Dat zeg je nu...quote:Op donderdag 24 juni 2004 00:24 schreef golfer het volgende:
Als Nederland er tegen Zweden uitgeknikkert wordt kan ik daarmee vrede hebben, mijn EK kan al niet meer bedorven worden.![]()
Je lijkt wel een Belgquote:Op donderdag 24 juni 2004 00:24 schreef golfer het volgende:
Wat er ook verder gebeurd dit EK, het kan nou al niet meer stuk voor mij: Spanje weg, Italië weg en Duitsland weg.
Als Nederland er tegen Zweden uitgeknikkert wordt kan ik daarmee vrede hebben, mijn EK kan al niet meer bedorven worden.![]()
hij was bang voor de klap van van Hanegemquote:Op donderdag 24 juni 2004 00:30 schreef Vom het volgende:
Bier!!!!!!!!!!
Wisky!!!!!!!!!!
Alcohol!!!!!!!!!!!
We zijn door!!!!!
Maar goed dat Advocaat Robben niet meer durfde te wisselen
Stiekem had ik dat wel graag willen zienquote:Op donderdag 24 juni 2004 00:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hij was bang voor de klap van van Hanegem
Mooiquote:Op donderdag 24 juni 2004 00:35 schreef Doc het volgende:
Gister zou m'n opa 90 jaar geworden zijn, en ik weet dat-ie dubbel genoten zou hebben.Jelle, waar je ook bent
quote:Op donderdag 24 juni 2004 00:26 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Rondje duur spul
200 Euro rijker aan de azijnpissers
laatste biertje van vanavond op jouw opa Doc !!quote:Op donderdag 24 juni 2004 00:35 schreef Doc het volgende:
Gister zou m'n opa 90 jaar geworden zijn, en ik weet dat-ie dubbel genoten zou hebben.Jelle, waar je ook bent
Mijn neefje van 4 heet Jelle en zegt later ik was erbij.quote:Op donderdag 24 juni 2004 00:35 schreef Doc het volgende:
Natuurlijk hoop ik dat Oranje verder komt, maar de pret die ik heb dat het land dat ik tot het diepst in mijn botten haat er vroegtijdig uit ligt, kan niemand mij meer afnemen en maakt dit EK voor mij al geslaagd.quote:Op donderdag 24 juni 2004 00:33 schreef tong80 het volgende:
Je lijkt wel een Belg
Thanxquote:Op donderdag 24 juni 2004 00:36 schreef just me het volgende:
[..]
laatste biertje van vanavond op jouw opa Doc !!
vreugde en verdriet kunnen soms dicht bij elkaar liggen Doc.. zeker op een avond zoals vanavond!quote:Op donderdag 24 juni 2004 00:38 schreef Doc het volgende:
[..]
Thanx
(z'n eerste verjaardag dat-ie er niet meer is; best gek ...)
Blij en een tikje sentimenteel zoek ik m'n bed op. Het is mooi geweest.
Natuurlijk dat beaam ik maar laten we ajb niet tevreden zijn nu. Het begint pas.quote:Op donderdag 24 juni 2004 00:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Natuurlijk hoop ik dat Oranje verder komt, maar de pret die ik heb dat het land dat ik tot het diepst in mijn botten haat er vroegtijdig uit ligt, kan niemand mij meer afnemen en maakt dit EK voor mij al geslaagd.
zeker weten tong80 dat een aantal mensen "hier boven" mee hebben zitten juichen!!quote:Op donderdag 24 juni 2004 00:43 schreef tong80 het volgende:
Trusten Doc ik mis op dit soort momenten ook iemand die ik niet kan bellen.
als mijn vader en moeder vanavond naar beneden gekeken hebben dan hadden ze hun wijze hoofd geschud omdat ik zo vreselijk uit mijn dak gegaan benquote:Op donderdag 24 juni 2004 00:46 schreef tong80 het volgende:
M'n pa lacht zich kapot just me.
Zo is het zeker en ik juich met ze mee, al die oudjes van ons die er niet meer zijn en hadden kunnen genieten van deze avond.quote:Op donderdag 24 juni 2004 00:45 schreef just me het volgende:
zeker weten tong80 dat een aantal mensen "hier boven" mee hebben zitten juichen!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |