denk niet dat het een bestaant liedje is wel meer sites hebben van die plugins erop staan met van die "magix-musicmaker-zelfmaak-muziekjes" erop...quote:Op maandag 28 juni 2004 12:03 schreef SJA het volgende:
[..]
Niemand een idee?
Martin Solveig - Rockin' Musicquote:Op zondag 27 juni 2004 14:35 schreef Ang3l het volgende:
Ik zoek een nr, en dat nr heeft een hele aparte videoclip. Vrouw is zwart geschilderd, met knalrode lippen. En op den duur spoelt die zwarte verf van haar af en is ze naakt.
Nr gaat iets van "I think I got you babe, I can feel the fire burning". Beetje clubby nummer. Maar op FIRE BURNING kan ik 'm niet vinden
Any ideas?
bedankt. (en mijn excuses dat ik dat zelf niet heb kunnen vinden.)quote:Op zondag 27 juni 2004 22:44 schreef bartrid het volgende:
[..]
van www.ster.nl
Adverteerder/merk: Orange
Product: Telefonie
Titel commercial: Wisdom
Reclamebureau: Red Cell Not Just Film
Eerste uitzending: onbekend
Afkomst muziek: Opdrachtmuziek
Oorspronkelijke titel: Wisdom
Componist: Klaas Berings
Uitvoerende(n): Klaas Berings
quote:Op maandag 28 juni 2004 12:14 schreef nXn het volgende:
[..]
denk niet dat het een bestaant liedje is wel meer sites hebben van die plugins erop staan met van die "magix-musicmaker-zelfmaak-muziekjes" erop...
Jennifer Lopez & LL Cool J - All i have [2003]quote:Op maandag 28 juni 2004 17:45 schreef Mons het volgende:
ik zoek een nummer en volgens mij is hij la heel oud het gaat volgens mij van: "all my life/love is all i have" dat word gezongen door een vrouw en dan word er vervolgens door iemand doorheen gerapt met de text "you're love/life is what you have babygirl not what you had" klinkt heel krom maar ik hoop dat iemand het snapt en mn kan helpenhet is niet de fabolous versie die lijkt er alleen op
Tambourine - High under the moon [1989]quote:Op maandag 28 juni 2004 13:37 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ha! Eindelijk zoek ik ook een nummer: het is een oud jaren '60 hippienummer (denk dus '67 ongeveer) maar het is ook in '89 nog eens uitgebracht. Ik ken wat flarden tekst, maar met Google nog niets kunnen vinden..
Het begint iig met "Pa pa pa - pa pa pa.." Een stuk couplet is ongeveer als: 'Sorry dear, I can't see you, by the twinkle that shines in your eyes. No, I don't think it's starlight.."
En een stuk refrein dat gaat ongeveer zo:"Look at the sky, look at the trees. That's all there is to the birds and the bees"
Kortom, een echt hippienummer. de bridge is een vioolsolo trouwens. Nou, ik hoop dat er hier nog wat ouwe hippies rondsurfen, die het herkennen...bij voorbaat dank!![]()
Nee, dat is 'm niet, die ken ik wel. Het is namelijk gezongen door een man en het komt echt uit de jaren '60...quote:Op maandag 28 juni 2004 18:15 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Tambourine - High under the moon [1989]
is overigens NEDERLANDS PRODUCT en ALLEEN in 1989 uitgebracht... maar moet toe geven, het had ook in de 60-er jaren uitgebracht kunnen worden, want die sfeer heeft het wel.
en de speurtocht continuesquote:Op maandag 28 juni 2004 18:17 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Nee, dat is 'm niet, die ken ik wel. Het is namelijk gezongen door een man en het komt echt uit de jaren '60...
quote:Op maandag 28 juni 2004 18:10 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Jennifer Lopez & LL Cool J - All i have [2003]
Dat is de Carmina burana van Carl Orff..ook wel bekend van de O fortuna houseversies begin 90'er jaren..quote:Op maandag 28 juni 2004 18:45 schreef Markster het volgende:
yay ik zoek ook wat, namelijk het nummer, en artiest in hetvolgende nummer:
de Gay-test!!!
hierin staat een linkje, met een overigens heel flauw grapje, maar die muziek is erg vet, en ken het ook wel. (wie niet)
maar dus niet van naam.
iemand?
Volgens het Hitdossier had een band "Warm Sounds" in 1967 een hit met "Birds and Bees". Dat zou het misschien kunnen zijn? Kan er alleen geen tekst van vinden, en ik ken het nummer zelf ook niet.quote:Op maandag 28 juni 2004 18:17 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Nee, dat is 'm niet, die ken ik wel. Het is namelijk gezongen door een man en het komt echt uit de jaren '60...
quote:Op zaterdag 26 juni 2004 21:46 schreef Zander het volgende:
Heb het vroeger al eens eerder gevraagd, maar weet iemand wat dit precies is?
http://www.onlinerock.com/musicians/purpletentacle/watisdit.mp3
Imo klinkt het als iets uit zo'n oude seventies Shaft-film of zo, maar 't kan net zo goed bijv. iets op Ninja Tune records zijn.
quote:Op maandag 28 juni 2004 19:00 schreef Zander het volgende:
[..]
Volgens het Hitdossier had een band "Warm Sounds" in 1967 een hit met "Birds and Bees". Dat zou het misschien kunnen zijn? Kan er alleen geen tekst van vinden, en ik ken het nummer zelf ook niet.
Niemand hier trouwens een antwoord op?
[..]
quote:Eén van de platen die door Felix Meuders veel werd gedraaid op Hilversum 3 is ‘Birds and bees’ van het Engelse duo ‘Warm Sounds’. Opgenomen op 3 maart 1967 voor het Deram label. Op 7 april 1967 is de plaat uitgebracht op Deram DM 120. ‘Birds en bees’ is toen erg veel gedraaid op de zeezender Radio London.
Ik heb hem nog niet kunnen downloaden, mar ik ben er al vrij zeker van dat het m is! Warm sounds doet ook wel een belletje rinkelen..heel erg bedankt!quote:Op maandag 28 juni 2004 19:00 schreef Zander het volgende:
[..]
Volgens het Hitdossier had een band "Warm Sounds" in 1967 een hit met "Birds and Bees". Dat zou het misschien kunnen zijn? Kan er alleen geen tekst van vinden, en ik ken het nummer zelf ook niet.
Niemand hier trouwens een antwoord op?
[..]
Dat dacht ik eerst ook maar er komt geen mannenstem in voor in het begin.quote:Op maandag 28 juni 2004 20:39 schreef bartrid het volgende:
is dat niet misschien dat nummer van seether featuring amy lee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |