Oh dat blijft wel maar het word natuurlijk verkort tot woensdagavond tussen 12 en 1.quote:Op donderdag 24 juni 2004 15:37 schreef Sylvana het volgende:
ik hoop ook niet dat the box nou commercieler wordt, ik vind het juist leuk dat er op the box wel alternatieve muziek gedraaid wordt ( I love on the roxx) en hoop echt dat dat zo blijft![]()
![]()
Zondagsavond is datquote:Op donderdag 24 juni 2004 17:17 schreef Seborik het volgende:
The Box is de enige clipzender die ik nog af en toe opzet. Hartstikke leuk met die thema-avonden. Zag pas zelfs dat er een 'classic clips'-avond was. Heel leuk allemaal oude clips en dan oud als in tientallen jaren geleden.
Dat zou wel een stunt zijnquote:Op donderdag 24 juni 2004 18:39 schreef Opie het volgende:
Ze moeten 3voor12 op de ASTRA satelliet of op de kabel zetten. Dát is pas een echte muziekzender.
belachelijke programma's zijn dat iddquote:Op donderdag 24 juni 2004 20:28 schreef dVTB het volgende:
Hallo Nederlandse Mededingingsautoriteit (NMa)... - Zullen we hier maar eens een stokje voor steken?
Verplicht één van de drie zenders van de kabel af. Minstens. Doe MTV maar, want die zendt de helft van de dag Amerikaanse onzin uit, zoals flauwe candid camera programma's, mannen die een slang pesten, mannen die een bus volgooien met modder en nog meer van dat soort troep.
Ondertussen komen er wel 300 jamba reclames op de zenderquote:Op donderdag 24 juni 2004 15:37 schreef Sylvana het volgende:
ik hoop ook niet dat the box nou commercieler wordt, ik vind het juist leuk dat er op the box wel alternatieve muziek gedraaid wordt ( I love on the roxx) en hoop echt dat dat zo blijft![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |