abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 28 juni 2004 @ 12:14:19 #151
51849 nXn
Fueled By Bawls
pi_20247167
quote:
Op maandag 28 juni 2004 12:03 schreef SJA het volgende:

[..]

Niemand een idee?
denk niet dat het een bestaant liedje is wel meer sites hebben van die plugins erop staan met van die "magix-musicmaker-zelfmaak-muziekjes" erop...
Zeg Maar Niets, Dan Klink Je Wel Zo Intelligent....
pi_20249534
Ha! Eindelijk zoek ik ook een nummer: het is een oud jaren '60 hippienummer (denk dus '67 ongeveer) maar het is ook in '89 nog eens uitgebracht. Ik ken wat flarden tekst, maar met Google nog niets kunnen vinden..
Het begint iig met "Pa pa pa - pa pa pa.." Een stuk couplet is ongeveer als: 'Sorry dear, I can't see you, by the twinkle that shines in your eyes. No, I don't think it's starlight.."
En een stuk refrein dat gaat ongeveer zo:"Look at the sky, look at the trees. That's all there is to the birds and the bees"
Kortom, een echt hippienummer. de bridge is een vioolsolo trouwens. Nou, ik hoop dat er hier nog wat ouwe hippies rondsurfen, die het herkennen...bij voorbaat dank!
  maandag 28 juni 2004 @ 14:08:37 #153
42020 DJMarcel.nl
/care sedert 2002
pi_20250304
quote:
Op zondag 27 juni 2004 14:35 schreef Ang3l het volgende:
Ik zoek een nr, en dat nr heeft een hele aparte videoclip. Vrouw is zwart geschilderd, met knalrode lippen. En op den duur spoelt die zwarte verf van haar af en is ze naakt.

Nr gaat iets van "I think I got you babe, I can feel the fire burning". Beetje clubby nummer. Maar op FIRE BURNING kan ik 'm niet vinden

Any ideas?
Martin Solveig - Rockin' Music
pi_20251373
quote:
Op zondag 27 juni 2004 22:44 schreef bartrid het volgende:

[..]

van www.ster.nl
Adverteerder/merk: Orange
Product: Telefonie
Titel commercial: Wisdom
Reclamebureau: Red Cell Not Just Film
Eerste uitzending: onbekend
Afkomst muziek: Opdrachtmuziek
Oorspronkelijke titel: Wisdom
Componist: Klaas Berings
Uitvoerende(n): Klaas Berings
bedankt. (en mijn excuses dat ik dat zelf niet heb kunnen vinden.)
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_20251435
quote:
Op maandag 28 juni 2004 12:14 schreef nXn het volgende:

[..]

denk niet dat het een bestaant liedje is wel meer sites hebben van die plugins erop staan met van die "magix-musicmaker-zelfmaak-muziekjes" erop...
als je even geluisterd had...
Dan hoor je dat track 1 "hey boy, hey girl" van de Chemical Brothers is, dus zullen die overige twee ook wel bekend zijn eej...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_20251450
Niet dat ik die derde ken overigens hoor
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  maandag 28 juni 2004 @ 17:45:13 #157
63036 Mons
Opgezwolle de Volle
pi_20256120
ik zoek een nummer en volgens mij is hij la heel oud het gaat volgens mij van: "all my life/love is all i have" dat word gezongen door een vrouw en dan word er vervolgens door iemand doorheen gerapt met de text "you're love/life is what you have babygirl not what you had" klinkt heel krom maar ik hoop dat iemand het snapt en mn kan helpen het is niet de fabolous versie die lijkt er alleen op
"Even langs de kapper, hij pakt de tondeuze, shit is simpel plus gewoon goedkoopste keuze"
  maandag 28 juni 2004 @ 18:06:35 #158
96599 SlagerKorrel
wat doe je daar?
pi_20256581
weet iemand welk nummer wordt gebruikt in de nieuw(st)e Nike-commercial?
de commercial is die met Thierry Henry en een hond die 'm de bal afpakt (met Van Nistelrooij in de kast)
het nummer is een relaxed dance-nummer.
ik snij wat lapjes vlees en ik maak leverworstjes klaar
pi_20256655
quote:
Op maandag 28 juni 2004 17:45 schreef Mons het volgende:
ik zoek een nummer en volgens mij is hij la heel oud het gaat volgens mij van: "all my life/love is all i have" dat word gezongen door een vrouw en dan word er vervolgens door iemand doorheen gerapt met de text "you're love/life is what you have babygirl not what you had" klinkt heel krom maar ik hoop dat iemand het snapt en mn kan helpen het is niet de fabolous versie die lijkt er alleen op
Jennifer Lopez & LL Cool J - All i have [2003]
pi_20256736
quote:
Op maandag 28 juni 2004 13:37 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ha! Eindelijk zoek ik ook een nummer: het is een oud jaren '60 hippienummer (denk dus '67 ongeveer) maar het is ook in '89 nog eens uitgebracht. Ik ken wat flarden tekst, maar met Google nog niets kunnen vinden..
Het begint iig met "Pa pa pa - pa pa pa.." Een stuk couplet is ongeveer als: 'Sorry dear, I can't see you, by the twinkle that shines in your eyes. No, I don't think it's starlight.."
En een stuk refrein dat gaat ongeveer zo:"Look at the sky, look at the trees. That's all there is to the birds and the bees"
Kortom, een echt hippienummer. de bridge is een vioolsolo trouwens. Nou, ik hoop dat er hier nog wat ouwe hippies rondsurfen, die het herkennen...bij voorbaat dank!
Tambourine - High under the moon [1989]

is overigens NEDERLANDS PRODUCT en ALLEEN in 1989 uitgebracht... maar moet toe geven, het had ook in de 60-er jaren uitgebracht kunnen worden, want die sfeer heeft het wel.
pi_20256767
quote:
Op maandag 28 juni 2004 18:15 schreef Muziekstad2000 het volgende:

[..]

Tambourine - High under the moon [1989]

is overigens NEDERLANDS PRODUCT en ALLEEN in 1989 uitgebracht... maar moet toe geven, het had ook in de 60-er jaren uitgebracht kunnen worden, want die sfeer heeft het wel.
Nee, dat is 'm niet, die ken ik wel. Het is namelijk gezongen door een man en het komt echt uit de jaren '60...

Edit: je hoeft niet de jaarlijst van 1989 door te nemen voor deze, hij heeft toen de lijsten niet gehaald..wel veel airplay op de radio.
pi_20256810
quote:
Op maandag 28 juni 2004 18:17 schreef newbiedoobiedoo het volgende:

[..]

Nee, dat is 'm niet, die ken ik wel. Het is namelijk gezongen door een man en het komt echt uit de jaren '60...
en de speurtocht continues
  maandag 28 juni 2004 @ 18:23:44 #163
63036 Mons
Opgezwolle de Volle
pi_20256887
quote:
Op maandag 28 juni 2004 18:10 schreef Muziekstad2000 het volgende:

[..]

Jennifer Lopez & LL Cool J - All i have [2003]

bedankt hé ik wist dat ik het ahd moeten weten
"Even langs de kapper, hij pakt de tondeuze, shit is simpel plus gewoon goedkoopste keuze"
pi_20257279
yay ik zoek ook wat, namelijk het nummer, en artiest in hetvolgende nummer:

de Gay-test!!!

hierin staat een linkje, met een overigens heel flauw grapje, maar die muziek is erg vet, en ken het ook wel. (wie niet)
maar dus niet van naam.
iemand?
pi_20257452
quote:
Op maandag 28 juni 2004 18:45 schreef Markster het volgende:
yay ik zoek ook wat, namelijk het nummer, en artiest in hetvolgende nummer:

de Gay-test!!!

hierin staat een linkje, met een overigens heel flauw grapje, maar die muziek is erg vet, en ken het ook wel. (wie niet)
maar dus niet van naam.
iemand?
Dat is de Carmina burana van Carl Orff..ook wel bekend van de O fortuna houseversies begin 90'er jaren..
  maandag 28 juni 2004 @ 19:00:59 #166
2889 Zander
He's gone
pi_20257601
quote:
Op maandag 28 juni 2004 18:17 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Volgens het Hitdossier had een band "Warm Sounds" in 1967 een hit met "Birds and Bees". Dat zou het misschien kunnen zijn? Kan er alleen geen tekst van vinden, en ik ken het nummer zelf ook niet.

Niemand hier trouwens een antwoord op?
quote:
Op zaterdag 26 juni 2004 21:46 schreef Zander het volgende:
Heb het vroeger al eens eerder gevraagd, maar weet iemand wat dit precies is?

http://www.onlinerock.com/musicians/purpletentacle/watisdit.mp3

Imo klinkt het als iets uit zo'n oude seventies Shaft-film of zo, maar 't kan net zo goed bijv. iets op Ninja Tune records zijn.
Like a steam locomotive, rollin' down the track
He's gone, gone, and nothin's gonna bring him back
pi_20257811
quote:
Op maandag 28 juni 2004 19:00 schreef Zander het volgende:

[..]

Volgens het Hitdossier had een band "Warm Sounds" in 1967 een hit met "Birds and Bees". Dat zou het misschien kunnen zijn? Kan er alleen geen tekst van vinden, en ik ken het nummer zelf ook niet.

[..]

Waar lees jij dat precies? Kan die band in het hele dossier niet vinden
  maandag 28 juni 2004 @ 19:10:40 #168
2889 Zander
He's gone
pi_20257849
Hmm, ik vond het hier, maar kennelijk is dat dan gewoon iemands persoonlijke favorietenlijstje voor 1967 of zo: http://members.lycos.nl/h(...)aar%20top10/1967.htm

Maar het nummer is toen kennelijk wel vaak op de Nederlandse radio gedraaid, als ik andere Google-pagina's mag geloven. Maar goed, wat weet ik er van, 't is tien jaar voor mijn geboorte.
quote:
Eén van de platen die door Felix Meuders veel werd gedraaid op Hilversum 3 is ‘Birds and bees’ van het Engelse duo ‘Warm Sounds’. Opgenomen op 3 maart 1967 voor het Deram label. Op 7 april 1967 is de plaat uitgebracht op Deram DM 120. ‘Birds en bees’ is toen erg veel gedraaid op de zeezender Radio London.
pi_20257911
quote:
Op maandag 28 juni 2004 19:00 schreef Zander het volgende:

[..]

[..]
Ik heb hem nog niet kunnen downloaden, mar ik ben er al vrij zeker van dat het m is! Warm sounds doet ook wel een belletje rinkelen..heel erg bedankt!
pi_20257940
Kan zijn dat ie wel in een ander land, maar niet in Nederland Top/ tipparade gehaald heeft....
Maar zolang daar geen Bron: te vinden is, neem ik die hitlijst met een korrel zout

Edit: even nagezocht:

Warm Sounds
Male vocal Duo from the UK

1. birds and bees UK pos 27 - 1967

Was dus alleen in hit in de UK
(niet in Nederland en ook niet in US genoteerd geweest)
  maandag 28 juni 2004 @ 19:57:11 #171
2889 Zander
He's gone
pi_20259127
Okee, I stand corrected. Hou me verder ook niet zo bezig met top 40-noteringen en zo, maar goed.. hoop dat het iig het goede nummer is.
pi_20259847
Ik zoek ook een nummer. Ik kan je niet vertellen hoe het gaat. Het kwam net op tv met een voorstukje van everwood en ik dacht dat het van Evanescence was maar ik kan het niet vinden op de cd's
pi_20260296
is dat niet misschien dat nummer van seether featuring amy lee?
Semi0n is dead, long live Stress Techniques. New project: LLB - JG
http://http://llbinc.bandcamp.com/
pi_20260699
quote:
Op maandag 28 juni 2004 20:39 schreef bartrid het volgende:
is dat niet misschien dat nummer van seether featuring amy lee?
Dat dacht ik eerst ook maar er komt geen mannenstem in voor in het begin.
T'is ook een rocknummer. elek. gitaar in het begin en zo
pi_20270495
ik zoek een nummer en daarin zegt een vrouw : do you wanna go to bed with me, en daarna hoor je trompetten (het is zwaar moeilijk om zo'n nummer te omscrhijven, iig, het liedje was vrij bekend)

Ik hoop dat jullie er wat mee kunnen
verdediger in Jong AC Fok! United !!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')