Ik zit echt te twijfelen of ik over zal stappen... momenteel gebruik ik de minipil, en daarbij word ik dus helemaal niet meer ongesteld (omdat er alleen vrouwelijke hormonen inzitten). Omdat ik vroeger altijd heel heftige krampen had tijdens de maandelijkse ongemakken, zie ik er heel erg tegenop om met de minipil te stoppen en iets anders te proberen.quote:Op woensdag 24 november 2004 14:52 schreef miss_dynastie het volgende:
Ja, Christine
Je kunt een onttrekkingsbloeding krijgen (net als met de pil), maar bij mij is dat nog nooit gebeurd.
Werkzame bestandsdelen zijn:quote:Op woensdag 24 november 2004 14:57 schreef Christine het volgende:
[..]
Welke hormonen zitten eigenlijk in de nuvaring?
quote:Op woensdag 24 november 2004 17:15 schreef Pearly het volgende:
Maar het kan ook in 4 weken hoor !!!
Levende bewijs zit hier
Ik snap 'm nuquote:Op woensdag 24 november 2004 17:22 schreef Pearly het volgende:
okay .....
[duidelijkheidsmodes] ik houd de nuvaring 4 weken in. Dat kan ook gewoon [duidelijkheidsmodes]
Is dat hetzelfde als oestrogeen?quote:Op woensdag 24 november 2004 17:03 schreef BlueMist het volgende:
ethinyloestradiol (2,7 mg)
Hey Pearly!quote:Op woensdag 24 november 2004 11:30 schreef Pearly het volgende:
Hee Confined ....
Ben je er nog wel eens?
Hoe is het met jouw gebruik van de nuvaring?
Waarom doe je dat?quote:Op woensdag 24 november 2004 17:22 schreef Pearly het volgende:
okay .....
[duidelijkheidsmodes] ik houd de nuvaring 4 weken in. Dat kan ook gewoon [duidelijkheidsmodes]
Dat heeft te maken met de prijs van de ring. Hij is vier weken werkzaam, dus dan hoef je pas na vier weken een stopweek te houden ipv na drie weken. Waardoor je dus langer met je ringen doet. Scheelt op jaarbasis toch al gauw een euro of 30. En volgens Organon kan hetquote:
Dan kun je lijkt mij beter even wachten!! Nuvaring luistert behoorlijk nauw wat betreft inbrengtijden, dus ik zou het er niet op wagen.quote:Op vrijdag 17 december 2004 18:01 schreef this-is-life het volgende:
Haj kben t van this is life en ik gebruik efkes zijn acount om dit te vragen; ik wil weer opnieuw begginnen met de ringen maar nu ben ik te laat met t ophalen van ze bij de apotheek, ik ben woensdag laat op de middag ongesteld geworden en eik als ik woensdag dus helemaal mee tel zou ik zondag weer moeten beginnen (op zn laatst) want t moet tussen de eerste en de vijfde dag maar ja da gaat nu dus niet, zou ik nog op tijd zijn als ik ze maandag om half negen haal en meteen een inbreng? of moet ik tog nog een maand wachten?
dikke kus
Ik doe dat omdat mij dit geld bespaart en omdat ik 3 weken ook veel te kort vind.quote:Op maandag 13 december 2004 17:19 schreef la-nina het volgende:
[..]
Waarom doe je dat?
Alleen vind ik die 3 weken zo kort,
goed he die ringen!quote:Op woensdag 23 februari 2005 14:51 schreef Pearly het volgende:
potverdikkie... ik heb 'm nu al weer bijna een jaar!
Reken maar van 'yes' dat ik nooi t meer wat anders gebruik....
Ik moest laatst een uitstrijkje. Geen probleem zei de arts. Speculum kon er gewoon in en bioptje kon gewoon genomen worden!
Ik haal 'm er tussendoor 'niet' uit! Dat is helemaal niet nodig.
Precies progje! Bij mij werkt dat nuvatime gedoe niet. Maar ik heb zelf een herinnering op mijn mobiel staan.
Hoiquote:Op woensdag 23 februari 2005 18:39 schreef Pearly het volgende:
nope .. ik heb volledig 'geen' schrik!!
Moet heel wat gebeuren als je zwanger wordt van de nuvaring. Zelfde als met de pil ... bescherming is optimaal. Zwangerschap ontstaat alleen bij fout gebruik van de nuvaring. For shore!
De stopweek is geen probleem, ook dan is ze gewooon nog beschermd .... Maar misschien vind jij het niet fijn om door een rode zee te varen? Dat kan ook nog!
Dat je de ring voelt zitten dat kan. Maar probeer eens te bedenken dat het op dat moment ook een extra stimulans kan zijn! Gaat dat lukken dan, denk je?
Ja. En ik had gevraagd of het iets met de veiligheid te maken heeft, omdat ik al visioenen zag van per ongelukke dynababy's en zo Maar volgens haar was dat écht niet zo en hoef ik geen zwangerschapstest te doen. We zien het over negen maanden welquote:Op vrijdag 25 februari 2005 07:37 schreef Rewimo het volgende:
Moeten de ringen nu in de koelkast Hebben ze de laatste keer nog niks van gezegd. Maar dat hoor ik binnenkort wel weer dan, als ik nieuwe ga halen.
Ik gebruik zelf de EVRA-pleister, ook afwijkend van de pil, ook ik kon geen herhalingsrecept krijgen. Ik heb toen Efarma gebeld en het was geen probleem, ze sturen me nu steeds voor een kwartaal aan pleisters op. Gewoon even bellen en overleggen. Ze werken altijd goed mee!quote:Op vrijdag 25 februari 2005 10:45 schreef octopussy het volgende:
Het enige wat ik me afvraag is of ik zo'n internetabbo kan nemen. Ik had e-pharma al gemailt en ze zeggen dat ze de ring gewoon kunnen opsturen, maar ik heb gelezen dat je voor de pil een jaarvoorraad krijgt. Dat lijkt me met de ring niet kunnen vanwege de beperkte houdbaarheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |