan.
Dat is afhankelijk van je oma, haar inkomen wordt daar immers wel in meegenomen.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 17:54 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Zeg, beloningen bij rapporten worden niet meegenomen in de berekening van het inflatiecijfer. :p
Je zou bijna gaan denken dat je interessant werk doetquote:Op zaterdag 10 juli 2004 22:43 schreef Liejannuh het volgende:
Nee, het inkomen van oma's wordt niet meegenomen in de berekening van het inflatiecijfer. Voor het inflatiecijfer worden zo'n 1400 artikelen maandelijks waargenomen. Artikelen die varieren van kraamzorg tot aan een begrafenis of crematie en alles wat er tussenin zit.
Het artikelenpakket wordt samengesteld op basis van het Budgetonderzoek (waarbij mensen moeten bijhouden waar ze hun geld aan uitgeven) en de Nationale Rekeningen (waaruit af te leiden is hoeveel geld er wordt uitgegeven in welke branche).
Het inflatiecijfer dat wordt samengesteld is voor "alle huishoudens" ; een dwarsdoorsnede van de nederlandse bevolking dus. Er is geen apart inflatiecijfer voor ouderen, alhoewel een CBS directeur ooit wel heeft geroepen dat het er zou komen!
Wat wel zo is, het inkomen van mijn oma, d'r AOW, wordt geindexeerd aan de hand van het inflatiecijfer. Dus het inkomen van mijn oma is er wel van afhankelijk.
ja, dit is beroepsdeformatie, ik weet het!
Ach joh, dat zeg ik toch, al was het in andere woorden?quote:Op zaterdag 10 juli 2004 22:43 schreef Liejannuh het volgende:
Nee, het inkomen van oma's wordt niet meegenomen in de berekening van het inflatiecijfer.
Wat wel zo is, het inkomen van mijn oma, d'r AOW, wordt geindexeerd aan de hand van het inflatiecijfer. Dus het inkomen van mijn oma is er wel van afhankelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |