quote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:02 schreef SCH het volgende:
Denk je echt dat hij je begrijpt als hij analfabeet is?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:07 schreef SCH het volgende:
[..]
Analfabeetje van me
Zijn linkse vriendin beeldt het voor hem uit.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:08 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Denk je echt dat hij je begrijpt als hij analfabeet is?
Hints!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:09 schreef SCH het volgende:
Zijn linkse vriendin beeldt het voor hem uit.
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaargh, grapje zeker???quote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:12 schreef Eilanden het volgende:
Dus een baby van die twee
Pimmetje heeft geen keuze later!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:12 schreef Eilanden het volgende:
Dus een baby van die twee wordt een D'66 baby?
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:12 schreef SCH het volgende:
1 lettergreep - dik en lief
Jaren terug moest ik voor mijn werk in Limburch zijn en at ik in mijn uppie in een restaurant in Maastricht. Zegt de serveerster tegen me: "weedege wel dat u heeel erch op paul de leeuw lijkt -en ik heb een ontzettende hekel aan paul de leeuw"quote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:16 schreef FrankyMcG het volgende:
"Dik en Lief" invoeren bij de afbeeldingen van Google..............
[afbeelding]
Hopelijk heb ik nu niet je hele avond vergald!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:18 schreef SCH het volgende:
Jaren terug moest ik voor mijn werk in Limburch zijn en at ik in mijn uppie in een restaurant in Maastricht. Zegt de serveerster tegen me: "weedege wel dat u heeel erch op paul de leeuw lijkt -en ik heb een ontzettende hekel aan paul de leeuw"
Dank u
Het is altijd een feest als jij er bent lieverdquote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:20 schreef FrankyMcG het volgende:
Hopelijk heb ik nu niet je hele avond vergald!
Ik heb voor vanavond borrelnootjes en wokkels gehaald! En een goeie fles rode wijn!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:22 schreef SCH het volgende:
Het is altijd een feest als jij er bent lieverd![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |