abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 25 juni 2004 @ 00:42:17 #251
34488 Piro
Eikichi Onizuka
pi_20168569
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 22:08 schreef SHERMAN het volgende:

[..]

Zullen we ze allemaal opsluiten? Die mensen die ze weg willen hebben.
Ja, dan prop ik zo'n lanceerbuis wel even overdwars hun reet in.
Frustraties komen even ten uiting.
Bij tweakers zitten er constant 20 kutnerds hun vinger blauw te hengsten aan de F5 knop, om vervolgens alleen maar binnen 30 seconden "deze vraag is ooit al gesteld, UTFS, slotje" te kunnen antwoorden... - Creativemind
  vrijdag 25 juni 2004 @ 09:20:55 #252
17274 Wuder
Wees blij dat je nog leeft!
pi_20171887
Ik ga nu een 4 dagen op vakantie... niet teveel gaan posten heh als ik weg ben
Sinterklahs, Ghet Dawn!!!!
  vrijdag 25 juni 2004 @ 10:45:32 #253
34488 Piro
Eikichi Onizuka
pi_20173520
quote:
Op vrijdag 25 juni 2004 09:20 schreef Wuder het volgende:
Ik ga nu een 4 dagen op vakantie... niet teveel gaan posten heh als ik weg ben
Waar ga je heen, PLA intake orientatie?
Bij tweakers zitten er constant 20 kutnerds hun vinger blauw te hengsten aan de F5 knop, om vervolgens alleen maar binnen 30 seconden "deze vraag is ooit al gesteld, UTFS, slotje" te kunnen antwoorden... - Creativemind
  Moderator vrijdag 25 juni 2004 @ 13:19:32 #254
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_20177689
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 21:58 schreef Piro het volgende:

[..]

Ja Ernie! Super Geil Klasse!

Hoe kun je deze poppetjes nou wegdoen. .
ding past niet (meer) in de Nederlandse krijgsmacht niet dodelijk genoeg (mjah je kunt sproeien maar daar willen we vanaf) en logistiek gezien een nachtmerrie de Amerikanen willen er ook vanaf.

het hele wapen afschaffen vind ik dan weer teveel van het goede, imo moeten we goed naar het Amerikaanse HIMARS project kijken en de raketten en lanceerbuizen bewaren (ze zullen wel de schrootbak ingaan want 18 verouderde voertuigen verkopen gaat meer kosten dan het oplevert).
Laat Thales Nederland dan een vuurgeleidingssysteem (en evt een aangepaste opsporingsradar) ontwikkelen en schroef de hele zaak op een vrachtwagen van Daf

Amerikanen doen dat ook

dan heb je een enorm flexibel systeem waar je nog scherp mee kunt schieten ook, bovendien past het allemaal in een C130 dus ook voor vredesmissies is het goed bruikbaar
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator vrijdag 25 juni 2004 @ 13:27:37 #255
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_20177918
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 20:19 schreef Piro het volgende:

[..]

Welk baat hebben de Fransen bij het niet levend in Den Haag zijn van Karadzic?
Misschien onder de tafel wapenhandel ten tijde van een embargo ofzo?
Karadzic weet iets wat een mol in de NAVO niet boven water ziet komen.

Moet relatief simpel zijn om uit te zoeken waar je hem kan vinden.
Wie heeft er potentieel baat bij dat Karadzic niet in Den Haag staat.
Wie heeft er toegang tot de info wanneer er een arrestatiepoging wordt gemaakt op Karadzic.
Bestaat er enige correlatie tussen die twee.

Een persoon aanwijzen is het probleem. Cheka zuiveringen zijn niet meer van deze tijd.
kans is groot dat Karadzic/Mladic met de Fransen hebben zitten dealen over krijgsgevangen en Srebrenica ... als die strax in Den Haag doodleuk komen vertellen dat Srebrenica (of het uitblijven van luchtsteun aldaar) het losgeld was waarmee Franse militairen zijn vrijgekocht dan staat Frankrijk voor lul en kan de toenmalige premier worden aangeklaagd voor de dood van al die moslims ... willen ze voorkomen neem ik aan
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 20:25 schreef Piro het volgende:

[..]

Waar, IFOR? of UNOSOM?
unosom ... IFOR begon 20 december 1995 Nederland deed rond 1993 mee aan SFOR en UNPROFOR (Srebrenica).
  vrijdag 25 juni 2004 @ 13:31:28 #256
34488 Piro
Eikichi Onizuka
pi_20178046
quote:
Op vrijdag 25 juni 2004 13:19 schreef sp3c het volgende:

[..]

ding past niet (meer) in de Nederlandse krijgsmacht niet dodelijk genoeg (mjah je kunt sproeien maar daar willen we vanaf) en logistiek gezien een nachtmerrie de Amerikanen willen er ook vanaf.
In Golf 1 hadden ze nog behoorlijk wat dooien.
En hoezo een logistieke nachtmerrie?
quote:
het hele wapen afschaffen vind ik dan weer teveel van het goede, imo moeten we goed naar het Amerikaanse HIMARS project kijken en de raketten en lanceerbuizen bewaren (ze zullen wel de schrootbak ingaan want 18 verouderde voertuigen verkopen gaat meer kosten dan het oplevert).
Laat Thales Nederland dan een vuurgeleidingssysteem (en evt een aangepaste opsporingsradar) ontwikkelen en schroef de hele zaak op een vrachtwagen van Daf
Rupsvoertuigen zijn beter op offroad terrein beter dan vrachtwagens en hebben ook een betere gewichtsverdeling, waarom een vrachtauto?
quote:
Amerikanen doen dat ook
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

dan heb je een enorm flexibel systeem waar je nog scherp mee kunt schieten ook, bovendien past het allemaal in een C130 dus ook voor vredesmissies is het goed bruikbaar
Ziet er leuk uit. Hij draagt alleen minder raketjes mee, zal dan wel sneller kunnen herladen ofzo, waarom ze het geheel niet op een rups of halfchassis plaatsen is me echter een raadsel, wanneer willen ze de MRLS eruit hebben?
Kan nog wat worden, F35 en F22 erin, nieuwe boomers, MRLS eruit, nieuwe uniformen, nieuw infanteriewapen, al zijn de voer vaar en vliegtuigen het grootste probleem. .
  vrijdag 25 juni 2004 @ 13:33:35 #257
34488 Piro
Eikichi Onizuka
pi_20178121
quote:
Op vrijdag 25 juni 2004 13:27 schreef sp3c het volgende:

[..]

kans is groot dat Karadzic/Mladic met de Fransen hebben zitten dealen over krijgsgevangen en Srebrenica ... als die strax in Den Haag doodleuk komen vertellen dat Srebrenica (of het uitblijven van luchtsteun aldaar) het losgeld was waarmee Franse militairen zijn vrijgekocht dan staat Frankrijk voor lul en kan de toenmalige premier worden aangeklaagd voor de dood van al die moslims ... willen ze voorkomen neem ik aan
[..]

unosom ... IFOR begon 20 december 1995 Nederland deed rond 1993 mee aan SFOR en UNPROFOR (Srebrenica).
Hoe bedoel je?
De Fransen hebben zich in Srebrenica afzijdig gehouden om Franse gevangenen vrij te kopen?
  Moderator vrijdag 25 juni 2004 @ 13:40:22 #258
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_20178325
quote:
Op vrijdag 25 juni 2004 13:33 schreef Piro het volgende:

[..]

Hoe bedoel je?
De Fransen hebben zich in Srebrenica afzijdig gehouden om Franse gevangenen vrij te kopen?
Frankrijk was in charge, die hebben herhaaldelijk verzoeken van Dutchbat om luchtsteun gewoonweg genegeerd, lijsten met doelen raakten 'kwijt' zodat die weer opnieuw ingestuurd moesten worden etc. etc. etc. de generaal in kwestie (Janvier oid) heeft tot op de dag van vandaag nog niet gereageerd over de kwestie behalve in een onbewaakt moment te roepen dat Frankrijk veel meer mensen is verloren op de Balkan dan Nederland ... wat hij daarmee bedoelde moeten we raden
  Moderator vrijdag 25 juni 2004 @ 13:47:42 #259
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_20178551
quote:
Op vrijdag 25 juni 2004 13:31 schreef Piro het volgende:

[..]

In Golf 1 hadden ze nog behoorlijk wat dooien.
En hoezo een logistieke nachtmerrie?
te duur in onderhoud

ook istie te groot en daardoor slecht te transporteren/verplaatsen ... en mwah doden, allicht maar Desert Storm is inmiddels al een lange tijd geleden, tijdens de laatste golfoorlog hebben ze het naar verluid een stuk minder goed gedaan.
quote:
[..]

Rupsvoertuigen zijn beter op offroad terrein beter dan vrachtwagens en hebben ook een betere gewichtsverdeling, waarom een vrachtauto?
beter verplaatsbaar in verstedelijkt gebied, hogere topsnelheid, kleiner voertuig en een stuk goedkoper in onderhoud en aanschaf je kan er dus voor hetzelfde geld meer van inzetten
quote:
[..]

Ziet er leuk uit. Hij draagt alleen minder raketjes mee, zal dan wel sneller kunnen herladen ofzo, waarom ze het geheel niet op een rups of halfchassis plaatsen is me echter een raadsel, wanneer willen ze de MRLS eruit hebben?
Kan nog wat worden, F35 en F22 erin, nieuwe boomers, MRLS eruit, nieuwe uniformen, nieuw infanteriewapen, al zijn de voer vaar en vliegtuigen het grootste probleem. .
ik weet niet wanneer ze er klaar mee willen zijn, voorlopig is het ding nog maar nauwelijks in productie geloof ik
  vrijdag 25 juni 2004 @ 13:54:35 #260
34488 Piro
Eikichi Onizuka
pi_20178732
quote:
Op vrijdag 25 juni 2004 13:47 schreef sp3c het volgende:

[..]

te duur in onderhoud

ook istie te groot en daardoor slecht te transporteren/verplaatsen ... en mwah doden, allicht maar Desert Storm is inmiddels al een lange tijd geleden, tijdens de laatste golfoorlog hebben ze het naar verluid een stuk minder goed gedaan.
Ik wist niet dat ze überaupt MRLS systemen hebben ingezet.
quote:
[..]

beter verplaatsbaar in verstedelijkt gebied, hogere topsnelheid, kleiner voertuig en een stuk goedkoper in onderhoud en aanschaf je kan er dus voor hetzelfde geld meer van inzetten
Artillerie in de STAD neerzetten? Ben je helemaal.
Artillerie staat buiten de stad of op een basis OP de stad te schieten.
quote:
[..]

ik weet niet wanneer ze er klaar mee willen zijn, voorlopig is het ding nog maar nauwelijks in productie geloof ik
Tijd zat voor een ontwerp met tracks, meer raketten erop.
  vrijdag 25 juni 2004 @ 13:59:31 #261
34488 Piro
Eikichi Onizuka
pi_20178858
quote:
Op vrijdag 25 juni 2004 13:40 schreef sp3c het volgende:

[..]

Frankrijk was in charge, die hebben herhaaldelijk verzoeken van Dutchbat om luchtsteun gewoonweg genegeerd, lijsten met doelen raakten 'kwijt' zodat die weer opnieuw ingestuurd moesten worden etc. etc. etc. de generaal in kwestie (Janvier oid) heeft tot op de dag van vandaag nog niet gereageerd over de kwestie behalve in een onbewaakt moment te roepen dat Frankrijk veel meer mensen is verloren op de Balkan dan Nederland ... wat hij daarmee bedoelde moeten we raden
Bewijst maar weer dat het een stelletje verwijfde figuren zijn die geen leger moeten onderhouden.
Als die lui bij het vreemdelingenlegioen net zulke verwijfde trutjes zijn dan weet ik wel weer hoe laat het is in Frankrijk zeg. .
  vrijdag 25 juni 2004 @ 14:00:31 #262
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_20178895
quote:
Op vrijdag 25 juni 2004 13:33 schreef Piro het volgende:

[..]

Hoe bedoel je?
De Serven dreigden de Franse gevangenen te doden bij verdere conflicten met de VN, de Fransen maakten vervolgens duidelijk dat kernwapens (!!!!!) een optie waren als vergelding in die situatie

Het lijkt mij duidelijk dat ze zo'n deal gemaakt hebben.
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
  Moderator vrijdag 25 juni 2004 @ 14:01:52 #263
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_20178934
quote:
Op vrijdag 25 juni 2004 13:54 schreef Piro het volgende:

[..]

Ik wist niet dat ze überaupt MRLS systemen hebben ingezet.
je zag ze best vaak op cnn
quote:
[..]

Artillerie in de STAD neerzetten? Ben je helemaal.
Artillerie staat buiten de stad of op een basis OP de stad te schieten.
verstedelijkt gebied maakt nog geen stad
quote:
[..]

Tijd zat voor een ontwerp met tracks, meer raketten erop.
ja en dan 1 pantserwagens vol engineers en zo'n tanktakeldinges erachter aan zoals nu ... voor het geval dat

nee het is goed zo
  vrijdag 25 juni 2004 @ 14:04:27 #264
34488 Piro
Eikichi Onizuka
pi_20179000
quote:
Op vrijdag 25 juni 2004 14:01 schreef sp3c het volgende:

[..]

je zag ze best vaak op cnn
Heb Golf II niet gevolgd.
quote:
[..]

verstedelijkt gebied maakt nog geen stad
Mierenneuker.
quote:
[..]

ja en dan 1 pantserwagens vol engineers en zo'n tanktakeldinges erachter aan zoals nu ... voor het geval dat

nee het is goed zo
Dat zijn de reloaders, gij onwetende.
  Moderator vrijdag 25 juni 2004 @ 14:05:12 #265
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_20179023
quote:
Op vrijdag 25 juni 2004 13:59 schreef Piro het volgende:

[..]

Bewijst maar weer dat het een stelletje verwijfde figuren zijn die geen leger moeten onderhouden.
Als die lui bij het vreemdelingenlegioen net zulke verwijfde trutjes zijn dan weet ik wel weer hoe laat het is in Frankrijk zeg. .
dat zou je over Nederland ook kunnen zeggen aan de hand van Dutchbat

niet waar natuurlijk, Fransen zijn ok (en dat heb je niet van mij), Westeuropese politici moeten zich er alleen niet mee bemoeien.
  vrijdag 25 juni 2004 @ 14:05:25 #266
34488 Piro
Eikichi Onizuka
pi_20179031
quote:
Op vrijdag 25 juni 2004 14:00 schreef HarigeKerel het volgende:

[..]

De Serven dreigden de Franse gevangenen te doden bij verdere conflicten met de VN, de Fransen maakten vervolgens duidelijk dat kernwapens (!!!!!) een optie waren als vergelding in die situatie

Het lijkt mij duidelijk dat ze zo'n deal gemaakt hebben.
!
Frankrijk wou met kernwapens smijten?
Ooh la la monsieurs!
Met het verkeerde been uit bed gestapt zeker.
  Moderator vrijdag 25 juni 2004 @ 14:06:52 #267
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_20179069
quote:
Op vrijdag 25 juni 2004 14:04 schreef Piro het volgende:

[..]

Heb Golf II niet gevolgd.
[..]

Mierenneuker.
[..]

Dat zijn de reloaders, gij onwetende.
artillerie .... luie varkens

een echte man zou achter zijn stuur vandaan kruipen en zelf die raket erop slingeren
dan kunnen die reloaders naar het front met de infanterie
  vrijdag 25 juni 2004 @ 14:10:08 #268
34488 Piro
Eikichi Onizuka
pi_20179169
quote:
Op vrijdag 25 juni 2004 14:05 schreef sp3c het volgende:

[..]

dat zou je over Nederland ook kunnen zeggen aan de hand van Dutchbat

niet waar natuurlijk, Fransen zijn ok (en dat heb je niet van mij), Westeuropese politici moeten zich er alleen niet mee bemoeien.
Oorlog moet sowieso met zo min mogelijk kabinetsbemoeienis geregeld worden.
  vrijdag 25 juni 2004 @ 14:11:38 #269
34488 Piro
Eikichi Onizuka
pi_20179209
quote:
Op vrijdag 25 juni 2004 14:06 schreef sp3c het volgende:

[..]

artillerie .... luie varkens

een echte man zou achter zijn stuur vandaan kruipen en zelf die raket erop slingeren
dan kunnen die reloaders naar het front met de infanterie
HAPPINESS IS . . .
Infantry: A good rifle
Armored: A big tank
Artillery: A loud boom

UPON HEARING FIREWORKS
Infantry: Cool, just like a live fire exercise
Armored: Not loud enough
Artillery: Fireworks? What fireworks?

OTHER TRADES
Infantry: Waste of rations
Armored: Waste of rations
Artillery: Waste of rations

IDEA OF FUN
Infantry: Not having to "pepper-pot" an entire grid square before the objective
Armored: Racing across a grid square on "full stab"
Artillery: Leveling a grid square

FAVOURITE SONG
Infantry: "Ballad of the Green Beret"
Armored: "Purple Haze"
Artillery: Anything, just play it LOUD!

BIGGEST LUXURY IN THE FIELD
Infantry: Engineers blowing trenches for them with C4
Armored: Grunts to dig their trenches for them
Artillery: Cable

A LONG ROUTE MARCH WITH FULL KIT
Infantry: 20 clicks
Armored: From the hangars to the tank
Artillery: What's a route march?

OFFICERS
Infantry: Are morons and should stay away from the trenchlines
Armored: Are morons and should stay out of the vehicles
Artillery: Are morons and should stay away from the gun lines

FAVORITE MODE OF TRANSPORTATION
Infantry: Anything but walking
Armored: Tanks. Tanks. Tanks. TankstankstankstanksTANKS!
Artillery: Don't you have to move around to require transport?

BIGGEST GRIPE IN THE FIELD
Infantry: The weather
Armored: Coffee maker in tank not working.
Artillery: Only having basic cable

BREAKFAST IN THE FIELD
Infantry: I don't care what it is, just so long as I can sit down to eat it
Armored: Hot coffee and rum with a beer chaser
Artillery: Eggs over easy, crispy bacon, sausages, toast and Tim Horton's coffee

WHAT THEY CALL THEMSELVES
Infantry: Death Techs
Armored: Cavalry
Artillery: 10 Mile Snipers

WHAT OTHERS CALL THEM
Infantry: Grunts
Armored: Zipperheads
Artillery: Drop shorts
  Moderator vrijdag 25 juni 2004 @ 14:19:26 #270
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_20179396
quote:
Op vrijdag 25 juni 2004 14:11 schreef Piro het volgende:

[..]
whehe
  vrijdag 25 juni 2004 @ 14:52:14 #271
34488 Piro
Eikichi Onizuka
pi_20180137
quote:
Op vrijdag 25 juni 2004 14:19 schreef sp3c het volgende:

[..]

whehe
Aint it the goddamn truth.
  vrijdag 25 juni 2004 @ 16:40:43 #272
61421 icecreamfarmer_NL
VOC mentaliteit
pi_20183279
quote:
Op vrijdag 25 juni 2004 14:52 schreef Piro het volgende:

[..]

Aint it the goddamn truth.
waar haal jij die dingen altijd vandaan
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  vrijdag 25 juni 2004 @ 16:56:11 #273
34488 Piro
Eikichi Onizuka
pi_20183690
quote:
Op vrijdag 25 juni 2004 16:40 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

waar haal jij die dingen altijd vandaan
Het internet.
  vrijdag 25 juni 2004 @ 17:10:04 #274
34488 Piro
Eikichi Onizuka
pi_20184027
Al deze foto’s zijn in Tsjetsjenië genomen.

Wat russische artilleriestukken:

Dit gebeurt er als een zo’n raket niet ontploft bij inslag:

Zoals je ziet worden er in het russische leger ook geen rupsbanden toegeapst

Dragunovs:

http://www.webmutants.com/strategypage/rpg_attack.wmv

Warning! Do not let Dr Mario touch your genitals fire your RPG! He is not a real doctor! qualified to do so!

Moderator vrijdag 25 juni 2004 @ 17:16:21 #275
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_20184177
damn die blik van dat mannetje op de voorgrond (laatste foto) spreekt boekdelen
  vrijdag 25 juni 2004 @ 17:19:51 #276
34488 Piro
Eikichi Onizuka
pi_20184264
quote:
Op vrijdag 25 juni 2004 17:16 schreef sp3c het volgende:
damn die blik van dat mannetje op de voorgrond (laatste foto) spreekt boekdelen
Hoe bedoel je?
Hij komt op mij over alsof hij bang is, bedoel je dat?
  Moderator vrijdag 25 juni 2004 @ 17:20:49 #277
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_20184302
onzeker eerder

bang haal ik dr niet echt uit, vind het een mooie foto
  vrijdag 25 juni 2004 @ 17:25:35 #278
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_20184400
Tja, 18 en doodsbang.
Kan het hem niet kwalijk nemen.

Het Russische leger is een hel vol met martelingen
  vrijdag 25 juni 2004 @ 17:36:37 #279
34488 Piro
Eikichi Onizuka
pi_20184653
quote:
Op vrijdag 25 juni 2004 17:25 schreef HarigeKerel het volgende:
Tja, 18 en doodsbang.
Kan het hem niet kwalijk nemen.

Het Russische leger is een hel vol met martelingen
Waarschijnlijk komt Ivan eraan.
Ivan is 34, zit bij de OMON en is een homo.

Hij is in elk geval goed nerveus, als je achter hem zou staan en keihard boe zou schreeuwen zou ie waarschijnlijk goed schrikken.
  vrijdag 25 juni 2004 @ 17:38:57 #280
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_20184704
Die OMON gasten zijn wel fanatiek ja
Ze doen ook bodyguard werkzaamheden voor oliarchs
  vrijdag 25 juni 2004 @ 17:43:25 #281
34488 Piro
Eikichi Onizuka
pi_20184805
Otryad Militsii Osobogo Naznacheniya
( OMON, The Black Berets )

Voor de mesen die het willen weten.
  vrijdag 25 juni 2004 @ 17:49:05 #282
34488 Piro
Eikichi Onizuka
pi_20184933
U.S. AIR FORCE OATH OF ENLISTMENT:
I, Zoomie Flyboy, swear to sign away four years of my useless life to the United States Air Force because I know I couldn't hack it in the Army and because the Marines frighten the hell out of me. I swear to sit behind a desk and take credit for the work done by others more dedicated than me who take their job seriously. I also swear not to do any form of real exercise, but promise to defend our bike-riding test as a valid form of exercise.
I swear to uphold and defend the Constitution of the United States, even though I believe myself to be above that. I promise to walk around calling everyone by their first name because I know I'm not really in the military and I find it amusing to annoy the other services. I will have a better quality of life than all those around me and will at all times be sure to make them aware of that fact.
After completion of my -- snicker -- "basic training," I will be a lean, mean, doughnut-eating, lazy-boy sitting, civilian-wearing-blue-clothes, Chairborne Ranger, fighting machine. I will believe that I am superior to all others, and will make an effort to clean the knife before stabbing the next person in the back with it. I will do no work unless someone is watching me (and it makes me look good), will annoy those around me, and will go home early everyday.
I consent to never getting promoted -- EVER -- and understand that all those whom I made fun of yesterday probably will outrank me tomorrow.
So help me God.
Signature: ___________________ Date: _________________

U.S. ARMY OATH OF ENLISTMENT:
I, Rambo Part 5, swear to sign away four years of my mediocre useless dull life to the United States Army because I couldn't score high enough on the ASVAB to get into the Air Force, I'm not tough enough for the Marines, and the Navy won't take me because I can't swim and I get sea sick.
I will wear camouflage every day and tuck my trousers into my boots because I can't figure out how to use blousing straps. I promise to wear my uniform 24 hours a day even when I have a date. I will continue telling myself that I am a fierce killing machine because my drill sergeant told me I am, despite the fact that the only action I ever will see is a court martial for sexual harassment or dating the C.O.'s underage daughter.
I acknowledge the fact that I will make E-8 in my first year of service, and vow to maintain that it is because I scored perfect on my PT test. After completion of my sexual -- er -- I mean, BASIC training, I will attend a different Army school once every other month and return knowing less than I did when I left.
On my first trip home after boot camp, I will walk around like I am cool and propose to my ninth-grade sweetheart. I will make my wife stay home, because if I let her out she might leave me for a smarter, better-looking Air Force guy. Should she leave me twelve times, I will continue to take her back.
While at work, I will maintain a look of knowledge while getting absolutely nothing accomplished. I will arrive at work every day at 1000 hours because of morning PT and leave every day at 1300 hours to report back to the "COMPANY." I understand that I will undergo no training whatsoever that will help me get a job upon separation of military service, and will end up working construction with my friends from high school. I will brag to everyone about the Army giving me $30,000 for college, but will be unable to use it because I can't pass a placement exam, even at a 2 year school.
So help me God.
Signature:__________________ Date:_______________ U.S.

NAVY OATH OF ENLISTMENT:
I, Neptune, in lieu of going to prison, swear to sign away four years of my life to the United States Navy because I want to hang out with Marines without actually having to BE one of them, because I thought the Air Force was too "corporate," and because I thought, "Hey, I like to swim...Why not?"
I promise to wear clothing that went out of style in 1976 and to have my name stenciled on the butt of every pair of pants I own. I understand that I will be mistaken for the Good Humor man during the summer, and for the Waffen SS during the winter. I will strive to use a different language than the rest of the English-speaking world, using words like "deck, bulkhead, cover, and head," when I really mean "floor, wall, hat, and toilet." I will take great pride in the fact that all Navy acronyms, ranks and insignia, and everything else for that matter, are completely different from the other services and make absolutely no sense whatsoever, except maybe to the British.
I will muster (whatever that is) at 0700 hours every morning unless I am buddy-buddy with the Chief, in which case I will show up around 0930 hours.
I vow to hone my coffee cup handling skills to the point that I can stand up in a kayak being tossed around in a typhoon and still not spill a drop.
I consent to being promoted and subsequently busted at least twice each fiscal year. I realize that, once selected for Chief, I am required to submit myself to the sick, and quite possibly illegal, whims of my newfound "colleagues."
So help me Neptune.
Signature:__________________ Date:_______________

COAST GUARD OATH OF ENLISTMENT:
I, Shipmate Pirate, do hereby pretend to catch and apprehend thieves on the high seas and to rescue those in distress, but most importantly prevent all those stinking illegal aliens from entering the United States.
Any illegal alien or drug smuggler found, I promise to sink their craft no matter what type, size, shape, configuration, or country of origin, unless it is politically incorrect at that moment or they just happen to be Japanese. If they are Japanese, even though they may be in U.S. territorial waters illegally, endangering U.S. shipping, engage in spying activities, catching our fish and starving Americans, or they ran into my boat, I will immediately notify the State Department so the necessary apologizes may be issued throughout the international news media.
Further, I understand that various Federal Agencies such as the DEA, Customs, the INS, the FBI, and ATF may have agents on board a ship that I am assigned to, and that if they are female I will conduct myself in the manner of a Shipmate Pirate, and tell them suck me or walk the plank.
So help me Shipmate Pirate.

THE NATIONAL GUARD OATH OF ENLISTMENT:
I, Mr. Wannabee, hereby acknowledge that I joined the National Guard full time because I am a spineless, gutless, useless shit who's only ambition is to sit around and drink beer, use government facilities and property for my personal needs, and collect my pension.
So help me Mr. Wannabee.

U.S. MARINE CORPS OATH OF ENLISTMENT:
I, ________________ (state name here), swear...uhhhh...high-and-tight... grunt... cammies... ugh... Air Force women.... and, kicking ass is a way of life.
HOORAH! Semper Fi! Gung ho!
So help me Corps.
Thumb Print:___________________ Date:______________

Whehehe.
  vrijdag 25 juni 2004 @ 18:09:10 #283
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_20185368
Zijn er ook nog fokker die dit soort pakken hebben?

Denk er zelf over om zoiets te bestellen, gewoon voor carnaval of survivalen in de Ardennen
  vrijdag 25 juni 2004 @ 18:11:37 #284
34488 Piro
Eikichi Onizuka
pi_20185426
quote:
Op vrijdag 25 juni 2004 18:09 schreef HarigeKerel het volgende:
Zijn er ook nog fokker die dit soort pakken hebben?

[afbeelding]

Denk er zelf over om zoiets te bestellen, gewoon voor carnaval of survivalen in de Ardennen
Je bedoelt een ghillie suit of een BDU?
Ik heb BDU's ja. Genoeg om een surpluswinkel te beginnen. .
  vrijdag 25 juni 2004 @ 18:17:06 #285
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_20185570
Gewoon, over het algemeen, een camouflage pak bedoelde ik
Alhoewel zo'n "ghillie suit" (wist niet dat het die naam had) wel erg stoer is

[ Bericht 0% gewijzigd door HarigeKerel op 25-06-2004 18:28:14 ]
  vrijdag 25 juni 2004 @ 18:19:20 #286
34488 Piro
Eikichi Onizuka
pi_20185639
quote:
Op vrijdag 25 juni 2004 18:17 schreef HarigeKerel het volgende:
Gewoon, over het algemeen, een camouflage pak bedoelde ik
Alhoewel zo'n "ghillie suit" (wist niet dat het die naam had) wel erg stoer is
Naja, zijn hoedje is een semi suit.

Suit.

BDU's zijn gewoon wat militairen dragen, en die heb ik wel, maar geen ghillie suits.
Hooguit een beanie.
pi_20185658
Heb een jas, helmen, baretten, een tas met inhoud, en een bajonet dan heb ik het meeste toch wel opgenoemd.
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
  vrijdag 25 juni 2004 @ 18:28:29 #288
50671 Strijder
In Extremis
pi_20185884
Om even terug te komen op dat foeilelijke Britse ontwerp, het lijkt misschien raar maar alle 'geslaagde' wapensystemen zien er om de een of andere reden mooit uit. Die Engelse boot is niet om aan te zien, zou ie nu ook slecht zijn (meegenomen dat die artist impressions nooit kloppen) ?
Untill I awake - / - Elu Elensar
  vrijdag 25 juni 2004 @ 18:35:49 #289
34488 Piro
Eikichi Onizuka
pi_20186045
quote:
Op vrijdag 25 juni 2004 18:28 schreef Strijder het volgende:
Om even terug te komen op dat foeilelijke Britse ontwerp, het lijkt misschien raar maar alle 'geslaagde' wapensystemen zien er om de een of andere reden mooit uit. Die Engelse boot is niet om aan te zien, zou ie nu ook slecht zijn (meegenomen dat die artist impressions nooit kloppen) ?
Ach klets niet, die Nederlandse schuit is wel mooi en is een stuk geslaagder ook nog.
  vrijdag 25 juni 2004 @ 18:36:51 #290
50671 Strijder
In Extremis
pi_20186071
quote:
Op vrijdag 25 juni 2004 18:35 schreef Piro het volgende:

[..]

Ach klets niet, die Nederlandse schuit is wel mooi en is een stuk geslaagder ook nog.
Ja, de Nederlandse, maar die Engelse niet.
  vrijdag 25 juni 2004 @ 18:43:10 #291
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_20186199
De Engelsen hebben dan ook geen enkel gevoel van stijl, kijk eens naar hun vliegtuigen en uniformen en vergelijk het met de Fransen/Ami's en Italianen.
Dat is toch niks?

Alleen de Belgen en Duitsers doen het minstens net zo slecht
  vrijdag 25 juni 2004 @ 18:51:41 #292
34488 Piro
Eikichi Onizuka
pi_20186356
quote:
Op vrijdag 25 juni 2004 18:43 schreef HarigeKerel het volgende:
De Engelsen hebben dan ook geen enkel gevoel van stijl, kijk eens naar hun vliegtuigen en uniformen en vergelijk het met de Fransen/Ami's en Italianen.
Dat is toch niks?

Alleen de Belgen en Duitsers doen het minstens net zo slecht
De Fransen doen geen reet goed op militair gebied, De Duitsers en de Ami's spannen de kroon wat betreft 'kick ass camouflage'.
pi_20186496
quote:
Vertrek SFIR4
25-6-2004 11:03:00

De hoofdmacht van de Stabilisation Force Iraq 4 (SFIR4) vertrekt maandag 28 juni vanaf de vliegbasis Eindhoven naar Irak. De uitzending van de honderdzestig militairen is voor een periode van vier maanden. SFIR4 lost SFIR3 af. Vanaf 14 juli neemt bataljonscommandant luitenant-kolonel Kees Matthijssen het commando over van luitenant-kolonel Richard van Harskamp, bataljonscommandant SFIR3.

SFIR4 wordt grotendeels gevormd door militairen van 13 Infanteriebataljon van de 11 Luchtmobiele Brigade uit Schaarsbergen, een helikopterdetachement van de Koninklijke Luchtmacht en eenheden van de Koninklijke Marechaussee. In totaal leveren 1350 militairen een bijdrage aan de veiligheid en stabiliteit in de provincie Al Muthanna in het zuidoosten van Irak. Nederland levert sinds augustus 2003 een bijdrage aan SFIR.

De rotatieperiode van SFIR3 naar SFIR4 vindt plaats gedurende de maand juli.
Wisseling van de wacht
  vrijdag 25 juni 2004 @ 18:58:52 #294
34488 Piro
Eikichi Onizuka
pi_20186518
Nog meer USMC-verafgoding.

All Marines Just Love The Smell Of A Good Battle.

Always Be Safe, Sleep With A Marine

Deadliest Weapon In The World Is A Marine And His Rifle

Do Draft Dodgers Have Reunions? If So What Do They Talk About? Please Mr. Clinton, Tell Us!

Every Marine Is A Rifleman

For Those Who Fought For It, Freedom Has A Flavor The Protected Will Never Know

Force Recon: Penetrates Deeper, Takes Longer, And Carries A Bigger Load

Forget Smith and Wesson: This Property Protected By A U.S. Marine

Good Night Chesty, Wherever You Are

Grunts Can Do Anything

Heaven Won't Take Us and Hell Is Afraid We'll Take Over

Heroes Get Remembered, Legends Live Forever

In The MARINES Quitting Is NOT An Option

In The MARINES There Are NO Promises, NO Shortcuts

In The MARINES You Will Improvise, Adjust, Adapt, and Overcome

In The MARINES We Do Not Promise You A Rose Garden

If You Weren't There Then Shut Up

It Ain't Bragging If YOU Can Do It

Ladies, Be It Known, That SEX Even With A Dead MARINE Is Still Better Than Any Sailor

Marine Combat Engineers For When It Absolutely Must Be Destroyed Overnight

Marine Pilots Are Plane People With A Special Air About Them

Marine Pilots Love The Smell Of Jet Fuel Burning In The Morning

Marine Sniper: To Our Enemy, If You Run You Will Only Die Tired.

Marine Sniper: You Can Run But You Can't Hide

Marines Always Welcome, Relatives By Appointment Only

Marines Never Die, They Just Go To Hell And Re-Group

More Sweat In Peace, Less Blood In War

Nobody Ever Drowned In Sweat

One Shot, One Kill Is The Motto Of ALL Marines

Once You Have Sex With A Marine, You’ll Never Be Daddy’s Little Girl Again

Pain Is Only Temporary, Pride Is Forever

Pain Is Weakness Leaving The Body

Remember MARINES, Respect Your Enemy, KILL The Fucking Bastards, But Respect Them!

Retired Marines: Not as Lean, Still As Mean, Always A Marine

Save Water, Shower With A Marine

A Marine's Sweat Dries, His Blood Clots, and His Bones Will Heal, For He Sucks It Up, Fights Some More Becaue He Loves The Marine Corp!

To Our Enemies, Remember, That Screaming Followed By A Squish Sound You Hear In The Distance Is Your Comrades Being Run Over By Marine Corp Hummers.

The Impossible Is Done With The Lord's Help And A Few Good Men

The Marine Corps Doesn't Build Character, It Reveals It

The MARINES America's 911 Service

The MARINES Are Part Of The Navy: It’s Called The Men's Department

There Are Two Types of People: MARINES and Those Who Wish They Were

To Boldly Go Where A FEW GOOD MEN Have Gone Before

To Err Is Human, To Forgive Is Divine - Neither of Which Is Marine Corps Policy

USMC Infantry Is Here Just Taking Out America’s Garbage

We Deliver More Destruction Overnight Than Those Who Deliver Overnight

We Don't Care How You Do It In The Navy

What Part of Marine Don't You Understand

When In Doubt Empty The Magazine

When It Absolutely, Positively Must Be DESTROYED Overnight Call The U.S. Marines

Women Marines: Fewer and Prouder
pi_20186572
PLA dames

vrijdag 25 juni 2004 @ 19:01:04 #296
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_20186576
quote:
Op vrijdag 25 juni 2004 18:51 schreef Piro het volgende:

De Fransen doen geen reet goed op militair gebied, De Duitsers en de Ami's spannen de kroon wat betreft 'kick ass camouflage'.
Nounou, ze hebben wel mooie gala uniformen voor de officieren hoor daar in Duitsland

Maja daar schijn je geen oorlog mee te winnen
  vrijdag 25 juni 2004 @ 19:07:11 #297
34488 Piro
Eikichi Onizuka
pi_20186750
quote:
Op vrijdag 25 juni 2004 19:00 schreef SHERMAN het volgende:
PLA dames
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Kijk, hier kan ik wel mee leven, niet dat ik die wijven niet volledig de grond in stamp (mietjes, geen pull ups? ) Maar het is best aantrekkelijk, vooral het meisje met die AK kloon.

Ik heb ook wel ruime keuze, ik laat mezelf zo snel mogelijk stationeren in Zuid Korea of Japan, en medics hebben veeeel vrouwen in de opleiding.

[ Bericht 7% gewijzigd door Piro op 25-06-2004 19:12:31 ]
  vrijdag 25 juni 2004 @ 19:19:16 #298
50671 Strijder
In Extremis
pi_20187069
quote:
Op vrijdag 25 juni 2004 18:51 schreef Piro het volgende:

[..]

pi_20187119
  vrijdag 25 juni 2004 @ 19:21:52 #300
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_20187134
Nou komop Strijder, je hebt een hekel aan de VS en alles wat daarbij komt kijken en het kan noooit iets goed doen in jou ogen.
Het gaat wat vervelen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')