Mail ze eens: wellicht dat ze de playlist van 18-19 kunnen geven. Dit is voor mij igg te algemeen, alhoewel ik redelijk weet wat daar op de harde schijf staatquote:Op donderdag 24 juni 2004 18:32 schreef Impry het volgende:
Ik hoorde op Veronica een nummer met zo'n man met een hele lage stem. Echt heel laag, kweet niet precies hoe je dat noemt, maar het heeft een 'naam'.
Het is al een best oud nummer volgens mij en je hoort er soms ook een paar vrouwen tussendoor zingen. Die zingen geen tekst...gewoon soort neuriën of net zo als ze doen met stem opwarmen
Was het een Duits nummer? Want je omschrijving doet me een beetje aan Codo van DÖF denken.quote:Op donderdag 24 juni 2004 18:32 schreef Impry het volgende:
Ik hoorde op Veronica een nummer met zo'n man met een hele lage stem. Echt heel laag, kweet niet precies hoe je dat noemt, maar het heeft een 'naam'.
Het is al een best oud nummer volgens mij en je hoort er soms ook een paar vrouwen tussendoor zingen. Die zingen geen tekst...gewoon soort neuriën of net zo als ze doen met stem opwarmen
Heb je geen sample hiervan?quote:LiquidSoul - donderdag 24 juni 2004 @ 18:14
Ik zoek een nummer
Van de Chemical Brothers.
Het begint met een aanhoudende basstoon die steeds lager gaat.
Meer weet ik er niet van
Zuco 103 - Futeball [2004]quote:Op donderdag 24 juni 2004 19:38 schreef Limprint het volgende:
Dat nummer wat je hoort bij VillaBVD, voetjebal, weet iemand van wie die is?
Under the influence.quote:Op donderdag 24 juni 2004 @ 18:14 schreef LiquidSoul het volgende:
Ik zoek een nummer
Van de Chemical Brothers.
Het begint met een aanhoudende basstoon die steeds lager gaat.
Meer weet ik er niet van
Nee, engels-taligquote:Op donderdag 24 juni 2004 18:41 schreef Zap het volgende:
[..]
Was het een Duits nummer? Want je omschrijving doet me een beetje aan Codo van DÖF denken.
Black Eyed Peas - Let's Get It Started / Let's Get Retarted?quote:Op donderdag 24 juni 2004 22:34 schreef nexhil het volgende:
nummer hoor het tegenwoordig op yorin.
refrein: runnin' runnin' runnin'niet veel maar misschien kent iemand het. het is wel een nieuw nummer
nee... dat is het niet...quote:Op donderdag 24 juni 2004 22:36 schreef Ablaze het volgende:
[..]
Black Eyed Peas - Let's Get It Started / Let's Get Retarted?
neuriende mannen? Op dit tijdstip kom ik op:quote:Op vrijdag 25 juni 2004 00:27 schreef lilhovah het volgende:
hey..
weet iemand ook hoe die ene groep zangers (mannen) heet die een liedje neurien volgens mij is het latijns amerikaans ofzo..
hij was heel populair een paar jaar geleden..het nummer klinkt wel indrukwekkend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |