Zoals nu, regen en onstuimig, in de middag wat rustiger.quote:Op woensdag 23 juni 2004 20:20 schreef Ymke het volgende:
Wat wordt het morgen?
quote:Op woensdag 23 juni 2004 20:38 schreef leviathanfd het volgende:
Wij gaan naar de overburen. De hele buurt heeft een verstopt riool. Tuin, keuken en wc vol met stront van anderen, wc papier en etensresten![]()
![]()
Heeft (hopelijk) niks met het weer te maken.
Het eten kunnen we iig weggooien![]()
![]()
Hangt dat niet van de diepte van de zee af?quote:Op woensdag 23 juni 2004 20:00 schreef Steijn het volgende:
[foto van de 3 waterhozen]
Ziet die zeegang eruit als 9 Bft.? Volgens mij is ie nep.
Hier valt nu aardig wat regen.quote:Op woensdag 23 juni 2004 22:58 schreef JoeKurr het volgende:
Hier in Oosterhout (NB) waait het nu stevig door, en er vallen af en toe een paar spatjes.
helaas welquote:Op woensdag 23 juni 2004 23:21 schreef Againzender het volgende:
Bonsoir
Word ik vanochtend in de Provence op de camping wakker geSMS-d door een weeralaram
Staat alles nog een beetje overeind?
Rare rondjes loop jij dan als je het hele rondje wind mee hebtquote:Op donderdag 24 juni 2004 00:07 schreef MissHobje het volgende:
zo net mijn rondje met doggie overleefd Pffff !
wat een geweld buiten.. mazzel dat ik wind mee had.. maare er liggen aardig wat flinke takken overal.. en die bomen gana gewoon eng heen en weer!
Jij ben vast heel blij met multitasking. Wat een asociale vracht vensters heb je open staan.quote:Op donderdag 24 juni 2004 00:53 schreef Boekel het volgende:
beetje lullig...zet ik foto's neer van de auto van een vriendin van mij....ironisch? (<--klik)
alle foto's
[afbeelding]
holy shit dat is wel extreem... Stiekem zou ik het graag ook es willen zienquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |