Bedrijfsvoertuig? Mag er dan geen rode diesel in?quote:Op zondag 12 februari 2006 20:23 schreef densmee het volgende:
mijn verzekering voor mijn mog is 60 euro all risk![]()
alleen de diesel is een beetje duur
en hij loopt 1 op 5 ongeveer als je rustig aan doet![]()
Neuh, ik bedoel het gewoon als grapje dat mijn bankrekening het niet toelaatquote:Op donderdag 16 februari 2006 10:22 schreef dekilo het volgende:
Hoezo wou je een lening afsluiten?
Of had je de rabobank nodig voor de verzekering?
Want dan had je hem ook op naam van je ouders of zo kunnen zetten?
Een Unimog heeft standaard, dacht ik, voor- en achterwiel-aandrijvingquote:Op donderdag 27 juli 2006 14:38 schreef Alcyone het volgende:
Vorige week in een Unimog van 1968 gereden. Vriend van me zonder rijbewijs heeft er 1 gekocht.
Mijn ervaring over het rijden in een Unimog: geen vering, geen zitcomfort, geen geluidscomfort, traag en gevoelloos sturen (je zwabbert de eerste kilometers echt alle kanten op), ongesynchroniseerd schakelen dus tussengas geven, ontzettend zwaar en blind schakelen, etc.
Verrassend: voorwielaandrijving!
...
Een top van rond de 80 maar das gewoon echt niet fijn om te ervaren....
Het is een genre op zich, een universeel motor gereedschap. Vaak gekopieerd, doch nooit geėvenaard. te gebruiken om mee naar Dakar, om het land te ploegen, om mee naar de schouwburg met je minares, om op het spoor te rijden, enzovoort, enzovoort, enzovoort.quote:Op donderdag 27 juli 2006 19:20 schreef 2cv het volgende:
Op youtube.com en video.google.com staan ook wat leuke unimogfilmpjes.
Onder andere deze: http://video.google.nl/videoplay?docid=277442623646981589&q=unimog
Een filmpje van vroeger over vershillende unimogs.
Ik vraag me alleen af waarom de unimog (technisch gezien) zo bijzonder is. Het is toch gewoon een 4x4 autootje met een hef en adtakas op beide zijden ? Of zie ik het verkeerd ?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |