verder heb ik er geen verstand van....quote:Op woensdag 23 juni 2004 22:29 schreef Syrena het volgende:
Hee dat wilde ik net komen vragenHeeft ie nog gewisseld?
hahahaha, ja ik bijvoorbeeld. O nu heeft eh... wie is dat ook weer de bal. Oja en Kluivert gaat scheiden he. Goh, van der Sar heeft wel grote voeten. Zag je dat, die ene Let heeft z'n oorbel afgeplakt. Hee zijn dat nou rotsen op de achtergrond of een poster ofzo?quote:Op woensdag 23 juni 2004 22:33 schreef Luchtbel het volgende:
Ik vind dat een vrouw een keer het commentaar moet doen
Hihi zoiets wou ik ook schrijven, maar toen werd er afgeflotenquote:Op woensdag 23 juni 2004 22:35 schreef Syrena het volgende:
[..]
hahahaha, ja ik bijvoorbeeld. O nu heeft eh... wie is dat ook weer de bal. Oja en Kluivert gaat scheiden he. Goh, van der Sar heeft wel grote voeten. Zag je dat, die ene Let heeft z'n oorbel afgeplakt. Hee zijn dat nou rotsen op de achtergrond of een poster ofzo?
quote:Op woensdag 23 juni 2004 22:35 schreef Syrena het volgende:
[..]
hahahaha, ja ik bijvoorbeeld. O nu heeft eh... wie is dat ook weer de bal. Oja en Kluivert gaat scheiden he. Goh, van der Sar heeft wel grote voeten. Zag je dat, die ene Let heeft z'n oorbel afgeplakt. Hee zijn dat nou rotsen op de achtergrond of een poster ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |