dat rondsnuffelen op een server is nogal interesaantquote:Op donderdag 24 juni 2004 13:55 schreef mstr het volgende:
als ik op de lijst mag dan mag diegene die mij een invite stuurd ff op mijn server rondsnuffelen en downloaden!
plus dat ik hier andere mensen gelukkig maak met een invite
usern: mstr
mail: mstrrtsm [a] hotmail.com
Ik heb het even door babelfish voor jou in het Engels laten vertalen zodat je je verzoek op gmailswap kan aanbieden. Daar heb jij sneller een account dan alhier. De babelfish vertaling luidt :quote:Op donderdag 24 juni 2004 13:55 schreef mstr het volgende:
als ik op de lijst mag dan mag diegene die mij een invite stuurd ff op mijn server rondsnuffelen en downloaden!
quote:if I can on the list then can he which me invite sent ff on my server sniff around and download! plus that I here happy make other people with invite
geupdate. mensen toevoegen doe ik straks wel ffquote:Op donderdag 24 juni 2004 14:07 schreef Viperdesign het volgende:
engessa, duhuh, SvenZ, Hallahan, robvdberg en Annoeschka hebben een invite ontvangen.
er zou al een invite naar jou verstuurd moeten zijn aangezien ik je al terug vind in de database [/quote]quote:[quote]Mag ik ook op de wachtlijst...
derekdenhaas [AT] hotmail [DOT] com
PGtGM configgen, je accountgegevens invullen. Dan in Outlook Express een nieuw mailaccount aanmaken en als POP3 host en evt SMTP host 127.0.0.1 opgeven. Klaar !quote:Op donderdag 24 juni 2004 14:09 schreef beastie_boy het volgende:
heb nog geen antwoord op de vraag: hoe kan ik mijn Gmail laten binnenkomen in mijn Outlook express, heb PGtGM al geinstalleerd....
Hotmail vergroot gratis mailbox naar 250 MBquote:Op donderdag 24 juni 2004 14:13 schreef McDanger het volgende:
heeft niet direct met gmail te maken, maar ik zeg het toch even: hotmail gaat de gratis accounts opvoeren naar een opslagapaciteit van 250 MB (betaalde accounts naar 2 GB)
http://zdnet.com.com/2100-1104_2-5245523.html
ik denk dat het aantal nieuwe aanmeldingen voor gmail niet meer zo snel zal gaan stijgen, dus de wachtrij is bijna weggewerkt (ik hoop dat we de 1000 gelukkigen nog halen)
Goh lijkt me intresant...quote:Op donderdag 24 juni 2004 13:55 schreef mstr het volgende:
Zoiets:quote:Op donderdag 24 juni 2004 14:17 schreef deedeetee het volgende:
Klein vraagje :
Hebben jullie kleuren in gmail ? Mijn naam staat in 't groen en de namen van mensen met wie ik gemailt heb in verschillende andere kleuren, dat schijnt niet bij iedereen zo te zijn![]()
quote:Op donderdag 24 juni 2004 13:55 schreef mstr het volgende:
Bekende screendumpquote:Op donderdag 24 juni 2004 14:28 schreef Jump het volgende:
Zoiets:
[afbeelding]
dat krijg je als je reply'd op vorige berichten enzo
msnnaam is onveranderbaar eens lezen. die ging er over dacht ikquote:Op donderdag 24 juni 2004 14:42 schreef woeeiiii het volgende:
Hoe verander je je nickname nu bij msn? Als je gmail gebruikt in messenger?
jup! volgens snap je het welquote:Op donderdag 24 juni 2004 14:50 schreef _Flea_ het volgende:
hmm, ik snap er niet bijster veel van eerlijk gezegd.
Als ik m'n naam opgeef kom ik op de lijst te staan. Dan moet ik wachten tot ik een invite krijg en dan heb ik zo'n account. Daarna moet ik weer een invite naar iemand anders sturen die op zijn beurt weer een account krijgt?
quote:Op donderdag 24 juni 2004 14:52 schreef WebForce het volgende:
Jaaa! Ik heb 6 invites, zeg maar naar wie ik ze moet sturen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |