Moet daar niet ergens een i tussen?quote:We are going to run the planet.
Mogge! Ja, Ype is extreem-rechts, wat een negativiteit.quote:Op woensdag 23 juni 2004 06:36 schreef Maerycke het volgende:
Tjee Ype, dat was nou niet echt leuk links positief.... Ben je soms stiekem rechts?
Baggertopics zijn ok... zolang de rest maar niet wordt verbaggerd! [afbeelding]
En Aaah mag best mod worden hoor....
Mogge overigens
Jij hebt niks te willen, Yvonne is de baas!quote:Op woensdag 23 juni 2004 07:14 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Nee, ik wil Meki.
quote:Op woensdag 23 juni 2004 08:28 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Mogge! Ja, Ype is extreem-rechts, wat een negativiteit.
Ja, ik mod, jij bent dan veilig he?!![]()
![]()
Nee, valt wel mee hoor. Alleen mongolen worden hard aangpakt.quote:Op woensdag 23 juni 2004 08:38 schreef Maerycke het volgende:
[..]![]()
Veilig? Onveilig zul je bedoelen?
In wat voor een ontwikkelingsland leven we eigenlijk?quote:Asielzoeker steekt zichzelf in brand
GOUDA - Een 54-jarige Armeense man heeft zichzelf maandagavond in brand gestoken op het politiebureau in Gouda. De man was een uitgeprocedeerde asielzoeker. De aanwezige agenten wisten de man tegen de grond te werken en de brand te blussen. De man hield aan het incident eerste en tweede graads brandwonden over.
De man was op het Centraal Station in Gouda gesignaleerd samen met zijn tienjarige zoontje. Hij bleek geen geldig treinkaartje te hebben en wilde niet zeggen wie hij was. De door de NS gewaarschuwde politie nam de man mee naar het bureau aan de Houtmansgracht om daar zijn identiteit vast te stellen.
Uitgeprocedeerd
De Armeniër bleek de status van uitgeprocedeerde asielzoeker te hebben zonder vaste woonplaats. Het zoontje werd in crisisopvang geplaatst terwijl de man in een verblijfsruimte moest plaatsnemen alvorens in een cel gezet te worden. De agenten hadden hem niet gefouilleerd omdat daar geen aanleiding voor was. Hij zag toen kans om zijn kleren in brand te steken.
Volgens de politie, die het incident dinsdag bekend maakte, is de gezondheid van de man naar omstandigheden goed. Voor zijn 48-jarige vrouw is ook tijdelijk onderdak gevonden.
De man wordt over een paar dagen ontslagen uit het ziekenhuis. Hij zal dan hoogstwaarschijnlijk weer op straat leven tot hij daadwerkelijk het land wordt uitgezet, zo laat de politie weten.
Hij is uitgeprocedeerd en zou eigenlijk vrijwillig moeten weggaan. Maar nee, de staat wordt ook nog even op kosten gejaagd. Dan kun je niet verwachten dat ze ook nog onderdak gaan regelen.quote:Op woensdag 23 juni 2004 08:42 schreef sizzler het volgende:
[..]
In wat voor een ontwikkelingsland leven we eigenlijk?
Anders neem jij die arme man even in huis.quote:Op woensdag 23 juni 2004 08:44 schreef Maerycke het volgende:
In een ontwikkelingsland waarin we steeds harder worden en waarin we mensen zo onmenselijk mogelijk proberen te behandelen zodat ze vooral niet hierheen komen, want stel je voor dat we een euro aan een ander uitgeven.
En dan nog klagen dat het een bananenrepubliek wordt....
Anders maak jij even kortzichtige opmerkingen...quote:Op woensdag 23 juni 2004 08:46 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Anders neem jij die arme man even in huis.![]()
Dat is echter niet de verantwoordelijkheid van de politie, of vind je dat zij een hoteltak moeten oprichten?quote:Op woensdag 23 juni 2004 08:48 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Anders maak jij even kortzichtige opmerkingen...
Ik ben het er mee eens dat je geen moer opschiet door jezelf in brand te steken (best wel een domme actie zelfs) net zoals uithongeren en aanverwante protestvormen geen optie zijn. Maar als iemand onder de eerstegraads brandwonden zit dan laat je 'm niet op straat zwerven.
Och ze hebben vast connecties genoeg om dat tijdelijk op te lossen, zoals sizzler bijvoorbeeld de vertrekcentra al noemtquote:Op woensdag 23 juni 2004 08:51 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dat is echter niet de verantwoordelijkheid van de politie, of vind je dat zij een hoteltak moeten oprichten?![]()
Waarschijnlijk moet dat ook zo gebeuren, maar politie-agenten worden ook met de dag dommer of bureaucratischer.quote:Op woensdag 23 juni 2004 08:52 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Och ze hebben vast connecties genoeg om dat tijdelijk op te lossen, zoals sizzler bijvoorbeeld de vertrekcentra al noemt
Iets om te verbeteren dusquote:Op woensdag 23 juni 2004 08:53 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Waarschijnlijk moet dat ook zo gebeuren, maar politie-agenten worden ook met de dag dommer of bureaucratischer.
Ik vrees het ergste, ik kreeg al een brief in de bus om vrijwillig politie-beambte te worden.quote:Op woensdag 23 juni 2004 08:56 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Iets om te verbeteren dusWant dit kan gewoon echt niet vind ik...
Voor niks gaat de zon op. Ik heb een zeer leuke job en zou niet weten waarom ik voor nop naast een welbetaalde agent zou moeten lopen.quote:Op woensdag 23 juni 2004 08:59 schreef Maerycke het volgende:
En... Heb je je al aangemeld?
Geloof je het zelf?quote:Op woensdag 23 juni 2004 09:03 schreef Maerycke het volgende:
De uitdaging! Het avontuur! De kans op de wereld te verbeteren!
Meld je aan...quote:Op woensdag 23 juni 2004 09:05 schreef Maerycke het volgende:
Uiteraard....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |