*mee eens!quote:Op donderdag 24 juni 2004 20:43 schreef Arcee het volgende:
Flikker op, man, met je uitgestreken, altijd iets scheef gehouden CDA-smoel!
quote:Op donderdag 24 juni 2004 20:51 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
*mee eens!
wat een irritante eikel
ik ben sinds deze week klaar met mijn examens van het HBO, dus ik zal nu meer tijd gaan krijgen.quote:Op donderdag 24 juni 2004 20:55 schreef Fuxl het volgende:
[..]
Als je kan fokken kan je ook wel op IRC komen, meneer 'ik-heb-geen-tijd'
psst, 24 man, drukste familiekanaal vd serverquote:Op donderdag 24 juni 2004 21:05 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
ik ben sinds deze week klaar met mijn examens van het HBO, dus ik zal nu meer tijd gaan krijgen.
En dan nog, zijn er uberhaupt nog mensen in het IRC kanaal? want een paar weken geleden was het er al erg rustig..
quote:Op donderdag 24 juni 2004 23:39 schreef Fuxl het volgende:
[..]
-5 spam
Noem er eens een dan....quote:Op vrijdag 25 juni 2004 07:04 schreef NoBody122 het volgende:
ik mag die kerel ook niet echt, maar hij zegt zo nu en dan wel zinnige dingen
[..]
quote:
Inderdaad samen met Zalm en Verdonk.quote:Op woensdag 10 november 2004 21:58 schreef _The_General_ het volgende:
Een van de betere politici!
al 2 jaar verkozen tot de beste politicus.quote:Op woensdag 10 november 2004 22:15 schreef gimme.shelter het volgende:
[..]
Hij is erg! En incompetent ook nog!!![]()
helemaal mee eensquote:Op woensdag 10 november 2004 21:58 schreef _The_General_ het volgende:
Maar ja, iemand anders heeft een brand aangestoken en daarom moet deze minister uiteraard aftreden.quote:Op woensdag 10 november 2004 21:58 schreef _The_General_ het volgende:
Ministeriële verantwoordelijkheid, dus niet meer dan logisch.quote:Op donderdag 21 september 2006 13:59 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Maar ja, iemand anders heeft een brand aangestoken en daarom moet deze minister uiteraard aftreden.
zou mooi zijnquote:
quote:
Ik ben donner van justitiequote:Op donderdag 24 juni 2004 20:43 schreef Arcee het volgende:
Wat een arrogante rotkop heeft die man!
En dat toontje van 'm... bah!
Flikker op, man, met je uitgestreken, altijd iets scheef gehouden CDA-smoel!
als je in Donner geen rasjurist herkent, dan moet je zelf wel een uiterst belabberd jurist zijn.quote:Op donderdag 24 juni 2004 22:47 schreef gimme.shelter het volgende:
Vreselijke man idd!! Ben zelf jurist, en schaam me diep, diep voor hem!
Voltrefferquote:Op donderdag 21 september 2006 23:08 schreef Argento het volgende:
[..]
als je in Donner geen rasjurist herkent, dan moet je zelf wel een uiterst belabberd jurist zijn.
quote:Op woensdag 14 februari 2007 02:09 schreef Arcee het volgende:
Gadverdamme, weer 4 jaar tegen die rotkop aankijken.
Het is nou eenmaal een minnaar/vriendje van Bea, dus die moet van haar wel in elk kabinet met het CDA terug keren.quote:Op woensdag 14 februari 2007 02:09 schreef Arcee het volgende:
Gadverdamme, weer 4 jaar tegen die rotkop aankijken.
Inderdaad... Ik snap dat niet.quote:Op woensdag 14 februari 2007 09:33 schreef SlideAway het volgende:
Beetje jammer inderdaad.
Zoek de tien verschillen?quote:
Dat zég ik.quote:Op donderdag 21 september 2006 23:04 schreef Wickedangel het volgende:
Die loser komt na de verkiezingen vast weer terug![]()
![]()
En dat is nou juist het leuke van die vent! Arrogante kwal dat 'ie isquote:
Dat heeft hij anders tot nog toe niet bewezen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:10 schreef EsDe het volgende:
Die donner heeft iig meer hersencellen dan al jullie hippies bij elkaar![]()
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:02 schreef Ferdo het volgende:
Dat heeft hij anders tot nog toe niet bewezen.
Je hebt nog gelijk gekregen ook.quote:Op donderdag 21 september 2006 23:04 schreef Wickedangel het volgende:
![]()
Heb jij het tegendeel bewezen dan?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:02 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Dat heeft hij anders tot nog toe niet bewezen.
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:41 schreef OFfSprngr het volgende:
Een walgelijke Neo-Con is het ook, maar z'n fascistische "we moeten terug naar de jaren 50 want toen was alles goed", toen was alles al verkankerd, waarschijnlijk erger dan nu, met je hoofd.
Aan de hoogste boom, lijkt me prima, voor zijn 67ste.quote:
Waarom niet gewoon aan een lage boomquote:Op woensdag 30 september 2009 22:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Aan de hoogste boom, lijkt me prima, voor zijn 67ste.
En dan als piñata gebruiken? Goed idee.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:33 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon aan een lage boom
quote:
quote:Op donderdag 21 september 2006 23:04 schreef Wickedangel het volgende:
![]()
En ik zie het nog gebeuren dat hij ooit nog eens terugkeert op het ministerie waar hij mislukte, zoals de huidige demissionair minister van Justitie deed.quote:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:41 schreef krumpie het volgende:
Zat laatst in de tram met een man die allebei Donner´s zussen geneukt had.
Ik kan me herinneren dat ie gesloten was?quote:
Dat heb je gedroomd, Donner komt altijd weer terug.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:34 schreef golfer het volgende:
Ik kan me herinneren dat ie gesloten was?
wastie ook, ik heb hem even uit KLB gehaald.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat ie gesloten was?
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:37 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat heb je gedroomd, Donner komt altijd weer terug.
Thanks, Symphonic!
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:45 schreef Wickedangel het volgende:
Wordt genoemd als nieuwe minister Binnenlandse Zaken
Omhoog met die klootzak!
Dit, hoe erg ik het ook oneens ben met die man en zijn partij.quote:
Toch schijnt hij privé best komisch uit de hoek te kunnen komen.quote:Op zondag 10 oktober 2010 13:42 schreef Panfluit het volgende:
Hij trekt ook echt zo'n kop alsof hij een fles azijn heeft leeg gedronken.
Laat-ie zich daar dan ook toe beperken.quote:Op zondag 10 oktober 2010 15:01 schreef Ferdo het volgende:
Toch schijnt hij privé best komisch uit de hoek te kunnen komen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |