aha ok, ik vroeg het me alleen een beetje af omdat ik hier af en toe lees dat mensen 6 punten hebben enzo. dat is best een groot verschilquote:Op woensdag 23 juni 2004 09:35 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Misschien over een uur, misschien wel nooit. Niemand weet het. Ik heb mijn account al bijna een week, en nog geen invites gehad.
ik heb um nu 5 dagen en heb ook nog niks..gedult..krijg je mischien vanzelf wel..of nietquote:Op woensdag 23 juni 2004 09:25 schreef HolyPanther het volgende:
kheb iets van 3 dagen een gmail account nu maar kheb nog steeds geen invitepunten gehad om mensen te inviten.
wanneer zou ik die dan moeten krijgen![]()
pick me!quote:Op woensdag 23 juni 2004 09:48 schreef ZX9R het volgende:
Ik kan er 6 inviten!
Wie moet ik inviten?
De eerste 6 uit de lijst. De lijst staat in de openingspost van dit topicquote:Op woensdag 23 juni 2004 09:48 schreef ZX9R het volgende:
Ik kan er 6 inviten!
Wie moet ik inviten?
Hmm dan ff op Jump wachten... die zal de lijst updaten...quote:Op woensdag 23 juni 2004 09:52 schreef ZX9R het volgende:
Ik bedoel, wie zijn de eerste 6 op de lijst.
Ik zie namelijk net dat Karine een account heeft en dat zij ook nog de eerste op de lijst is.
Ik wil geen dubbele invites sturen.
Ook zag ik dat Sitethief wel bij de gelukkigen staat maar geen account heeft!
lijkt me wel handig jaquote:Op woensdag 23 juni 2004 09:55 schreef botterfly het volgende:
Ik kan er ook inviten en wacht ook even op de update
Ik voel een vloedgolf aan invites komen, jump gaat het druk krijgenquote:Op woensdag 23 juni 2004 10:08 schreef QuietGuy het volgende:
Jump komt zo online om 't lijstje bij te werken. Ik heb zelf ook invites uitstaan
quote:Op woensdag 23 juni 2004 06:37 schreef Linda_Jansen het volgende:
Ik wil mij ook aanmelden voor de lijst.
jansenp@wanadoo.nl
Alvast bedankt.
quote:Let op! Toelatingseisen!
Mensen met amper 1 of minder posts op forum of FP worden niet toegevoegd. Deze mensen zijn in 99 vd 100 gevallen alleen uit op de Gmail account en zullen niet terugkomen om invites uit te delen. Dit zien wij gelijk. We hebben je door. Doe dus geen moeite.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |