Gewoon... omdat de draadjes anders te groot wordenquote:Op dinsdag 22 juni 2004 22:32 schreef ThunderChild het volgende:
Kan iemand ff de reden uitleggen waarom die dingen steeds dicht gaan na <whatever> posts ????
300 postsquote:Op dinsdag 22 juni 2004 22:32 schreef ThunderChild het volgende:
Kan iemand ff de reden uitleggen waarom die dingen steeds dicht gaan na <whatever> posts ????
Maar echt geen valsspelquote:Op dinsdag 22 juni 2004 22:33 schreef beefcake het volgende:
Hee hoe toevallig 2-2 voor Denemarken-Zweden
Toch niks mis mee met hele grote draadjes ??quote:Op dinsdag 22 juni 2004 22:35 schreef miss_dynastie het volgende:
Gewoon... omdat de draadjes anders te groot worden
Dat is behoorlijk onoverzichtelijk anders...quote:Op dinsdag 22 juni 2004 22:41 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Toch niks mis mee met hele grote draadjes ??
Tis bijna bedtijd hoor, ik zit even een kersverse vader te plagenquote:Op dinsdag 22 juni 2004 22:42 schreef lady-wrb het volgende:
heeeee easy, je bent nog laat op vanavond...
naaa nana naaa naaa doei ex- schoonpa!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 22:44 schreef clauwheee het volgende:
Whahaha Italie eruit!
Jawel want anders blijven we de hele tijd bij deeltje 1. En nu kunnen we lekker de hele tijd nieuwe deeltjes openenquote:Op dinsdag 22 juni 2004 22:41 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Toch niks mis mee met hele grote draadjes ??
ik heb geen idee.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 22:53 schreef clauwheee het volgende:
. Lady-wrb is er geen noodoplossing voor de kids met hun schoolreisje eventueel??
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 22:55 schreef LadyS het volgende:
jullie zeggen wel dat ik hyper ben [afbeelding]
maar jullie zitten ook de hele tijd te- en
Het is zo'n leuke smilie, ik ben verslaafdquote:Op dinsdag 22 juni 2004 22:55 schreef LadyS het volgende:
jullie zeggen wel dat ik hyper ben [afbeelding]
maar jullie zitten ook de hele tijd te- en
Al een hele tijd geleden eigenlijk, daarom hebben we deze maar te koop gezetquote:Op dinsdag 22 juni 2004 22:58 schreef beefcake het volgende:
Rena gefeliciteerd!!
Hadden jullie al iets nieuws gekocht?
ik heb er 5quote:Op dinsdag 22 juni 2004 23:00 schreef lady-wrb het volgende:
* LadyS heeft vandaag geshopt bij de etos en heeft wel EEN HEEL BONNETJE voor de film gekregen!
nou ja, t is beter dan niks![]()
![]()
joepie we gaan naar de film
![]()
![]()
Leukquote:Op dinsdag 22 juni 2004 23:00 schreef lady-wrb het volgende:
* rena heeft vandaag geshopt bij de etos en heeft wel EEN HEEL BONNETJE voor de film gekregen!
![]()
![]()
![]()
Ik heb al 4 van die bonnetjes liggen hierquote:Op dinsdag 22 juni 2004 23:00 schreef lady-wrb het volgende:
* easy-going heeft vandaag geshopt bij de etos en heeft wel EEN HEEL BONNETJE voor de film gekregen!
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 23:02 schreef easy-going het volgende:
[..]
Ik heb al 4 van die bonnetjes liggen hier
Goedzo!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 23:00 schreef lady-wrb het volgende:
* clauwheee heeft vandaag geshopt bij de etos en heeft wel EEN HEEL BONNETJE voor de film gekregen!
![]()
![]()
![]()
Neem je je cheerleaderspakje meequote:Op dinsdag 22 juni 2004 23:04 schreef LadyS het volgende:
gezellig rena!!
hahahahaha die smiliesquote:Op dinsdag 22 juni 2004 23:02 schreef LadyS het volgende:
[..]
ik heb er 5
wie gaat er met me mee [afbeelding] [afbeelding]
ik heb er dus 5quote:Op dinsdag 22 juni 2004 23:03 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
![]()
die pas ik niet meerquote:Op dinsdag 22 juni 2004 23:05 schreef rena het volgende:
[..]
Neem je je cheerleaderspakje mee[afbeelding] ?
![]()
Als je nou even voor de actie afgelopen is bevaltquote:
Nee dusquote:Op dinsdag 22 juni 2004 23:12 schreef melonovy het volgende:
Vlak voor slapen gaan nog even spieken of Sylvana nog gepost heeft...
Nou truste allemaal!
*klik*quote:Op dinsdag 22 juni 2004 23:16 schreef Karin het volgende:
Hahahaha waar haal je toch elke keer die smileys vandaan LadyS? Ik vind ze geweldig!!!
hahahaha nee hoor, bedankt! lief van jequote:Op dinsdag 22 juni 2004 23:07 schreef LadyS het volgende:
[..]
ik heb er dus 5En aangezien ik niet van plan was om 5 keer naar de film te gaan voor 4 juli, mag je er wel een paar hebben, hoor
Jammerquote:Op dinsdag 22 juni 2004 23:22 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
hahahaha nee hoor, bedankt! lief van jeik heb zo'n druk leven dat ik waarschijnlijk net aan die ene van mij toekom!
Ikke alsnog wel, ik heb er nog 1 over maar wil nog zeker 3 films zienquote:Op dinsdag 22 juni 2004 23:25 schreef LadyS het volgende:
[..]
Jammer
Andere geinteresseerden misschien?
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 23:32 schreef LadyS het volgende:
75% korting!!!
dat wil ik oook
McDonalds
![]()
Volgens mij moet jij je dan ook al gaan haastenquote:Op dinsdag 22 juni 2004 23:33 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Ikke alsnog wel, ik heb er nog 1 over maar wil nog zeker 3 films ziendus als je wat over hebt hou ik me aanbevolen
![]()
Oh nou ik overleef het wel als ik het niet red hoorquote:Op dinsdag 22 juni 2004 23:34 schreef rena het volgende:
[..]
Volgens mij moet jij je dan ook al gaan haasten![]()
ik heb er dus 4 over... Ik wil ze wel naar je opsturen?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 23:33 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Ikke alsnog wel, ik heb er nog 1 over maar wil nog zeker 3 films ziendus als je wat over hebt hou ik me aanbevolen
![]()
Ik weet er alles van! Ik heb in een cafetaria gewerkt (ja degene waar mijn vliezen brakenquote:Op dinsdag 22 juni 2004 23:34 schreef rena het volgende:
[..]Na een tijdje vind je het niet zo leuk meer. Geloof me
Als je de hele dag in die geur hangt
![]()
![]()
ik wil dan ook alleen de korting, ik wil er niet werkenquote:Op dinsdag 22 juni 2004 23:34 schreef rena het volgende:
[..]Na een tijdje vind je het niet zo leuk meer. Geloof me
Als je de hele dag in die geur hangt
![]()
![]()
In het begin vond ik het wel lekkerquote:Op dinsdag 22 juni 2004 23:37 schreef beefcake het volgende:
[..]
Ik weet er alles van! Ik heb in een cafetaria gewerkt (ja degene waar mijn vliezen braken) en als ik klaar was met werken had ik totaal geen honger! Toen ik daar werkte was ik een stuk dunner ook, maar dat heeft daar weer niet mee te maken, het was een weekendbaantje. Maar we hadden wel superafzuiging dus ik rook nooit naar frituurlucht gelukkig!
Euhm, 'ik heb er in principe 2 nodig', dus dat zal wel fijn zijn, maar ken je geen bekenden waar je ze liever aan geeft? Anders dan stuur ik je wel envelop met postzegel en dan kan je terug sturenquote:Op dinsdag 22 juni 2004 23:37 schreef LadyS het volgende:
[..]
ik heb er dus 4 over... Ik wil ze wel naar je opsturen?
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 23:39 schreef LadyS het volgende:
[..]
ik wil dan ook alleen de korting, ik wil er niet werken
nee joh, doe niet zo gekquote:Op dinsdag 22 juni 2004 23:40 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Euhm, 'ik heb er in principe 2 nodig', dus dat zal wel fijn zijn, maar ken je geen bekenden waar je ze liever aan geeft? Anders dan stuur ik je wel envelop met postzegel en dan kan je terug sturen![]()
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 23:40 schreef rena het volgende:
[..]Alleen werknemers krijgen korting
![]()
ikke eigenlijk ook nietquote:Op dinsdag 22 juni 2004 23:42 schreef clauwheee het volgende:
![]()
Sylvanaaa...ik kan echt niet nog veel langer wakker blijven hoor...
![]()
Inderdaad, mijn nek begint zeer te doen van de vermoeidheidquote:Op dinsdag 22 juni 2004 23:42 schreef clauwheee het volgende:
![]()
Sylvanaaa...ik kan echt niet nog veel langer wakker blijven hoor...
![]()
Maar als je nou op mijn laatste dag langskomt, dan sneak ik wel een hamburgertje met korting voor je wegquote:Op dinsdag 22 juni 2004 23:43 schreef LadyS het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 23:44 schreef rena het volgende:
[..]
* clauwheee doet zielig om Sylvana's aandacht te trekken![]()
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 23:46 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja zal ze nu van ons verwachten dat we ook gaan doorhalen???quote:Op dinsdag 22 juni 2004 23:47 schreef rena het volgende:
[..]
zou het gaan helpen? als ze thuiskomt gaan ze vast nog wel tot half 4 op msn
![]()
![]()
Oke is goed, alvast bedankt! Trusten!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 23:45 schreef LadyS het volgende:
ik ga slapen
Luchtbel, we spreken anders morgen wel even voor de kaartjes
Welterusten![]()
Is dat die tweede kaartje gratis actie van het Etos?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 23:25 schreef LadyS het volgende:
Andere geinteresseerden misschien?
Ja die, ik wil wel met je delen hoorquote:Op woensdag 23 juni 2004 00:01 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Is dat die tweede kaartje gratis actie van het Etos?
meldt voorzichtig
Gelukkig maarquote:Op woensdag 23 juni 2004 00:02 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Ja die, ik wil wel met je delen hoor![]()
![]()
Zoon van iteejer en yvonne, nieuwe vlam van Sylvanaquote:Op woensdag 23 juni 2004 00:02 schreef Luchtbel het volgende:
Wie is Karsten? Ik moet echt meer lezen hier, ik snap er niks van.
Oke en nu valt alles op z'n plekquote:Op woensdag 23 juni 2004 00:03 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Zoon van iteejer en yvonne, nieuwe vlam van Sylvana
Behalve als je naar blond gaat, toch? Oh nee, dan kan je zelf ontkleuren. Toch?quote:Op woensdag 23 juni 2004 00:06 schreef Luchtbel het volgende:
Miss_D haar kleuren zelf is erg makkelijk hoor, ik kan zelfs m'n eigen highlightsen streepjeseffect
gewoon een beetje experimenteren, zoveel kan er niet mis gaan!
Meestal wel met Head and shouldersquote:Op woensdag 23 juni 2004 00:11 schreef miss_dynastie het volgende:
Donkerbruin... uitwasbare heb ik al eens gehad, die is er zo uit. Evenals de dure verf van de kapper.. ik zal dus zeker een aantal keren moeten verven voordat het pakt................ maar dat geldt natuurlijk niet als het verkeerd gaat en het groen wordt, dan was je het er niet meer uit
![]()
Ja welquote:Op woensdag 23 juni 2004 00:11 schreef miss_dynastie het volgende:
Moet jij niet eens naar bed in verband met je tentamen![]()
![]()
??
Nog last van je tong?quote:Op woensdag 23 juni 2004 00:14 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Ja wel![]()
Hey Beefcake gefeliciteerd!!! Das toevallig, mijn vriendje is vandaag ook jarig!!quote:Op woensdag 23 juni 2004 06:39 schreef beefcake het volgende:
Goedemorgen![]()
Het regent hier![]()
Mijn vriendje en moeder zijn vandaag jarig!!
Agossie...quote:Op woensdag 23 juni 2004 08:58 schreef lady-wrb het volgende:
luca gaat vandaag op schoolreis![]()
![]()
Ja, het weer is inderdaad balen! En helemaal jammer dat het kado wat ik gegeven heb niet kan worden gebruikt -> een hangende parasol!!quote:Op woensdag 23 juni 2004 08:57 schreef rena het volgende:
Gefeliciteerd Zabb!Wat een prachtig weer heb je op zijn verjaardag
[afbeelding]
sprookjesbos in enkhuizenquote:Op woensdag 23 juni 2004 09:02 schreef rena het volgende:
Waar gaat hij ook alweer heen? Hij heeft niet getroffen met het weer![]()
mij hoor je niet klagen hoor! als het maar minimaal zo blijft tot 3 uur.quote:Op woensdag 23 juni 2004 10:28 schreef moussy het volgende:
Hier schijnt de zon, waar blijft dat zware extreme weer nou?
Oe Moussy dat klinkt heel gezellig...of zijn ze ziek?? Want dan is het natuurlijk niet leuk..hehequote:Op woensdag 23 juni 2004 10:58 schreef moussy het volgende:
Mooi dan ga ik nu boodschappen doen, dan kan ik straks met mijn kinderen lekker in bed voor de tv kruipen
Ten eerste iedereenquote:Op woensdag 23 juni 2004 09:54 schreef Angel22 het volgende:
Gefeliciteerd Beefcake en Zabb![]()
Tis hier ook weer droog... net wel even flink geplenst maar nu is het weer droog en het zonnetje komt door
Ik heb een nieuwe buggy!!!!![]()
![]()
http://www.blokker.nl/folders/Dukatenfolder/dukaten09.pdf
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 23 juni 2004 06:39 schreef beefcake het volgende:
Mijn vriendje en moeder zijn vandaag jarig!!
quote:Op woensdag 23 juni 2004 11:33 schreef LadyS het volgende:
Sylvana heeft het volgens mij wel heeeel gezellig gehad
Nee, natuurlijk niet mutsquote:Op woensdag 23 juni 2004 11:36 schreef LadyS het volgende:
zou het stom zijn als ik hem ook al zou kopen?ik barst nog van de dukaten nl.
quote:Op woensdag 23 juni 2004 11:36 schreef miss_dynastie het volgende:Fok!baby
ik ga hem vanavond aan peter laten zienquote:Op woensdag 23 juni 2004 11:36 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet muts
heb je misschien nog een bioskaartje voor mij over??
Dat zou ik wel heel tof vindenquote:Op woensdag 23 juni 2004 11:40 schreef LadyS het volgende:
zelfs 2 kaartjes
jaaaahhhh.. zullen we ze bij het volgende Z&G topic alvast in het lijstje zetten?quote:Op woensdag 23 juni 2004 11:36 schreef miss_dynastie het volgende:Fok!baby
zelfs dat wil ik ook nog welquote:Op woensdag 23 juni 2004 11:40 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat zou ik wel heel tof vinden
Wil je ze ook aan mij kwijt??
quote:Op woensdag 23 juni 2004 11:40 schreef LadyS het volgende:
[..]
jaaaahhhh.. zullen we ze bij het volgende Z&G topic alvast in het lijstje zetten?![]()
quote:Op woensdag 23 juni 2004 11:41 schreef LadyS het volgende:
[..]
zelfs dat wil ik ook nog wel
quote:Op woensdag 23 juni 2004 11:45 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....... wat was de hele snelle methode ook alweer? Min drie maanden plus een week toch.... dat is dus 29 maart 2005
Ze zijn nog tot augustus in de aanbieding en daarna betaal je er ws weer de volle mep voor.quote:Op woensdag 23 juni 2004 11:36 schreef LadyS het volgende:
wat een mooie buggy Angel!!!!
zou het stom zijn als ik hem ook al zou kopen?ik barst nog van de dukaten nl.
ja doe maar, das wel makkelijkquote:Op woensdag 23 juni 2004 11:45 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]Zal ik mijn adres dan even mailen of zo?
je hebt helemaal gelijkquote:Op woensdag 23 juni 2004 11:47 schreef Angel22 het volgende:
[..]
Ze zijn nog tot augustus in de aanbieding en daarna betaal je er ws weer de volle mep voor.
Je kindje mag er in vanaf 6 maanden stond in de gebruiksaanwijzing al zou ik wachten tot je kindje goed kan zitten.
Tot ide tijd is de kinderwagen toch prettiger vond ik![]()
Ik zou hem wel vast kopen als ik jouw was want dit soort aanbiedingen van zo goedkoop zie je bijna nergensIk hoorde ( wat er van waar is weet ik niet) dat die dingen dus ook gewoon uit chicco fabriek komen maar dat er geen merkje op wordt geplakt/naaid en dat ze daarom zo goedkoop zijn.
Bij de v&d stond een zelfde wagen met merkje chicco voor 129 euro... aanbieding ook....
En ze eten geen brood en bijna geen ruimte nodig ingevouwen dus waar w8 je op
HIj is zwaarder dan me oude buggy maar niet loodzwaar ofzow. Deze handgrepen staan ook hoger dan mijn oude maar ze zijn niet in hoogte verstelbaar. Ik loop hier iig een stuk beter achter dan achter die oude.quote:Op woensdag 23 juni 2004 11:27 schreef Jonnetje het volgende:
[..]
Ten eerste iedereengefeliciteerd!
(met verjaardagen, behaalde tentamens enz.)
@ Daniman... He joh, wat erg. Ik wens jou en je familie veel sterkte toe...
Angel! Hij is mooi!
Hij lijkt een beetje op die van mij alleen heb ik
a) geen soft-handgrepen, maar in hoogte (kunnen flink hoog ook nog) verstelbare handgrepen.
b) Er toen een euro'tje of 80 voor betaald.
Is ie trouwens ook zwaar? Die van mij is verder superstevig enzo, en hij loopt hartstikke licht, maar is zoooooooo verschrikkelijk zwaar om te tillen! Hij kan dus helaas ook niet aan de fiets..![]()
*mee eens*quote:Op woensdag 23 juni 2004 11:47 schreef Angel22 het volgende:
[..]
Ze zijn nog tot augustus in de aanbieding en daarna betaal je er ws weer de volle mep voor.
Je kindje mag er in vanaf 6 maanden stond in de gebruiksaanwijzing al zou ik wachten tot je kindje goed kan zitten.
Tot ide tijd is de kinderwagen toch prettiger vond ik![]()
Ik zou hem wel vast kopen als ik jouw was want dit soort aanbiedingen van zo goedkoop zie je bijna nergensIk hoorde ( wat er van waar is weet ik niet) dat die dingen dus ook gewoon uit chicco fabriek komen maar dat er geen merkje op wordt geplakt/naaid en dat ze daarom zo goedkoop zijn.
Bij de v&d stond een zelfde wagen met merkje chicco voor 129 euro... aanbieding ook....
quote:En ze eten geen brood en bijna geen ruimte nodig ingevouwen dus waar w8 je op
Gemaildquote:Op woensdag 23 juni 2004 11:47 schreef LadyS het volgende:
[..]
ja doe maar, das wel makkelijk
Tot 5 kilo kunnen ze aan de fiets geloof ik.quote:Op woensdag 23 juni 2004 11:50 schreef Angel22 het volgende:
[..]
HIj is zwaarder dan me oude buggy maar niet loodzwaar ofzow. Deze handgrepen staan ook hoger dan mijn oude maar ze zijn niet in hoogte verstelbaar. Ik loop hier iig een stuk beter achter dan achter die oude.
Op de fiets heb ik nog niet geprobeer maar dat moet geen probleem zijn denk ik.
Binnen loopt ie ook vreselijk soepel... maar ja das ook nog nieuwigheid heduncan zit er ook goed in en die vond het prachtig rondje door de woonkamer en gang
hij zat helemaal in zijn handjes te klappen
trug gemaildquote:Op woensdag 23 juni 2004 11:54 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Gemaild
http://luxemburg.pagina.nl/quote:Op woensdag 23 juni 2004 12:04 schreef Jonnetje het volgende:
Grrrrrrrrr........
Ik wil weten wat voor weer het dit weekend in Luxemburg is.........
Maar ik kan niks vinden....![]()
Die doen het niet bij mij..quote:Op woensdag 23 juni 2004 12:06 schreef LadyS het volgende:
[..]
http://luxemburg.pagina.nl/
hier staat wel een kopje weerberichten op
bij mij ook nietquote:Op woensdag 23 juni 2004 12:11 schreef Jonnetje het volgende:
[..]
Die doen het niet bij mij..![]()
![]()
Ow jakkie LadyS!!!quote:Op woensdag 23 juni 2004 12:43 schreef LadyS het volgende:
is vast genoeg te doen idd!!!Wat een lief cadeautje
zoiets doet peter nou nooit
ik kijk net op de bank ligt er 1 dooie 1 en half opgevroten muis![]()
![]()
gatver
Ik had het voorstel al eens gedaan, maar nooit verwacht dat ie ut ook werkelijk zou regelen.....quote:Op woensdag 23 juni 2004 12:43 schreef LadyS het volgende:
is vast genoeg te doen idd!!!Wat een lief cadeautje
zoiets doet peter nou nooit
He GETVERRRR! ! ! !quote:ik kijk net op de bank ligt er 1 dooie 1 en half opgevroten muis![]()
![]()
gatver
Wat liefquote:Op woensdag 23 juni 2004 12:43 schreef LadyS het volgende:
ik kijk net op de bank ligt er 1 dooie 1 en half opgevroten muis![]()
![]()
gatver
Het weer is hier erg vreemd. Het ene moment is de lucht helder blauw en schijnt de zon, het andere moment regent het ineens keihard..quote:Op woensdag 23 juni 2004 15:12 schreef clauwheee het volgende:
Volgens mij is het hier net los gegaan met het weer![]()
jaaaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 23 juni 2004 15:35 schreef Zabb het volgende:
Leeuuk Sylvana!! Maar euh... was het wat????![]()
Of eigenlijk .... was hij wat???
Leeeeeuuuuuukkk!!! Dus dat wordt (is) wel wat!quote:Op woensdag 23 juni 2004 15:41 schreef Sylvana het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaa![]()
![]()
Hier het zelfde . . .quote:Op woensdag 23 juni 2004 15:20 schreef Zabb het volgende:
Het weer is hier erg vreemd. Het ene moment is de lucht helder blauw en schijnt de zon, het andere moment regent het ineens keihard..![]()
Ik ben denk ik iets te voorbarig geweest, het begint hier nu aardig te waaien.quote:Op woensdag 23 juni 2004 15:30 schreef Mariposa het volgende:
Ik vind het weer maar vreemd, we zitten hier vrij dicht bij de kust. Het enige wat er na 14.00 kwam, was een klein stortbuitje helemaal geen harde wind of iets. En ik maar wachten tot die storm uitbreekt![]()
quote:Op woensdag 23 juni 2004 15:31 schreef Sylvana het volgende:
En toen ik thuis kwam was het al zo laat dat jullie toch niet meer online waren en ik me bed ben ingedoken, ...
2005 duurt nog lang . . .quote:Op woensdag 23 juni 2004 15:33 schreef LadyS het volgende:
en dus ook geen nieuwe FokBaby rond 29 maart 2005?
neej, we hebben nog geen nieuw afspraakje gemaakt, dat doen we wel gewoon op msn, zal wel begin volgende week ofzo worden, want hij heeft mrogen verjaardag, vrijdag moet hij werken en zaterdag ga ik naar de TT in Assen...quote:Sylvana, hebben jullie al een nieuw afspraakje gemaakt? Wel leuk hoor allemaal! En wanneer ga je hem dan weer zien?
Aan de ene kant had ik wel verwacht dat het zo gezellig zou worden, maar aan de andere kant dacht ik dat ik veel zenuwachtiger zou zijn en dat er heel vaak stiltes zouden vallen en dat viel wel meequote:Op woensdag 23 juni 2004 16:15 schreef bixister het volgende:
sylvana, was het zoals je gedacht had?
Op het Nassau-Veluwe in Harderwijk, hoezo?quote:Op woensdag 23 juni 2004 16:51 schreef jolene het volgende:
Sylvana, op welke middelbare school heb je gezeten?
haha, neej, we vinden onszelf nog een beetje te jong om te trouwenquote:Op woensdag 23 juni 2004 16:59 schreef moussy het volgende:
Sylvana, moet mn knappe pak al uit de kast voor de bruiloft?
Ik zat op het RSGquote:Op woensdag 23 juni 2004 17:32 schreef Sylvana het volgende:
Op het Nassau-Veluwe in Harderwijk, hoezo?
quote:Op woensdag 23 juni 2004 17:38 schreef clauwheee het volgende:
Wat een nieuwsgierige mensjes zijn wij hè SylvanaWe vragen nog net niet hoe die nu zoent
![]()
Ja, ik heb hem toch maar aangedaan... leek me wel zo leuk!! Er staat verder niets op, hij is alleen gewoon oranje!quote:Op woensdag 23 juni 2004 17:38 schreef clauwheee het volgende:
Maarrreee mensen...hebben jullie de oranje shirts alweer aan of dit keer niet?? Heb die van mij vandaag toch maar ff snel meegewassen
haha idd, en ook al zouden jullie dat vragen dan ga ik dat lekker niet zeggenquote:Op woensdag 23 juni 2004 17:38 schreef clauwheee het volgende:
Wat een nieuwsgierige mensjes zijn wij hè SylvanaWe vragen nog net niet hoe die nu zoent
![]()
We hebben al afgesproken dat we daar nog maar een jaartje of 10 mee wachtenquote:Op woensdag 23 juni 2004 17:51 schreef beefcake het volgende:
[..]
Sylvana wat leuk dat het irl ook zo goed klikte! Op naar de fokbaby
quote:Op woensdag 23 juni 2004 17:38 schreef clauwheee het volgende:
Maarrreee mensen...hebben jullie de oranje shirts alweer aan of dit keer niet?? Heb die van mij vandaag toch maar ff snel meegewassen
Ik durf nu echt niet meer te kijkenquote:Op woensdag 23 juni 2004 19:23 schreef clauwheee het volgende:
He mensies ik (wij) gaan naar mn oom en tante om daar straks voetbal te kijken
En maar duimen voor een goede afloop dan
grinnik, ikke ook.quote:Op woensdag 23 juni 2004 17:32 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Op het Nassau-Veluwe in Harderwijk, hoezo?
[..]
haha, maakt niet uit hoor, ik weet niet hoe oud jij bent, maar het is een jonge leraar, dus denk niet dat jij hem gekend hebtquote:Op woensdag 23 juni 2004 19:31 schreef jolene het volgende:
[..]
grinnik, ikke ook.
las erg iets over leraar met leerling...en was toen erg benieuwd.
sorry, erg nieuwsgierig..
ik heb Peter beloofd het tijdens een wedstijd van Nederland te doen... dus dan moeten ze wel doorgaanquote:Op woensdag 23 juni 2004 21:20 schreef Belana het volgende:
ga jij nou maar een kind baren LadyS!![]()
Het mag ook nu hoor, nu zijn ze toch ook aan het spelenquote:Op woensdag 23 juni 2004 21:21 schreef LadyS het volgende:
ik heb Peter beloofd het tijdens een wedstijd van Nederland te doen... dus dan moeten ze wel doorgaan
I rest my case...quote:Op woensdag 23 juni 2004 21:23 schreef texelonia het volgende:
[..]
Het mag ook nu hoor, nu zijn ze toch ook aan het spelen
quote:Op woensdag 23 juni 2004 21:23 schreef texelonia het volgende:
[..]
Het mag ook nu hoor, nu zijn ze toch ook aan het spelen
Pessimistquote:Op woensdag 23 juni 2004 21:26 schreef LadyS het volgende:Ja maar, ik moet nog beginnen en met 3 weeen per uur kijkt peter denk ik gewoon nog naar de wedstrijd
en dan is de wedstrijd afgelopen voordat het daadwerkelijk losbarst
quote:Op woensdag 23 juni 2004 21:31 schreef Luchtbel het volgende:
Ik zeg gewoon LadyS is stom LadyS moet bevallen, misschien werkt het
Nou dat zei ik nou ook al, maar de kijkers hier hebben niet zo'n oog voor detail geloof ikquote:Op woensdag 23 juni 2004 21:33 schreef miss_dynastie het volgende:
Seedorf... op de rotsen![]()
![]()
Ze hebben nogal een bijzonder stadion in Portugal
Even wachten en dan plop, net als van Nistelrooij het net deed toen ik het zeiquote:Op woensdag 23 juni 2004 21:32 schreef LadyS het volgende:
[..]
Dat zal haast wel moeten helpen ja![]()
![]()
Ik dacht dat ik wat gemist hadquote:Op woensdag 23 juni 2004 21:39 schreef Luchtbel het volgende:
Hoezo dom?
Ging wel goed denk ikhet was niet zo moeilijk.
Wow, mooi cameraatje dusquote:Ik heb ook camera, aanschouw m'n eerste foto genaamd; Stilleven op bureau zwangere vrouw
[afbeelding]
Gebeurd er al wat?quote:Op woensdag 23 juni 2004 21:41 schreef LadyS het volgende:
wowwat een mooie foto
Ik ben happy voor je!!!!!quote:Op woensdag 23 juni 2004 21:47 schreef Belana het volgende:
heeeee....maaarre...DUS; ik krijg morgen mijn nieuwe wasmachien en droger.
Ga nou eens happy wezen voor me!
Ja! eindelijk! Iemand!quote:Op woensdag 23 juni 2004 21:50 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Ik ben happy voor je!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 juni 2004 21:49 schreef texelonia het volgende:
Nog even en jullie krijgen een portretfoto van een zwangere vrouw die ontploft onder invloed van de hormonen
en * Belana zal blij zijn als LadyS gaat bevallenquote:Op woensdag 23 juni 2004 21:54 schreef LadyS het volgende:
* Belana is blij voor Belana![]()
![]()
![]()
![]()
jij lag toch te bevallen??? hop hop! je bed in!quote:Op woensdag 23 juni 2004 21:58 schreef Rottdog het volgende:
Waar is het stilleven van de baby van Luchbel![]()
![]()
Smoesjes, doe ff een lamp aan danquote:Op woensdag 23 juni 2004 22:01 schreef Luchtbel het volgende:
Die lukt niet zo, kan niet in de spiegel met flits en zonder flits is te donker nu
chaos?quote:Op woensdag 23 juni 2004 22:06 schreef moussy het volgende:
ik wilde bijna een foto maken van het stilleven in de keuken van een vrouw met 2 zieke kinderen... maar nahhhhhh.....
Ja! De mijne wordt alweer zo groot! Die zit alweer in maat 74 man! (dat is te groot, maar 68 te klein...) En ik ben nue wel eens benieuwd wat er uit die buiken gaat komen, volg jullie al zo lang!quote:Op woensdag 23 juni 2004 22:06 schreef LadyS het volgende:
belana heeft volgens mij zin in een verse baby
erger nogquote:Op woensdag 23 juni 2004 22:07 schreef LadyS het volgende:
[..]
chaos?
Heb ik helpt niet!quote:Op woensdag 23 juni 2004 22:06 schreef texelonia het volgende:
[..]
Smoesjes, doe ff een lamp aan dan
lief issie hequote:Op woensdag 23 juni 2004 22:07 schreef beefcake het volgende:Andre
![]()
De mijne is nog zo klein, maar 6,5 centimeter...quote:Op woensdag 23 juni 2004 22:08 schreef Belana het volgende:
Ja! De mijne wordt alweer zo groot! Die zit alweer in maat 74 man! (dat is te groot, maar 68 te klein...) En ik ben nue wel eens benieuwd wat er uit die buiken gaat komen, volg jullie al zo lang!
Ja, laat die van jou nog maar ff zittenquote:Op woensdag 23 juni 2004 22:10 schreef texelonia het volgende:
[..]
De mijne is nog zo klein, maar 6,5 centimeter...
quote:Op woensdag 23 juni 2004 22:09 schreef LadyS het volgende:
[..]
lief issie he![]()
Uhuh, mijn ouders zijn op vakantie en konden vanavond niet kijken, en hebben me ook nog eens gevraagd ze op de hoogte te houden, dus ben af en toe via sms verslag aan het uitbrengenquote:Op woensdag 23 juni 2004 22:13 schreef LadyS het volgende:
dis van mij is rond de 50 cm ofzo
spannend he Brighteyes![]()
quote:Op woensdag 23 juni 2004 22:13 schreef LadyS het volgende:
die van mij is rond de 50 cm ofzo
spannend he Brighteyes![]()
Ja! Dan kom ik ook! As de beeb er is!quote:Op woensdag 23 juni 2004 22:14 schreef beefcake het volgende:
[..]
Volgende minimeet is bij jou
![]()
kraammeetquote:Op woensdag 23 juni 2004 22:14 schreef beefcake het volgende:
[..]
Volgende minimeet is bij jou
![]()
56 cm danquote:Op woensdag 23 juni 2004 22:14 schreef beefcake het volgende:
[..]
Geloof je het zelf!!
![]()
whirlpool beste koop maart 2004quote:Op woensdag 23 juni 2004 22:16 schreef lady-wrb het volgende:
* Belana logt net in....
belana gefeliciteerd met je wasmachine en droger! welk merk heb je gekocht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |