abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20124222
GOUDA - Een 54-jarige Armeense man heeft zichzelf maandagavond in brand gestoken op het politiebureau in Gouda. De man was een uitgeprocedeerde asielzoeker. De aanwezige agenten wisten de man tegen de grond te werken en de brand te blussen. De man hield aan het incident eerste en tweede graads brandwonden over.

De man was op het Centraal Station in Gouda gesignaleerd samen met zijn tienjarige zoontje. Hij bleek geen geldig treinkaartje te hebben en wilde niet zeggen wie hij was. De door de NS gewaarschuwde politie nam de man mee naar het bureau aan de Houtmansgracht om daar zijn identiteit vast te stellen.

Uitgeprocedeerd

De Armeniër bleek de status van uitgeprocedeerde asielzoeker te hebben zonder vaste woonplaats. Het zoontje werd in crisisopvang geplaatst terwijl de man in een verblijfsruimte moest plaatsnemen alvorens in een cel gezet te worden. De agenten hadden hem niet gefouilleerd omdat daar geen aanleiding voor was. Hij zag toen kans om zijn kleren in brand te steken.

Volgens de politie, die het incident dinsdag bekend maakte, is de gezondheid van de man naar omstandigheden goed. Voor zijn 48-jarige vrouw is ook tijdelijk onderdak gevonden.

De man wordt over een paar dagen ontslagen uit het ziekenhuis. Hij zal dan hoogstwaarschijnlijk weer op straat leven tot hij daadwerkelijk het land wordt uitgezet, zo laat de politie weten.

Hoe is zoiets mogelijk vraag ik me dan af...................
  woensdag 23 juni 2004 @ 15:19:25 #2
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_20124255
Brandbare kleding dragen en er een aansteker bijhouden.
Leven kan leiden tot een langzame, pijnlijke dood...
Met dank aan ArmaniMania voor mijn fantastische icoon.
Mobster273: Life's a bitch, zo lang er maar bier bij staat vind ik het best :P
pi_20124400
Wat erg
Verdonk is hier verantwoordelijk voor
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_20124523
quote:
Op woensdag 23 juni 2004 15:23 schreef Meki het volgende:
Wat erg
Nee natuurlijk niet, daar is die malloot zelf verantwoordelijk voor...
pi_20124741
Wat een kutland, een mens kan zichzelf niet eens meer in de fik steken, mocht hij dat willen. Wel 'slim' van hem om het te doen waar de politie bij staat. Als je een bikkel bent, dan doe je het op een tijdstip waarbij instellingen, zoals de politie, niet gedwongen zijn hem te helpen.
pi_20124779
quote:
Op woensdag 23 juni 2004 15:23 schreef Meki het volgende:
Wat erg
Zullen we maar weer met ketchup smijten
pi_20124902
quote:
Op woensdag 23 juni 2004 15:34 schreef Sjaak-Banaan het volgende:

[..]

Zullen we maar weer met ketchup smijten
Verdonk is net een Duivel
Laat de mensen die hier toch al zijn gewoon hier blijven en dan Stop voor de Nieuwelingen
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  Moderator woensdag 23 juni 2004 @ 15:38:19 #8
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_20124913
kutland?

lul niet

wie denk je dat die bende moet schoonmaken? wat denk je dat het kost als het hele fok!king politiebureau afbrand!
laat die randdebiel zichzelf ergens in brand steken waar niemand in geinteresseerd is in evt de nevenschade ... friesland ofzo
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_20124945
Waarom zijn ze gaan blussen ?
"I think greed is healthy. You can be greedy and still feel good about yourself" - Ivan Boesky.
'Only government can take perfectly good paper, cover it with perfectly good ink and make the combination worthless.' - Milton Friedman
pi_20125027
quote:
Op woensdag 23 juni 2004 15:38 schreef sp3c het volgende:
kutland?

lul niet

wie denk je dat die bende moet schoonmaken? wat denk je dat het kost als het hele fok!king politiebureau afbrand!
laat die randdebiel zichzelf ergens in brand steken waar niemand in geinteresseerd is in evt de nevenschade ... friesland ofzo
Dat zei ik.
  Moderator woensdag 23 juni 2004 @ 15:41:26 #11
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_20125028
quote:
Op woensdag 23 juni 2004 15:39 schreef axis303 het volgende:
Waarom zijn ze gaan blussen ?
omdat er iemand in brand stond
  Moderator woensdag 23 juni 2004 @ 15:42:40 #12
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_20125076
quote:
Op woensdag 23 juni 2004 15:41 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Dat zei ik.
nee jij zei

'wat een kutland blablabla want je kan jezelf niet opblazen'

en het was gebaseert op nix want die mannen moeten hun bureau beschermen anders staan ze strax met zijn allen en blauw van de kou op straat de hele dag
pi_20125156
quote:
Op woensdag 23 juni 2004 15:41 schreef sp3c het volgende:

[..]

omdat er iemand in brand stond
Daar koos hij toch zelf voor ?
"I think greed is healthy. You can be greedy and still feel good about yourself" - Ivan Boesky.
'Only government can take perfectly good paper, cover it with perfectly good ink and make the combination worthless.' - Milton Friedman
pi_20125165
quote:
Op woensdag 23 juni 2004 15:42 schreef sp3c het volgende:

[..]

nee jij zei

'wat een kutland blablabla want je kan jezelf niet opblazen'

en het was gebaseert op nix want die mannen moeten hun bureau beschermen anders staan ze strax met zijn allen en blauw van de kou op straat de hele dag
Het kwam op hetzelfde neer. Hij diende zich gewoon in de polder in de fik te steken. Niet op een plek waar het zeker is dat hij geholpen zal worden. Wat voor statement maak je dan?
  Moderator woensdag 23 juni 2004 @ 15:47:49 #15
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_20125227
quote:
Op woensdag 23 juni 2004 15:44 schreef axis303 het volgende:

[..]

Daar koos hij toch zelf voor ?
dus moet je hem maar uit laten fikken?

idioot

heb gelijk genoeg van dit topic, de groeten
pi_20125308
Geen normale discussie. Misschien omdat er geen stelling in de op staat? Of omdat het niets met politiek te maken heeft?

slotje
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')