Ja man! die zijn bijna net zo erg als die Amerikanen met hun mishandelingen, martelingen, en onrechtmatige opsluitingen zeg! :pquote:Op woensdag 23 juni 2004 11:44 schreef DenniZ224 het volgende:
lijkt me een leuk spel een beetje moslims afknallen die lafaards met hun onthoofdingen
Haha.quote:Ik hoop dat een partij als Groen-Links opstaat en deze rotzooi aan de kaak stelt! Ik heb in elk geval al een mailtje naar ze gestuurd.
En als je vannacht CNN hebt gekeken weet je dat ze ook onschuldige kinderen neerschieten. Gelukkig kreeg 'ie daarna wel een vluchtje in een Blackhawk Medevac om het goed te maken.quote:Op woensdag 23 juni 2004 11:48 schreef Croga het volgende:
[..]
Ja man! die zijn bijna net zo erg als die Amerikanen met hun mishandelingen, martelingen, en onrechtmatige opsluitingen zeg! :p
Velig vanaf grote hoogte bommen gooien is daarintegen wel erg heldhaftig.quote:Op woensdag 23 juni 2004 11:44 schreef DenniZ224 het volgende:
lijkt me een leuk spel een beetje moslims afknallen die lafaards met hun onthoofdingen
quote:Op woensdag 23 juni 2004 11:44 schreef DenniZ224 het volgende:
Mja, zou me een leuk spel lijken. Een beetje Amerikanen afknallen, die lafaards met hun bezetting en martelingen.quote:Op woensdag 23 juni 2004 11:48 schreef I.R.Baboon het volgende:
Al Qaida moet dan maar met een tegenhanger komen.
Ideaal toch. Die spellen worden gratis gedistribueerd, Al Qaida heeft geen tijd om aanslagen te plegen omdat ze dus aan die spellen moeten werken, en een gevolg is ook nog dat de spellen al mooier worden, want je wilt natuurlijk wel beter zijn.quote:Op woensdag 23 juni 2004 11:53 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
[..]
Mja, zou me een leuk spel lijken. Een beetje Amerikanen afknallen, die lafaards en bezetters met hun martelingen.
En mocht er ooit vrede komen, dan kunnen Al Qaida en de VS samen een collectors edition uitbrengen, waarin beide games gebundeld zijn. Hopelijk krijgen ze dan geen nieuwe oorlog ivm onenigheid over de opbrengsten.quote:Op woensdag 23 juni 2004 11:54 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ideaal toch. Die spellen worden gratis gedistribueerd, Al Qaida heeft geen tijd om aanslagen te plegen omdat ze dus aan die spellen moeten werken, en een gevolg is ook nog dat de spellen al mooier worden, want je wilt natuurlijk wel beter zijn.
quote:Op woensdag 23 juni 2004 11:48 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ideaal toch.
zijn gewoon bagger screensquote:Op woensdag 23 juni 2004 11:55 schreef KreKkeR het volgende:
Overigens zul je mij dit spel niet zien spelen
Wat een baggergraphics
die hebben ze al was laatst programma over op tvquote:Op woensdag 23 juni 2004 11:48 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ideaal toch.
nee wat saddam heeft gedaan was allemaal lekkerquote:Op woensdag 23 juni 2004 12:11 schreef yup het volgende:
Kut hoere rechtse rakkertjes hier.
Nee vanaf een vliegtuig een bom gooien die in een keer 150 mensen doodmaakt (ook kinderen) is zeker wel heldhaftig![]()
![]()
![]()
Dan is die onthoofding nog menselijk stelletje idioten hier![]()
[XBOX] Full Spectrum Warriorquote:Op woensdag 23 juni 2004 09:03 schreef Strolie75 het volgende:
Het valt me nog mee dat er nog geen (links) clubje loopt te klagen over dit spel dat de “agressieve politiek en de onderdrukking van moslims in het Midden-Oosten door de VS goedpraat”.
Zei ik iets over Saddam? Hij was zeker niet goed bezig en je ziet me nergens zijn daden goedpraten. Het probleem hier is dat rechtse rakkertjes gelijk de VS als helden zien (de 1 bom 150 doden idee) en de terroristen (moslims, de onthoofders) als de bad-guys zien die gruwelijk vermoord moeten worden.quote:Op woensdag 23 juni 2004 12:13 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
nee wat saddam heeft gedaan was allemaal lekker
In Fok zijn er genoeg moslims, die normaal posten. Ik vraag me af of jij die woorden nog steeds in het echt tegen hun durft te zeggen. Ik denk van niet en ik denk dat jij hier loopt stoer te praten. In het echt zijn die moslims echt 100% relaxed hoor.quote:Op woensdag 23 juni 2004 12:14 schreef Refragmental het volgende:
Strolie75 heeft een voorspellend vermogen!
[..]
[XBOX] Full Spectrum Warrior
Ik ga dit spel zeker kopen voor de pc.
Er schijnen ook civilians rond te lopen in het spel... ik weet al 100% zeker dat dat m'n eerste slachtoffers zullen zijn!(Er bestaat niet zoiets als een onschuldige moslim)
Lekker moslims afslachten... wat wil je nog meer?![]()
TS spoort niet.quote:Op woensdag 23 juni 2004 11:49 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Haha.
Hallo, ik ben Femke Halsema, en ik zou Meneer Bush willen vragen om geen computerspelletjes meer te maken waarin je met het Amerikaanse leger moet vechten.
Rrrrrrrright.
hey, als jij een onthoofding menselijk vindt, dan zegt dat toch echt wat over jou.quote:Op woensdag 23 juni 2004 12:11 schreef yup het volgende:
Nee vanaf een vliegtuig een bom gooien die in een keer 150 mensen doodmaakt (ook kinderen) is zeker wel heldhaftig![]()
![]()
![]()
Jammer dat er geen spel is waarin je komplete moslim woonwijken met de grond plat kunt bombarderen, lijkt me best wel stoerquote:Op woensdag 23 juni 2004 12:11 schreef yup het volgende:
![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 juni 2004 12:14 schreef yup het volgende:
In Fok zijn er genoeg moslims, die normaal posten.
Idioot, wie zegt dat ik een onthoofding menselijk vind? Ik zeg VERGELEKEN met die bombarderingen is het menselijk. Een onthoofding is onmenselijk hoor.quote:Op woensdag 23 juni 2004 12:16 schreef bluebit het volgende:
[..]
hey, als jij een onthoofding menselijk vindt, dan zegt dat toch echt wat over jou.
er was ooit oorlog, in die oorlog stierven mensen.
de oorlog is nu afgelopen en er wordt een mogelijkheid geboden tot vreedzaam samen leven en het opbouwen van een veilige samenleving.
Lijkt me inderdaad een prima reactie om vervolgens hulpverleners, zakenmensen te gaan onthoofden. Da's menselijker dat datgene wat in de oorlog gedaan is, he?
Met kinderachtige losers zoals jou (zie je sig en ondertitel) kan je niet mee pratenquote:Op woensdag 23 juni 2004 12:17 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Jammer dat er geen spel is waarin je komplete moslim woonwijken met de grond plat kunt bombarderen, lijkt me best wel stoer![]()
Lekker overvliegen in je F-117 een woonwijkje plus basisschool/ziekenhuis levelen.
Als je naar sommige reacties hierboven kijkt dan wordt het moslimslopen anders wel bijzonder gewaardeerd.quote:Op woensdag 23 juni 2004 12:18 schreef Strolie75 het volgende:
Get a Life, het is gewoon een strategische tactische shooter. Niet meer en niet minder. De kracht van het spel zit hem in de vernieuwende gameplay, niet in het feit dat je toevallig op moslims kunt schieten.
Verder klopt de meeste informatie in de OP niet.
Kunnenquote:Op woensdag 23 juni 2004 12:11 schreef yup het volgende:
![]()
![]()
Dan zullen de meeste mensen hier behoorlijk teleurgesteld zijn als ze het spel kopen. Je kunt namelijk niet zelf schieten, je geeft opdrachten aan je team en die voeren ze uit. Verder is het een tactisch spel wat betekend dat je enigszins over een IQ moet beschikken om het te kunnen spelen. Dan valt het gros van de mensen in dit topic dus af.quote:Op woensdag 23 juni 2004 12:19 schreef MouseOver het volgende:
Als je naar sommige reacties hierboven kijkt dan wordt het moslimslopen anders wel bijzonder gewaardeerd.
Wat ben jij lekker makkelijk te stressen zeg!quote:Op woensdag 23 juni 2004 12:19 schreef yup het volgende:
[..]
Met kinderachtige losers zoals jou (zie je sig en ondertitel) kan je niet mee praten![]()
Sure.quote:Op woensdag 23 juni 2004 12:23 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Wat ben jij lekker makkelijk te stressen zeg!
Ik zeg 2/3 bullshit dingen en meteen zit je bovenop de kast. Ik wou dat iedereen zo zielig was... ik lach me een deuk!
Neemt niet weg dat ik dit spel ga kopen.
Mensen die het verschil niet kunnen zien tussen en computerspel en de echte wereld moeten preventief gecastreerd worden.
quote:Op woensdag 23 juni 2004 12:14 schreef Refragmental het volgende:
ik weet al 100% zeker dat dat m'n eerste slachtoffers zullen zijn!(Er bestaat niet zoiets als een onschuldige moslim)
Lekker moslims afslachten... wat wil je nog meer?![]()
Jeetje, stoer hoor, dat provocerend gedrag!quote:Op woensdag 23 juni 2004 12:17 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Jammer dat er geen spel is waarin je komplete moslim woonwijken met de grond plat kunt bombarderen, lijkt me best wel stoer![]()
Lekker overvliegen in je F-117 een woonwijkje plus basisschool/ziekenhuis levelen.
Ik heb overigens een sterk vermoeden dat dit topic door TS eerder sarcastisch bedoeld is en om reacties uit te lokken. But that's just a hunch...quote:Op woensdag 23 juni 2004 12:14 schreef Refragmental het volgende:
Strolie75 heeft een voorspellend vermogen!
[..]
Ik denk dat het probleem bij jezelf ligt.quote:Op woensdag 23 juni 2004 12:23 schreef yup het volgende:
Sorry Anthraxx
Maar sommige mensen denken echt niet na voordat ze posten
Ik heb niets tegen het spel zelf hoor. Maar de mensen hier
uhm, jijzelf geeft aan een onthoofding menselijk te vinden. Het interesseert me niet waarmee je het vergelijkt. Dood = dood, er bestaan geen tussenvormen.quote:Op woensdag 23 juni 2004 12:19 schreef yup het volgende:
[..]
Idioot, wie zegt dat ik een onthoofding menselijk vind? Ik zeg VERGELEKEN met die bombarderingen is het menselijk. Een onthoofding is onmenselijk hoor.
En in WO2 hebben de Nederlanders zich ook tegen de bad-guys verzet. Het lijkt me compleet normaal als de Iraki's nog steeds weerstand bieden.
Ik denk dat het probleem ook bij mij ligt. Het probleem is dat er grenzen zijn bij mij. Ik heb vrienden die uit Irak komen, vandaar mijn lichtgeraakte posts.quote:Op woensdag 23 juni 2004 12:26 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Ik denk dat het probleem bij jezelf ligt.
Je laat je te snel opjutten door opmerkingen die zeer duidelijk sarcastisch bedoeld zijn.
Nog iemand die het niet snapt!quote:Op woensdag 23 juni 2004 12:25 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
[..]
Jeetje, stoer hoor, dat provocerend gedrag!![]()
En hard janken waarschijnlijk wanneer iemand iets soortgelijks had gezegd mbt een "Vlieg in het WTC game" of een 'Bomb Amsterdam'. Of wat dacht je van "Vergas alle Joden".
Ik snap het dondersgoed.quote:Op woensdag 23 juni 2004 12:27 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Nog iemand die het niet snapt!![]()
Wat zit Fok toch vol simpele zielen
Was het namelijk niet provocerend bedoeld, dan had je hetgeen je duidelijk wilde maken wel op een andere manier verwoord. Al ben je zelf waarschijnlijk te dom om dit door te hebben.quote:Op woensdag 23 juni 2004 12:25 schreef KreKkeR het volgende:
Jeetje, stoer hoor, dat provocerend gedrag!![]()
Ik zeg nergens dat het niet provocerend bedoel was, want het lijkt me wel erg duidelijk dat het provocerend is. (En ik had ook meteen beetquote:Op woensdag 23 juni 2004 12:34 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ik snap het dondersgoed.
[..]
Was het namelijk niet provocerend bedoeld, dan had je hetgeen je duidelijk wilde maken wel op een andere manier verwoord. Al ben je zelf waarschijnlijk te dom om dit door te hebben.
Wie is hier nu de simpele ziel?
He Pissie Pismuilquote:Op woensdag 23 juni 2004 12:27 schreef yup het volgende:
[..]
Ik denk dat het probleem ook bij mij ligt. Het probleem is dat er grenzen zijn bij mij. Ik heb vrienden die uit Irak komen, vandaar mijn lichtgeraakte posts.
quote:Op woensdag 23 juni 2004 12:47 schreef Poepoog het volgende:
[..]
He Pissie Pismuil
Ook ik heb vrienden die uit Irak komen. So? Ben ik nu even stoer? Moet ik nu ook zo kansloos gaan lopen blaten ?
quote:Op woensdag 23 juni 2004 12:48 schreef yup het volgende:
[..]
![]()
Stel je hebt vrienden (joden ofzo) wiens ouders zijn gedeporteerd door de Nazi's, dan lijkt het me volkomen normaal dat je je boos maakt om jodengrappen.
Als ik vaker hier rondhang op fok heb ik toch het idee, dat een groot gedeelte van de de tere kinderzieltjes die hier rondzwerven zich nogal eens laten leiden door ongenuanceerd geblaat. Als ze dan ook nog eens zo'n speleltje voorgeschoteld krijgen dan vraag ik het me echt af of deze mensen daartoe nog wel in staat zijn.quote:Op woensdag 23 juni 2004 12:55 schreef FallenAngel666 het volgende:
En het verschil tussen deze games en tactical shooters als Ghost Recon, Delta Force etc. etc. is
De samenwerking met het amerikaanse leger? Als of dat gamers ook maar ene ruk interesseert, als het spel maar geile graphics, wapens en gameplay heeft. Jongeren weten echt wel werkelijkheid van fictie te onderscheiden en ze zijn lang niet zo makkelijk te beïnvloeden als je wellicht denkt. Pak er een willkeurig amerikaans forum bij als je me niet gelooft.
Ik ook. Daarom loop ik niet te janken, maar geef ik wel aan dat ik het een flauwe mislukte poging tot provoceren vind. Mislukt in die zin dat je er wel mensen mee op stang kan jagen, maar dat dit wel heel makkelijk 'scoren' is.quote:Op woensdag 23 juni 2004 12:43 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat het niet provocerend bedoel was, want het lijkt me wel erg duidelijk dat het provocerend is. (En ik had ook meteen beet)
Maar ik ga zeer zeker niet janken wanneer iemand roept dat Amsterdam gebombardeerd moet worden... (wonen toch veel moslims)
Ik zie namelijk wel het verschil tussen de realiteit en dingen die gezegd worden op het internet.
anders ga je ff elders moslims bashenquote:Op woensdag 23 juni 2004 12:17 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Precies!quote:Op woensdag 23 juni 2004 12:11 schreef yup het volgende:
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |