Ja! Dat waren wij.quote:Oh ik weet alweer wie jij bent! Jij had zwart haar en een sikje he? En je vriendin lang zwart haar? En ze studeerde geneeskunde? Waren jullie dat? Ik was die kleinere Ik dacht al "waar zijn die nou heen?" Want er stonden ineens 2 enorme kerels naast me hehehe Wat baal je dan zeg als je naar de plee moet Ik ben gelukkig nog op tijd gegaan En het scheelt wel weer als je wat meer naar achter staat dat je dan een beter overzicht heb ja. Een groot deel van het podium zie je niet als je vooraan staat.
Jouw stukje mag best onder mijn OP komen hoorquote:Op dinsdag 22 juni 2004 21:47 schreef Theoden het volgende:
Bah toen ik begon te tikken was er nog niks, sorry.
Ik heb ook 10 minuten staan tikken ofzo
Smokez en bende zat inderdaad bij Zuid Jquote:Op dinsdag 22 juni 2004 21:51 schreef philipnorth het volgende:
hey smokez en bende, zaten jullie nou ook in dat "hokje" bij Zuid J?
en deze heeft meer replies dussuh![]()
ah ok, dan zat ik idd toch bij jullie in t hokjequote:Op dinsdag 22 juni 2004 21:53 schreef Theoden het volgende:
[..]
Smokez en bende zat inderdaad bij Zuid Jhelemaal vooraan in het hokje, gingen als 1 van de eerste naar binnen.
Nu welquote:Op dinsdag 22 juni 2004 22:40 schreef deliberator het volgende:
damn, hier staan mijn foto's niet trots vermeld
Dat nummer heb ik dus net niet gehoord, was ik vast even wezen eten ofzoquote:Wait and Bleed (blijft een lekker nummer, en mooi gestart, dat wij mochten zingen)
* deliberator is jaloersquote:Op dinsdag 22 juni 2004 23:11 schreef bassieVL het volgende:
een kleine preview op mijn foto's:
[afbeelding]
Agreequote:Op dinsdag 22 juni 2004 23:11 schreef Quickie_Bat het volgende:
God wat baal ik dat het alweer voorbij is
Heel erg jaloers!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 23:12 schreef deliberator het volgende:
[..]
* Quickie_Bat is jaloers
ik denk dat ze misschien eind 2005 weer terug komen, en anders begin 2006.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 23:16 schreef Theoden het volgende:
[..]
Agreeen het ergste is dus dat ik ik verwacht dat ze nu voor een lange tijd niet meer terugkomen
Heb echt de neiging om kaartjes te gaan kopen voor 1 van de overgebleven Europese optredens
Dat zeg ik, alles langer dan 6 maanden is te lang en te moeilijk om vol te houden. Mooi is dan wel dat je nog meer gaat genieten eerst volgende keer.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 23:19 schreef deliberator het volgende:
[..]
ik denk dat ze misschien eind 2005 weer terug komen, en anders begin 2006.
veels te lang dus
sta nog een keer met Lars op de foto, daar bedenkt hij zich net wanneer hij Dyers Eve voor het laatst heeft gespeeld. Zal ze binnenkort wel online zetten Quickie.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 23:19 schreef Quickie_Bat het volgende:
[afbeelding]
Oooooh my fucking goooooooood!!!!Je staat gewoon MET _Lars_ op de foto!!!!
![]()
![]()
![]()
heeft dat weer op de schermen gemistquote:Op dinsdag 22 juni 2004 23:51 schreef Theoden het volgende:
Gestaan natuurlijk
Stond dus zoals gezegd eerst tegen de hekken aan maar door omstandigheden moesten we weg daar. Rest van de tijd ongeveer 2-3 meter van de hekken vandaag gestaan precies in het midden.
Btw Quick je bent samen met je vriendin nog een paar keer op de schermen geweest
jah heb ik ook gemist, terwijl ik er best vaak naar gekeken hebquote:Op dinsdag 22 juni 2004 23:57 schreef deliberator het volgende:
[..]
heeft dat weer op de schermen gemist
Shit dat heb ik ook gemist!!! En ik keek er regelmatig naar om Lars goed te zien!!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 23:51 schreef Theoden het volgende:
Gestaan natuurlijk
Stond dus zoals gezegd eerst tegen de hekken aan maar door omstandigheden moesten we weg daar. Rest van de tijd ongeveer 2-3 meter van de hekken vandaag gestaan precies in het midden.
Btw Quick je bent samen met je vriendin nog een paar keer op de schermen geweest
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 23:26 schreef deliberator het volgende:
hij is niet dood, maar zwaargewond afgevoerd. kijk anders eens op de site van ATV5 ofzo
Das toch niet zwaar gewond???quote:AT5.NL
Man valt uit tweede ring in ArenA
Maandagavond is bij het voorprograma van het concert van Metallica in de ArenA een man uit de 2e ring gevallen. Hij viel zo'n tien meter naar beneden en kwam terecht in de eerste ring.
De man is gaan hangen en zwieren aan een afschermdoek, waarmee de tribune op de 2e ring was afgesloten. Het enorme gordijn kon het gewicht van de man niet dragen en scheurde. Hij is, wonder boven wonder, 'alleen' met een gebroken been overgebracht naar een ziekenhuis.
Eind vorig jaar viel bij Ajax-Feyenoord een fan uit de 1e ring in de gracht. Hij viel toen hij op de betonnen rand ging staan bij een goal van Ajax.
mooie recensie bazz.quote:Op woensdag 23 juni 2004 01:08 schreef metalbazzz het volgende:
ik heb mn stuk online staan, als het goed is ook snel op www.muzikantenweb.nl en daar ook foto's (vanuit de fotopit dus)
wat bied je ervoor?quote:Op woensdag 23 juni 2004 11:16 schreef ICTservice het volgende:
Als iemand plectrums heeft, kan ik er eentje overkopen?
wat vraag je ervoorquote:Op woensdag 23 juni 2004 11:18 schreef deliberator het volgende:
[..]
wat bied je ervoor?
ts, nee dank je vriendelijk :pquote:Op woensdag 23 juni 2004 11:32 schreef deliberator het volgende:
ehm.....heb hem van James gekregen, gooide hem recht in mijn handen, dus is wel errug speciaal voor mij, nou zeg eens een 1000 euro?![]()
is die compleet ? (zo ver ik weet wel :p)quote:Op woensdag 23 juni 2004 11:17 schreef killswitched het volgende:
Zal ik jullie dan maar uit jullie lijden verlossen en de korn setlist plaatsen..
1. Drum (intro)
2. Right Now
3. Break Some Off
4. Got The Life
5. Here To Stay
6. Falling Away From Me
7. Blind
8. Shoots And Ladders / One
9. Freak On A Leash
10. Did My Time
11. Somebody, Someone
12. Y´All Want A Single
nam die ene fan dat nou te letterlijk op?quote:Op woensdag 23 juni 2004 11:17 schreef killswitched het volgende:
6. Falling Away From Me
quote:Op woensdag 23 juni 2004 12:16 schreef Tokus het volgende:
[..]
nam die ene fan dat nou te letterlijk op?
nee het topic over het concert wat in de arena is gegeven op 21 juni 2004 met in het voorprogramma Slipknot, Korn en the lost prophetsquote:Op woensdag 23 juni 2004 12:48 schreef deliberator het volgende:
is dit niet het metallica topic?
nee het concert topic...quote:Op woensdag 23 juni 2004 12:48 schreef deliberator het volgende:
is dit niet het metallica topic?
johquote:Op woensdag 23 juni 2004 12:53 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
En alleen KoRn en Slipknot waren er hoor
geen Lost Prophets
Ik bedoel Ahoy.quote:Op woensdag 23 juni 2004 13:39 schreef Eveli het volgende:
Falling away from me van korn is cool. De rest ken ik niet zo. Van Slipknot ken ik de helft goed, een par wat minder en een paar nog niet. Maar ik ga ze hopelijk toch zien op 21 oktober in de Kuip met Slayer.
Nou dan zie ik je waarschijnlijk daar welquote:Op woensdag 23 juni 2004 13:45 schreef Eveli het volgende:
[..]
Ik bedoel Ahoy.
En dan zie ik jullie daar dus welquote:Op woensdag 23 juni 2004 14:04 schreef metallicattim het volgende:
[..]
Nou dan zie ik je waarschijnlijk daar wel
nieuwe wallpaper heeft....quote:Op dinsdag 22 juni 2004 23:09 schreef deliberator het volgende:
Foto voor vriendin van Quickie
[afbeelding]
is een foto uit het Toerboek die verkocht werd bij het concertquote:Op woensdag 23 juni 2004 14:12 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
nieuwe wallpaper heeft....
Cool !quote:Op woensdag 23 juni 2004 14:08 schreef philipnorth het volgende:
[..]
En dan zie ik jullie daar dus wel
ik niet, ik ben geen fotograaf.quote:Op woensdag 23 juni 2004 08:44 schreef philipnorth het volgende:
[..]
mooie recensie bazz.
Mag ik vragen hoe je in de fotopit bent gekomen? Neem aan dat je een perskaart hebt oid?
Edit: had pagina 2 niet gezien...quote:Op dinsdag 22 juni 2004 22:51 schreef philipnorth het volgende:
slipknot:
The Blister Exists (enorm vet live, was dat nummer met die trommels op hun buik)
The Heretic Anthem (schreeuwen kunnen we, zeker met z'n allen)
Wait and Bleed (blijft een lekker nummer, en mooi gestart, dat wij mochten zingen)
Duality (lekker nummer, alhoewel het meer stone sour is dan slipknot eigenlijk)
SPit it Out (JUMP THE FUCK UP!!!)
Korn:
Blind
Ya'll want a single
Shoots & Ladders
One (stukje dan iig)
Freak on a leash
Got the life
Gebroken been? encycmet.com heeft andere informatie hierover:quote:Op woensdag 23 juni 2004 07:11 schreef danko het volgende:
AT5.NL
Man valt uit tweede ring in ArenA
Maandagavond is bij het voorprograma van het concert van Metallica in de ArenA een man uit de 2e ring gevallen. Hij viel zo'n tien meter naar beneden en kwam terecht in de eerste ring.
De man is gaan hangen en zwieren aan een afschermdoek, waarmee de tribune op de 2e ring was afgesloten. Het enorme gordijn kon het gewicht van de man niet dragen en scheurde. Hij is, wonder boven wonder, 'alleen' met een gebroken been overgebracht naar een ziekenhuis.
Eind vorig jaar viel bij Ajax-Feyenoord een fan uit de 1e ring in de gracht. Hij viel toen hij op de betonnen rand ging staan bij een goal van Ajax.
tien voor half 7 tot 10 over 7 ongeveer.quote:Op woensdag 23 juni 2004 19:19 schreef AgeEll het volgende:
hoelaat speelde slipknot. die heb ik dus gemist
voor de rest toppie. korn was al goed maar metallica weet echt een concert t geven, wat een energie en plezier![]()
![]()
mijn gevoel zegt ook dat hij niet meer rond kan huppelen.quote:Op woensdag 23 juni 2004 19:22 schreef Flaw het volgende:
[..]
Gebroken been? encycmet.com heeft andere informatie hierover:
FAN KILLED
Mike Hofkens from Amsterdam reports: On june 21st a metallica fan dropped of the balcony during a live gig in the Amsterdam Arena. The authoraties are investigating if the death was an accident or suicide. The news was all over the TV here in holland. and I was an eye witness.
quote:Op woensdag 23 juni 2004 22:09 schreef Sm0keZ het volgende:
Slipknot heeft dat nummer (SIC) ook nog gespeeld, volgens mij zelfs als eerste..(of 2e, weet niet meer precies)
Maar goed, ik ben er weer! Na een tijdje uitrusten
22 juni errug vroeg eruit, en ook erg vroeg er weer invanmorgen weer vroeg eruit, godverdomme DRIE uur gedaan om van me werk thuis te komen (kutfiles altijd.. leer eens rijden ofzo
) vervolgens mocht ik nog ff met me vader mee, omdat ik in een dronken bui had beloofd om iemand te helpen met z'n pc, en eindelijk, ik heb het topic weer gevonden. Gewoon een hele pagina zonder dat ik erin heb gepost, merkwaardig
sorryquote:Op woensdag 23 juni 2004 22:53 schreef Theoden het volgende:
[..]
Laat het niet weer gebeuren![]()
same herequote:Op woensdag 23 juni 2004 23:14 schreef Sm0keZ het volgende:
eerlijk gezegd geloof ik AT5 eerder dan encycmet.com
volgens mij veranderde hij spontaan in een psychopaat toen hij ging informeren naar de prijs van een biertjequote:Op woensdag 23 juni 2004 23:19 schreef philipnorth het volgende:
[..]
same here
Als ie dood was was dat echt wel op meer plaatsen genoemd hoor.
En ik blijf erbij dat die gasten van Lost Prophets pissig waren dat KoRn mocht spelen en zei niet en dat ze hem daarom vanaf de ring hebben gegooid![]()
(sorry)
op metontour staat ook een opmerkign dat het waarschijnlijk een paar weken gaat duren, omdat ze dit soort dingen doen als ze vrij zijn, en ze hebben nog geen echte vrije dag gehad(ja dag ivm reizen enzo)quote:Op woensdag 23 juni 2004 23:19 schreef Sm0keZ het volgende:
volgens livemetallica.com staan alle concerten uiterlijk 48 uur na het concert online... (tenzij er iets foutgaat..) dus staat ie er nog niet
valt opzich ook wel te begrijpen..quote:Op woensdag 23 juni 2004 23:23 schreef philipnorth het volgende:
[..]
op metontour staat ook een opmerkign dat het waarschijnlijk een paar weken gaat duren, omdat ze dit soort dingen doen als ze vrij zijn, en ze hebben nog geen echte vrije dag gehad(ja dag ivm reizen enzo)
Laatste update? 15/6 concert in Belgrado. Op Encymet.com staat ie van Amsterdam al.quote:Op woensdag 23 juni 2004 23:17 schreef Mgolovic het volgende:
Encycmet.com is sowieso overal al laat mee. Allmetallica.com heeft bijvoorbeeld al veel sneller de setlists van afgelopen concerten geupdate. Maar op de 1 of andere manier blijf ik meer op Encycmet.com kijken als op Allmetallica.com
Beetje lullig als je de band filmt die een concert geeft en ook nog eens je werkgever is en het wordt je verboden door personeel van de venue.quote:MetOnTour (6/23/2004 11:45 PM)
Let's start with the bad news. In Paris, somehow they do not like when you videotape. I found that out about half way thru the show. So, you will not see a video from Paris. The good news is, well, I can't really find any good news, because I am still pissed that they took my tape! I am at a loss of words. Show was awesome, band duders really enjoyed playing in Paris. I am going to go upstairs to the crew party and drown my sorrow in coca-cola light, (diet coca-cola for you guys over there) Setlist is up, photos to come soon. See ya soon... MOT
*hysterisch gilt*quote:Op donderdag 24 juni 2004 17:10 schreef bassieVL het volgende:
hier nog ff de andere foto's van de M&G:
http://de.f2.pg.photos.ya(...)A&.dir=/e481&.src=ph
[afbeelding]
[afbeelding]
Hallo!!!quote:Op donderdag 24 juni 2004 22:11 schreef Vivify het volgende:
Hey Quickie_Bat, ik was die vriendin van Theoden met lange haren die geneeskunde studeert.
Beetje omgekeerde wereld, normaalgesproken leer je mensen kennen via internet en ga je daarna in real life meeten, maar nu hebben we elkaar irl al ontmoet en meeten we via internet. Ofzo.
Beetje late reactie van mij trouwens, maar deze week moest ik nog stage lopen waardoor ik geen tijd had om te Fok!ken, vandaag was de laatste dag.
*smeekt Deliberator ze te laten zienquote:Op donderdag 24 juni 2004 22:45 schreef deliberator het volgende:
Quickie, ik heb nog meer foto's voor je
*laat Quickie nog even door stof kruipen *quote:Op vrijdag 25 juni 2004 11:30 schreef Quickie_Bat het volgende:
[..]
*smeekt Deliberator ze te laten zien*
heyquote:Op donderdag 24 juni 2004 22:11 schreef Vivify het volgende:
Hey Quickie_Bat, ik was die vriendin van Theoden met lange haren die geneeskunde studeert.
Beetje omgekeerde wereld, normaalgesproken leer je mensen kennen via internet en ga je daarna in real life meeten, maar nu hebben we elkaar irl al ontmoet en meeten we via internet. Ofzo.
Beetje late reactie van mij trouwens, maar deze week moest ik nog stage lopen waardoor ik geen tijd had om te Fok!ken, vandaag was de laatste dag.
hoe zijn deze gemaakt? ik kan me niet herinneren dat er iemand foto's liep te maken op het podium.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 16:10 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
http://www.lfi.co.uk/dynevent-action-nl.do?eventid=67166 Metallica
http://www.lfi.co.uk/dynevent-action-nl.do?eventid=67158 KoRn
http://www.lfi.co.uk/dynevent-action-nl.do?eventid=67141 Slipknot
Iemand grote versies ervan mischien?
Je moet je aanmelden als je een bedrijf heb ofzoiets en ze controleren..
Tzijn goeie fotos dus zou ze graag groot willen hebben
dat ookquote:Op vrijdag 25 juni 2004 17:45 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
hoe zijn deze gemaakt? ik kan me niet herinneren dat er iemand foto's liep te maken op het podium.
misschien dat ze toch die videotapes ergens bewaren?
dat idee had ik alquote:Op vrijdag 25 juni 2004 18:30 schreef Vivify het volgende:
Ik weet wel wie jij was Smokez, aangezien Theoden met jou ging meeten enzo.
Maar er heeft echt wel een fotograaf op het podium gestaan, en niet zo onopvallend ook. Hij stond gewoon midden op het podium naast Lars hoor, dat je daar over heen hebt gekeken.![]()
Ja we zijn vooral van die hekken weggegaan omdat ik het benauwd had, ik had het daar niet uitgehouden tijdens de optredens. Dus we zijn weggesneakt, iemand anders heel erg blij gemaakt met een plekje vooraan, die jongen had tot nu toe altijd vooraan gestaan bij Metallica en nu dus weer. Wat gaan drinken en naar de wc, en toen terug het eerste vak in. We stonden toen steeds in het midden, zo'n 3 meter van de hekken vandaan. Tijdens de laatste nummers van Korn zijn we weer drinken gaan halen en naar de wc, daarna weer ongeveer dezelfde plaatsen gehad. Op zich hadden wij meer overzicht, Metallica speelt nogal in de breedte he..quote:Op vrijdag 25 juni 2004 11:29 schreef Quickie_Bat het volgende:
Hallo!!!![]()
Dat was jij dus
. Ja beetje omgekeerde wereld, nou ja boeien!
![]()
Beetje schik gehad nog? Ondanks dat je je plaatsen af moest staan? Goed thuisgekomen ook?
ja dan heb ik je wel gezien volgens mijquote:Op vrijdag 25 juni 2004 17:43 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
hey
en ik was die lange dweil met het and justice for all shirt aan(bij de ingang)
grrr vriendinnen die pc's gebruiken, dat was ik dusquote:Op zondag 27 juni 2004 09:50 schreef Cutie het volgende:
[..]
ja dan heb ik je wel gezien volgens mij
Volgens mij zelfs bij de FEBO ernaast
En idd erg jammer dat and justice for all niet gespeeld is
oh, was jij dat kleine meisje wat met 3 enorme sinaasappelmilkshakes naar buiten liep?quote:Op zondag 27 juni 2004 09:50 schreef Cutie het volgende:
[..]
ja dan heb ik je wel gezien volgens mij
Volgens mij zelfs bij de FEBO ernaast
En idd erg jammer dat and justice for all niet gespeeld is
nee, zo beschonken was ik nou ook weer niet.quote:Op zondag 27 juni 2004 10:57 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Smokez was jij dan die lange die ook die dronken gast op je schouders nam ?
Was dat ook niet zo met de intro van Battery ?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 17:46 schreef Sm0keZ het volgende:
hey, er schiet me net weer iets te binnen....
Ecstacy of gold werd opgezet. De eerste klanken van Blackened waren te horen. De heren komen het podium op, en zonder dat ook maar iemand een instrument aan had geraakt begint het stukje al waar drums etc in voorkomen... beetje merkwaardig
het intro van blackend en van battery spelen ze nooit livequote:Op zondag 27 juni 2004 15:25 schreef Renmaestro het volgende:
[..]
Was dat ook niet zo met de intro van Battery ?
Okee.quote:Op zondag 27 juni 2004 15:28 schreef RageAgainstBullshit het volgende:
het intro van blackend en van battery spelen ze nooit live
Registreren ?quote:Op zondag 27 juni 2004 16:04 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
http://www.lfi.co.uk/dynevent-action-nl.do?eventid=67166 Metallica
http://www.lfi.co.uk/dynevent-action-nl.do?eventid=67158 KoRn
http://www.lfi.co.uk/dynevent-action-nl.do?eventid=67141 Slipknot
Iemand al grote versies zou ze graag willen
Mja, maar die camera's waren er om het publiek direct te bedienen op mooie beelden, vooral handig voor de mensen op de tribunes, maar ook voor de mensen vooraan toen het zoontje van Lars speelde of close-ups van gitaarsolo's van Kirk.. Daarom had ik niet zo'n moeite met die cameramensen.quote:Op zondag 27 juni 2004 12:35 schreef Klingon het volgende:
Had geen enkele last van die fotograaf...wat dacht je dan van al die camera's? Dat is imo toch storender als één fotograafje.
Leer lezen ?quote:Op zondag 27 juni 2004 17:03 schreef Renmaestro het volgende:
[..]
Okee.
[..]
Registreren ?
nu weet ik weer wat de definitie van het woord 'jaloezie' isquote:Op maandag 28 juni 2004 23:18 schreef bassieVL het volgende:
http://de.f2.pg.photos.ya(...)A&.dir=/e481&.src=ph
zo nu heb ik alle foto's van de M&G online staan. De tweede batch was met een goedkope digicam gemaakt. Dus er zitten een paar minder goede bij.
heb ze "helaas" helemaal gemist in de Arena.quote:Op maandag 28 juni 2004 23:46 schreef metallicattim het volgende:
Slipknot was veel beter op graspop dan in de arena, uiteraard was het geluid beter, wat het al een stuk beter maakte
gelukkig heb je niks gemistquote:Op dinsdag 29 juni 2004 00:16 schreef bassieVL het volgende:
[..]
heb ze "helaas" helemaal gemist in de Arena.
staan daar ook Metallica foto's?quote:Op dinsdag 29 juni 2004 00:23 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Ode aan degene met al die Korn foto's op zn site![]()
heb zo toch nog een beetje mee kunnen genieten dank je wel!!!![]()
wat je zegt, ga ik de volgende keer ook maar eens proberenquote:Op dinsdag 29 juni 2004 12:10 schreef Vivify het volgende:
Dat zo'n debiele actie wordt beloond vind ik niet zo slim, straks wordt het een trend om naar beneden te sodemieteren..
wat, zolang?quote:Op dinsdag 29 juni 2004 19:20 schreef DragonChaser het volgende:
Ik vind het wel jammer dat we nog tot half juli moeten wachten op de bootleg van www.livemetallica.com
best zonde dat iemand gewoon z'n digicam afstond (die er toch best duur uitzag)quote:Op zaterdag 10 juli 2004 01:42 schreef metallicattim het volgende:
fotograveren was verboden
je krijgt 'm heus wel terug hoor... zo niet dan is het diefstal en dan zouden ze in grote problemen komen.quote:Op zondag 11 juli 2004 23:31 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
best zonde dat iemand gewoon z'n digicam afstond (die er toch best duur uitzag)
die gast bij de ingang stond te vertellen van "Ja je mag je camera bij de ingang afgeven, achteraf mag je hem weer ophalen. Doe je dit niet, en WIJ pakken hem binnen van je af, dan ben je je camera gewoon kwijt. Lever ze nu dus maar in".quote:Op zondag 11 juli 2004 23:37 schreef Tokus het volgende:
[..]
je krijgt 'm heus wel terug hoor... zo niet dan is het diefstal en dan zouden ze in grote problemen komen.
waren die dingen ook verboden dan?quote:Op maandag 12 juli 2004 06:48 schreef metallicattim het volgende:
kheb er een aantal afgepakt zien worden, maar die kregen allemaal netjes een nummertje, dus die hebben em ook wel terug gekregen, zelfs de mensen die ze tijdens het concert nog spikebandjes afpakten kregen nog een nummertje
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 14:58 schreef bassieVL het volgende:
Eindhoven - Plaza Futura 8 t/m 14 juli (www.plazafutura.nl)
Breda - Chasse Theater 15 t/m 21 juli (www.chasse.nl)
Utrecht - Filmtheater 't Hoogt 22 t/m 28 juli (www.hoogt.nl)
Nijmegen - Lux Theater 5 t/m 11 augustus (www.lux-nijmegen.nl)
Amsterdam - Kriterion 12 t/m 18 augustus (www.kriterion.nl)
Rotterdam - Pleinbios 24 augustus (www.olb.nl)
Arnhem - Filmhuis Arnhem 26 augustus t/m 1 september (www.filmhuisarnhem.nl)
Maastricht - Lumiere, data nog niet bekend (www.lumiere.nl)
Hoi,quote:Op woensdag 14 juli 2004 00:04 schreef Vivify het volgende:
Quickie waarom ben je toen niet in Amsterdam gegaan?
Anyway, wij gaan misschien nog een keer in Nijmegen.
ik krijg zoiets in mijn mailboxquote:Op dinsdag 13 juli 2004 16:37 schreef Quickie_Bat het volgende:
[..]Dank
Waarom vind jij dat wel en ik niet?
Als je naar Arnhem kan, kan je ook naar Nijmegen komenquote:Op woensdag 14 juli 2004 00:58 schreef Quickie_Bat het volgende:
Hoi,
Ik wist toen nog niet dat die daar toen draaide, stond er niet echt bij stil eigenlijk. Achteraf gezien had ik inderdaad ook gelijk toen kunnen gaan ja. Maar goed gelukkig komt ie ook in Arnhem dus eventjes wachten maar
als je mij verteld wanneer precies.. misschien ben ik dan ook toevallig in de buurt ofzoquote:Op woensdag 14 juli 2004 21:33 schreef Vivify het volgende:
[..]
Als je naar Arnhem kan, kan je ook naar Nijmegen komenMetallica 21 juni meet oid.
En kan die meet niet in Arnhem plaatsvindenquote:Op woensdag 14 juli 2004 21:33 schreef Vivify het volgende:
[..]
Als je naar Arnhem kan, kan je ook naar Nijmegen komenMetallica 21 juni meet oid.
is 21 juni al niet geweest?quote:Op donderdag 15 juli 2004 00:04 schreef Quickie_Bat het volgende:
[..]
En kan die meet niet in Arnhem plaatsvinden
ja maar nu komt er een mini-meet om de 21 juni meet te her-meeten.quote:Op donderdag 15 juli 2004 13:40 schreef deliberator het volgende:
[..]
is 21 juni al niet geweest?
oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooowquote:Op donderdag 15 juli 2004 13:44 schreef bassieVL het volgende:
[..]
ja maar nu komt er een mini-meet om de 21 juni meet te her-meeten.
*aai over de bol geeft*quote:Op donderdag 15 juli 2004 13:48 schreef deliberator het volgende:
[..]
oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooow
*snapt eindelijk*
*terug aait*quote:Op donderdag 15 juli 2004 14:26 schreef Quickie_Bat het volgende:
[..]
*aai over de bol geeft*![]()
Arnhem/Nijmegen is nou niet echt een uithoek lijkt mequote:Op donderdag 15 juli 2004 16:03 schreef metallicattim het volgende:
ik vatte het eerst ook niet
maar alshet niet te ver is, kom ik denk ik ook wel, maar het zal wel weer ergens daar boven in nederland gehouden worden he....
voor mij welquote:Op donderdag 15 juli 2004 17:42 schreef Quickie_Bat het volgende:
[..]
Arnhem/Nijmegen is nou niet echt een uithoek lijkt me![]()
pfff alsof ik een keer goed oplet zegquote:Op donderdag 15 juli 2004 23:47 schreef Vivify het volgende:
d0h Ik dacht echt dat jullie wel in 1 keer zouden snappen dat ik een meet bedoelde met iedereen van Fok die 21 juni erbij was.![]()
Je schat ze wel erg hoog in hierquote:Op donderdag 15 juli 2004 23:47 schreef Vivify het volgende:
d0h Ik dacht echt dat jullie wel in 1 keer zouden snappen dat ik een meet bedoelde met iedereen van Fok die 21 juni erbij was.![]()
waarschijnlijk heb ze alleen mijn posts gelezenquote:Op vrijdag 16 juli 2004 16:12 schreef Quickie_Bat het volgende:
[..]
Je schat ze wel erg hoog in hier![]()
het filmpje? vertel eens verder?quote:Op dinsdag 20 juli 2004 18:26 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
btw vrijdag mischien het filmpje van de 21ste
en ik hoop dat de bootleg snel op *kuch*internet*kuch* verschijnt
vind dat trouwens wel afzetterij we betalen al voor ons kaartje en moeten dan ook nog voor de bootleg betalen..
zou eigenlijk gratis moeten zijn als je geweest ben ofzo..
Damnquote:Op maandag 26 juli 2004 00:26 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
metallica live nu btw op MTV
Inderdaad, alleen jammer dat er in het begin een paar hikjes in zitten.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 18:51 schreef Sm0keZ het volgende:
Goed nieuws, livemetallica.com heeft de opnames van 21-6!
Het geluid is echt goed, in vergelijking met de rest van de (eerdere) live opnames!
Grmbl ik moet nog tot eind van de maand wachtenquote:Op maandag 9 augustus 2004 00:10 schreef Vivify het volgende:
Vandaag voor de 2e keer de SKOM docu gezien
oja natuurlijk, jij hebt SKOM nog niet gezien he..quote:Op maandag 9 augustus 2004 00:30 schreef Quickie_Bat het volgende:
[..]
Grmbl ik moet nog tot eind van de maand wachten
Maar ik ga er zo van genieten
*neemt telelens mee op in te zoomen op Lars*
Neequote:Op maandag 9 augustus 2004 00:32 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
oja natuurlijk, jij hebt SKOM nog niet gezien he..
Maar die moet je zo te zien kopen?quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 18:51 schreef Sm0keZ het volgende:
Goed nieuws, livemetallica.com heeft de opnames van 21-6!
Het geluid is echt goed, in vergelijking met de rest van de (eerdere) live opnames!
neehoorquote:Op maandag 9 augustus 2004 13:20 schreef Quickie_Bat het volgende:
[..]
Maar die moet je zo te zien kopen?
Hier gelukkig ook niet meer, lag waarschijnlijk aan mijn pc.quote:Op zondag 8 augustus 2004 14:39 schreef RC2 het volgende:
Geen hikjes bij mij
Via de website van Metallica kun je ze downloaden: http://www.livemetallica.com/. Kost je wel 10 dollar.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 00:17 schreef danko het volgende:
hoe kan ik aan die mp3-tjes komen? ben erg benieuwd
Wat voor manier precies?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 00:32 schreef Dododo het volgende:
[..]
Via de website van Metallica kun je ze downloaden: http://www.livemetallica.com/. Kost je wel 10 dollar.
Of op een andere manier...
Pleur met Jasonquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 11:13 schreef Stiffmaster het volgende:
Yo Metallicans....ik wou dat Jason weer terug was bij Metallica...ik mis zijn stem bij een aantal nummers.
Hopelijk zien we onze vrienden snel weer hier in Nederland...in november eerst maar naar Rammstein..ook very cool!!![]()
p.s. gisteren heb ik het concert van A'dam 04 gedownload van hun side voor 10 dollar...cool. Leuk om het concert op cd te hebben terwijl je er ook bent geweest!!![]()
Tsss.. de backupzang van Jason was toch wel een stuk beter dan die van Robertoquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 12:07 schreef Quickie_Bat het volgende:
[..]
Pleur met Jason
No one beats Roberto![]()
Misschien doe ik dat ook wel, ik weet toch niks om te vragen voor m'n verjaardag, en dan heb ik een leuk herinneringetje. Maar als ik 'm voor die tijd op inet vindt...quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 11:13 schreef Stiffmaster het volgende:
p.s. gisteren heb ik het concert van A'dam 04 gedownload van hun side voor 10 dollar...cool. Leuk om het concert op cd te hebben terwijl je er ook bent geweest!!![]()
Jason keek altijd alsof ie moest poepenquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 14:02 schreef Stiffmaster het volgende:
Roberto is een prima vervanger maar Jason rulezzzz![]()
Het lijkt mij best lastig om 3 uur je hoofd normaal te houden, als je net ervoor vergeten bent te wc te bezoeken...quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 17:06 schreef Quickie_Bat het volgende:
[..]
Jason keek altijd alsof ie moest poepen
de aderen in zijn armen stonden volgens mij altijd op ontploffen tijdens een concert. Een brok energie was die gast. Wel jammer dat hij weg is.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 17:06 schreef Quickie_Bat het volgende:
[..]
Jason keek altijd alsof ie moest poepen
Gaaf! Ga ik ook heen, 28e start de voorverkoop. Slaapzakken voor de deur!!!quote:in november eerst maar naar Rammstein..ook very cool!!
Is dat Rammstein snel uitverkocht dan?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 18:14 schreef Persephony het volgende:
[..]
Gaaf! Ga ik ook heen, 28e start de voorverkoop. Slaapzakken voor de deur!!!![]()
Tsja, als iedereen die er de 21ste bij was naar Rammstein gaat schiet het wel op...quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 18:17 schreef Quickie_Bat het volgende:
[..]
Is dat Rammstein snel uitverkocht dan?
kaartjes zijn nog niet te vinden bij ticketservice terwijl er vanaf de rammstein site wel daarnaar wordt gelinkt.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 11:13 schreef Stiffmaster het volgende:in november eerst maar naar Rammstein..ook very cool!!![]()
Jason vond ik gewoon meer energie uitstralen dan Roberto....en bij Seek and Destroy vooral!!quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 18:04 schreef bassieVL het volgende:
[..]
de aderen in zijn armen stonden volgens mij altijd op ontploffen tijdens een concert. Een brok energie was die gast. Wel jammer dat hij weg is.
JIJ??quote:Op woensdag 11 augustus 2004 17:49 schreef Sm0keZ het volgende:
ik ben ook aanwezig bij Rammstein!
Zit je Rammstein nou met Slipknot te vergelijken?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:18 schreef Quickie_Bat het volgende:
[..]
JIJ??![]()
En je had al je buik vol van het gebeuk bij Slipknot, ga je naar die lui
Ik zou ze ook wel eens willen zien maar ik heb zo;n idee dat het er daar echt heel ruig aan toe gaat. Bovendien kan ik niemand zo gek krijgen mee te gaan![]()
De echte reden dat Jason weg is is niet geheel duidelijk. Maar kijk eens op www.chophouserecords.com Dat is Jasons website met projecten waar hij mee bezig is.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 07:36 schreef Vivify het volgende:
Ik ben ook al eens bij Rammstein geweest.. ik stond niet echt vooraan maar ik heb niks ruigs gemerkt toen. Dit keer laat ik aan me voorbij gaan omdat ik diezelfde week al naar de 013 ga (Therion, Tristania, Trail of Tears).
Gisteren nog die bassolo van Cunning gekeken.. echt relaxed is die.. Live Shit moet ik nog steeds een keertje aanschaffen.
Wat ik niet helemaal snap van Jason, hij was uit Metallica gegaan omdat hij meer aandacht aan Echobrain wou besteden.. maar hij zit al lang niet meer in Echobrain. Hij heeft ook een paar maandjes bij Ozzy gespeeld.. Weet iemand waar hij nou mee bezig is?
Okee, dank je. Ik had alleen maar een vermoeden.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:24 schreef metallicattim het volgende:
rammstein ruig? jullie hebben echt nog nix gezien he....
Kijk de DVD eens Live Aus Berlin... je zal verbaasd zijn hoe rustig de mensen zijn, nu kan het ook aan de duitsers liggen, maar rammstein is echt niet zo ruig hoor, spijt me toch echt
Ze zijn allebei mafquote:Op donderdag 12 augustus 2004 00:55 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Zit je Rammstein nou met Slipknot te vergelijken?
Deicidequote:Op donderdag 12 augustus 2004 18:52 schreef Quickie_Bat het volgende:
[..]
Okee, dank je. Ik had alleen maar een vermoeden.
Noem eens iets wat jij echt ruig vindt?
Ik bedoelde ruig meer als in veel pits en meer agressief publiek.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:11 schreef metallicattim het volgende:
[..]
Deicide
Shadows Fall
MetallicA
Aborted
Slayer
Dat vind ik echte ruige bands waar je tijdens een optreden niet stil wil en kan blijven staan
ga dan is een keer naar Terror of een andere hardcore band, agressiever kan haast nietquote:Op donderdag 12 augustus 2004 21:33 schreef Quickie_Bat het volgende:
[..]
Ik bedoelde ruig meer als in veel pits en meer agressief publiek.
Jah bij deze bands heb je veel en ruige pits en agressiever publiekquote:Op donderdag 12 augustus 2004 21:33 schreef Quickie_Bat het volgende:
[..]
Ik bedoelde ruig meer als in veel pits en meer agressief publiek.
Ga je ook naar Slayer + Slipknot in november meen ik?
Scheelt dat veel in geluidskwaliteit? De mp3 en de FLAC versie?quote:Op woensdag 18 augustus 2004 13:16 schreef Theoden het volgende:
Net even de files van Livemetallica.com op CD gezet, echt goeie kwaliteit!Ik heb de FLAC files maar gedownload. Heerlijk om een hele show weer mee te kunnen maken!
tsssssss weet je dat niet eens? hoe kun je mij meevragen dan?quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 22:40 schreef Quickie_Bat het volgende:
Wanneer is het Rammsteinconcert en waar?
He wel lief doen he anders ga je niet mee!quote:Op zondag 22 augustus 2004 00:25 schreef deliberator het volgende:
[..]
tsssssss weet je dat niet eens? hoe kun je mij meevragen dan?![]()
Nou... ik vond Gelredome superder dan Arena hoor. Het voorprogramma was beter en de sfeer ook, vooral omdat het daar tenminste donker was. De Arena was bijna de hele avond zo gezellig als een gymzaal met TL-verlichting.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 21:57 schreef Mgolovic het volgende:
[..]
Concert was trouwens super zeg. Beter dan op Fields of Rock en in de Gelredome. Zelfs nog een plectrum gevangen.
Als iemand graag een ftp buiten Fok! om heeft Seborik daar helemaal nix over te zeggen.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 20:34 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
als het zou kunnen graag maar mag niet van seborik denk ik
Ik denk dat het voor mij in de Arena ook beter was omdat ik daar nog verder vooraan stond. Het voorprogramma vond ik toen in ieder geval ook wel goed. Luister steeds meer Godsmack.quote:Op zondag 22 augustus 2004 01:22 schreef Vivify het volgende:
[..]
Nou... ik vond Gelredome superder dan Arena hoor. Het voorprogramma was beter en de sfeer ook, vooral omdat het daar tenminste donker was. De Arena was bijna de hele avond zo gezellig als een gymzaal met TL-verlichting.
Echobrain was maar een projectje, hij zit bij Voivodquote:Op donderdag 12 augustus 2004 07:36 schreef Vivify het volgende:
Wat ik niet helemaal snap van Jason, hij was uit Metallica gegaan omdat hij meer aandacht aan Echobrain wou besteden.. maar hij zit al lang niet meer in Echobrain. Hij heeft ook een paar maandjes bij Ozzy gespeeld.. Weet iemand waar hij nou mee bezig is?
Ik stond in Nijmegen, Arnhem en Amsterdam in het voorste vakquote:Op zondag 22 augustus 2004 12:04 schreef Mgolovic het volgende:
Ik denk dat het voor mij in de Arena ook beter was omdat ik daar nog verder vooraan stond. Het voorprogramma vond ik toen in ieder geval ook wel goed. Luister steeds meer Godsmack.
op 6 december wel hoorquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 01:05 schreef Vivify het volgende:
Van dronken mannen heb ik de laatste optredens geen last gehad, maar ik weet wat je bedoelt. Het zijn die mensen die in het geval van Metallica tijdens One tegen iedereen aan lopen te duwen omdat ze bier zijn gaan halen en nu hun vrienden proberen terug te vinden.
Van ruzie heb ik overigens nog nooit iets gemerkt, ik vind het juist typerend dat bij andere "stromingen" wel regelmatig rellen voorkomen (dance valley, ffwd dance parade).
geen idee, hoe werkt dat daar in Ahoy?quote:Op woensdag 25 augustus 2004 23:03 schreef danko het volgende:
ftp-ers kunne ff mailtje sture naar
danas.mine.nu @ hccnet.nl (zonder spaties uiteraard)
weet iemand trouwens al hoe de rangen-indelingen zijn bij rammstein?
staat op http://www.ticketmaster.nl/html/evinfo.htmI?CNTX=28619&l=NL&C=quote:Rang 1
¤ 38.50
Rang 2
¤ 36.50
Rang 3
¤ 34.50
Rang 4
¤ 32.50
Rang 6
¤ 32.50
Rolst.
¤ 38.50
bij Ahoy heb je een tribune voor mensen die een staanplaats hebbenquote:Op donderdag 26 augustus 2004 14:11 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
en Slipknot gaat ook naar ahoy dus is ook handig :]
maar ik heb kaartje besteld voor slipknot en het is vrij kiezen tussen staan en zitten geloof ik dus gewoon wie het eerst komt denk ik
Dan moet ik er dus op tijd zijn.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 14:11 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
en Slipknot gaat ook naar ahoy dus is ook handig :]
maar ik heb kaartje besteld voor slipknot en het is vrij kiezen tussen staan en zitten geloof ik dus gewoon wie het eerst komt denk ik
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |