abonnement bol.com Coolblue
pi_20154187
Uitgegeven: 24 juni 2004 14:54

FRANKFURT - De Amerikaanse muziekzender MTV wordt alleenheerser met het permanent uitzenden van videoclips op de Nederlandse televisie. Dit is het gevolg van een Duitse overname door moederconcern Viacom, waarbij The Box is betrokken.

Viacom maakte donderdag bekend dat het driekwart van de aandelen van het Duitse Viva Media AG heeft verworven. Viva is onder meer eigenaar van de zender The Box, die televisiekijkers de gelegenheid geeft om clips aan te vragen.

MTV kocht in april 2001 alle aandelen van TMF.

persoonlijk hoop ik dat de box nu noet veel commercieler gaat worden..
TMF werd destijds opgestart om een goede tegenhanger te zijn van het o zo commerciele mtv.. en nu is het helemaal 1 pot nat...

commerciel is natuurlijk altijd wel nodig om te overleven, en die sms balk in the box is niet zo vervelend maar als ze de ox gaan verbouwen tot hoe mtv en tmf zijn ( qua programa's etc) dan hoeft het voor mij niet....
'The world is mine'
pi_20154495
ik hoop ook niet dat the box nou commercieler wordt, ik vind het juist leuk dat er op the box wel alternatieve muziek gedraaid wordt ( I love on the roxx) en hoop echt dat dat zo blijft
pi_20154518
als zen ou eens die hele sms balk bij the box weghalen
en niet zo'n gigantische als tmf daar is driekwart van je beeld sms
De enige echte BaggerUser!
Riemen
fiets kopen
  donderdag 24 juni 2004 @ 15:40:32 #4
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_20154568
Bij de Box komen nog wle eens oude happy hardcore clips langs
Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  donderdag 24 juni 2004 @ 15:41:26 #5
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_20154588
zolang ze maar een beetje die altarnatieve muziek, oude muziek etc blijven draaien vind ik het goed.. ik zie de live versies van "i was made for loving you" en "paint it black" altijd nog graag.. btr als de hele dag boris
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
pi_20154638
Huh ze draaien wat je wil man gewoon ff bellen!
-
-
pi_20154676
Ze hebben op zondagavond ook een programma met allemaal oude clipjes, wat erg leuk is om naar te kijken. En inderdaad die happy hardcore . Dat komt doordat je kan aanvragen. En keer zag ik wel 5 clipjes van dat genre achter elkaar op The Box.

Ohja wat betreft die sms-balk bij The Box: die mogen ze van mij ook weghalen. Er wordt toch alleen maar de hele tijd hetzelfde herhaald, omdat naar die zender bijna niemand smst.
pi_20154719
de box is tenminste nog goed
TMF is echt kut en bij MTV hebben ze nooit meer muziek
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
  donderdag 24 juni 2004 @ 15:57:43 #10
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_20154972
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 15:37 schreef Sylvana het volgende:
ik hoop ook niet dat the box nou commercieler wordt, ik vind het juist leuk dat er op the box wel alternatieve muziek gedraaid wordt ( I love on the roxx) en hoop echt dat dat zo blijft
Oh dat blijft wel maar het word natuurlijk verkort tot woensdagavond tussen 12 en 1.
pi_20155024
Kan me niet voorstellen dat dit de diversiteit in het aanbod nou echt ten goede komt..

.. maar goed, ik kijk eigenlijk toch al nooit meer naar die clipzenders.
Like a steam locomotive, rollin' down the track
He's gone, gone, and nothin's gonna bring him back
pi_20155038
Wij hebben hier UPC Digital, zitten paar goeie muziekzenders bij zoals '3voor12' en 'VH1' (oid)...daar doe ik het mee
Onderbroeken zonder knopen hoef je alleen maar af te stropen!
  donderdag 24 juni 2004 @ 16:02:57 #13
13973 ranja
image means nothing
pi_20155101
The Box niet commercieel .... eh.... ze draaien alleen clips die jij via telefoon of sms doorgeeft, tegen ruime betaling.... kan het commercieler?
  donderdag 24 juni 2004 @ 16:04:11 #14
78097 frank303
Niks teveel gezegd
pi_20155131
VIVA zend op de Duitslandse TV dance feesten en concerten uit! Oa Mayday, Love Prade en Time warp! Laten ze nu ze eigenaar zijn van de box ook een soort stemmen op concerten invoeren!
pi_20155183
das mooi, want dan kunnen 2 zender van de drie van de kabel af
Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!
Hads (An-Nawawi): "Niemand van jullie gelooft (werkelijk) totdat hij voor zijn broeder wenst wat hij voor zichzelf wenst."
pi_20155801
Ik hoop ook dat the Box blijft zoals het is! Persoopnlijk vindt ik het de beste clipzender, mede vanwege het feit dat ze ook meer alternatieve muziek en akoestische versies e.d. draaien.

Ik moet toegeven dat het op een bepaald vlak misschien wel goed is dat MTV The Box overneemt: misschien kunnen ze nu wat meer pressie uitoefenen op mijn kabelmaatschappij zodat ik het ook op de kabel krijg!
melomaan\ (de ~ (m.), -manen)
1 iem. met een overdreven liefde voor muziek
pi_20156720
The Box is de enige clipzender die ik nog af en toe opzet. Hartstikke leuk met die thema-avonden. Zag pas zelfs dat er een 'classic clips'-avond was. Heel leuk allemaal oude clips en dan oud als in tientallen jaren geleden.
pi_20156731
als ze the box nou is hier gaan uitzenden
I'm sick off all this poo'ing stuff i'm getting my buttcheeks pierced together
  donderdag 24 juni 2004 @ 17:20:48 #19
35623 PPL
Autumnus Sempre
pi_20156782
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 17:17 schreef Seborik het volgende:
The Box is de enige clipzender die ik nog af en toe opzet. Hartstikke leuk met die thema-avonden. Zag pas zelfs dat er een 'classic clips'-avond was. Heel leuk allemaal oude clips en dan oud als in tientallen jaren geleden.
Zondagsavond is dat
Burnt to the core but not broken
  donderdag 24 juni 2004 @ 17:49:02 #20
87879 Rowdie
Het is patat
pi_20157483
ik heb thebox niet
DORDRECHT WEL EN ZWIJNDRECHT NIET
En het zijn ook Kroten
pi_20158516
Ze moeten 3voor12 op de ASTRA satelliet of op de kabel zetten. Dt is pas een echte muziekzender.
  donderdag 24 juni 2004 @ 19:37:06 #22
40163 Razzerr
Something doesn't compute
pi_20159490
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 18:39 schreef Opie het volgende:
Ze moeten 3voor12 op de ASTRA satelliet of op de kabel zetten. Dt is pas een echte muziekzender.
Dat zou wel een stunt zijn
Maw: het zal wel 2006 worden...
pi_20160735
Hallo Nederlandse Mededingingsautoriteit (NMa)... - Zullen we hier maar eens een stokje voor steken?

Verplicht n van de drie zenders van de kabel af. Minstens. Doe MTV maar, want die zendt de helft van de dag Amerikaanse onzin uit, zoals flauwe candid camera programma's, mannen die een slang pesten, mannen die een bus volgooien met modder en nog meer van dat soort troep.
  donderdag 24 juni 2004 @ 20:57:48 #24
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_20161577
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 20:28 schreef dVTB het volgende:
Hallo Nederlandse Mededingingsautoriteit (NMa)... - Zullen we hier maar eens een stokje voor steken?

Verplicht n van de drie zenders van de kabel af. Minstens. Doe MTV maar, want die zendt de helft van de dag Amerikaanse onzin uit, zoals flauwe candid camera programma's, mannen die een slang pesten, mannen die een bus volgooien met modder en nog meer van dat soort troep.
belachelijke programma's zijn dat idd
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_20161613
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 15:37 schreef Sylvana het volgende:
Ondertussen komen er wel 300 jamba reclames op de zender
lang geleden!
abonnement bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')