abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 23 juni 2004 @ 13:46:16 #1
33413 Ickeane
officieel Freak
pi_20121239
Wie heeft er ervaring met een sexsdate via cu2day of andere contact sites.

Ik heb niet echt zin meer in een relatie, maar wel zin in sexs. namelijk elke keer gedonder met de meiden (er zijn wel topics van me over) dus vandaar..

Nu vroeg ik me af of er mensen zijn die wel eens een echte sexsdate hebben gehad via een site als cu2day ofzo...

Ikzelf heb pas geleden een profieltje gemaakt op cu2day en wat reacties verzonden, mijn ervaringen met deze site zij tot op dit moment heel slecht. Er heeft nog niemand gereageerd, ik heb er namelijk ook geen face pic opstaan mischien dat dat de reden is.

Ik ben een leuke goed uitziende jongen met een mooi lichaam (beetje BB) heb hele blauwe ogen en altijd genoeg bekijks als ik uitga. Nu schijnt het dat ik tijdens het uitgaan ook altijd de verkeerde meiden versier, of advanches van dames die wel zin hebben in een wilde nacht niet zie, of die bypass om het zomaar te zeggen. beetje afgeschrikt voor de directe benadering en als je uit bent met vrienden kan je die ook niet zomaar laten zitten.

vandaar, ik zou toch denken dat ik binnen no-time reacties zou krijgen via zon site als cu2day, viel dat ff vies tegen.

Maar de vraag is eigelijk, wie heeft er ervaringen met sexsdates...(recent) hoe was dat?
Ik heb 1 keer een meisje ontmoet via internet ne bleef ook bij dr slapen, de aantrekkingskracht was zo groot naar elkaar dat we een paar heftige nachten hebben gehad samen maar daar bleef het bij, bovendien woonde ze te ver weg voor een relatie, of iets anders.

Ook tips, suggesties ofzo zijn welkom, graag alleen serieuze reacties want ik bedoel dit heel serieuz namelijk.
iets
  woensdag 23 juni 2004 @ 13:48:46 #2
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_20121323
Als je zo graag wilt neucken waarom ga je dan niet naar de hoeren?
(ook serieus bedoelt)
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
  woensdag 23 juni 2004 @ 13:51:32 #3
904 L-X
The Lover X
pi_20121406
quote:
Op woensdag 23 juni 2004 13:48 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Als je zo graag wilt neucken waarom ga je dan niet naar de hoeren?
(ook serieus bedoelt)
Dacht precies hetzelfde...
It takes a minute to have a crush on someone,
an hour to like someone,
and a day to love someone,
but it takes a lifetime to forget someone.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 23 juni 2004 @ 13:53:19 #4
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_20121457
Die kosten geld...
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  woensdag 23 juni 2004 @ 13:56:13 #5
33413 Ickeane
officieel Freak
pi_20121541
SERIEUS,... tuurlijk ga ik niet naar een hoer... daar is toch niks aan? dat het geld kost maakt niks uit het gaat om de spanning en het plezier wat je samen beleeft.. zon hoer heeft elke uur sexs en die beleeft dat niet zo intens. het is elkaar leren kennen via msn beetje ofzo en dan elkaar echt zien en helemaal gek worden op en met elkaar...

Open relatie met een vriend(in) kan ook, maar ik zoek echt een sexDATE

Wel iemand met serieuze en echte ervaringen?
iets
  woensdag 23 juni 2004 @ 13:59:22 #6
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_20121645
Wat moet ik me voorstellen bij een beetje BB lichaam. Denk dan toch aan Brigitte Bardot... en dat is denk ik niet de bedoeling..

En volgens mij past deze beter is seks....
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_20121694
sex zwiepje
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 23 juni 2004 @ 14:02:48 #8
74052 Ender_W
veni, vidi, vici
pi_20121754
quote:
Op woensdag 23 juni 2004 13:59 schreef Copycat het volgende:
Wat moet ik me voorstellen bij een beetje BB lichaam. Denk dan toch aan Brigitte Bardot... en dat is denk ik niet de bedoeling..

En volgens mij past deze beter is seks....
BB is dat hier niet BosBeetle ??
Live life to the Ender :D
  woensdag 23 juni 2004 @ 14:05:24 #9
33413 Ickeane
officieel Freak
pi_20121848
BB = bodybuilding
geen arnold.... maar gewoon mooi lichaam

iemand wat zinnigs te melden?
iets
  woensdag 23 juni 2004 @ 14:08:16 #10
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_20121929
Aha, Body Building.
Misschien toch foto's plaatsen op die site?
Of in seksmagazines een advertentie plaatsen?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_20122115
nou ja, ik geloof er meestal toch echt helemaal geen zak van als er zo'n profiel staat met EN een lekker wijf op de foto EN ze heeft "ALTIJD" zin in sex.
Die vrouwen bestaan alleen in stripboeken.

Dus mijn tip aan jou : ga gewoon stappen en als je een meiske vind in wie je wel iets ziet, ditch je vrienden dan en ga ervoor. Je vrienden zullen dat toch echt wel snappen, althans die van mij wel.
En als je niet slecht uitziet, dus zeg maar, je bent normaal en kunt een beetje ouwhoeren, dan hoef je toch echt niet langer dan een week zonder te zitten.
  woensdag 23 juni 2004 @ 14:16:12 #12
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_20122171
Denk dat bluebit wel een punt heeft. Vaak blijkt de werkelijkheid toch minder lekker dan zo'n posting op een sexdate site doet vermoeden.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_20123266
Mensen ontopic en niet door blijven zeuren over dat bb dat is al uitgelegd....
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_20131586
quote:
Op woensdag 23 juni 2004 13:56 schreef Ickeane het volgende:
SERIEUS,... tuurlijk ga ik niet naar een hoer... daar is toch niks aan? dat het geld kost maakt niks uit het gaat om de spanning en het plezier wat je samen beleeft.. zon hoer heeft elke uur sexs en die beleeft dat niet zo intens. het is elkaar leren kennen via msn beetje ofzo en dan elkaar echt zien en helemaal gek worden op en met elkaar...

Open relatie met een vriend(in) kan ook, maar ik zoek echt een sexDATE

Wel iemand met serieuze en echte ervaringen?
Volgens mij kan je nog heel lang zoeken naar die sexdate van je. Kan je beter uitgaan en rondkijken voor een one night stand. Dat zet meer zoden aan de dijk.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  woensdag 23 juni 2004 @ 19:20:04 #15
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_20131726
- andere soort vrouwen versieren met uitgaan
- gewone vriendinnen die single zijn in bed kletsen (wij hebben die behoeftes ook)
- een seksrelatie opbouwen met iemand die je ook een beetje aardig vind, maar die geen relatie wil
Het belangrijkste in het leven is serieus genomen worden.
pi_20134222
Wel een foto van je gezicht op cu2 plaatsen...eigenlijk op cu2day... Ik sta er ook, en houd helemaal niet van die mannen die alleen maar protserig hun lichaam showen...
Vrouwen willen meer dan dat denk ik...
MAar zijn ook echt wel te porren voor een sexdate hoor!
You only live once, but if you live it right, once is enough.....
pi_20137810
Ik heb meer dan genoeg sexdates gehad. Erg spannend, maar na een tijdje erg voorspelbaar en ga je de echte intimiteit missen en daarom ben ik er ook definitief mee gestopt. Sowieso vallen mensen vaak erg tegen irl....

Een face- en bodypics op je profiel kan wel helpen ja.. vooral face..
Kijk eens!...... kijk je al....? En nu dan..? En straks dan..? Hm...?
  donderdag 24 juni 2004 @ 00:15:00 #18
3658 _joepie_
Blijft zoeken.. en zal vinden.
pi_20141577
Kijk anders eens op deze site, als je echt op zoek bent naar eenmalige sex is dit misschien iets

http://www.scoren.nl/
Happiness is like a butterfly sitting on your hand..beautiful and fragile..when it flies away..you never know whether it might return one day..
pi_20141690
Stelletje kneuzen zeg. Doe gewoon tijdens een avond uit je best en regel een one night stand.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_20142346
eensch
hier komt ooit iets nuttigs te staan
  donderdag 24 juni 2004 @ 00:47:32 #21
58548 pisnicht
dead girls can`t say no
pi_20142447
Ik heb denk ik al een stuk of 8 x met verschillende meisjes geneukt die ik allemaal via een chatsite heb leren kennen dus zo moeilijk is het niet lijkt me
To most Christians, the Bible is like a software license. Nobody actually reads it. They just scroll down to the bottom and click "I agree."
#allmightygod
pi_20143552
Ik heb regelmatig (sex) contact met vrouwen via diverse sites.
Fok bijvoorbeeld
Maar ook webcam/chat sites.
Voordeel van webcam sites is dat je meteen kunt zien wat voor vlees je in de kuip hebt.
  donderdag 24 juni 2004 @ 08:16:45 #23
91546 LekkerVaag
Hoezo arrogant?
pi_20144826
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 00:18 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Stelletje kneuzen zeg. Doe gewoon tijdens een avond uit je best en regel een one night stand.
Wou net zeggen, zo moeilijk is dat toch niet? Desnoods via internet, google wat, ontdek verschillende sites en probeer uit. Of dacht je soms dat je een sexdate via Fok! op een presenteerblaadje kreeg?
Men zegt vaak dat de wereld niet om geld draait maar om liefde. Het is mij helaas nog niet gelukt een auto te krijgen door een kus te geven aan de verkoper!
je avatar vroeg om een wachtwoord en is verwijderd
pi_20144897
Zijn er geen goeie chat/profiel sites voor hetero's? Bij homo's heb je gay.nl, waar je elkaar berichten kan sturen en een profiel hebt. Dates regelen is ook altijd supermakkelijk. (Niet dat ik daar behoefte aan heb)
Sites als chatboy.nl, waar het eerste wat aan je gevraagd wordt als je binnen komt is: "Waar woon je?"

Maar het ziet er naar uit dat vrouwen anders te werk gaan. Misschien via normale chatkanalen een beetje flirten. Vrouwen zijn veel terughoudender op dat vlak, maar ze willen wel hoor!
Je zou denken met al die sexuele vrijheden tegenwoordig.
  donderdag 24 juni 2004 @ 08:54:55 #25
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_20145102
Als vrouwen echt zo massaal aan sexdates deden dan waren er wel meer succesverhalen. Hier op dating.fok.nl ook. Tonnen mannen ingeschreven, nauwelijks vrouwen en zo gaat dat altijd op die sites. Op sites als Cu2day e.d. zul je wel vrouwen tegenkomen die aan sexdates doen, maar mannen blijven in overvloed. Ga er maar van uit dat wanneer je een meisje in je msn hebt wat aan sexdates doet, dat er op dat moment nog 10 man met haar zitten te chatten hoor. Dat is gewoon nou eenmaal zo, altijd al geweest.
Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_20145144
[verkapt datingtopic ]
  donderdag 24 juni 2004 @ 09:02:16 #27
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_20145229
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 08:29 schreef xman het volgende:
Zijn er geen goeie chat/profiel sites voor hetero's? Bij homo's heb je gay.nl, waar je elkaar berichten kan sturen en een profiel hebt. Dates regelen is ook altijd supermakkelijk. (Niet dat ik daar behoefte aan heb)
Sites als chatboy.nl, waar het eerste wat aan je gevraagd wordt als je binnen komt is: "Waar woon je?"

Maar het ziet er naar uit dat vrouwen anders te werk gaan. Misschien via normale chatkanalen een beetje flirten. Vrouwen zijn veel terughoudender op dat vlak, maar ze willen wel hoor!
Je zou denken met al die sexuele vrijheden tegenwoordig.
idd, homo's hebben van die parkings. Je ziet ze naar elkanders auto lopen, ff kennismaken en een minuut later lopen ze samen het park in... het zal ook wel zo gemakkelijk gaan op het internet. Even chatten en als je bij elkaar in de buurt woont ergens afspreken.

Vrouwen zie je nooit op parking, ik geloof wel eens stellen. Vrouwen pikken meestal hun vlees in een kroeg op geloof ik, of verleiden een collega.

De enige plaatsen waar je vrouwen echt daten op de manier zoals mannen dat doen is op bi/lesbo-sites e.d.
Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_20145265
quote:
Op woensdag 23 juni 2004 13:56 schreef Ickeane het volgende:
SERIEUS,... tuurlijk ga ik niet naar een hoer... daar is toch niks aan? dat het geld kost maakt niks uit het gaat om de spanning en het plezier wat je samen beleeft.. zon hoer heeft elke uur sexs en die beleeft dat niet zo intens. het is elkaar leren kennen via msn beetje ofzo en dan elkaar echt zien en helemaal gek worden op en met elkaar...

Open relatie met een vriend(in) kan ook, maar ik zoek echt een sexDATE

Wel iemand met serieuze en echte ervaringen?
Dat ben ik helemaal met je eens, het feit dat ik moet betalen doet me geen ruk. Maar dat de seks niet echt is in de zin van dat ze lekker met jou wil neuken omdat ze jou zo lekker geil vindt, dat is jammer ja.
Gaap Goals rulezzz!
pi_20152127
foutje

[ Bericht 91% gewijzigd door Si_Perdu op 24-06-2004 15:21:17 ]
  donderdag 24 juni 2004 @ 16:55:10 #30
33413 Ickeane
officieel Freak
pi_20156282
Ok bedankt voor de reacties maar weer


Nu heb ik even een vraagje:
Sommige mensen hierboven zijden dat er bepaalde sites waren, webcam sites enzo...
Wat zijn de links?

Ik heb wel es een paar keer gewoon gedate via www.vote4me.nl maar dat is meer gewoon voor de gezelligheid iets doen. Dat is niet voor XX Welke sites zijn er nog meer ?

Hoe zit dat met dating.fok.nl dan (waar ik niks van wist) staan daar profielen op die duidelijk aangeven dat ze sexs willen of is het gewoon zo dat meisjes daar een vriendje zoeken en dat jij dan dat vriendje wordt en na een lange tijd een keer sexs met ze hebt ? Ik heb trouwens ook 1vriendin gehad via Internet, 6 maanden... dus ik ben overtuigt dat ik ook een sexdate moet kunnen krijgen.

Het is een beetje kansloos maar ik ben verliefd geworden op de charme die het heeft als je iemand van internet kent en dan in het echt ontmoet, nu nog die date!
iets
  donderdag 24 juni 2004 @ 17:00:03 #31
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_20156416
[zeikmodus aan] Het is seks of, voor de Anglo-minded, sex, maar nooit sexs [zeikmodus uit]
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 24 juni 2004 @ 17:27:52 #32
33413 Ickeane
officieel Freak
pi_20156940
Nouw ik heb ff gekeken op scoren.nl en das 3x niks :S:S:S staan 4 pagina's met meiden op die allemaal langer dan 2 maanden zijn ingelogt.. of het zijn van die verlepte meiden die zowiezo kansloos izjn in het echt..

kan me nie tvoorstellen dat iemand via die site successvol is gweest?!
nog meer sites?
iets
  donderdag 24 juni 2004 @ 17:37:15 #33
33413 Ickeane
officieel Freak
pi_20157180
::D:D:D:D
Nee serieuz... geen goeie sites meer?
iets
  donderdag 24 juni 2004 @ 17:38:30 #34
33413 Ickeane
officieel Freak
pi_20157210
dating.fok.nl werkt ook niet? bestaat die wel?
iets
  donderdag 24 juni 2004 @ 17:44:49 #35
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_20157368
Ok ga dan maar door, even de Policy erop nageslagen nog voor de zekerheid...
Wel ontopic blijven he

edit: wat reacties verwijderd.
pi_20158213
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 08:16 schreef LekkerVaag het volgende:

[..]

Wou net zeggen, zo moeilijk is dat toch niet? Desnoods via internet, google wat, ontdek verschillende sites en probeer uit. Of dacht je soms dat je een sexdate via Fok! op een presenteerblaadje kreeg?
Via internet is zo'n gedoe. Kan je beter die tijd die je daarin steekt in de kroeg gaan hangen. Zo moeilijk is het echt niet. Maandag deed ik een beetje moeite en het lukte meteen.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_20158276
lama
  donderdag 24 juni 2004 @ 18:42:50 #38
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_20158571
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 18:26 schreef Solitarias het volgende:
lama
Doen die zich ook al inschrijven op sexsites??
  donderdag 24 juni 2004 @ 19:46:55 #39
85179 SEX
Real Nigga Shit
pi_20159700
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 18:26 schreef Solitarias het volgende:
lama
giraffe
Hey Bonita, glad to meet ya, For the kind of stunning newness I must have foreseen ya!
pi_20160006
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 19:46 schreef SEX het volgende:
[..]
giraffe
Die sites ken ik niet...maar http://www.jmeeting.com/ heeft mij al 3x iets op geleverd.
  donderdag 24 juni 2004 @ 20:22:53 #41
33413 Ickeane
officieel Freak
pi_20160588
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 20:01 schreef Si_Perdu het volgende:

[..]

Die sites ken ik niet...maar http://www.jmeeting.com/ heeft mij al 3x iets op geleverd.
Ziet er beetje ontoegankelijk uit.. op het 1e gezicht, zitter er veel nederlanse meiden op?
En hoe ging dat... wat bedoel je met dat het je wat opgeleverd heeft, een sexdate?
iets
pi_20162204
Tja met vrouwen lijkt het me toch wat moeilijker ja. Ik ken een bi en die vertelde het ook; bij een vrouw moet je eerst erg veel moeite voor doen en dan heb je misschien kans dat ze mee gaan voor puur en alleen sex. Daarom is het voor homo's zo makkelijk; een man (hetero of homo) is makkelijker en heeft er mee behoefte aan gewoon ff lekker potje sex

One-night-stands via uitgaan is natuurlijk ook oke, maar heb je weer kans dat je dat bepaalde meidje of niet tegenkomt of dat ze niet echt in is voor dat soort dingen. Voordeel van internet is dat je meteen weet wat voor vlees je in de kuip hebt. Alleen heb je dan het nadeel dat ze wel eens tegen kunnen vallen qua uiterlijk
Kijk eens!...... kijk je al....? En nu dan..? En straks dan..? Hm...?
  donderdag 24 juni 2004 @ 23:58:29 #43
33413 Ickeane
officieel Freak
pi_20167370
tja inderdaad Ahura...
Ik heb vanavond wel met een meid gechat via msn van cu2day, ze gaf aan dat ze erg gemakkelijk sexs kon krijgen, maar ze was benieuwd naar me in het echt en vondt me onwijs lekker (ik heb er dan ook een in boxer only foto opstaan, vlak na het trainen.. ) wie weet wordt dat wat...
Ze is 25 en heel ervaren geloof ik..
kzou het best geil vinden om met dr te xx'n dus we gooien onze msn charmes ertegenaan en wie weet.. als het wat wordt zal ik het zeker posten op fok!
denk dat we eerst een tijdje chatten,dan mischien cammen, en dan een keer afspreken, moet binne 2 weken lukken wat mij betreft.
iets
pi_20174647
zet gewoon een advertentie in de krant dat je sex wilt. Misschien reageren ernog wel wanhopige huisvrouwtjes ofzo....
De grootste bierweek van Nederland
www.bierweek.nl
pi_20181756
@ Ickeane: cool, ben benieuwd! Foto mag je overigens ook wel plaatsen heheh
Kijk eens!...... kijk je al....? En nu dan..? En straks dan..? Hm...?
pi_20183321
*** lurk**
  vrijdag 25 juni 2004 @ 18:30:40 #47
15242 The.Judge
Lex dura, sed lex
pi_20185928
Je zou eventueel ook cu2night kunnen proberen, daar komen ook wel hetero's en stellen.

Daarnaast kun je ook op www.swingstart.nl kijken, hoewel daar wel met name stellen een advertentie op hebben staan. Of dat je iets lijkt kan ik natuurlijk niet beoordelen.
Recht en rechtvaardigheid zijn slechts per toeval hetzelfde.
  zaterdag 26 juni 2004 @ 02:54:48 #48
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_20197311
Denk dat bovengenoemde optie om bij het uitgaan eens een ander soort meiden te versieren ook wel erg goed is. Dan is gelijk het risico dat een van de twee er meer van verwacht niet zo groot.

Cu2 heeft iig afaik een erg lage succesrate. Heb er ook eens een tijdje opgestaan maar vond er niet zoveel aan.. weinig response, niet bepaald subtiel en daarnaast was het merendeel van de dames óf fake, óf heel erg dozerig. En al ziet een meid nog zo lekker uit, als ik constant eraan denk dat ik het een stomme trut vind dan heb ik er niet zo'n zin in.

Ik ben trouwens nieuwsgierig naar de tactiek van de mensen die hier wel succes mee hebben gehad.
Vampire Romance O+
pi_20200977
Als je er een tijdje met chat merk je al redelijk gauw of die persoon echt een inhoudloos persoon is of niet. Voor mij overigens een enorme afknapper. Dan maar geen sex met dat lekkerding
Kijk eens!...... kijk je al....? En nu dan..? En straks dan..? Hm...?
pi_20212951
Wat nutteloze en offtopic berichten verwijderd.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_20222751
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 16:55 schreef Ickeane het volgende:
Ok bedankt voor de reacties maar weer
Nu heb ik even een vraagje:
Sommige mensen hierboven zijden dat er bepaalde sites waren, webcam sites enzo...
Wat zijn de links?
http://www.justfuckinggoogleit.com
Blijf vooral jezelf... Er zijn al zoveel anderen...
pi_20260779
eens via lexa gedaan. Best leuk!
  dinsdag 29 juni 2004 @ 21:13:20 #53
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_20289816
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 17:27 schreef Ickeane het volgende:
Nouw ik heb ff gekeken op scoren.nl en das 3x niks :S:S:S staan 4 pagina's met meiden op die allemaal langer dan 2 maanden zijn ingelogt.. of het zijn van die verlepte meiden die zowiezo kansloos izjn in het echt..
en zelf ben je dat niet.. waarom ook al weer niet?
  dinsdag 29 juni 2004 @ 21:19:56 #54
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_20290036
Heb laatst nog eens een cu2day profiel aangemaakt nav dit topic.

Het was vroeger al een beetje een bende maar het viel me op dat het tegenwoordig echt 3x niets is. Veel "dames" die een profiel aanmaken en daarna op niemand meer reageren en daarnaast heb je binnen een half uur nadat een vrouwelijk profiel is toegevoegd al gelijk 20 geile JeZietErLeukUitWilJeCammen kerels. Bweh, had er toch nog een beetje meer van verwacht.
Vampire Romance O+
pi_20293159
Een andere sexdating contactsite is http://www.date-online.nl
Ik heb via die site wel eens een date gehad.
  donderdag 1 juli 2004 @ 02:07:33 #56
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_20327170
quote:
Op dinsdag 29 juni 2004 22:45 schreef jeroen27 het volgende:
Een andere sexdating contactsite is http://www.date-online.nl
Ik heb via die site wel eens een date gehad.
Als ik op "advertenties bekijken" klik dan krijg ik een leeg scherm.. ligt dat aan mij?

[ Bericht 5% gewijzigd door MouseOver op 01-07-2004 11:48:53 ]
Vampire Romance O+
  vrijdag 2 juli 2004 @ 18:02:58 #57
29728 Vlaggetje
Ik ben een vliegtuig...
pi_20368281
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 02:07 schreef MouseOver het volgende:

[..]

Als ik op "advertenties bekijken" klik dan krijg ik een leeg scherm.. ligt dat aan mij?
haha, bespaar je de moeite... heb even gechecked.
zoeken: man zoekt vrouw voor erotisch contact 20-35jr, zuid holland. Aantal resultaten: 9
Waarvan de helft een half jaar oud of ouder. Elke meid 30-600 mailtjes ontvangen

Andersom: Aantal resultaten: 479, tientallen van de laatste 2 weken... 99% heeft 0 mailtjes ontvangen.

Zo zijn alle dating sites trouwens, dus het blijkt maar weer eens dat vrouwen het toch ontzagwekkend makkelijk hebben om een vent te krijgen
pi_20368803
ik ken meiden die na 1 week al 2000 reacties hadden
  zondag 4 juli 2004 @ 01:22:36 #59
33413 Ickeane
officieel Freak
pi_20398235
Inderaad het werkt dus echt niet , of je moet echt geluk hebben...
1 wel aardige meid van een jaartje of 24 heeft me toegevoegt ze vondt me foto wel leuk, gaf aan dat ze heel open was op xx gebied.. maar ze woonde nogal ver weg..
Verder geen reacties... was toch echt wel origineel en vernieuend in me reacties maar die trutjes krijgen dr zoveel het is kanslooos..

mischien als je met je leuter erop gaat staan.... dat je dan meer reacties krijgt
hmmz mischien maar een keertje testen lekker kansloos

verder geen mogelijkheden? dan wordt het toch maar weer ouderwets versieren
iets
  zondag 4 juli 2004 @ 01:23:45 #60
33413 Ickeane
officieel Freak
pi_20398263
quote:
Op maandag 28 juni 2004 20:55 schreef KonnieKipke het volgende:
eens via lexa gedaan. Best leuk!
Sexdate?
Ik heb ooit via lexa een meid ontmoet begon vrienschappelijk maar toen ik dr voor het eerst zag bleef ik slapen en hadden we al vette sexs, maar dat was niet echt een sexs date alleen wisten we dat als het zou klikken dat er dan ook veel meer zou gebeuren.
iets
  zondag 4 juli 2004 @ 03:12:43 #61
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_20400746
quote:
mischien als je met je leuter erop gaat staan.... dat je dan meer reacties krijgt
hmmz mischien maar een keertje testen lekker kansloos
Denk het toch niet.. die profielen zien er echt helemaal kansloos uit.. denk dat een leuke foto van je kop meer succes heeft. Maar dan niet een gare foto met als onderschrift "ja, ik weet dat die foto er niet uitziet maar ik heb ff geen betere"
Vampire Romance O+
  zondag 4 juli 2004 @ 14:07:26 #62
37769 erodome
Zweefteef
pi_20405792
Geloof me als je met je leuter op de foto gaat en dat als adv neerzet krijg je nog minder reactie's.........

Stuur ook nooit als reactie een foto van je penis, daar zit echt niemand op te wachten...

Een leuke foto van jezelf is het beste, geen gedoe, geen mikmak eromheen en al zeker je penis in je broek laten
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_20417789
quote:
Op zondag 4 juli 2004 14:07 schreef erodome het volgende:
Geloof me als je met je leuter op de foto gaat en dat als adv neerzet krijg je nog minder reactie's.........

Stuur ook nooit als reactie een foto van je penis, daar zit echt niemand op te wachten...

Een leuke foto van jezelf is het beste, geen gedoe, geen mikmak eromheen en al zeker je penis in je broek laten
Vrouwen vinden een piemel niet mooi.
  zondag 4 juli 2004 @ 23:36:32 #64
33413 Ickeane
officieel Freak
pi_20417918
Voor vrouwen is zon site als cu2day.nl niet zo moeilijk .. ff een tijdje erop ze hebben 1000 reacties en kunnen uitkiezen... genoeg geile kerels
iets
pi_20418360
inderdaad, maar goed.. dat mag de pret niet drukken die ik op Lexa heb gehad
  maandag 5 juli 2004 @ 01:44:00 #66
33413 Ickeane
officieel Freak
pi_20420573
Tja lexa kan inderdaad wel
Je kont toen nog fake rekening gegevens invoeren, nu niet meer helaas Heb 100% gratis wilde sexs gehad 3 weken + een leuke tijd met dr.. als ze niet zo ver weg woonde dan had ik dit allemaal niet hoeven te posten hier, dan was ik ruim heel erg fijn voorzien maarja
shit happens
iets
pi_20436433
WEET JE WAT GEIL IS! EEN BERICHIE OF 10 ZETTEN OP SEE U TOO EN DAN LEKKER 2 GEILE MOKKELS HUN FOTO NEERZETTEN OM VERVOLGENS OM PLAATJES WAAR ZE HUN EX NEMEN OF VRIENDIN! EN DAN JE BLUT LEKKER UITSPUITEN OVER DAT SOORT FOTO\'S OM ZE DAN LEKKER IN TE SCANNEN EN NAAR EEN ANDERE 50JARIG VENT TE STUREN!
  dinsdag 6 juli 2004 @ 12:02:58 #68
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_20436624
* Aventura vraagt zich af wat sexs is.
  dinsdag 6 juli 2004 @ 12:36:09 #69
18986 -Will-
filosoof/harlekijn/coach
pi_20437461
Als je écht serieus en regelmatig wil sexdaten kan je beter AdultFriendFinder gebruiken. Veel Nederlandse leden. Het kost je alleen wel klauwen vol geld elke maand.
  zondag 11 juli 2004 @ 23:28:36 #70
33413 Ickeane
officieel Freak
pi_20562428
Will.. .Ervaring mee?
Enzoja.. wat zijn je ervaringen
Bedankt voor de site ik heb me even aangemeld maar
verwacht er eigelijk weer niks van.. net zoals de andere sites
iets
  maandag 12 juli 2004 @ 00:34:56 #71
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_20564159
Toch maar eens aangemeld op love@lycos. Laatste poging, eens zien wat ervan komt. Als dat dezelfde rotzooi als cu2day wordt dan hou ik het voor gezien en hou ik het bij love@irl.
Vampire Romance O+
  maandag 12 juli 2004 @ 09:14:38 #72
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_20566983
Een vriendin van me heeft zich een keer ingeschreven op scoren.nl met in haar profiel een foto van haar in bikini. Je wil niet weten hoe snel en hoeveel reacties ze kreeg van allerlei soorten mannen. Iedereen probeert interessant te doen, iedereen probeert op te vallen, de een stuurt dus echt een foto van z'n lul en de ander stuurt haar talloze mailtjes met gedichten, weer een ander stelt voor om met hem en zijn 40-jaar oude vrouw wat leuke pleziertjes te beleven.

Ze kreeg geloof een paar honderd reacties in de eerste week dat ze daar ingeschreven stond. Echt belachelijk. Leuk voor haar, maar wat zijn wij mannen toch opgefokt. of wat zijn de vrouwen toch saai.
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
pi_20586642
Hoezo opgefokt..?
Kijk eens!...... kijk je al....? En nu dan..? En straks dan..? Hm...?
  dinsdag 13 juli 2004 @ 02:49:24 #74
84586 Kajel
Verslavend Gezellig...
pi_20588794
Ik heb leuke ervaringen gehad met www.branddating.nl, maar die bestaat niet meer. Ook wel goede dingen meegemaakt met love@lycos, maar daar ben ik al een paar jaar niet meer opgeweest. Ik kort geleden ook een profiel aangemaakt op Cu2 en Cu2day, met een gewone foto van mijn gezicht en een leuk tekstje erbij, maar dat werkt totaal niet. Ik heb nl geen zin om zelf allerlei berichtjes en mailtjes te gaan versturen naar vrouwen en daarin wat aan te slijmen. En de mannen, vooral op cu2day zijn echt erg triest. Een heleboel ads met een blote pik erop. En die berichtjes die die gozers dan versturen. Echt allemaal: "Lekker ding wil je msnen/cammen?". Bleeegh
Feel no shame for what you are...
Digitale Kiekjes Verzameling
  dinsdag 13 juli 2004 @ 15:42:08 #75
33413 Ickeane
officieel Freak
pi_20598585
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 02:49 schreef Kajel het volgende:
Ik heb leuke ervaringen gehad met www.branddating.nl, maar die bestaat niet meer. Ook wel goede dingen meegemaakt met love@lycos, maar daar ben ik al een paar jaar niet meer opgeweest. Ik kort geleden ook een profiel aangemaakt op Cu2 en Cu2day, met een gewone foto van mijn gezicht en een leuk tekstje erbij, maar dat werkt totaal niet. Ik heb nl geen zin om zelf allerlei berichtjes en mailtjes te gaan versturen naar vrouwen en daarin wat aan te slijmen. En de mannen, vooral op cu2day zijn echt erg triest. Een heleboel ads met een blote pik erop. En die berichtjes die die gozers dan versturen. Echt allemaal: "Lekker ding wil je msnen/cammen?". Bleeegh
www.adultfriendfinder.com mijn dank aan Will is groot

@Will: Heb jij er goede ervaringen mee?
Mijn orginaliteit (die is echt echt apart.. bijzonder maja dat is niet uit te leggen) werkte dus absoluut niet op cu2day.. oja toch wel
meid uit zwolle staat nog in me lijst.. die vindt me ook wel OK maar echt daten heb ik nog nie over gehad wel beetje gelult met dr over van alles en nog wat... Ik weetnie of het ervan komt, mischien.
Ik heb nu al een pro en het werkt volgens mij zeker wel!
het heeft zeker potentieel veel beter dan cu2.. ik heb 53 pending reacties lopen.. !1 meid heeft me op msn toegevoegt (spaanse) en daar zou ik zo mee kunnen afspreken, ze vondt het wel errug OK (Fotows enzo van mij ,overigens geen geslachtsdleen ofzo daar doe ik niet aan) maare.. het schijnt wel te werken..
door middel van dingen doen kan je punten verdienen en dan zelfs als gratis member nog in contact komen met anderen Ik ben heel benieuwd wat de site gaat brengen... In principe heb ik nu dus al een potentiele sexdate mogelijk als alles echt is maar
- en spaans en slecht nederlands sprekend
- een vriend hebbend
- wonend in zuid holland (ik overijssel)
zijn nu dit echt dingen dat je zeg van jah.. doen.. ik w8 nog wel ff af tot dr wat beters komt
iets
  dinsdag 13 juli 2004 @ 15:48:16 #76
33413 Ickeane
officieel Freak
pi_20598747
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 02:49 schreef Kajel het volgende:
Ik heb leuke ervaringen gehad met www.branddating.nl, maar die bestaat niet meer. Ook wel goede dingen meegemaakt met love@lycos, maar daar ben ik al een paar jaar niet meer opgeweest. Ik kort geleden ook een profiel aangemaakt op Cu2 en Cu2day, met een gewone foto van mijn gezicht en een leuk tekstje erbij, maar dat werkt totaal niet. Ik heb nl geen zin om zelf allerlei berichtjes en mailtjes te gaan versturen naar vrouwen en daarin wat aan te slijmen. En de mannen, vooral op cu2day zijn echt erg triest. Een heleboel ads met een blote pik erop. En die berichtjes die die gozers dan versturen. Echt allemaal: "Lekker ding wil je msnen/cammen?". Bleeegh
Wat is je ervaring dan met love@lycos op XX gebied of op vrienschappelijk, vriendin gebied??
iets
  dinsdag 13 juli 2004 @ 16:54:32 #77
99091 3doorsdown
n00b 1e klas
pi_20600503
Voor elke vrouw op zo'n site ( als ze al niet fake zijn of een man die op andere mannen kickt en zich voordoet als vrouw ) dan staan er zo'n 50.000.000 mannen voor in de rij.
Vrouwen hebben over het algemeen makkelijker sex dan mannen.
Lijkt me een moeilijke opgave om " zomaar " even via een site een sexdate te hebben.
Daar moet je toch eerst een eeuw voor chatten via msn of webcammen en dan afspreken om iets te gaan drinken en dan HEEEEEL misschien op de 1e date al sex...maar ja...vrouwen willen dat vaak niet. Dus succes en meld even of het gelukt is of niet.
Inter Arma Enim Silent Leges
  dinsdag 13 juli 2004 @ 17:04:57 #78
33413 Ickeane
officieel Freak
pi_20600761
Er zijn zeker wel meiden die er voor openstaan die gewoon een ordinaire sexdate willen, en dat is eigelijk heel leuk gewoon ongeremd van iemand genieten zonder gezeur van relaties enzo.. kijk iedereen heeft wel eens zin om te XXn enige nadeel lijkt mij.. veiligheid

Met voorbehoedsmiddelen, en dan nog is het nooit zo veilig als je gewoon een rustig meisje treft voor een relatie en daar dan een keer mee naar bed gaat..
Want er kan altijd wat mis gaan met een condoom toch?

Ik heb zelf eigelijk nog maar 1 keer met condoom gedaan, ik heb altijd vriendinnen gehad waarmee ik pas na een maand ofzo sexs ging hebben en waar we elkaar echt vertrouwden, dat waren over het algemeen altijd rustige meiden nie van die blonde slettebollen om het zo mara ff uit te drukken..
iets
  dinsdag 13 juli 2004 @ 17:11:14 #79
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_20600916
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 17:04 schreef Ickeane het volgende:

Ik heb zelf eigelijk nog maar 1 keer met condoom gedaan, ik heb altijd vriendinnen gehad waarmee ik pas na een maand ofzo sexs ging hebben en waar we elkaar echt vertrouwden, dat waren over het algemeen altijd rustige meiden nie van die blonde slettebollen om het zo mara ff uit te drukken..
Ignorance is bliss...

Doet me denken aan die anti-Aids campagne van jaren terug...
Ickeane's vriendin is rustig en niet blond, dus een condoom is niet nodig...
Welterusten Ickeane!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_20601152
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 17:04 schreef Ickeane het volgende:
Er zijn zeker wel meiden die er voor openstaan die gewoon een ordinaire sexdate willen, en dat is eigelijk heel leuk gewoon ongeremd van iemand genieten zonder gezeur van relaties enzo.. kijk iedereen heeft wel eens zin om te XXn enige nadeel lijkt mij.. veiligheid

Met voorbehoedsmiddelen, en dan nog is het nooit zo veilig als je gewoon een rustig meisje treft voor een relatie en daar dan een keer mee naar bed gaat..
Want er kan altijd wat mis gaan met een condoom toch?

Ik heb zelf eigelijk nog maar 1 keer met condoom gedaan, ik heb altijd vriendinnen gehad waarmee ik pas na een maand ofzo sexs ging hebben en waar we elkaar echt vertrouwden, dat waren over het algemeen altijd rustige meiden nie van die blonde slettebollen om het zo mara ff uit te drukken..
jaha en dan is het idd ONMOGELIJK om een SOA te hebben.... zucht

* GewoneMan sluit zich aan op de ractie van CC en adviseerd Ickeane een SOA test te doen
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  dinsdag 13 juli 2004 @ 17:24:44 #81
64781 bonke
pipo koeie
pi_20601246
je moet er gewoon voor zorgen dat die meiden je willen zien
zeg gewoon in een advert dat je houd van onder andere : kleding ,winkelen,thee drinken,haar wassen, geld uitgeven,make up, wandelen, roze, giechelen,schoonmaken,ennzzzzz :-)

voor de meiden hier : bovenstaande heb ik een hekel aanhoor :-)
pies on joe toe
pi_20602470
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 17:24 schreef bonke het volgende:
je moet er gewoon voor zorgen dat die meiden je willen zien
zeg gewoon in een advert dat je houd van onder andere : kleding ,winkelen,thee drinken,haar wassen, geld uitgeven,make up, wandelen, roze, giechelen,schoonmaken,ennzzzzz :-)

voor de meiden hier : bovenstaande heb ik een hekel aanhoor :-)
Jammer, laat ik nu net op zoek naar zo iemand wezen
  dinsdag 13 juli 2004 @ 19:23:09 #83
64781 bonke
pipo koeie
pi_20603683
zal ik me dan maar anders voordoen als dat ik ben ?? :-)
ps: kusjeeeeeeeeeeeeeeeee
pies on joe toe
pi_20604159
dat adultfriendfinder is top!!

Voor die lesbo vrouwen. Damn, wat een lekkere lichamen
  woensdag 14 juli 2004 @ 20:57:59 #85
18986 -Will-
filosoof/harlekijn/coach
pi_20626600
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 15:42 schreef Ickeane het volgende:

[..]

www.adultfriendfinder.com mijn dank aan Will is groot

@Will: Heb jij er goede ervaringen mee?
53 reacties? Jij hebt zeker een betaalde account?

Heb er een vaste sexvriendin aan overgehouden.
pi_20638404
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 15:42 schreef Ickeane het volgende:
[..]
www.adultfriendfinder.com mijn dank aan Will is groot
Hmm.die krijg ik altijd als popup bij www.******.am
pi_20646353
heb na t lezen van alle berichtjes overal een id aangemaakt en moet zeggen dat ik op scoren.nl na een half uur al 50 berichten had
  donderdag 15 juli 2004 @ 19:00:37 #88
85985 cazzie
i am online therefore i am
pi_20647492
quote:
Op donderdag 15 juli 2004 17:55 schreef sexy_sletje het volgende:
heb na t lezen van alle berichtjes overal een id aangemaakt en moet zeggen dat ik op scoren.nl na een half uur al 50 berichten had
leuk, laat eens weten hoe het afloopt en of je de prins op het witte paard zal vinden
  donderdag 15 juli 2004 @ 20:53:51 #89
33413 Ickeane
officieel Freak
pi_20650153
sex_sletje: Mischien moeten wij maar gewoon eens daten! [serieuz]
iets
  donderdag 15 juli 2004 @ 22:24:21 #90
84586 Kajel
Verslavend Gezellig...
pi_20652469
Ai ai ai, wordt dit toch nog een date-topic. Ik vroeg me al af hoe lang Ickeane zich kon inhouden met al die vrouwen hier.
Feel no shame for what you are...
Digitale Kiekjes Verzameling
  donderdag 15 juli 2004 @ 22:26:17 #91
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_20652523
quote:
Op donderdag 15 juli 2004 22:24 schreef Kajel het volgende:
Ik vroeg me al af hoe lang Ickeane zich kon inhouden met al die vrouwen hier.


Onverzadigbaar, die Ickeane.
... Maar hij likt (nog) niet...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 16 juli 2004 @ 02:34:16 #92
23233 Hihat
Hoo! Gehoed.
pi_20657507
quote:
Op donderdag 15 juli 2004 22:26 schreef Copycat het volgende:

[..]



Onverzadigbaar, die Ickeane.
... Maar hij likt (nog) niet...
In dat geval li(j)kt het me dat Ickeane nooit écht succes zal hebben bij de vrouwen....
Een pauw is een kip die in bloei staat
  vrijdag 16 juli 2004 @ 02:36:18 #93
23233 Hihat
Hoo! Gehoed.
pi_20657517
Alhoewel......één van de meest geliefde mannen bij vrouwen was een fervent anti-beffer, namelijk:

Elvis "white men don't eat pussy'" Presley.
Een pauw is een kip die in bloei staat
pi_20657597
quote:
Op donderdag 15 juli 2004 22:24 schreef Kajel het volgende:
Ai ai ai, wordt dit toch nog een date-topic. Ik vroeg me al af hoe lang Ickeane zich kon inhouden met al die vrouwen hier.
Ik ook, het verbaast me nog dat het zo lang heeft geduurd eigenlijk.

Maar goed, dat nemen we die knul toch niet kwalijk lijkt me?
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  vrijdag 16 juli 2004 @ 16:03:14 #95
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_20666074
Ghe, adultfriendfinder:
Men seeking Women: 49000
Woman seeking men: 1100

*grin*
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_20668866
Women seeking Women 34274628
  maandag 19 juli 2004 @ 18:42:51 #97
73888 DIA
die ja .....
  woensdag 21 juli 2004 @ 23:30:56 #98
12569 Sony
Just me!
pi_20777508
Wij kijken zo nu en dan eens voor een leuke date op www.swingerseurope.com.
Deze site is voor zowel singles alsook stellen, maar het merendeel is toch wel een stel.

Niet om reclame te maken, maar naar onze ervaring is dit de enige site waarbij het fake-gehalte laag tot zeer laag is. Mede door de controle door de stellen onderling.
"All the ills of mankind, all the tragic misfortunes that fill the history books, all the political blunders, all the failures of the great leaders, have arisen merely from a lack of skill at dancing - Moliere"
pi_20782541
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 15:42 schreef Ickeane het volgende:

[..]

www.adultfriendfinder.com mijn dank aan Will is groot

door middel van dingen doen kan je punten verdienen en dan zelfs als gratis member nog in contact komen met anderen.
hoe doe je dat dan? ik had ook ff zo'n profieltje aangemaakt, na al die verhalen hier, maar ik lijk helemaal niets te kunnen doen zonder upgrade. en ik zou juist pas gaan upgraden als ik merk dat het werkt.
pi_20782917
ik heb ge-upgrade voor 39 dollar voor 3 maanden; je kan leuke foto's bekijken
  vrijdag 23 juli 2004 @ 10:14:39 #101
33413 Ickeane
officieel Freak
pi_20804294
ik heb geupgrade door een paar geile kerels te laten aanmelden
fake accountje op cu2 en maar refer links sturen..
ben gold member voor 1 maand gratis PUH
iets
pi_20804808
quote:
Op vrijdag 23 juli 2004 10:14 schreef Ickeane het volgende:
ik heb geupgrade door een paar geile kerels te laten aanmelden
fake accountje op cu2 en maar refer links sturen..
ben gold member voor 1 maand gratis PUH
moet ik ook eens proberen

maar ik ben dat nog nergens tegengekomen. waar vind je die link?
pi_20829753
ben er al maanden lid van maar heb ook daar nog steeds geen date gevonden.....
liefde is mooi maar wat als het niet wederzijds is????
  zondag 25 juli 2004 @ 14:41:12 #104
33413 Ickeane
officieel Freak
pi_20844990
quote:
Op zaterdag 24 juli 2004 16:48 schreef kokkie1973 het volgende:
ben er al maanden lid van maar heb ook daar nog steeds geen date gevonden.....
Kwestie van stijl
Zeker niet met vleeswaren eropgaan staan...
Maar het is inderdaad magertjes.. ik heb dr dan 2 dates in eehmz 2 weken tijd van tot nu toe.. enne.. met 2 mensen gechat wat mogelijk nog wat zou kunnen worden. Van 1tje tel nummer

doe je toch iets niet goed
of je bent niet zo knap
iets
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')