nee .. dat is niet vergelijkbaar .... ik slikte op vrijdag ook mijn laatste pil en kreeg ik 's maandags mijn ontrekkingsbloeding. Met de ring is dit nu ineens 2 dagen langer.quote:Op maandag 19 juli 2004 09:56 schreef judes het volgende:
Ik haal hem er vrijdag uit en meestal ben ik dan maandag ongesteld. Toen ik nog aan de pil was, was dit hetzelfde. Dus het lijkt me dat het wel vergelijkbaar kan zijn. Maar het is natuurlijk per persoon verschillend.
Zijn er meer meiden die de ring een keer 4 weken hebben ingehouden (of gewoon altijd 4 weken inhouden) en hier last van hebben (gehad)?
http://www.medischewereld.nl/index.php?newsid=543&guide=5 < kijk hier maar eens !quote:Op woensdag 28 juli 2004 12:09 schreef Mortischa het volgende:
as maandag moet ik m eruit halen, maar ik wil dus niet ongesteld worden (camperen ed), dus dan moet ik gewoon de 3e ring meteen erin doen? ook is dit dan gelijk mn laatste ring, en moet ik dus nieuwe bestellen, moet ik dan gewoon de apotheek bellen en kan ik hem dan gewoon zonder herhalingsrecept ophalen?? (mijn moeder zegt namelijk steeds dateen paar maanden geleden heel groot op het nieuws was dat herhalingsrecepten voor anti-conceptie helemaal niet meer nodig was en dat huisartsen en apotheken dat grofweg verzwegen) klopt dit?
Ik niet! ik vind het niet onfris.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 09:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind het toch een onfris idee om zon ding er 3 weken aan een stuk gewoon in te laten zitten.
Wat jammer ! Emmertje. Heel vervelend voor je!quote:vandaag was t echt prut, hij is me 2 keer echt dr uit gevallen, in de wc... 1e keer dr wel opnieuw ingedaan, na afspoelen, 2e keer niet meer..
Lieve Boontje!!quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 22:22 schreef bonootje het volgende:
zeg............ kaart dat ook hier nog eens aan ;-) 'k krijg de wind van voren maar misschien als jij het doet ....... ( niet dat iedere dag een optie is.... maar 3 a 4 keer p.week zou leuk zijn zijn :-) )
greetzzz ro
Toen ik nog mycrogynon 30 slikte had ik altijd wel zin maar sinds ik de nuvaring gebruik is dat behoorlijk gekelderd.quote:Op woensdag 22 september 2004 01:05 schreef Ligfietser het volgende:
Zijn hier dames met nuvaring en een laag libido? Of is mijn vriendin dan toch de uitzondering op de regel?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |