Dat is al goed gegaan. Nu de verfilming nog ...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:11 schreef Djaser het volgende:
Frank Miller en Perzie. Deze combinatie kan bijna niet mis gaan.
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:34 schreef IedeK. het volgende:
[..]
http://xs.to/xs.php?h=xs312&d=07065&f=300.png
Is aleen de helft van het beeldscherm.![]()
hahhaha bedanktquote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:15 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
[[url=http://img101.imagevenue.com/loc22/th_62998_300_1_122_22lo.jpg]afbeelding][/URL]
Zelf maar wat gemaakt
Héél erg scherp is het niet, want geript uit de trailer...
nee hij is er dus officeel nietquote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:36 schreef Djensen het volgende:
op de site 300themovie.com staan ook wallpapers, maar die kan ik niet zien (en dus ook niet opslaan)
Als het goed is krijg je Hannibal Risingquote:Op dinsdag 13 februari 2007 10:40 schreef linebear het volgende:
die mag wel in de sneak komen vanavond
uitgemolke concept die ze maar blijven uitmelkenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:45 schreef linebear het volgende:
oh is ook niet erg...
van de 700+ stemmers hebben misschien 2 mensen de film ook daadwerkelijk gezien, dus die score zou ik toch echt met een paar vrachtwagens zout nemen.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:55 schreef magnifor het volgende:
En de rating op IMDB wordt steeds hoger. Een 9.1 momenteel.
Mjah, kunst, nieuwe film en enkel fanboys hebben hem al gezien. Laten we eerst even een week of 20 wachten voor we ons op IMDB gaan beroepen...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:55 schreef magnifor het volgende:
En de rating op IMDB wordt steeds hoger. Een 9.1 momenteel.
quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:01 schreef Djaser het volgende:
Ongelofelijk, deze film is voor zijn release al een grotere klassieker dan The Godfather![]()
Hades is de God van de onderwereldquote:Op zondag 11 februari 2007 20:07 schreef the_jasper het volgende:
[..]
maar dat is dus fout he, het moet hades zijn!
http://nl.wikipedia.org/wiki/Hadesquote:Op maandag 19 februari 2007 03:02 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
[..]
Hades is de God van de onderwereld![]()
quote:Met Hades wordt ook wel de onderwereld bedoeld, zowel in de Romeinse mythologie en als in de Griekse mythologie.
Draait de film al in the States of is het weer een rating van niks.quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:15 schreef Wepeel2 het volgende:
Damn wat een rating op imdb: User Rating: 8.9/10 (2,319 votes)
Da's niet mis. Ik ben heel erg benieuwd.
Hij draait alleen nog maar op een vaag festival en in Berlijn.quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:45 schreef ImmovableMind het volgende:
[..]
Draait de film al in the States of is het weer een rating van niks.
Er zijn weinig films die een 8 of hoger scoren en het niet waard zijn.quote:
hoogstwaarschijnlijk zijn het votes van mensen die de film nog niet eens gezien hebben.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:54 schreef Wepeel2 het volgende:
Toch behoorlijk wat votes als hij alleen op een festival draait. Ik ging er vanuit dat het al US votes waren.
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:57 schreef the_jasper het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Hades
ik citeer:
[..]
![]()
300 heeft de potentie om bij de top 10 te horen. Ben benieuwd of dat lukt.quote:Op zondag 25 februari 2007 15:25 schreef SaintOfKillers het volgende:
Hij staat in de IMDb top 250. Nog net. Op 250.
Geloof je dat nou echt zelf?quote:Op zondag 25 februari 2007 18:37 schreef magnifor het volgende:
[..]
300 heeft de potentie om bij de top 10 te horen. Ben benieuwd of dat lukt.
Rond plaats 60, waar nu Pan's Labyrinth en Sin City ongeveer staan. Zal wel zoiets worden.quote:Op zondag 25 februari 2007 18:37 schreef magnifor het volgende:
[..]
Weet niet, heb 300 niet gezien. Maar het onderwerp lijkt mij gewoon veel vetter.quote:Op zondag 25 februari 2007 19:54 schreef Djaser het volgende:
[..]
Wat heeft deze dat hem zoveel beter maakt dan Sin City?
quote:Op zondag 25 februari 2007 18:37 schreef magnifor het volgende:
[..]
Gezien de stylistische context en het 2d karakter (het is immers wel gewoon een stripverfilming) vind ik dat helemaal niet erg...quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:10 schreef engessa het volgende:
Ik krijg wel een beetje het gevoel dat die hele film vol zit met speeches van stoere mannen en vrouwen die ala Braveheart's Freedom-geblaat allemaal stoere dingen roepen.
Mij ookquote:Op donderdag 1 maart 2007 13:12 schreef jimjim1983 het volgende:
ik ook.
maar dat lijkt me juist wel vet
Sweetquote:Op zaterdag 3 maart 2007 10:31 schreef magnifor het volgende:
http://www.mtv.com/overdrive/?name=movies&id=1553704&vid=136403
Ziet er goed uit.
Kan niet wachten.
Ja dat schijnt. Dat boek is overigens uitstekend, zeer meeslepend. Als je het boek leuk vindt moet je ook de andere boeken van die schrijver eens lezen (hij heeft er in totaal nog maar 3-4 geschreven).quote:Op zaterdag 3 maart 2007 12:25 schreef the_jasper het volgende:
mmh ik ben nu dat boek gates of fire aan het lezen
die gaan ze toch ook verfilmen?
Huh wie wat waarquote:Op zondag 4 maart 2007 21:03 schreef SaskiaR het volgende:
Donderdag gratis voorpremiere, we zullen zien
quote:
grrrrquote:
Uur of 7 bij de bios oké?quote:Op maandag 5 maart 2007 15:41 schreef ImmovableMind het volgende:
Hoe laat spreken we af?
M`n broertje werkt bij de Media Markt en daar hadden al meerdere mensen `m gevraagd of ie al te koop op dvd wasquote:Op maandag 5 maart 2007 23:37 schreef jimjim1983 het volgende:
op mn werk kwam iemand vragen of deze film al te huur was
Impressive.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 10:31 schreef magnifor het volgende:
http://www.mtv.com/overdrive/?name=movies&id=1553704&vid=136403
Ziet er goed uit.
Kan niet wachten.
Dat zal ongetwijfeld.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:14 schreef Skull-splitter het volgende:
Kwestie van smaak that is...
Want niet-20+'ers kennen het begrip videoband nietquote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:06 schreef ImmovableMind het volgende:
Ik heb ook jaren in een videotheek gewerkt, heerlijk werk en lekker mensen uitlachen. Het leukste is om aan 20+ 'ers te vragen of ze de DVD hebben teruggespoeld. 99% moet er over nadenken en twijfelt aan zichzelf. Heerlijk.
Lachen man! Laat me raden, de avonden vlíegen gewoon voorbij...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:06 schreef ImmovableMind het volgende:
Ik heb ook jaren in een videotheek gewerkt, heerlijk werk en lekker mensen uitlachen. Het leukste is om aan 20+ 'ers te vragen of ze de DVD hebben teruggespoeld. 99% moet er over nadenken en twijfelt aan zichzelf. Heerlijk.
Mjah, we houden immers niet allemaal van dezelfde muziek, dagbladen, weekbladen, maandbladen, films, series, etc. Goddank zeg, saaie boel zou het anders worden...quote:
...met een hoofdrolspeler die schreeuwen op de toppen van zijn longen verwart met acterenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:05 schreef Locusta het volgende:
Zo net (nogmaals) de trailer gezien en het lijkt mij echt een topfilm!
Film beoordelen op een trailer waarin toevallig alleen schreeuwstukjes staanquote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:53 schreef Verbal het volgende:
[..]
...met een hoofdrolspeler die schreeuwen op de toppen van zijn longen verwart met acteren
HEE IK BEN GERARD BUTLER EN IK SPEEL KONING LEONIDAS!!!! EN IK KAN HEEEEEEEL HARD SCHREEUWEN!!!! WEL EEN FILM LANG!!!!. WAAR IS MIJN OSCAR?!?!?!?!?!
Net de nieuwe trailer bekeken. Geschreeuw, gebrul, takkeherrie en CGI-titis. Dawn of the Dead was leuk, maar dit lijkt mij echt verschrikkelijk.
V.
maar een film op basis van een trailer al bestempelen tot de beste film ooit is wél toegestaan?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:37 schreef Skull-splitter het volgende:
Film beoordelen op een trailer waarin toevallig alleen schreeuwstukjes staan
Echt, neem een tissue en vermaak je in de hoek ofzo...
Eh, nee, doe ik dat?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:41 schreef Herald het volgende:
[..]
maar een film op basis van een trailer al bestempelen tot de beste film ooit is wél toegestaan?
Waardoor er voornamelijk spectakel en geschreeuw in zit, waar het grote publiek toch op lijkt te zitten wachten. Kritiek was daardoor ook redelijk aanwezig onder de comic-fans: de strip had gewoon een introverte, bedenkzame Leonidas welke twijfelde aan zijn kunnen. En dat zit ook wel degelijk in de film, getuige de serie clips van een tijdje terug, daar fluistert meneer Butler zowaar.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:41 schreef PeRi het volgende:
Nouja, een trailer moet toch vermakelijk zijn en publiek trekken - oordeel vellen of je de film wil zien of niet.
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:48 schreef One_conundrum het volgende:
het zijn allebeide slechts meningen ...
Maar mijn mening is beter.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:48 schreef One_conundrum het volgende:
het zijn allebeide slechts meningen ...
dat is jou mening, niet zo het topic vervuilen verbal. Ga maar vraagjes beantwoorden in het quiz topicquote:
Nou..echt welquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |