We zijn veiligquote:Op dinsdag 22 juni 2004 23:32 schreef Vork het volgende:
[..]
Wat mij betreft wordt de betreffende slowchatreeks gedoogd. Het moet natuurlijk geen dolle boel worden, maar maak je maar geen zorgen. Het komt goed.
Vork is okay.quote:Op woensdag 23 juni 2004 09:17 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
We zijn veilig
We maken zondag gewoon een geweldig verslag en daar mag dan wel een puntje vanaf. Ik zie geen mogelijkheid voor die tijd eigenlijk. Sowieso is het toch maar anw.quote:Op woensdag 23 juni 2004 12:45 schreef errrrr het volgende:
Ik werd om 10 uur wakker, lekker geslapen zeg(wel door wekker...)
Engels was best lastig, maar behalve ANW en wiskunde niks meer te doen, relaxed zo'n pwweek...
Rene vond het wel best dat ik alleen presenteerde, maar we zouden wel punten aftrek krijgen als we het verslag pas maandag inleverden.... wat doen we Kees? Toch tijd zoeken of gewoon wat punten eraf?
Ik zie het somber voor je in.quote:Op woensdag 23 juni 2004 13:04 schreef -Mzraki- het volgende:
Vanmiddag weer werken. Hopelijk gaat het niet regenen/ te hard waaien, want dan kan ik weer stoppen
quote:Hello!
I saw your photo link on the Starlite Desperation website and wanted to thank you for taking pictures. The guitarist, Dana Lacono, is my nephew and I can't tell you how exciting it was to see your pictures from their tour. I would appreciate your permission to use numbers 24 and 28 on a web page I am doing for my family. I would be most pleased to give you a photo credit if I can use them.
Best regards,
Lynda Lacono
quote:Op woensdag 23 juni 2004 13:20 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Ik zie het somber voor je in.
Niceh, die foto's van het optreden waren inderdaad erg mooiquote:Op woensdag 23 juni 2004 13:38 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
er zitten idd uitzonderingen tussen.quote:Op woensdag 23 juni 2004 13:52 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Niceh, die foto's van het optreden waren inderdaad erg mooi
Wat bedoelt ze eigenlijk met 'Photo Credits'?quote:Op woensdag 23 juni 2004 13:54 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
er zitten idd uitzonderingen tussen.
Leuk.quote:Op woensdag 23 juni 2004 13:38 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Doe mij die BMW daar rechts maarquote:Op woensdag 23 juni 2004 13:57 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Porsche Boxster
[afbeelding]
[afbeelding]
Year 1997
Top Speed 239.8 kph / 149.0 mph
0 - 60 mph 6.1 seconds
Al dat moois voor slechts ¤ 29.900
Jupquote:Op woensdag 23 juni 2004 13:55 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Wat bedoelt ze eigenlijk met 'Photo Credits'?
Dat ze eronder zet: These pictures were taken by Esmé oid?
Ja hoor, draai die hele auto maar om, je kunt toch gewoon naar de achterkant lopen en dan een foto nemen?quote:Op woensdag 23 juni 2004 13:57 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Porsche Boxster
[afbeelding]
[afbeelding]
Year 1997
Top Speed 239.8 kph / 149.0 mph
0 - 60 mph 6.1 seconds
Al dat moois voor slechts ¤ 29.900
Scherpquote:Op woensdag 23 juni 2004 14:03 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Ja hoor, draai die hele auto maar om, je kunt toch gewoon naar de achterkant lopen en dan een foto nemen?
Zoiets valt mij dan weer niet op. Zal wel een reden voor zijn.quote:Op woensdag 23 juni 2004 14:03 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Ja hoor, draai die hele auto maar om, je kunt toch gewoon naar de achterkant lopen en dan een foto nemen?
Hij was zich aan het vergapen aan die Porsche Boxster, niet de omgevingquote:Op woensdag 23 juni 2004 14:59 schreef DearPrudence het volgende:
Better be a good one.
Ik heb had elke vrijdag vak studieuur van hem, is wel handig, je moet eigenlijk van hem aan je wiskunde zegmaarquote:Op woensdag 23 juni 2004 13:57 schreef SuUz2ko het volgende:
Engels was best lastig..
Voor morgen hoef ik niks te leren.. Niemand eigenlijk. Scherp! Ja we blijven scherp!
En nu begin ik aan mijn wiskunde.. We hadden laatst bijles van Frits S., hij kan wel aardig goed uitleggen. Maar wat wil je als je Pieter hebt...
Ik iedere woensdag. wel handig ja.quote:Op woensdag 23 juni 2004 17:36 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Ik heb had elke vrijdag vak studieuur van hem, is wel handig, je moet eigenlijk van hem aan je wiskunde zegmaar
quote:Hi!
Wow, I'm really honoured. Using my pictures is no problem at all. I'd appreciate the photo credit (Esmé Deppe). I personaly thought nr. 37 was pretty good too. Could I also visit your website?
Good luck with it.
Esmé
Mooie brief, maar moet personaly niet personally zijn?quote:Op woensdag 23 juni 2004 17:46 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
shit.quote:Op woensdag 23 juni 2004 17:48 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Mooie brief, maar moet personaly niet personally zijn?
Ik denk dat ze je die link alsnog nog wel geeft hoorquote:Op woensdag 23 juni 2004 17:55 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
shit.
'pfeeuw'quote:Op woensdag 23 juni 2004 17:57 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik denk dat ze je die link alsnog nog wel geeft hoor
nu: 5546quote:[b]Op dinsdag 18 november 2003 @ 19:05 schreef -Mzraki- het volgende:
ik heb nu btw 805 posts
Lees dan toch een keer het hele topic door.quote:Op woensdag 23 juni 2004 18:36 schreef errrrr het volgende:
Esme, van welk concert
En Kees, tis scheikunde, geen ANW (klein verschil), maar idd, we hebben gewoon geen tijd... die Rene moet niet zeuren, 1. ik heb al aan het begin van het blok gezegd dat hij het eerder moest zeggen omdat we het druk zouden krijgen 2. ik heb het nu vantevoren gemeld...
Die gast kan niet filmenquote:Op woensdag 23 juni 2004 16:33 schreef -Mzraki- het volgende:
http://www.worldblend.net/worldblendbu/PHXLIGHTS/phxlghts.wmv
Video van http://frontpage.fok.nl/nieuws/43209
quote:Op woensdag 23 juni 2004 18:40 schreef errrrr het volgende:
Starlight Desperation en Donnie Lenko (ofzo) zeggen mij niks... maar nu moet ik echt eten
Oeh, dat is stoutquote:Op woensdag 23 juni 2004 18:40 schreef errrrr het volgende:
[..]
Die gast kan niet filmen
Maar ja, idd vaag... ook al kunnen verschillende kleuren gewonen komen door lens-fouten (zie Kees' filmpje van de eifeltoren, zie mijn foto's van Venus)...
Straks bij Patrick voetbal kijken, weer door die wind, maar gelukkig is het zij-wind
nu dus eten...
Bij de HEMA de hele dag (van 1 tot 5) buiten rotzooi staan opruimen (achter bij het fietsenhok)... oude klantenservice uit elkaar schroeven / met een hamer op inbeuken, pallets slopen enzovoort... ze hebben alleen geen zin om naar het grofvuil te gaan (kost geld / tijd)... dus alles in de container te proppen, en er dan wat vuilniszakken bovenop (mag eigenlijk niet in de container...)... want een geklooi dus weer
Hans kan hier niets aan doen. Hans is namelijk selectief dyslect / leesblindquote:Op woensdag 23 juni 2004 18:43 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Dana Lacono
Dude!!! Kun je wel! Met je oranje avatar en al!quote:Op woensdag 23 juni 2004 18:47 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Oeh, dat is stout
Anyway, ik ga geen voetbal kijken, ik moet volleyballen
Tja, kwestie van prioriteiten stellen he
dat is me al een tijdje duidelijk....quote:Op woensdag 23 juni 2004 18:50 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Hans kan hier niets aan doen. Hans is namelijk selectief dyslect / leesblind
Nederland wint sowieso van Letland. Wij betalen Tjechië een miljoen euro per doelpunt (tot 4 welliswaar, maar dat moet voldoende zijn), dus daar hoeven we ons ook weinig zorgen over te maken.quote:Op woensdag 23 juni 2004 18:54 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Dude!!! Kun je wel! Met je oranje avatar en al!
Zich in oranje kleden, maar niet kijken vind ik onzin.quote:Op woensdag 23 juni 2004 18:57 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Nederland wint sowieso van Letland. Wij betalen Tjechië een miljoen euro per doelpunt (tot 4 welliswaar, maar dat moet voldoende zijn), dus daar hoeven we ons ook weinig zorgen over te maken.
Daarbij begint volleybal al om half 8, dus waarschijnlijk al om half 9 af -> kwart voor 9 thuis, kan ik alsnog mijn land steunen
En trouwens, als het op loyaliteit aankomt, ík ben hier de enige die íedere keer dat Oranje speelde trouw zichzelf in z'n oranje shirt heeft gehesen
Dat zeg ik, ik ga toch wel kijken?quote:Op woensdag 23 juni 2004 19:00 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Zich in oranje kleden, maar niet kijken vind ik onzin.
dan is t goed, ga jij maar fijn volleyballenquote:Op woensdag 23 juni 2004 19:01 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Dat zeg ik, ik ga toch wel kijken?
Misschien mis ik de voorbeschouwing / eerste 10 min. maar dat trek ik nog wel
Jezelf in oranje kleden en helemaal niet kijken zou inderdaad wel onzinnig zijn, maar dat is hier dus niet het geval
Tja, scrollen is idd wel vermoeiend...quote:Op woensdag 23 juni 2004 19:08 schreef errrrr het volgende:
Sorry, maar ik had geen zin om weer helemaal naar boven te scrollen, dus daarom zei ik ook (ofzo)
En oh, was dat van TINC... weet ik het dat die daarbij horen... cool voor je, er zaten idd ook een paar mooie foto's tussen
Wat weet jij daarvan?quote:Op woensdag 23 juni 2004 18:57 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
En trouwens, als het op loyaliteit aankomt, ík ben hier de enige die íedere keer dat Oranje speelde trouw zichzelf in z'n oranje shirt heeft gehesen :')
Jij weet niet hoe leuk veel doelpunten van het eigen land zien is... maar je hebt zoiets als zappenquote:Op woensdag 23 juni 2004 19:17 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Wat weet jij daarvan?
Ik ga overigens Duitsland vs Tsjechië kijken op ZDF. Wedstrijd is een stuk spannender en minstens even belangrijk. Bovendien moet ik nog wat luisteren voor Duits.
ik zo van "dat kan ik niet lezen hoor"quote:lekker e ikke weer niej he:P
quote:lekker en ik weer niej he
Idd, ik had bij hen eerste wedstrijd toevallig wel oranje sokjes aan hoor!quote:Op woensdag 23 juni 2004 19:17 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Wat weet jij daarvan?
Ik ga overigens Duitsland vs Tsjechië kijken op ZDF. Wedstrijd is een stuk spannender en minstens even belangrijk. Bovendien moet ik nog wat luisteren voor Duits.
Haha, ik dacht al, als dat de vertaling is..quote:Op woensdag 23 juni 2004 19:40 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
ik zo van "dat kan ik niet lezen hoor"
Vertaling:
[..]
Haar 'r' doet het niet.quote:Op woensdag 23 juni 2004 19:51 schreef NerdoNielso het volgende:
maar dat taaltje is nog aardig lastig:
+ als je limiet is overschreven wat moet je dan doen
en dat moet ik begrijpen
+ geen iedee zal we
'Geen idee, zal wel' staat daar dus
+ of moet ik die map leeegmaken war het in binnekort??
Weet nog steeds niet wat er staat
Nieuw:
Hoop je dat duitsland gaat ve liezen en nede land winnen dat willen wij allemaal zet FD voo je msn naam nee het betekend Fuck Duitsland Stuu dit doo naa iede een die Online is Doe het voo Nede land
mjah tmf-junk-chatquote:Op woensdag 23 juni 2004 20:29 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Haar 'r' doet het niet.Wie is dat btw?
Wij hebben ook maar af en toe even ge-zapt naar duitse zender... daar ging t eigenlijk om.quote:Op woensdag 23 juni 2004 22:41 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Erg spannende wedstrijd. Tsjechië was in de eerste helft leuk bezig, tweede helft wat minder. Maar ze hebben het volgehouden.Ongelofelijk.
Ergens vind ik het overigens wel sneu voor de Duitsers, echt zóveel kansen en dan telkens net mis. Scheelde heel weinig.
Nu nog even van Zweden winnen zaterdag.
ik heb genoeg duits voetbal gezien hoor :/ trouwens, http://www.deutschlandallesistvorbei.de is nog niet geregistreerd, kan voor 22 euroquote:Op woensdag 23 juni 2004 22:53 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Wij hebben ook maar af en toe even ge-zapt naar duitse zender... daar ging t eigenlijk om.
altijd leukquote:Op woensdag 23 juni 2004 22:59 schreef Pizza_Shooter het volgende:
http://de.euro2004.com/
Leedvermaak.
quote:Op donderdag 24 juni 2004 11:54 schreef SuUz2ko het volgende:
niels: blond?
Ohne Deutschland gehen wir weiter!
Bron: Der Spiegel.quote:Nederland lacht ons uit, nadat we van het B-elftal van Tsjechië verloren
quote:Op donderdag 24 juni 2004 10:49 schreef errrrr het volgende:
(heb net al een boekverslag gemaakt, maar ik weet niet meer welke verwerkingsopdrachten ik kan...)
Ik ga ff kijken of Gerco er nog is, hij wou 'Wipjes' van scheikunde gaan doen, dan doe ik ff mee, heb ik het ook weer gehad
Boksen?quote:Op donderdag 24 juni 2004 17:56 schreef -Mzraki- het volgende:
Boxen
Ik ga met wouter stoeien
Ik had ook wel graag getafeltennised, maar boxen heb ik nog nooit gedaan
quote:Op donderdag 24 juni 2004 18:17 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Boksen?
Voetballen, hopen dat het droog isquote:Op donderdag 24 juni 2004 18:33 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
sex of seks kees?
Juist, net zoals bij sex is boxen van het engels gestolen, het is dan wel geen correct nederlands woord, maar het is wél 1 letter minder
Ik ga K-Pax kijken, later
wo?quote:Op donderdag 24 juni 2004 20:04 schreef errrrr het volgende:
[..]
Voetballen, hopen dat het droog is![]()
En wat ga jij doen Niels? Dauwtrappen?quote:Op donderdag 24 juni 2004 20:07 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
wo?
hoi.quote:Op donderdag 24 juni 2004 20:18 schreef DearPrudence het volgende:
hoi.
Beachvolleybal, it is.quote:Op donderdag 24 juni 2004 20:37 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
En wat ga jij doen Niels? Dauwtrappen?
Vandaar de floppiequote:Op donderdag 24 juni 2004 20:52 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Verhoging maximumsnelheid op de snelweg
Topic loopt goed.
5. Mooi & idd zeer opvallendquote:Op donderdag 24 juni 2004 23:25 schreef -Mzraki- het volgende:
Even de 5 mooiste foto's van 2003 die ik van Patrick opgestuurd heb gekregen:
5
Zeer opvallend.
4
Ziet er goed uit, maar volgens mijn zus is het fototechnisch niet bepaald een wonder.
3
Deze vind ik wel het mooiste van allemaal.
2
Prachtige foto, stormfront heeft helaas een nogal dubbele betekenis
1
Zeker niet de mooiste, maar wel behoorlijk indrukwekkend
Flistende actiefoto's hoor.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 13:36 schreef DearPrudence het volgende:
Rohnradturnen was wel cool.... http://www.picturetrail.c(...)=4599392&uid=2256102 Paar fotootjes die zijn genomen...
Leuke foto's, lijkt me ook wel grappig om eens te doenquote:Op vrijdag 25 juni 2004 13:36 schreef DearPrudence het volgende:
Rohnradturnen was wel cool.... http://www.picturetrail.c(...)=4599392&uid=2256102 Paar fotootjes die zijn genomen...
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 17:56 schreef SuUz2ko het volgende:
dauwtrappen!
H-E-L
regen en tegenwind heen, ik op mn fiets om kwartover 4
Gerson heeft weer nieuwe foto's gemaakt?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 18:19 schreef -Mzraki- het volgende:
[afbeelding]
De rode planeet is zo rood nog niet after all
Btw, ligt het aan mij of is MSN weer eens aan de wandel?
Nee, de Spirit. De eerste foto's die de Spirit waren inderdaad rood. Maar de kleuren van de Spirit bleken niet hetzelfde te zijn. Nadat de kleuren weer veranderd waren bleek Mars een blauwe lucht te hebben.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 19:26 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Gerson heeft weer nieuwe foto's gemaakt?
Dat was al een half jaar geleden op FoK!, een of andere Australier zei dat die rode kleur niet klopte, dat dat alleen maar was omdat ze infrarood camera's gebruikten (zoiets, beetje vaag verhaal volgens mij), en dus had hij ff gefotosoept hoe het er echt uit zou moeten zien, kwam idd zo iets uitquote:Op vrijdag 25 juni 2004 19:30 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Nee, de Spirit. De eerste foto's die de Spirit waren inderdaad rood. Maar de kleuren van de Spirit bleken niet hetzelfde te zijn. Nadat de kleuren weer veranderd waren bleek Mars een blauwe lucht te hebben.
Of het echt zo is weet ik niet, maar waarom zouden ze het veranderen?
http://www.highmars.org/niac/education/mer/mer00e.html
Daar staat het wel redelijk uitgelegd
True, maar toen lag Kees blijkbaar onder een steen ofzoquote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:39 schreef errrrr het volgende:
[..]
Dat was al een half jaar geleden op FoK!, een of andere Australier zei dat die rode kleur niet klopte, dat dat alleen maar was omdat ze infrarood camera's gebruikten (zoiets, beetje vaag verhaal volgens mij), en dus had hij ff gefotosoept hoe het er echt uit zou moeten zien, kwam idd zo iets uitIk weet niet van wie dit nu is, maar als het idd van de NASA is had hij wel gelijk
En Suuz, waarom kies je dan ook voor dauwtrappen?
Jij klonk alsof dit van de NASA kwam, true of nietquote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:45 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
True, maar toen lag Kees blijkbaar onder een steen ofzo
Ja, ik dacht eerst dat dit gewoon foto's van NASA waren, daarna las ik pas de reacties, vooral van Maijc. En werd het me duidelijk.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 22:26 schreef errrrr het volgende:
[..]
Jij klonk alsof dit van de NASA kwam, true of niet
Nee hoor, toen kwam gerson ook met die bewerkte foto's aanzetten. Vroeg me af of dit weer dezelfde waren.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:45 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
True, maar toen lag Kees blijkbaar onder een steen ofzo
Gerson was toch die van die meteorieten, en niet van die bewerkte foto'squote:Op zaterdag 26 juni 2004 10:48 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Nee hoor, toen kwam gerson ook met die bewerkte foto's aanzetten. Vroeg me af of dit weer dezelfde waren.
wat denk jequote:Op zaterdag 26 juni 2004 12:00 schreef SuUz2ko het volgende:
Nee, ik ga niet uit Niels. Volgende week weer. Zie ik je dan
Nee.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 13:44 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
wat denk je![]()
Gerson staat bekend als de ongeloofwaardige relschop-nieuwsposter van Fokquote:Op zaterdag 26 juni 2004 13:20 schreef errrrr het volgende:
[..]
Gerson was toch die van die meteorieten, en niet van die bewerkte foto's
Ow, dacht dat Gerson die wetenschapper was die die kometen van jou (dus onder valse naam) voorspeldequote:Op zaterdag 26 juni 2004 17:29 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Gerson staat bekend als de ongeloofwaardige relschop-nieuwsposter van Fok
Volgens hem vergaat de wereld every now and then, maar ik vind dat niet heel erg hoor, er moet ruimte zijn voor speculaties
Begrijpelijk, AB (Aussie Bloke) voorspelde het, en deed zich voor als een ene Gartrell, als ik het me goed herinner. Lijkt er wel op jaquote:Op zaterdag 26 juni 2004 17:57 schreef errrrr het volgende:
[..]
Ow, dacht dat Gerson die wetenschapper was die die kometen van jou (dus onder valse naam) voorspelde
Waarom limiet op pc? En zeker in de zomer?quote:Op zaterdag 26 juni 2004 18:25 schreef DearPrudence het volgende:
Ik heb weer een limiet op mijn pc.
18 uur per week, is te doen
Vorige keer was het 10 uur.
Goed, ik wordt helemaal gefrustreerd van wiskunde, hoofdstuk 8, dus maar even wat anders doen.
2-1 voor Nederlandquote:Op zaterdag 26 juni 2004 18:27 schreef DearPrudence het volgende:
Vanavond voetbal..
Doen ze ook, maar daar luisteren we niet helemaal naar. Dusja.. dan maar zo.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 18:28 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Waarom limiet op pc? En zeker in de zomer?
18 uur per week in de zomer is wel redelijk, maar het lijkt me een beetje een kinderachtige oplossing. Als ze vinden dat je te lang achter de computer zit, moeten ze met steekhoudende argumenten komen.
Ik gok 3-2 voor Nederlandquote:Op zaterdag 26 juni 2004 18:30 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
2-1 voor Nederland
quote:Op zaterdag 26 juni 2004 18:49 schreef errrrr het volgende:
[..]
Ik gok 3-2 voor Nederland(doelpunten zijn cool
)
Doelpunten zijn leuk ja, maar 5 doelpunten is onrealistischquote:Op zaterdag 26 juni 2004 18:49 schreef errrrr het volgende:
[..]
Ik gok 3-2 voor Nederland(doelpunten zijn cool
)
True, maar dat was dan ook wel een wereldwedstrijdquote:Op zaterdag 26 juni 2004 19:09 schreef errrrr het volgende:
Waarom, was tegen Tsjechie toch ook zo, en die zijn een stuk beter dan Zweden... ik denk dat de verhouding nu zo liggen als toen, alleen dan gunstig voor ons
Ik zat iig dichter bij dan Hans z'n 3 - 2.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 20:32 schreef Pizza_Shooter het volgende:
2 -1 voor de Zweden, duidelijk.
Waarvan minstens een goal gemaakt door Larsson.
zou kunnenquote:Op zondag 27 juni 2004 12:02 schreef DearPrudence het volgende:
Vriendin van Wessel is toch Souwtje?
quote:Op zondag 27 juni 2004 12:08 schreef NerdoNielso het volgende:
Jazeker, ze dacht dat ik mijn opleiding al af had en vroeg wat ik nu deed
Ik sneak natuurlijk: "4vwo"
Biertapperquote:Op zondag 27 juni 2004 12:08 schreef NerdoNielso het volgende:
Jazeker, ze dacht dat ik mijn opleiding al af had en vroeg wat ik nu deed
Ik sneak natuurlijk: "4vwo"
Officieel Erkend Professioneel Biertapper dan hequote:Op zondag 27 juni 2004 13:17 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Biertapper
Uiteraardquote:Op zondag 27 juni 2004 13:21 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Officieel Erkend Professioneel Biertapper dan he![]()
Altijd leuk als mensen denken dat je al bezig bent met je vervolgopleidingquote:Op zondag 27 juni 2004 13:23 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Uiteraard
Wil je m'n hele verhaal horen ofzoquote:Op zondag 27 juni 2004 13:47 schreef SuUz2ko het volgende:
Niels, waar blijft het tweede deel?
OEPB-er?quote:Op zondag 27 juni 2004 13:21 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Officieel Erkend Professioneel Biertapper dan he![]()
Ik heb hem even langer gemaakt, speciaal voor suuzquote:Op zondag 27 juni 2004 14:29 schreef DearPrudence het volgende:
spannend...
Niels ik vind je nog steeds erg domquote:Op zondag 27 juni 2004 12:05 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
zou kunnenwas iig een rare naam zegmaar
idd klopt, heb heel wat uren overgeslagen jah, maar als je uit gaat moet je het beste ervan maken. En ja rick ik weet hoe jij daarover denktquote:Op zondag 27 juni 2004 14:44 schreef --Rick-- het volgende:
jezus niels je bent wel een lamzwans he
en dan heb je nog 3 uur over geslagen
\quote:Op zondag 27 juni 2004 14:53 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
idd klopt, heb heel wat uren overgeslagen jah, maar als je uit gaat moet je het beste ervan maken. En ja rick ik weet hoe jij daarover denkt
't is maar hoe je daar tegenover staat, ik doe zulk soort dingen niet. met een heel grote knipoog naar Rickquote:Op zondag 27 juni 2004 14:54 schreef --Rick-- het volgende:
[..]
\
ja S-U-K-K-E-L heeft ie is een 'normale' kans, ja niels je weet wat ik bedoelgrijpt ie hem niet
![]()
Rick begrijptquote:Op zondag 27 juni 2004 14:56 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
't is maar hoe je daar tegenover staat, ik doe zulk soort dingen niet. met een heel grote knipoog naar Rick![]()
* NerdoNielso Neemt woorden terug dat Rick dom zou zijnquote:Op zondag 27 juni 2004 15:02 schreef --Rick-- het volgende:
[..]
Rick begrijpt
Je hebt het of je hebt het niet he, die X-factorquote:Op zondag 27 juni 2004 15:11 schreef SuUz2ko het volgende:
Heel spannend verhaal. En vooral mij even goed lekker maken he
gevaarlijk ja, kun je zo je nek breken lijkt me.quote:Op zondag 27 juni 2004 15:11 schreef -Mzraki- het volgende:
Net een snowboardfilm 'Shakedown' gekeken. Wel aardige film, veel rails/jumps. Maar ook heel veel crashes. Sommige zijn echt te erg, jump van zo'n 40 meter, land hij head first recht in de sneeuw
'Dedicated to our fallen brothers of this season'quote:Op zondag 27 juni 2004 16:42 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
gevaarlijk ja, kun je zo je nek breken lijkt me.
Bedoel je dat het stom is dat Niels niet een kans heeft benut bij Souwtje? De vriendin van Wessel?!quote:Op zondag 27 juni 2004 14:54 schreef --Rick-- het volgende:
[..]
\
ja S-U-K-K-E-L heeft ie is een 'normale' kans, ja niels je weet wat ik bedoelgrijpt ie hem niet
![]()
quote:Op zondag 27 juni 2004 16:43 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
'Dedicated to our fallen brothers of this season'
Volgens mij waren er 2 of 3 doodgegaan. Lawine / gebroken nek zijn de meeste killers geloof ik.
Als dat wel is wat je bedoeld zou het best lullig zijn als hij deze kans wel zou hebben benut. En dan zou ik hem pas een " s-u-k-k-e-l " vinden.quote:Op zondag 27 juni 2004 16:43 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Bedoel je dat het stom is dat Niels niet een kans heeft benut bij Souwtje? De vriendin van Wessel?!
Dat is de ironie van Rick, zou ik niet te veel waarde aan hechtenquote:Op zondag 27 juni 2004 16:46 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Als dat wel is wat je bedoeld zou het best lullig zijn als hij deze kans wel zou hebben benut. En dan zou ik hem pas een " s-u-k-k-e-l " vinden.
Zeg, als je wilt dat wij het gewoon niet begrijpen kun je deze conversatie net zogoed op MSN voortzetten enzoquote:Op zondag 27 juni 2004 18:06 schreef SuUz2ko het volgende:
BTW. RIck weet je zeker dat EW er niks vanaf wist? EE wist het namelijk echt helemaal niet.. Dus er klopte iets niet..
Ik begrijp de helft zegmaarquote:Op zondag 27 juni 2004 18:07 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Zeg, als je wilt dat wij het gewoon niet begrijpen kun je deze conversatie net zogoed op MSN voortzetten enzo
Same here, ik weet wat de afkortingen zijn.quote:Op zondag 27 juni 2004 18:20 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Ik begrijp de helft zegmaar![]()
Suuz, ga me nou niet zeggen dat je niet weet wat X-factor is he?!quote:Op zondag 27 juni 2004 20:05 schreef SuUz2ko het volgende:
Mm, tja.. Maar ik was even niet op MSN. Misschien was Rick hier. Maargoed, jij begrijpt dit niet, ik snap ook zo vaak niet waarover het gaat.
Ja Niels.. We know!
Maargoed. Wat bedoel je nou met die X-factor eigenlijk?
X-factor, keek je geen idols ofzoquote:Op zondag 27 juni 2004 20:05 schreef SuUz2ko het volgende:
Mm, tja.. Maar ik was even niet op MSN. Misschien was Rick hier. Maargoed, jij begrijpt dit niet, ik snap ook zo vaak niet waarover het gaat.
Ja Niels.. We know!
Maargoed. Wat bedoel je nou met die X-factor eigenlijk?
Ik ben er niet dinsdag.quote:Op zondag 27 juni 2004 21:17 schreef NerdoNielso het volgende:
& scheikunde lieverd
-15 pnt dan hequote:Op zondag 27 juni 2004 21:29 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Ik ben er niet dinsdag.
quote:Op zondag 27 juni 2004 21:48 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
-15 pnt dan he![]()
Leuk stukje, al kan hij de soort muziek duidelijk niet waarderenquote:Sworn Enemy - As Real As It Gets
I never thought I'd see the day when major record labels were hunting down bands like Sworn Enemy. However, after whiffing success with the principal proponents of hardcore-influenced thrash metal, Hatebreed, and seeing said group's mainman, Jamey Jasta, front MTV's revamped Headbanger's Ball, The Suits clearly sense there's money to be made from music that lies in the extremities.
Whatever the whys and wherefores of this situation, it's good news that such bands have their profile augmented and get their shot at 15 minutes of fame. The major label debut from New Yorkers Sworn Enemy is not going to make its way into the collections of any pop, indie, dance or even most rock kids, but it should see them reaching out beyond their Queens neighbourhood.
Those immersed in the hardcore scene like to think of themselves as one big family and so it's not exactly a shock to learn that As Real As It Gets is produced by Jamey Jasta himself. Unsurprisingly, Hatebreed (and therefore Slayer) are very obvious reference points which means you get paint-stripping guitars, drums that sound like a battering ram and vocals from Sal LoCoco that sound like he's been gargling battery acid instead of anti-bacterial mouthwash.
Unfortunately, being similar to Hatebreed also means that As Real As It Gets suffers from a problem seemingly endemic to heavier hardcore acts, namely that one song template fits all. However, the passion and aggression with which Sworn Enemy unleash their aural missiles mean that they can just about get away with a lack of diversity - at a little over half an hour long, there's barely enough time to get bored and by the end you're left feeling like you've just been watching one of the bloodiest boxing matches of all time.
Where Sworn Enemy really score Brownie points is with their lyrics. Given the ferocity of the music and the reputation of the hardcore scene one might have expected them to simply spit bile, anger and hatred. There's certainly a bit of that - the eponymous first track about "the horror, the tragedy of 9/11" features the already infamous lines, "The sight of you I despise / I'll help you meet your Maker and I won't think twice."
However, beneath the belligerent exterior, Mr LoCoco is clearly a sensitive soul who's searching for Truth. Final track, These Tears, for instance, contains lyrics that Sir Cliff Richard would struggle to match in spirituality stakes:
"I am not some figment of your imagination
The life I led was pure and true...
Watch me suffer upon the cross
Your sins are what I die for."
Perhaps those Slayer comparisons weren't so accurate after all... Worth a listen.
So I heardquote:Op maandag 28 juni 2004 13:58 schreef -Mzraki- het volgende:
Wanneer moet ik m'n boekjes inleveren?
Morgen toch? Ja, ik weet, jij bent er dan niet
Half twaalf moeten jullie geloof ik.quote:Op maandag 28 juni 2004 13:58 schreef -Mzraki- het volgende:
Wanneer moet ik m'n boekjes inleveren?
Morgen toch? Ja, ik weet, jij bent er dan niet
Ja daarvoor zijn het boeren suuzquote:Op zondag 27 juni 2004 18:06 schreef SuUz2ko het volgende:
BTW. RIck weet je zeker dat EW er niks vanaf wist? EE wist het namelijk echt helemaal niet.. Dus er klopte iets niet..
tja hans, als jij dit doodziek vind... een beetje hoesten enz.quote:Op zondag 27 juni 2004 18:48 schreef errrrr het volgende:
Rick is lekker slim bezig, doodziek, en dan toch iedere avond werken/laat naar bed/uit...
Verder, vandaag dus scheikunde gedaan, ik vind die Rene echt steeds meer een *****...
Meetresultaten sloegen nergens op, het zou een rechte lijn moeten worden en werd [afbeelding]
En die Rene verteld ook niet waar zijn berekeningen op slaan, legt niks uit, schrijft op het blaadje dat je het vrijdag in moet leveren en verteld dat niet, geeft het zo laat op dat je bijna niet anders kan dan het midden in de proefwerkweek maken enzow... pff heb het wel weer gehad met hem
Wat denk je Rick, Zullen we Esme ook uitnodigenquote:Op maandag 28 juni 2004 16:16 schreef --Rick-- het volgende:
[..]
tja hans, als jij dit doodziek vind... een beetje hoesten enz.
Voor mij is iedereen welkomquote:Op maandag 28 juni 2004 17:35 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Wat denk je Rick, Zullen we Esme ook uitnodigen![]()
correctie, het goede geslacht is altijd welkomquote:Op maandag 28 juni 2004 18:33 schreef --Rick-- het volgende:
[..]
Voor mij is iedereen welkom![]()
Ja heey je snapt wat ik bedoel hequote:Op maandag 28 juni 2004 19:11 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
correctie, het goede geslacht is altijd welkom![]()
Ikke wel rick, maar jah, dat is niet altijd goed hequote:Op maandag 28 juni 2004 19:16 schreef --Rick-- het volgende:
[..]
Ja heey je snapt wat ik bedoel he
waarvoor uitnodigen (sorry dat ik waarschijnlijk weer iets over het hoofd heb gezienquote:Op maandag 28 juni 2004 17:35 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Wat denk je Rick, Zullen we Esme ook uitnodigen![]()
Je bent niet de enigequote:Op maandag 28 juni 2004 20:16 schreef errrrr het volgende:
[..]
waarvoor uitnodigen (sorry dat ik waarschijnlijk weer iets over het hoofd heb gezien)
Tjah, jij wil toch niet naar NERD feestenquote:Op maandag 28 juni 2004 20:19 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Je bent niet de enige
Nu Een Rubenloos Dé-bomb feest, wat wil je?quote:Op maandag 28 juni 2004 20:33 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Tjah, jij wil toch niet naar NERD feesten![]()
Ik forward de uitnodiging welquote:Op maandag 28 juni 2004 20:42 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Nu Een Rubenloos Dé-bomb feest, wat wil je?
Leuke technische foutquote:Op maandag 28 juni 2004 21:00 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Ik forward de uitnodiging wel![]()
[afbeelding]
iri repliquequote:Op maandag 28 juni 2004 21:05 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Leuke technische fout
Aangezien het een NERD feest is, neem ik aan dat het bij jou in de schuur is?
De jeugd van tegenwoordig heb ook zo veel lef he, hoe durven zequote:(21:11:06) NerdoNielso ][ Je hebt feesten, en je hebt Nerdo® feesten ][ OEPB-er says:
Een heel goede morgen
(21:11:55) NerdoNielso ][ Je hebt feesten, en je hebt Nerdo® feesten ][ OEPB-er says:
Roep je zus is
(21:12:3 Sander says:
nee sorry no can do
-- Sander has left the chat.
Wie komen er allemaal?quote:Op maandag 28 juni 2004 22:27 schreef NerdoNielso het volgende:
Ruben, ik heb geen idee, maar kom je nou naar de Nerdo(r) party
Kom op, dat is spetterpoepgeelquote:Op maandag 28 juni 2004 22:35 schreef NerdoNielso het volgende:
Ik ben even EK proof geworden, allen ziet het er nog niet uit, maarja, is ook 30 sec. werk enzo
Prachtig, 'Geen Henk types ofzo', daarmee bedoel je dus? Types als Joost, Henkie, Leon?quote:Op maandag 28 juni 2004 22:37 schreef NerdoNielso het volgende:
maar goed, Ruben, de feesten zijn ietwat anders, niet zo gek veel gok ik zoen de suzannes komen, masha misschien, joeren, anne (van kees) heeft ook een uitnodiging gekregen. En dan nog een boel jongens
Geen Henk types enzo
En van DearPrudence heb ik nog geen antwoord gekregen!!!
Geen Joost, maar geen Hendrik, Gerco, e.d.quote:Op maandag 28 juni 2004 22:45 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Prachtig, 'Geen Henk types ofzo', daarmee bedoel je dus? Types als Joost, Henkie, Leon?
quote:Op maandag 28 juni 2004 19:11 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
correctie, het goede geslacht is altijd welkom![]()
afzeggen enzoquote:Op maandag 28 juni 2004 23:14 schreef DearPrudence het volgende:
[..]![]()
Morgenavond? Hmm, weet t nog niet zeker, heb dansen enzo...
Nou, die gaat ook echt komen. Vrij zinloos, niet?quote:Op maandag 28 juni 2004 22:37 schreef NerdoNielso het volgende:
anne (van kees) heeft ook een uitnodiging gekregen.
Die ik nu heb vind ik ook wel primaquote:Op dinsdag 29 juni 2004 08:13 schreef -Mzraki- het volgende:
[afbeelding]
Meeste heb ik zelf gedaan, beetje met dank aan de EK icoon makertjes
gezellig enzo.quote:Op maandag 28 juni 2004 23:42 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
afzeggen enzo![]()
Of we komen met de hele groep kijken
Gewoon een recentie schrijven zegmaar, beetje wat over de sfeer, omgeving, toneelstuk (goed/slecht) eigen mening en klaar is Esm/equote:Op dinsdag 29 juni 2004 14:56 schreef DearPrudence het volgende:
Hey, voor ckv, moet je dus 10 culturele activiteiten hebben gedaan dit jaar...
En dan mocht Parijs meetellen voor een aantal, hoeveel??
En de overige, het moet allemaal verschillende activiteiten zijn neem ik aan?
Dus niet alleen maar concerten, of alleen maar theater, maar wel allebei?
Ik heb die blaadjes dus nog op school liggen, in m'n map...
Dus ik probeer het een beetje uit m'n hoofd.
Wat moet je bv. voor theater (cabaret) of voor een concert in je verslag hebben? Zijn er bepaalde dingen die per se in het verslag moeten zitten? Of niet?
een stuk of 10quote:Op dinsdag 29 juni 2004 15:14 schreef DearPrudence het volgende:
Bedankt.![]()
En hoeveel moeten het er nou zijn?
/e?
tsss.. dommerdje.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 17:17 schreef -Mzraki- het volgende:
oeps, parijs vergeten in te leveren
morgen maar even in z'n bakje dumpen dan.
Ik heb ook zoveel om aan te denkenquote:Op dinsdag 29 juni 2004 17:19 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
tsss.. dommerdje.![]()
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 17:20 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik heb ook zoveel om aan te denken
Werchter, werk, vakantie, games, school, het leven en ga zo maar doorquote:Op dinsdag 29 juni 2004 17:25 schreef DearPrudence het volgende:
[..]zoals?
- Elephantquote:Op dinsdag 29 juni 2004 17:27 schreef DearPrudence het volgende:
Ik heb al 5 culturele verslagen af... pfoe,
- The Strokes
- Requiem for a dream
- De wording
- Louvre
- Centre Pompidou
pfoe, ik heb hier geen zin meer in... zou ik mss je Project Mens en Popgeschiedenis mogen gebruiken? Ik zal m beetje veranderen... anders moet ik zo lang terug.. please please please???!quote:Op dinsdag 29 juni 2004 17:31 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
- Elephant
- Louvre
- Centre Pompidou
- Eiffeltoren
- Butte Momatre
- De Wording
- Project Mens
- TINC
- Popgeschiedenis in Koninghal.
Dat vond ik wel genoeg.
Jahoor, het is immers vakantiequote:Op dinsdag 29 juni 2004 17:58 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
pfoe, ik heb hier geen zin meer in... zou ik mss je Project Mens en Popgeschiedenis mogen gebruiken? Ik zal m beetje veranderen... anders moet ik zo lang terug.. please please please???!
Gelukkig is het onderzoek voorbij, de uitkomst had je idd al aan zien komen.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 19:32 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Zo, dat was het achtste ziekenhuisbezoek in een paar maanden tijd.
Ben iig blij dat ik nu voorlopig van dit soort onderzoek verlost ben, uitslag is wat minder maar daar had ik al wel min of meer opgerekend.
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 19:44 schreef -Mzraki- het volgende:
Ik heb mijn haar, en daarmee ook mijn halve hoofd, weer zwart geverfd
Na de zomer is er weer ruimte voor experimentjes
Hm, ach, zal wel.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 20:21 schreef errrrr het volgende:
[..]kom je vanavond nou naar Niels, dan zie ik je wel
Kees, succes ermee, shit dat je het hebt, maar nu weet je het tenminste zeker...
Scheikunde ging opzich wel redelijk, maar wat wij (+ruben+joep) dus fout hadden gedaan, was dat a-b niet het verschil was, maar dat je gewoon de meetwaarde van 300 seconde (de rest die na 5 minuten nog over was) van alle meetwaarden af moest trekken... daarom klopte van onze grafiek geen zak...
En toen ik zei dat het onduidelijk was zei die 'anderen hebben het toch wel goed' 'ja maar 3 ook fout' 'dan lezen jullie niet goed'...
En over dat log, het moest 2,3 * 10log(x) zijn... hij had het dus wel opgeschreven, en hij vond het niet leuk dat ik dat onduidelijk vond....
Maarja, hij vond het niet zo slecht dus we hebben wel iets tussen een 6 & 7 ofzow (ow, d'r gaat natuurlijk ook nog een punt af)...
De anderen die ook de temperatuur veranderden hadden trouwens precies de omgekeerde conclusie, dat hoe kouder het bier, hoe hoger de halfwaardetijd... en hun kwamen ook op halfwaardetijden van 250 seconden, dus ik denk dat wij goed zitten
Lijkt me wel.quote:Verder, vrijdag ga ik met Jasper tenissen, 2 uur... dus om een paar minuten voor 2 moet ik m'n racket even halen bij jou (Kees)... gaat dat lukken?
Thief 3 is aardig, maar mijn spel niet. Ik heb net Knights of the Old Republic binnen, althans, 2 cd's, hopelijk zijn dat ze allemaalquote:Op dinsdag 29 juni 2004 20:23 schreef errrrr het volgende:
Voor Ruben, ik ben weer wat aan het downloaden geslagen, Thief III downloadin, Rise of Nations + uitbreiding binnen, en ook nog ut2004, voor een mod waar ik over las... dan ook nog drie films, se7en, Minority Report en Lost Highway aan het downloaden
Gaan we in de vakantie nog een paar films kijken?
Misschien wip ik even langs, maar moet eerst nog wat rondbellen ivm met Werchterquote:Op dinsdag 29 juni 2004 20:21 schreef errrrr het volgende:
[..]kom je vanavond nou naar Niels, dan zie ik je wel
Klinkt goed. Veel plezier iig.quote:Op woensdag 30 juni 2004 13:50 schreef -Mzraki- het volgende:
Zo, treinkaartjes retour Roosendaal 40 euroWel goed geregeld.
Verder nog 12 blikken (0,5 liter) bier, 24 krentenbollen, 2 zakken snoep en 1 blik soep. In totaal hebben we met z'n 3en zo'n 5 blikken soep mee en 36 blikken bier
Moet wel aardig lukkenZo alvast brood smeren voor morgen.
Dát zal wel lukkenquote:Op woensdag 30 juni 2004 14:45 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Klinkt goed. Veel plezier iig.
Ga allemaal maar RW op de tv bekijken, misschien zie je ons nog welquote:Op woensdag 30 juni 2004 15:27 schreef SuUz2ko het volgende:
Enojy yourself @ Rockwerchter
zal ik doen.quote:Op woensdag 30 juni 2004 15:29 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ga allemaal maar RW op de tv bekijken, misschien zie je ons nog wel
Sorry, maar Modest Mouse speelt tegelijk met Lost Prophetsquote:Op woensdag 30 juni 2004 15:44 schreef DearPrudence het volgende:
Ik wil ook naar rock werchter(maar ik heb al wel kaartjes voor lowlands!)
Probeer Modest Mouse te zien!!! Die zijn goed!!
das dan jammer voor lost prophets hoor!quote:Op woensdag 30 juni 2004 15:46 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Sorry, maar Modest Mouse speelt tegelijk met Lost Prophets
Ja maar, ja maar, Lost Prophets is voor mij een van m'n hoofdactsquote:Op woensdag 30 juni 2004 15:48 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
das dan jammer voor lost prophets hoor!
quote:Dry Your Eyes
In one single moment your whole life can turn 'round
I stand there for a minute starin' straight into the ground
Lookin' to the left slightly, then lookin' back down
World feels like it's caved in - proper sorry frown
Please let me show you where we could only just be, for us
I can change and I can grow or we could adjust
The wicked thing about us is we always have trust
We can even have an open relationship, if you must
I look at her she stares almost straight back at me
But her eyes glaze over like she's lookin' straight through me
Then her eyes must have closed for what seems an eternity
When they open up she's lookin' down at her feet
Dry your eyes mate
I know it's hard to take but her mind has been made up
There's plenty more fish in the sea
Dry your eyes mate
I know you want to make her see how much this pain hurts
But you've got to walk away now
It's over
So then I move my hand up from down by my side
It's shakin', my life is crashin' before my eyes
Turn the palm of my hand up to face the skies
Touch the bottom of her chin and let out a sigh
'Cause I can't imagine my life without you and me
There's things I can't imagine doin', things I can't imagine seein'
It weren't supposed to be easy, surely
Please, please, I beg you please
She brings her hands up towards where my hands rested
She wraps her fingers round mine with the softness she's blessed with
She peels away my fingers, looks at me and then gestures
By pushin' my hand away to my chest, from hers
Dry your eyes mate
Dry your eyes mate
It's over
And I'm just standin' there, I can't say a word
'Cause everythin's just gone
I've got nothin'
Absolutely nothin'
Tryin' to pull her close out of bare desperation
Put my arms around her tryin' to change what she's sayin'
Pull my head level with hers so she might engage in
Look into her eyes to make her listen again
I'm not gonna fuckin', just fuckin' leave it all now
'Cause you said it'd be forever and that was your vow
And you're gonna let our things simply crash and fall down
You're well out of order now, this is well out of town
She pulls away, my arms are tightly clamped round her waist
Gently pushes me back and she looks at me straight
Turns around so she's now got her back to my face
Takes one step forward, looks back, and then walks away
Dry your eyes mate
Dry your eyes mate
It's over
I know in the past I've found it hard to say
Tellin' you things, but not tellin' straight
But the more I pull on your hand and say
The more you pull away
Dry your eyes mate
Dry your eyes mate
But you've got to walk away now.
nou en. Dat vind ik geen goed genoeg excuus, dan zeg je maar sorry tegen de heertjes van LP, en ga je braaf kijken naar MM.quote:Op woensdag 30 juni 2004 15:51 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar, Lost Prophets is voor mij een van m'n hoofdacts
Modest Mouse lijkt me eerlijk ook heel leuk om te zien, maar Lost Prophets gaat daar toch voor ben ik bang.
Ik beloof niets, maar als LP niets is ga ik er heenquote:Op woensdag 30 juni 2004 17:38 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
nou en. Dat vind ik geen goed genoeg excuus, dan zeg je maar sorry tegen de heertjes van LP, en ga je braaf kijken naar MM.Afgesproken?
quote:Op woensdag 30 juni 2004 19:05 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik beloof niets, maar als LP niets is ga ik er heen
Net hoorde ik btw ook dat Bowie waarschijnlijk vervangen wordt door Slipknot
Anyway, zo maar even mijn toiletspullen nog inpakken en dan ben ik klaar
List:
1 Rugtas met: 24 krentenbollen, 1,5 liter spa, wat kleren, toiletspullen, ketting, zonnebril, boek, brillendoosje.
1 Weekendtas met: 6 liter bier, kleren, handdoeken, vuilniszakken, wc papier.
1 rol met slaapmat/slaapzak
1 tent.
Hoe moet ik dat allemaal mee gaan nemen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |