quote:MSN® Hotmail®, the world's most popular free Web-based e-mail service, will undergo a major upgrade, delivering customers world-class e-mail protection as well as enhanced storage to satisfy all their needs. Starting in early July, MSN will roll out free e-mail anti-virus protection to all the 170 million MSN Hotmail customers worldwide, making MSN Hotmail the only free global e-mail service to both scan and clean incoming and outgoing e-mail for viruses and worms before they can enter a customer's inbox. MSN also announced it will bring increased storage - 250MB inboxes - to free MSN Hotmail customers in multiple markets and will introduce MSN Hotmail Plus, an upgraded premium Web service to help customers get the most out of MSN Hotmail.
Dat heb ik gelezen, maar wat moet ik me hierbij voorstellen? Een MSN poppetje in alle kleuren van de regenboog, naast je klokje?quote:Op donderdag 24 juni 2004 11:43 schreef L.Mo het volgende:
"and will introduce MSN Hotmail Plus, an upgraded premium Web service to help customers get the most out of MSN Hotmail"
tuurlijk, als je alles wil moet je weer betalen..![]()
je meent hetquote:Op donderdag 24 juni 2004 11:45 schreef Dos37 het volgende:
Dat is in navolging van GMAIL denk ik
quote:Op donderdag 24 juni 2004 11:47 schreef Murray het volgende:![]()
* Gmail accounts in de prullenbak gooit *
![]()
Okee. Dan ben ik ook weer op de hoogte.quote:Op donderdag 24 juni 2004 11:53 schreef Steve-O het volgende:
25 mb voor de niet betaler en 250 voor de wel betaler dus.
Geen idee zal mij ook een worst wezen .quote:Op donderdag 24 juni 2004 11:54 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Okee. Dan ben ik ook weer op de hoogte.
En vanaf wanneer?
Of staat dat in de OP en heb ik daar overheengelezen, of is dat gewoon nog niet bekend.
Nou ben ik helemaal in de war.quote:Op donderdag 24 juni 2004 11:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
goed lezen, mensen
250 MB voor gratis accounts en 2GB voor betaalde accounts!
Dat staat in de OP en daar heb je overheen gelezen.quote:Op donderdag 24 juni 2004 11:54 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Okee. Dan ben ik ook weer op de hoogte.
En vanaf wanneer?
Of staat dat in de OP en heb ik daar overheengelezen, of is dat gewoon nog niet bekend.
Waarom zou je in godsnaam gaan betalen voor 2 GB?quote:Op donderdag 24 juni 2004 11:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
goed lezen, mensen
250 MB voor gratis accounts en 2GB voor betaalde accounts!
Wat is er onduidelijk aan de volgende zin?quote:Op donderdag 24 juni 2004 11:58 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Nou ben ik helemaal in de war.
quote:MSN also announced it will bring increased storage - 250MB inboxes - to free MSN Hotmail customers in multiple markets and will introduce MSN Hotmail Plus, an upgraded premium Web service to help customers get the most out of MSN Hotmail.
Okee, ik heb het even doorgelezen en nu ben ik weer helemaal op de hoogte.quote:Op donderdag 24 juni 2004 11:59 schreef Murray het volgende:
[..]
Dat staat in de OP en daar heb je overheen gelezen.![]()
Helemaal niets! Maar ik was te lui om het te lezen.quote:Op donderdag 24 juni 2004 12:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Wat is er onduidelijk aan de volgende zin?
[..]
We lezen het persbericht en wat zien we?quote:Op donderdag 24 juni 2004 12:03 schreef 303 het volgende:
Ik heb liever dat de 1mb limiet verdwijnt of zal dat misschien nu ook gebeuren? Iets van 2 of 3 mb zou wel handig zijn voor wat grotere bestanden / foto's.
quote:Customers will receive 125 times their current e mail storage with the introduction of 250MB inboxes and have the ability to send attachments up to 10 MB.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |