nee, je vraagt iets waar maar weinig particulieren echt belang bij hebben, dus dan is het wel geinig om te weten te komen wat je reden is...quote:Op woensdag 23 juni 2004 20:08 schreef Gelderland het volgende:
dat vraag ik niet,
hoe bedoel je, ik heb Ghost wel, maar ik snap niet wat je bedoelt, wat je moet doenquote:Op woensdag 23 juni 2004 20:47 schreef Angeren het volgende:
heb je geen image die je er weer op kunt gooien dmv Ghost. Duurt ongeveer 15 minuten om de image er op te zetten en je bent van alle "gevoelige" data af
Google? wasdaquote:Op woensdag 23 juni 2004 23:32 schreef _-rally-_ het volgende:
En wat vond je toen je 'secure erase' intikte in google ? En waarom had je niks aan die 267000 hits ?
is die goed denk je, en niet 'gevaarlijk'..quote:Op donderdag 24 juni 2004 08:42 schreef sylvesterrr het volgende:
SuperShredder
Zo zo, irritated? En dat terwijl Nederland gewonnen heeftquote:Op woensdag 23 juni 2004 23:47 schreef _-rally-_ het volgende:
Ik zie net in de FAQ dat als TS niet gezocht heeft het topic dicht gaat....
Jaquote:Op donderdag 24 juni 2004 11:37 schreef Gelderland het volgende:
[..]
is die goed denk je,
Wat je bedoel jij met "niet 'gevaarlijk'" ?quote:en niet 'gevaarlijk'..
iddquote:Op donderdag 24 juni 2004 12:13 schreef HolyPanther het volgende:
Hij heeft iets nodig voor iets wat al verwijdert is. dus dat kan je al NIET selecteren
O, dan kun je er waarschijnlijk wel naar fluiten (of je moet een peperduur pakket aanschaffen; ik ben de naam daarvan ff vergeten)quote:Op donderdag 24 juni 2004 12:13 schreef HolyPanther het volgende:
Hij heeft iets nodig voor iets wat al verwijdert is. dus dat kan je al NIET selecteren. of leest dat programma ook als ze alwel verwijdert zijn?(dus met ingebouwde recoverfunctie)
quote:Op woensdag 30 juni 2004 00:07 schreef Jelger het volgende:
Als je defragmenteert gaan toch ook alle verweiderde bestanden definitief weg?
quote:Defeagmentatie
Het proces waarbij delen van een bestand worden verplaatst naar aangrenzende sectoren op een vaste schijf, om zo de toegangstijd te bekorten en het ophalen van het bestand te versnellen. Wanneer bestanden worden bijgewerkt, worden de nieuwe gedeelten meestal opgeslagen in de grootste aangrenzende ruimte op de vaste schijf, die zich vaak in een andere sector bevindt dan de rest van het bestand. Wanneer bestanden op deze manier gefragmenteerd raken, moet de computer telkens wanneer het bestand wordt geopend, de vaste schijf doorzoeken om alle delen ervan te vinden. Hierdoor wordt de responstijd vertraagd.
Defragmenteren, en de rest van de schijf vullen met data bestanden (of een deel van een MP3 collectie ofzo). Dan zijn de sectoren waar gewiste gevoelige informatie zou kunnen staan ten minste 1 keer overschreven. En hoewel het dan vast nog wel mogelijk is om die data terug te halen gaat dat niet makkelijk meer, en bij mijn weten niet meer met alleen een stukje software.quote:Op woensdag 30 juni 2004 00:07 schreef Jelger het volgende:
Als je defragmenteert gaan toch ook alle verweiderde bestanden definitief weg?
Like I saidquote:Op woensdag 30 juni 2004 00:27 schreef vbmot het volgende:
Norton Systemworks heeft het tooltje Wipe Info waarmee het kan. En verder heeft System Mechanic volgens mij ook iets dergelijks aan boord.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |