t0n | dinsdag 22 juni 2004 @ 11:18 |
Iedereen opent een topic met zijn honda, dus ik ook ![]() Exteriour Mods - 15" Titanium rimms - 195/55/15 Michelin tires - OBX clear sidemarkers - OBX clean headlights and corner lights - M2 Mirrors - USDM style modded rear lights Engine Specs: - d15b2 1.5 16V - RAM-Air filter system - NGK Sparkplugs Suspension etc - None adjustments In Car Entertainment - JVC Chameleon KDLX30-r headunit - Kenwood Front Compo-set. - Magnat Stratos 693 rear speakers - Audio w0 woofer - Sony Xplod 350 versterker (woofer) - Kenwood kac-941 versterker (speakers) Future plans Oke... Dit worden er veel: - 6cm naar de grond toe - Mugen voorlip - VTI achterlip - Ramen blinderen - Rood/Wit achterlichten - 16" Velgen, weet nog echt niet welke. - Nog véééél meer. Things to be done - Strutbar rear onder plaatsen - d16z6 kop laten plaatsen (ligt al thuis... ![]() - Onderdeeltjes laten spuiten - Voorbumper gladmaken, kenteken verplaatsen Goed dan nu even een verhaaltje... De meeste PTAérs kennen me wel, en weten ook wat er gebeurd is... Ik heb deze auto nu een maandje of wat, overgekocht van een 'goede' vriend van me. Kwam er echter al snel achter dan boven de 5000rpm het olie verbruik als een malloot omhoog schiet... Dit duidde op versleten zuigerveren. Ik kreeg toen een aantal opties, B16A2 blok er in... Maar goed, dat is zo duur, en dan moet ik me hele auto etc met remmen noem het maar op aangaan passen. Dat viel dus al direct af. Dit blok reviseren, en gewoon nog met 90pk rond rijden... Nééh... dat is ook niets. Toen kwam het verhaaltje 'Mini-me' naar boven, Dit is het plaatsen van een d16z6 (ESI) kop op mijn blok, ECU swappen en aanpassen, kabel boom veranderen en knallen maar. Ik heb direct een bovenblok met inlaat en bekabeling gekocht van een SLH member. Als dit 'swappen' uitgevoerd wordt, wordt ook gelijk het onderblok onder handen genomen, komen nieuwe lagers in, zuigerveren worden vervangen, kortom, een kleine revisie. Het blok ligt al helemaal te wachten op me... Alleen het geld moet nog ff verzameld worden voor de swap. JDM style is imho erg mooi... Ik wilde zelf altijd eerst zwaar spoileren etc noem het maar op, maar nee... Ik ga dat echt niet meer doen, ik vind JDM 10x mooier... Ik kwam daar echter wel op een lullige manier achter. Ik zal het kort houden... Een lantaarn geeft niet mee. Er moest een nieuwe front in me auto worden gebouwd, motorkap vervangen etc etc... Ondertussen heb ik ook een nieuwe voorbumper, het enige wat je nog van de schade ziet is dan een zwarte motorkap... Wat dan ook wel weer iets heeft. Ik kan nog wel uren door praten over de auto, maar ik denk dat het zo wel even duidelijk is. Foto's: Niet alle foto's zijn up to date, maar dan heb je iig een indruk. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() en klik NIET op me site, hij is niet af. ![]() [ Bericht 0% gewijzigd door t0n op 22-06-2004 12:13:30 ] | |
mx_player | dinsdag 22 juni 2004 @ 11:56 |
pimpz, verander de naam van je site ![]() ![]() | |
MikeyMan | dinsdag 22 juni 2004 @ 12:09 |
Heb jij pedalen aan de buitenkant zitten? Tis toch geen trapauto? | |
t0n | dinsdag 22 juni 2004 @ 12:13 |
quote:Edited. | |
In5idi0u5 | dinsdag 22 juni 2004 @ 12:37 |
Nice.... | |
CEx | dinsdag 22 juni 2004 @ 13:49 |
Ben benieuwd ![]() Trouwens lantaarnpalen geven wel mee... Zo rond de 60 km/u breekt ie gewoon af. Enige schade was koplampunit+mistlamp en een beetje lakschade. Mn vriend moest wel de lantaarnpaal betalen volgensmij ![]() | |
t0n | dinsdag 22 juni 2004 @ 14:01 |
Deze brak niet af .... én ... ik ben snel weg gereden... ![]() Ik raakte hem met km'tje of 50 / 60 ook.. | |
CEx | dinsdag 22 juni 2004 @ 16:27 |
quote:Zal 't verschil in gewicht geweest zijn, was met een espace. We hadden iets teveel getuigen om weg te rijden ![]() | |
jacco | dinsdag 22 juni 2004 @ 17:08 |
![]() | |
Twie | woensdag 23 juni 2004 @ 18:03 |
jdm rulez ! ![]() ![]() | |
daNpy | woensdag 23 juni 2004 @ 18:07 |
Pics werken niet ![]() Edit; Niet allemaal. | |
HPI-Racer | woensdag 23 juni 2004 @ 18:42 |
Heb je die motorkap zelf gespoten? | |
Darknezz | woensdag 23 juni 2004 @ 18:47 |
[offtopic] Ik heb je volgens mij straks zien rijden bij de stoplichten in malden, rond half 6 kan dat? [/offtopic] | |
t0n | woensdag 23 juni 2004 @ 18:47 |
De motorkap is nog niet gespoten. Dit moet nog gebeuren, maar dan wordt er gelijk ook meer gespoten... Danpy: Pics staan op picserver en moeten allemaal werken. Goed, het eerste wat nu op de planning staat is het monteren van de d16z6 met VTEC. | |
t0n | woensdag 23 juni 2004 @ 18:47 |
Darknezz: klopt, ik zag jou ook ![]() Je keek nog om... ![]() | |
t0n | woensdag 23 juni 2004 @ 18:50 |
Hier, foto'tje van ![]() ![]() | |
ook_gek | woensdag 23 juni 2004 @ 19:08 |
t0n ![]() Daar ben je weer. ![]() | |
Fugie | woensdag 23 juni 2004 @ 19:13 |
Leuk dingetje hooor ![]() ![]() | |
Remon | zaterdag 26 juni 2004 @ 01:52 |
Koel ![]() ![]() | |
t0n | zondag 27 juni 2004 @ 16:12 |
Update: Katvervanger gekocht ![]() Tevens: 4 lampen achter 3é remlicht Raamband Let bij de volgende foto svp niet op de bumper, die is ook nog niet helemaal wat het moet zijn, en zoals je weet kan je een foto niet goed met reflectoren nemen, dus komt de foto van de lichten er ook niet helemaal tof uit. | |
jacco | zondag 27 juni 2004 @ 18:08 |
Maar het blijft een honda ![]() | |
Cyberdogg | zondag 27 juni 2004 @ 23:35 |
Wat is JDM? ![]() | |
piet_pelle | maandag 28 juni 2004 @ 01:11 |
Japanese Domestic Market. Spullen die je dus alleen daar kan krijgen. | |
daNpy | maandag 28 juni 2004 @ 12:39 |
Wie houd die camera zo scheef ![]() | |
Anne | maandag 28 juni 2004 @ 12:42 |
Honda ![]() Wanneer kom je nou naar Cuijk dan? Of ga je toevallig naar Asten aankomend weekend? ![]() ps. na-aperd met je project topic ![]() | |
ArTiC | dinsdag 29 juni 2004 @ 14:50 |
Wat is de winst die je boekt met die mini-me? mini-me? waar slaat die naam op eigenlijk? en kan zoiets ook op een 6th gen civic? ('97 1.4i Silverstone HB) | |
t0n | dinsdag 29 juni 2004 @ 15:27 |
ArtiC, Het kan op bijna alle d15 blokken, maar claim me er niet aan vast. je gaat er (mits je het door CJperformance laat doen) zo'n dikke 40 pk op vooruit... ![]() Kijk anders even op SLH forum en Honda-tech.com | |
Eek | dinsdag 29 juni 2004 @ 15:39 |
Vier lichten achter heb ik wel eens vaker gezien. Ziet er in het donker wel erg stoer uit. Maar wat ik niet begrijp is waar je je mistlamp dan laat... Heb je dan in de binnenste units lampjes met dubbel gloeidraad zoals in de buitenste lichtunits? Kom je er dan ook de APK mee door? Ik dacht namelijk dat je mistlicht een aparte unit moet hebben... | |
t0n | dinsdag 29 juni 2004 @ 15:56 |
Ik heb geen mistverlichting meer, is wel nog gewoon aan te sluiten, dus dat zal ik ook even voor de apk moeten doen. Ik heb nog een fitting gehaald, en ben daarmee aan de haal gegaan, het is ff werk, maar het resultaat is nice. | |
den_laef | woensdag 30 juni 2004 @ 00:05 |
heb hetzelfde gedaan met mijn 323 hb. in de lichtbalk achter tussen de achterlichtunits zaten 2 mistlampen verwerkt. daar heb ik lampjes met 2 gloeidraden in gedaan waarvan de felle dienst doet als mistlicht, de minder felle (net zo fel als achterlicht) heb ik als 3e en 4e remlicht. bij de APK 1 draadje los, dan komt 'ie er volgens mij gewoon doorheen. | |
Twie | zaterdag 3 juli 2004 @ 01:18 |
mini-me 40 pk?? uhu... als je met een minime en bolt-ons 40 pk winst boekt, ben ik erg benieuwd hoe lang jouw blokkie heel blijft. Je zal rond de 20 pk winst boeken, met bolt-ons maybe 25.. tis zeker een leuke upgrade voor niet al teveel geld.. maar uiteindelijk weggegooid geld: je hebt je gemiddelde auto, iets minder gemiddeld gemaakt, bent een hoop geld kwijt en je auto is een stuk minder betrouwbaar geworden. | |
firecow | zaterdag 3 juli 2004 @ 01:50 |
Ga je hem ook opnieuw laten spuiten ? Want hij is dof als maar kan zonde hoor ![]() Ben nu ook bezig met de mijne heb er vandaag een lekkere foute achterbumper voor gekocht ![]() | |
piet_pelle | zaterdag 3 juli 2004 @ 08:58 |
quote:Show it ![]() | |
t0n | zaterdag 3 juli 2004 @ 19:22 |
quote:Idd, het kan zijn dat het te hoog gegrepen is, het is mij ook maar verteld, ik weet iig wel dat het vermogen gaat opleveren, hoeveel... dat boeit me niet zo veel, ik hoef (nog) niet als de brandweer te gaan, als ik maar gewoon lekker door tuf. En, me blok is toch nu al niet zo goed, de zuigerveren moeten vervangen worden, alswel de lagers, bij deze mini-me wordt dat ook gelijk gedaan, en alles komt er dus weer goed in, een p28 computer wordt aangepast, en krijg andere fuelmaps, en daarmee moet ik toch wel een stukje beter kunnen rijden, en zover ik weet... zijn er net zo veel mini-me's kapot gegaan als gebooste blokken, tunen is nou eenmaal iets wat goed moet gebeuren en als je dat goed laat doen, gaat het niet stuk, dus we zullen zien ![]() quote:Hij wordt inderdaad gespoten, deels, niet alles hoeft gedaan te worden. Update: Bluetooth carkit, met Sony-Ericsson p900 met Wayfinder navigatie ![]() Oh.. en gaas in de bumper, tot morgen in Asten ![]() | |
firecow | zaterdag 3 juli 2004 @ 22:34 |
quote:Ziet er heel weird uit nu hoor in het wit ![]() ![]() | |
t0n | maandag 5 juli 2004 @ 09:59 |
Leuk bumpertje firecow ![]() Gister Asten geweest, fototje: ![]() Met dank aan RaveX van het SLH-forum voor de foto ![]() | |
Mex_ | maandag 5 juli 2004 @ 10:05 |
Goed bezig t0n, hierbij mijn astenfototjes | |
Mex_ | maandag 5 juli 2004 @ 10:10 |
quote:Hij heeft een d14, en daarop heeft, volgens mij, nog niemand een mini-me uitgevoerd. Ik zou dus persoonlijk niet de pionier gaan uithangen ![]() Hierbij halve t0nmobiel ![]() | |
t0n | maandag 5 juli 2004 @ 10:26 |
![]() D14 kan het niet op, kanalen e.d. lopen te anders, naar mijn idee. En de tering, wat was die sol spuuglelijk, en die kleur... ik heb er nog pijn in mijn ogen van ![]() ![]() ![]() ![]() | |
RedArrow68 | maandag 5 juli 2004 @ 11:24 |
Gister ook even naar Asten geweest. Was wel leuk ja , al die snelle auto's ![]() | |
Anne | maandag 5 juli 2004 @ 11:53 |
quote:Hij viel wel op ![]() ![]() Binnenkort btw mijn foto's ook ff online zetten.. Sta je alleen niet op t0n ![]() | |
Tommy_Kuklinski | maandag 5 juli 2004 @ 11:57 |
quote:ijsmeis ![]() [Slowchat]Rover 216 GTi ![]() | |
t0n | maandag 5 juli 2004 @ 12:26 |
quote:hihi ![]() Ben benieuwd... ![]() Van 't weekend komt de katvervanger er onder... | |
Anne | maandag 5 juli 2004 @ 12:30 |
quote:Hey ja, ik heb je helemaal niet zien wegrijden ofzo dus ik weet niet eens hoe je auto klinkt ![]() | |
t0n | maandag 5 juli 2004 @ 13:08 |
Nu nog heel stil met stock exhaust... | |
BazzoS | dinsdag 6 juli 2004 @ 17:30 |
wat is een mini-me? ![]() | |
jacco | dinsdag 6 juli 2004 @ 17:33 |
quote:Dat is een term bij honda\'s. Daarmee verander je originele cilinderkop voor een andere (snellere in dit geval) en dat noemen ze dus een mini-me | |
BazzoS | dinsdag 6 juli 2004 @ 17:40 |
quote:ah oke ![]() | |
Twie | maandag 19 juli 2004 @ 16:21 |
mini-me is een mini replica van een esi blok ![]() hoewel het een goedkope manier lijkt om vermogen te krijgen, valt het in de praktijk erg tegen.. tis en blijft duur voor wat je wint... en 40pk winst is wel heel erg optimistisch.. hoe verklaar je dat een dxi blok met de kop van een esi, sneller is dan de esi zelf? iets krachtiger kan door de wat hogere compressie en door i/h/e zul je er uiteraard nog een pktje hier en daar bijpakken... maar 40 pk op een honda....... das ERG veel.. anyway.. het lijkt goedkoop, maar in de praktijk komt er nogal wat bij kijken het geheel goed te laten draaien en betrouwbaar te krijgen; met name die esi's zijn gevaarlijke blokjes..... marreuh ![]() ![]() | |
t0n | maandag 19 juli 2004 @ 16:46 |
quote:Idd ![]() quote:Gedeeltelijk waar, 40 pk is misschien wat aan de hoge kant, maar letwel, de ECU van de ESI (p28) gaat ook mee, en wordt aangepast, daarin wordt het vtec inslag punt verhoogd, en de begr. komt veel en veel later. quote:Deze ESI is goed, heeft altijd goed gelopen, komt ook van een mini-me af, en zoals je wellicht gelezen hebt, wordt mijn blok ook aangepakt... Het wordt tevens gedaan door iemand die af en toe bij hyper werkt. Intake blijft stock ESI, Exhaust wordt helemaal anders, maar goed, aangezien mijn blok op het moment niet het beste blok ooit is, heeft de swap gewoon voorang. quote:Joh ![]() Of ik laat het zo, zou jou een rotzorg zijn ![]() | |
Anne | maandag 19 juli 2004 @ 21:00 |
Maak maar zwart ![]() | |
Remon | dinsdag 20 juli 2004 @ 01:50 |
zo leer je weer eens wat! 1.5 sohc vtec zonder de E koel! | |
t0n | dinsdag 20 juli 2004 @ 21:07 |
Kon niet stilzitten ![]() ![]() | |
firecow | dinsdag 20 juli 2004 @ 23:42 |
Koste die spiegeltjes ? ![]() | |
t0n | woensdag 21 juli 2004 @ 01:09 |
www.raceland.ws ![]() | |
Anne | woensdag 21 juli 2004 @ 01:09 |
quote:Stukken beter ![]() | |
t0n | woensdag 21 juli 2004 @ 01:10 |
quote: ![]() | |
t0n | zondag 25 juli 2004 @ 15:13 |
updates: - Kat vv. zit er onder (vrij stil nog, iets scheller bij de 3000 en 5000 rpm) - Ben bezig met onderdelen aan het spuiten, als het klaar is foto's! ![]() - Rode zij-knipppers - H4 7000K PIAA voorlampen ![]() En sta 1aug op Zandvoort, FOS. Samen met Jacco/Pharoahe! ![]() | |
t0n | zondag 1 augustus 2004 @ 22:30 |
Motorkap strak gemaakt, gespoten, en tevens ook de spiegels en de dakstrips.![]() -edit- De rode knippers van de post hierboven zijn weer vervangen voor chrome -edit- [ Bericht 19% gewijzigd door t0n op 02-08-2004 10:03:11 ] | |
Tjabbo | zondag 1 augustus 2004 @ 22:57 |
quote:Tevens en ook dienen niet in 1 zin na elkaar gebruikt te worden. tssss. en maar zeggen dat ik geen nederlands kan ![]() ontopique: Ziet er strak uit! Jammer van die zwarte motorkap. Ik heb hem liever mooi in kleur, al was het van het duurste carbon gemaakt dat er is. Maar gast, heb je de spiegels zwart gespoten? ![]() Dat moet toch netjes in kleur. of gaat dat bij je zwarte accenten horen ofzo? vind het niet erg mooi staan. meer de 'standaard' look zo. ![]() | |
Two_Tribes | maandag 2 augustus 2004 @ 00:46 |
quote:Yeah right, titanium kleur zul je bedoelen ![]() | |
t0n | maandag 2 augustus 2004 @ 10:00 |
quote:Ik spreek abn, en tiep het niet, jij andersom ![]() quote:Ik vind het erg gaaf staan ![]() quote:Die spiegels zijn inderdaad zelf gespoten en het is zelfs standaard op mijn model zwart. De silverstone/ESI/VTI modellen hebben het in kleur. Maar inderdaad, het hoort bij mijn zwarte accenten quote:Dat is ook de bedoeling. De smaken kunnen erg verschillen op het stylen van een auto. Kijk naar de auto van Jeroen/Jacco/Pharoahe het is enorm mooi, maar niet iets wat ik op mijn auto zou doen. Zelfde geld voor de auto van ijsmeis en Timmetjuh. De auto wordt nog wel voorzien van wat andere dingen hoor, maar dan erg subtiel. ! ![]() | |
t0n | maandag 2 augustus 2004 @ 10:01 |
quote: Nee, het merk ![]() | |
Tjabbo | maandag 2 augustus 2004 @ 10:07 |
quote:En daar gaat het tenslotte om. Veel mensen vinden het mooi. ![]() quote:Okay, dan weten we dat ook weer. Hoewel denk ik het overwegen om ze in kleur te spuiten toch wat waard is ![]() quote:Subtiel is tegenwoordig toch het toverwoord ![]() Zolang hij maar strak is. Strak in de lak bedoel ik dan + geen deuken/krassen. | |
Two_Tribes | maandag 2 augustus 2004 @ 15:00 |
quote:Haha ![]() | |
chiren | maandag 2 augustus 2004 @ 22:43 |
Ik vind hem maar standaard met een zwart gespoten motorkap ![]() Een subtiel gestylde voorbumper met mooie rims zou al een stuk beter staan, vooral bij dit model civic zoiets als dit: ![]() Niet overdone en toch stoer, embleemloze motorkap Verder is hij in 1 kleur denk ik strakker dan met die zwarte motorkap en spiegels, het matcht naar mijn idee niet echt Maargoed, ik denk ook dat hij nog niet af is dus we wachten het resultaat gewoon af ![]() | |
firecow | maandag 2 augustus 2004 @ 23:22 |
Geld speelt ook een rol... ![]() | |
chiren | maandag 2 augustus 2004 @ 23:34 |
Ow ja nu weet ik natuurlijk niet wat het budget is ![]() Maar bij bijvoorbeeld die zwarte van mijn voorbeeld, die heeft volgens mij alleen een onderlip en wat gaas achter zijn voorbumper, embleemloze grille en mooie velgen, dat lijkt me niet veel kosten toch? En zoals je ziet een zeer mooi resultaat. Ik vind de auto van t0n van de voorkant gezien wel bruut (ook al blijf ik van mening dat een auto in 1 kleur strakker en naar mijn mening ook mooier oogt) met de embleemloze grille, maar met een paar kleine veranderingen kan het er nog veel mooier uitzien! En dus zei ik ook 'maar hij zal vast nog niet klaar zijn dus we wachten het resultaat af ![]() Misschien heeft ie wel wat aan mijn verhaal weet ik veel ![]() ![]() | |
Tjabbo | dinsdag 3 augustus 2004 @ 08:20 |
Embleemloos = ![]() Dat vind ik zooooo jammer. Ik vind het wat 'sjonnie' aandoen. Zal wel komen door al die golfjes en astraatjes met strakke motorkap. Ikzelf ben trots op het merk dat ik rijd en dus ook op het logo op mijn motorkap. Maar da's persoonlijk he ![]() | |
t0n | dinsdag 3 augustus 2004 @ 09:03 |
quote:Deze is inderdaad zeer mooi, echter vind ik de wielen te allerdaags en ik ben niet van de 'extreme bumpers' en shit, maar dit is goed mooi... ![]() Ik ga absoluut nog stylen hoor, maar op dit moment komt het blok, verandere van de wegligging en andere uitlaat ff voor. Als dat zwart me verveelt, laat ik het allemaal spuiten... Maar vooralsnog is het erg mooi, ik moet ook toch wel zeggen dat het op de foto's minder shiny is als in het echt. Hij is nog lang niet af... ![]() quote:Ja, inderdaad het speelt een rol, maar paar maandjes sparen voor nieuwe dingen en dan komt het wel weer goed hoor ![]() quote:Bumper is idd erg netjes zo, subtiel lipje, en de grill is altijd embleemloos, op dit model zit er zelfs geen grille, wel embleemloze motorkap.. .:+ De velgen zijn oké, maar te groot naar mijn idee, ik wil zelf voor 16" en extreem laag gaan. quote:Bedankt, en dat gaat zeker lukken ![]() quote: ![]() ![]() quote:Ben ik niet helemaal mee eens, veel golfjes, CRX etc, kan je de achterkant strak maken, en als dit goed gebeurd is het vaak mooi, maar vaak is het het tegengestelde. Maar vind je carbon dan wel mooi? Da's ook strak, geen logo dus. Ik vind de voorkant veel meer 'smooth' nu zonder 't logo.. Maar ik ben ook zeer zeker trots dat ik Honda rij hoor ![]() [ Bericht 1% gewijzigd door t0n op 03-08-2004 09:09:21 (paar foutjes..) ] | |
ShaoliN | dinsdag 3 augustus 2004 @ 09:09 |
Grappig ik heb dezelfde auto. Ben idd ook niet zo'n fan van de overdone bumpers e.d. Die zwarte motorkap is ook niet helemaal mijn smaak.![]() Die van mij: Mooi uitlaatje dr onder Verlagingsveertjes Velgen En een mooi audiosysteem. Ik zou alleen nog spiegels en spoiler achter i.d. kleur van mijn auto willen. Maar verder vind ik het mooi genoeg. ![]() | |
t0n | dinsdag 3 augustus 2004 @ 09:10 |
quote:Nette ride! ![]() | |
Tjabbo | dinsdag 3 augustus 2004 @ 09:12 |
Nette bak Shaolin! Top! niet overdreven, velgen zijn niet mijn smaak, maar passen erg goed bij de auto ![]() @ t0n: Ik houd niet van Carbon. Dat had ik geloof ik hierboven al gepost. Maar het project gaat er steeds meer op lijken. keep up the good work ![]() | |
t0n | dinsdag 3 augustus 2004 @ 09:15 |
Ik zal vanavond even meer foto's posten, die ik zaterdag gemaakt heb, dan kan je zien hoe tof de kap staat. Oh, en hier een betere foto van mijn achter kantje... Ik ben die voorligger, Dionydos1 is de GG-GL.. ![]() Wederom niet super, maar heb je iig een indruk. Ja, Dionydos1 heeft dus de zelfde auto en ook de achterlichten zo als mij | |
t0n | dinsdag 3 augustus 2004 @ 09:17 |
quote:Thx mopje! ![]() Hoest met jouw deur? Oh... Ik heb nu van die 7000K lichtenlampen dingen, godverdomme wat een verschil zeg, écht super die lampen. Als ik me zelf in een winkelruit zie ofzo, is het net Xenon... ![]() | |
Tjabbo | dinsdag 3 augustus 2004 @ 09:20 |
quote:Foto van de lampen vanavond? ![]() En over de deur, read the topic. gaat niet zo erg lekker ![]() | |
t0n | dinsdag 3 augustus 2004 @ 22:54 |
Oh, en hier dan de meest recente foto's:![]() | |
Tjabbo | woensdag 4 augustus 2004 @ 08:18 |
Coole headligts t0n! goed werk. Tipje, zoals op de 3e foto, daar staan je wielen zo gedraaid dat je precies het rubber ziet. Volgende keer ze de andere kant op draaien (of de foto van de andere kant nemen ![]() ![]() Maar ook al kan ik hier de zwarte motorkap goed zien, en is het spuitwerk goed, ik vind het er nog steeds uitzien alsof je een ongelukje hebt gehad en het geheel moet nog gespoten worden. Kun je er geen carbon-look sticker overheen plakken? ![]() ![]() ![]() | |
BazzoS | zondag 8 augustus 2004 @ 23:53 |
was dyonidos in friesland op vakantie vorige week? zoja, dan heb ik zijn auto gezien denk ik. Op de camping waar ik ook stond stond nl. ook een civic met licht gaas in de bumper, en 5 spaaks velgen ![]() | |
t0n | maandag 9 augustus 2004 @ 06:53 |
Voor zover ik weet niet BazzoS, hij was namelijk of in Z-L of in z'n hometown. ![]() | |
t0n | zaterdag 21 augustus 2004 @ 15:31 |
Even voor mensen die wellicht interesse hebben, het mini-me gedeelte is te koop, dat houd in: ESI kop, Inlaat ontsteking, en alles wat daar aan vast hoort ![]() | |
Anne | zaterdag 21 augustus 2004 @ 18:12 |
Huh? Gaat het niet meer door dan? | |
jacco | zaterdag 21 augustus 2004 @ 19:12 |
Wanneer komen er eens mooie velgjes onder dan? | |
t0n | zaterdag 21 augustus 2004 @ 19:48 |
quote:Er komt wat leukers in, op den duur, en de motor loopt goed, op het olieverbruik dat relatief hoog is na dan. Ik heb eerst andere dingen die ik wil voordat de motor vervangen wordt ![]() quote:Wanneer er een hoop voorgaand klaar is, zoals onderstel, verlagen, uitlaat, stoelen, remmen, carbon (nee, geen hood... voorlopig)... Het wordt alleen maar mooier! ![]() Bij de opening van SOI een uitlaatje meenemen ![]() Heb een nieuwe achterbumper (stock) en nieuwe achterklep die allemaal nog deze kant uit komen ![]() Mensen, mochten jullie me toevallig zien rijden... Ik heb een trekhaak ja... Maar die is demontabel en die gaat na de zomer er ook weer af, als ik klaar ben met varen ![]() [ Bericht 8% gewijzigd door t0n op 21-08-2004 19:51:09 (editjes :) ] | |
ThaFreak | maandag 23 augustus 2004 @ 14:59 |
quote:b-serie toch ![]() | |
Anne | maandag 23 augustus 2004 @ 15:00 |
Ton, je rookt ![]() En als het erger wordt kan je daar zelfs een bekeuring voor krijgen ![]() | |
t0n | maandag 23 augustus 2004 @ 18:54 |
Wtf, waar heb je mij nou weer gespot ![]() En het wordt niet erger.. Het is niet erger geworden sinds dat ik in die auto rij... De vorige fucking eigenaar is gewoon een lul... Ik rij hem goed warm ![]() | |
t0n | maandag 23 augustus 2004 @ 18:54 |
quote:No longer for sale, it's sold ![]() | |
ook_gek | maandag 23 augustus 2004 @ 19:42 |
quote:* ook_gek moet spontaan denken aan de laatste meerting ![]() | |
PeuRac | maandag 23 augustus 2004 @ 21:41 |
quote: ![]() ![]() ![]() ![]() 'Turbo' mishandeling ![]() | |
ook_gek | dinsdag 24 augustus 2004 @ 00:26 |
quote:nee ik dacht aan de geweldige hoge prijzen. Iets met 7 Euro!!!!!!!!!!!!! | |
t0n | dinsdag 24 augustus 2004 @ 00:33 |
![]() ![]() | |
ook_gek | dinsdag 24 augustus 2004 @ 00:35 |
hahahah ![]() | |
t0n | zaterdag 4 september 2004 @ 22:46 |
Update: gemonteerd en getest... : ![]() Fucking hard, mooi en.......... hij smijt vlammen tussen de 20 en 50 cm eruit.. ![]() foto's volgen ![]() | |
Googolplexian | zaterdag 4 september 2004 @ 23:15 |
t0n: mooi meer mijn smaak (niet dat dat uitmaakt) | |
t0n | zondag 5 september 2004 @ 04:33 |
![]() ik ga morgen den kff fotos'ameka maken... ah kut let eniten op me teirpen kom net ettrug van staepnne! lat0r! | |
t0n | zondag 5 september 2004 @ 10:05 |
Jezus t0n... zuipschuit ![]() | |
ook_gek | zondag 5 september 2004 @ 12:00 |
quote:en als je het vertaalt wat staat er dan ![]() | |
R2racing | zondag 5 september 2004 @ 12:18 |
Ik ga morgen denk ik even foto's maken.Ach kut let niet op me typen kom net terug van stappen Later Zoiets denk ik hoor ![]() ![]() | |
t0n | zondag 5 september 2004 @ 21:59 |
hehehe, helemaal waar.. ![]() | |
t0n | zondag 5 september 2004 @ 22:54 |
Hier 'n paar foto's, niet met daglicht, jammer genoeg, maar wel een goede indruk van ![]() ![]() ![]() ![]() -edit- Vuurtje? Let niet op de rook.... Blok doet maf @ hoge toeren... oplossing volgt ![]() -edit- [ Bericht 26% gewijzigd door t0n op 06-09-2004 00:00:28 (Fillempie :) ] | |
-Eddow- | maandag 6 september 2004 @ 10:57 |
Hehhe cool alleen een beetje kort! | |
t0n | dinsdag 7 september 2004 @ 22:28 |
Ben op zoek naar 'n d15b2 blok, aangezien deze niet lief meer is, got one? Mail me ![]() heb er al 'n paar op het oog hoor btw ![]() Als de kosten van 'n blok mee vallen, gaatie volgende maand/eind vd maand omlaag! ![]() | |
Remon | woensdag 8 september 2004 @ 00:34 |
pik vraagje hoe krijg je het voor elkaar dat je knipperkichte blijfen branden bij stadslicht? en die velgen die je maat heb wil ikke ook! (oja en waar is vriendje 3? die staat normaal ook altijd op de foto der bij) | |
firecow | woensdag 8 september 2004 @ 00:41 |
Hey koel die flamme ! Mijne maakt zelfde geluid alleen niet die flammmes ![]() Zal wel door je brakke blok komen denk ik ! Mijn heeft de laatste tijd wat start problemen ![]() ![]() | |
Remon | woensdag 8 september 2004 @ 01:03 |
-edit- [ Bericht 87% gewijzigd door Remon op 08-09-2004 01:11:48 ] | |
t0n | woensdag 8 september 2004 @ 10:39 |
quote:Derde maatje was die avond gewoon thuis, ik was me uitlaat aanhet fixen bij maatje 2 ![]() Oeh, velgen ruilen? Althans, welke velgies heb jij ![]() Ik heb maatje 15"... Maareh, komt ie: Draad trekken, naar de knipperlicht, met 'n diode, draad die naar binnen gaat ook 'n diode tussen zetten, genoeg weerstanden er tussen pleuren, schakelaar er achter, en gaan... Easyjob... Gewoon ff langs je electronica-nerd winkel gaan, heb ik ook gedaan. ![]() quote:Die vlammen zijn best grappig ja, schrik me alleen lam, gaat samen met een fucking harde klap! Maar goed, ik denk dat het komt omdat: 1) me uiltaat lijn leeg is, op de middendemper na 2) me blok te rijk loopt Denk niet eens dat het door mijn gare blok komt... Oh, je start problemen... pff doe een een search op streetlegalhonda.nl | |
Remon | woensdag 8 september 2004 @ 17:44 |
[quote]Op woensdag 8 september 2004 10:39 schreef t0n het volgende: [..] Derde maatje was die avond gewoon thuis, ik was me uitlaat aanhet fixen bij maatje 2 ![]() Oeh, velgen ruilen? Althans, welke velgies heb jij ![]() Ik heb maatje 15"... Maareh, komt ie: Draad trekken, naar de knipperlicht, met 'n diode, draad die naar binnen gaat ook 'n diode tussen zetten, genoeg weerstanden er tussen pleuren, schakelaar er achter, en gaan... Easyjob... Gewoon ff langs je electronica-nerd winkel gaan, heb ik ook gedaan. ![]() [..] die velgen ik bedoel die die onder die civic van je vriend/maat/partner/collega/broer zitten mijn wielen KLIK standaard vti velgen 15" en met dat knipperlicht verhaal knipperen ze ook terwijl jij ze heb ingeschakelt? | |
t0n | woensdag 8 september 2004 @ 23:47 |
oh zo ![]() Eeeeehm... ze brandne nu zegmaar halve sterkte, dus als je ze laat knipperen, dan gaan ze feller... Me auto staat binnekort vast wel ergens op 'n paddock bij Slh (forum, geen slh lid, vooralsnog)... Dan laat ik het wel weten/zien. | |
t0n | dinsdag 14 september 2004 @ 11:37 |
ff 'n betere foto van de uitlaat ![]() ![]() | |
beschuit | dinsdag 14 september 2004 @ 13:36 |
daar moet echt nog een andere achterbumper bij maat, dit is natuurlijk geen gezicht he ![]() | |
ThaFreak | dinsdag 14 september 2004 @ 13:37 |
mooie uitlaat en leuk effect geeft doe ook ![]() | |
Impry | dinsdag 14 september 2004 @ 14:44 |
![]() ![]() | |
MikdawG | dinsdag 14 september 2004 @ 15:02 |
Damn, die laatste foto is echt bruut! | |
Impry | dinsdag 14 september 2004 @ 15:15 |
quote:Is een cap uit dat flimpje wat hier een stukje boven staat ![]() | |
t0n | dinsdag 14 september 2004 @ 18:37 |
![]() Heheheh... Beschuit: komt geen andere bumper onder, wel 'n lip ![]() ThaFreak: Thx... ![]() Ik rij nu wel met silencer, buurt was beetje niet vrolijk geworden, maar die gaat er a.s. weekend uit. Kga met SLH naar Geldermalsen, en zondag naar Landgraaf... ![]() | |
MikdawG | dinsdag 14 september 2004 @ 19:34 |
quote:Mja, die kon ik dus niet afspelen. ![]() | |
t0n | woensdag 15 september 2004 @ 10:52 |
Update: Renault Laguna frontlip gekocht: eerste twee pics zijn op 'n 6th gen, niet strak gemaakt laaste foto is van Marco, ook een SLH lid, wel strak gemaakt. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() [ Bericht 4% gewijzigd door t0n op 15-09-2004 13:58:48 ] | |
Remon | donderdag 16 september 2004 @ 01:42 |
ik vind van die bovenste civic de wielen niet mooi. maar zo een lip staat wel subtiel. | |
t0n | donderdag 16 september 2004 @ 08:30 |
Gelukkig, ik ook al niet ![]() 't gaat immers om de lip hé ![]() | |
beschuit | vrijdag 17 september 2004 @ 09:51 |
quote:Lip is ook goed ![]() | |
t0n | zondag 19 september 2004 @ 22:12 |
De dB meter op automaxx kwam uit op de 126.2 dB vandaag... ![]() niet dat ik er veel waarde aan hecht... maar is toch grappig... | |
Anne | maandag 20 september 2004 @ 11:23 |
quote:HERRIEMAKERD! Weet je wat er gister gebeurde? ![]() Wij naar de friettent.. stond daar een mini cabrio, wij gaan er naast staan (ja, kan niet zonder een beetje herrie) Gaat het alarm van die mini af, komt die eigenaar eraan zegt ie "misschien moet je een keer een fatsoenlijke uitlaat eronder schroeven" Ja, misschien moet hij een fatsoenlijk alarm kopen! ![]() | |
-Muse- | maandag 20 september 2004 @ 11:30 |
quote:Hehe, die wordt ook vaak voor een 205 gti gebruikt. Zelf heb ik er ook een liggen die over 2 weekjes onder mn gentry komt ![]() | |
Xtreem | maandag 20 september 2004 @ 11:39 |
quote: ![]() ![]() | |
t0n | maandag 20 september 2004 @ 15:57 |
Betere foto van de uitlaat:![]() Lipje: ![]() ![]() (voor de mensen die opletten, ja... er zitten andere velgen onder, tijdelijk...) | |
TazDevl | maandag 20 september 2004 @ 16:29 |
Stoere uitlaat heb alleen het gevoel dat ie wat ver uitsteekt? | |
t0n | maandag 20 september 2004 @ 16:57 |
Valt mee hoor ![]() | |
Tjabbo | maandag 20 september 2004 @ 17:04 |
Ga je geen stukje uit je bumper frezen zodat de uitlaat wat hoger komt? zwager van mij heeft ook zo'n constructie als jij hebt en die uitlaat begint aan de onderkant behoorlijk af te vlakken door heuveltjes en zo. ![]() Verder wel een über uitlaatje ![]() | |
t0n | maandag 20 september 2004 @ 17:18 |
Nee, de uitlaat hangt niet zo laag als jullie denken ![]() Tevens, er moet nog 'n lipje tussen... ![]() | |
ook_gek | maandag 20 september 2004 @ 17:27 |
quote:Kennis van me heeft een ouwe Blazer zo een US bak. En als we precies 5KM rijden door een straat dan maakt hij zo een zwaar geluid dat alle auto alarmen af gaan ![]() | |
Anne | maandag 20 september 2004 @ 18:02 |
quote:Ja, ik vond het wel jammer dat ie niet meer afging toen we weg gingen. De lul had hem zeker uitgezet. GRMZ! @ Ton, ziet er gelikt uit! Blijft het zwart of wordt het gewoon rood? ![]() | |
t0n | maandag 20 september 2004 @ 18:33 |
Weet ik nog niet, het onderste gedeelte van de bumper is ook zwart, dus dan moet ik alles overspuiten... maar ik zie wel ![]() | |
ook_gek | maandag 20 september 2004 @ 20:15 |
He gozer kom je nog naar de meet dan ![]() Ik bedoel we moeten nog wat mensen gek maken whehehe En lekkere wijfen spotten ![]() | |
firecow | maandag 20 september 2004 @ 23:43 |
Hey ton waarom heb je neit gewoon een "spuitbare" Lip gekocht.... Kost je 100 euri ofzo en je heb hem mooi rood... Geeft gelijk veel lager en mooier effect dan zo'n zwarte lip ![]() Maja moet mijn achterbumper ook nog spuiten dus onze achterkantjes zijn bijna gelijk... Alleen andere kleur demper ![]() Maar ik wacht denk ik met spuiten tot over een paar maanden, Wil een VTI gaan kopen.... DXI trekt me veels te sloom ![]() | |
t0n | dinsdag 21 september 2004 @ 09:06 |
Deze lip is gewoon spuitbaar hoor ![]() Maar goed, ik moet toch een keer veeeeeel dingen spuiten, maar het misstaat nu niet. Ik heb andere proriteiten. Oh... Kwam er vanmorgen achter, dat met silencer de auto bijna niet rookt... ![]() Dus blok kan nog ff mee... ![]() ![]() ![]() | |
Anne | dinsdag 21 september 2004 @ 10:33 |
quote:Doe nou gewoon dat blok erin ![]() hoe is het nou met de radio? | |
t0n | dinsdag 21 september 2004 @ 12:00 |
Radio lijkt goed te zijn nu... ![]() | |
Japis_backup | dinsdag 21 september 2004 @ 12:19 |
Waarom houden Hondafans van gaas in en op de oto en motoruitlaten er onder ![]() | |
MK1GTI | dinsdag 21 september 2004 @ 13:18 |
Ja ik snap dat ook niet helemaal van dat gaas want vaak is het op de meest veschrikkelijke manier bevestigd/hangt half los of is het van dat "wannabe-halfords-kippengaas" wat er écht belachelijk uitziet. Hoe dan ook, dat schijnt iets te zijn met Honda's in het algemeen want die hebben dat het vaakst. Niks tegen de Honda van t0n overigens, want ik heb hetzelfde model gehad alleen dan lichtblauw metallic en ik vond het een heerlijke auto om in te rijden! | |
t0n | dinsdag 21 september 2004 @ 14:07 |
Japis_backup: Bij mij er is geen gaas te vinden in de auto hoor, maar je hebt gelijk, alle honda rijders hebben gaas... ![]() MK1GTI, bij mij zit het goed bevestigd, en het is zwart gespoten dus niet bling bling... Maar ik vind het gewoon meer 'af'. Het heeft tevens ook nog 'n functie, het vangt vliegen en grote voorwerpen op, die anders tegen me radiator komen. ![]() | |
Japis_backup | dinsdag 21 september 2004 @ 15:04 |
quote:Moeite met lezen soms ![]() Ik generaliseer niet in mn berichtje. Het valt me alleen op dat het in en op veel Honda's zit. NIET ALLEMAAL DUS Mocht je het weer verkeerd lezen. | |
FunnyName | dinsdag 21 september 2004 @ 15:11 |
quote:Ik zou hier beginnen en een net onderstel eronder gooien. Misschien de remmen nog een beetje aanpassen. Dan lekker naar het circuit en blazen met die V-Tec ![]() | |
Cyberdogg | dinsdag 21 september 2004 @ 16:32 |
quote:VTEC? ![]() | |
t0n | dinsdag 21 september 2004 @ 16:39 |
Japis: het is niet bedoeld als flame hoor, rustig aan... ![]() Funnyname: ![]() En, ik heb geen VTEC hoor... | |
ook_gek | dinsdag 21 september 2004 @ 18:33 |
t0n reageer op mij dan. kom je naar de meet ![]() | |
MK1GTI | dinsdag 21 september 2004 @ 21:25 |
quote:Zwart is idd beter dan zilverkleurig en ja natuurlijk moet er *iets* zitten. Maar zoals ik al zei: Als het al eens fatsoenlijk gemonteerd is (en liefst ook zwart ja) dan is het nog niet eens zo mmmmmmmmmnnnnnnnnnnn weetjewel ![]() | |
Anne | dinsdag 21 september 2004 @ 22:36 |
Een bumper zonder gaas is naar mijn mening lelijk om te zien. In ieder geval, ik weet niet of er bij jou iets achter zat.. Bij ons wel.. | |
Jasperaldo | dinsdag 21 september 2004 @ 22:43 |
ik ben het eens met ijsmeis, beter gaas dan grote gaten Ook houdt dat gaas troep tegen | |
noidea | dinsdag 21 september 2004 @ 23:00 |
Doe dan gewoon een turbo kit erop, en een grote intercooler erachter, heb je geen gaas nodig en het ziet er super uit. | |
Anne | woensdag 22 september 2004 @ 07:53 |
quote:Als jij betaald, sure! | |
t0n | woensdag 22 september 2004 @ 09:53 |
quote:Waar, wanneer, hoelaat... ![]() quote:Ik krijg het een beetje van dit soort reply's.... 'gewoon' ff 'n turbo opbouw. Je moet niet vergeten dat 'n beetje spruitstukje voor 'n turbo al 'n hondertje of 5 kost. Maar ook het motorische gedeelte zal tot z'n recht komen, alleen... het sleutel woord met 'tunen' van je auto, is tijd nemen.... geld sparen.... | |
Fugie | woensdag 22 september 2004 @ 09:57 |
quote:loterij winnen werkt ook goed hoor ![]() btw meet topic is sticky in pta ![]() | |
noidea | woensdag 22 september 2004 @ 10:16 |
quote:Ja ik weet wat het kost, maar een turbo kit, is met spruitstuk en al. Kost ongeveer 3000 euro, dus dat valt nog wel mee. Motorische dingen zijn nou eenmaal prijzig. | |
Anne | woensdag 22 september 2004 @ 10:18 |
quote:Je zegt dat het meevalt én dat het prijzig is.. Beetje tegenstrijdig ![]() | |
noidea | woensdag 22 september 2004 @ 10:23 |
Ja ik ben tegenstrijdig, ik bedoelde meer dat de motorische tuning in het algemeen vrij prijzig is, maar dat die prijs voor een hele turbo kit wel meevalt in het totaal beeld zeg maar. | |
t0n | woensdag 22 september 2004 @ 13:13 |
Dat is waar, maar het is dus niet 'gewoon' 'ff' een turbo opbouwen. Voor een uitgave van 3k euro moet ik toch wel ff sparen hoor... | |
ArTiC | woensdag 22 september 2004 @ 18:25 |
quote:kun je ook beter die 3k voor een swap gebruiken vind ik dan, leuke B16A2 uitzoeken ofzo ![]() turbo is daarnaast ook duur in onderhoud/slijtage e.d. Ach er is maar 1 ding belangrijk eigenlijk....dat je je auto opbouwd op de manier zoals je zelf wilt ![]() | |
Remon | woensdag 22 september 2004 @ 18:49 |
Turbo kan heel simpel als je maar creatief bent neem je van deze auto de Hyundai Scoupe 1.5 l GT Turbo ![]() het inlaat uitlaat turbo trace en pleur je die op jou 1.5 en als het niet past maak je het op maat der zijn genoeg blokjes van die scoupe te vinden succes ![]() | |
t0n | woensdag 22 september 2004 @ 23:18 |
Goed, update. 'n D15 gekocht, dus geen VTEC... ![]() | |
Remizon | zaterdag 25 september 2004 @ 01:07 |
verders nog plannen met dat blok? | |
t0n | zaterdag 25 september 2004 @ 15:01 |
![]() | |
Alexxxxx | zaterdag 25 september 2004 @ 15:27 |
Een zwarte motorkap ![]() Wil je je auto een schadebak-look geven? ![]() | |
t0n | zaterdag 25 september 2004 @ 21:22 |
Wil je optiefen? ![]() ![]() | |
Alexxxxx | zaterdag 25 september 2004 @ 21:39 |
Nee, die schadeautolook heeft wel wat ![]() ![]() ![]() ![]() | |
t0n | zaterdag 25 september 2004 @ 23:43 |
thx man... ![]() ![]() ![]() | |
Catch22- | zondag 26 september 2004 @ 01:29 |
quote:kan ik concluderen dat je gewoon gedolt bent? | |
t0n | zondag 26 september 2004 @ 18:51 |
Update: Andere koplampen besteld, andere knipperlichten. Oh.. En me motor zei vandaag *plof* op de snelweg.. dus van de week maar ff vervangen ![]() | |
firecow | zondag 26 september 2004 @ 18:55 |
lol ![]() ![]() ![]() | |
Anne | zondag 26 september 2004 @ 19:10 |
quote:Er kwam wel geen rook uit je uitlaat op dat moment, maar wel onder je auto vandaan ![]() ![]() | |
t0n | maandag 27 september 2004 @ 22:01 |
Koplampen liggen bij Showoff, nu de knippers nog. net een 'nieuwe' d15 opgehaald, met maar 40.000, heb de papiertjes gezien ![]() | |
av_82 | maandag 27 september 2004 @ 22:57 |
Hai, Wat kost dat nou, zo'n zo goed als nieuw D15 blok? Mooie bak voor de rest! | |
ArTiC | maandag 27 september 2004 @ 23:30 |
quote:6 a 700 euro schat ik | |
firecow | maandag 27 september 2004 @ 23:53 |
Nee minder... ![]() | |
av_82 | dinsdag 28 september 2004 @ 00:18 |
Dank jullie wel voor de info. | |
t0n | dinsdag 28 september 2004 @ 10:32 |
Je kan bij van Deijne een blok, zonder garantie met zo'n 100/150.000 KM halen voor z'n 250 euro. De meeste blokken (die veel km's hebben) worden voor zo'n 200 bij particulieren aangeboden. Ik heb dit blok vrij goedkoop gekocht, naar mijn mening. Het is wel 'n blok met bak/inlaat/uitlaat/dynamo/onsteking, kortom alles. De bak heeft zelfs nieuwe drukgroep/koppeling. Dus ben er blij mee, heb een goede koop gedaan! ![]() av_82, allereerst, bedanikt ![]() Zoek je ook een blok? Hou marktplaats goed in de gaten, en mail van Deijne even. Let vanzelfsprekend ook goed op in de aangeboden secties op de clubfora. | |
noidea | dinsdag 28 september 2004 @ 11:23 |
Of kijk ff bij http://www.kleinestaarman.nl die heeft een heel magazijn vol met japanse auto onderdelen. | |
av_82 | dinsdag 28 september 2004 @ 21:01 |
t0n, Ik zoek (nog) geen blok, ik ben me aan het oriënteren in de prijzen en mogelijkheden van de civic-tuning. Ben bezig met het aanschaffen van een 5th gen coupe, ik ga voor een civic met een D15b7 blok omdat ik er een turbo op wil gaan gooien, en de d15 blokken zijn (zo heb ik mij laten vertellen) hier zeer goed voor geschikt. Ik vroeg me vooral af hoe duur zo'n blok is voor het geval dat ik de boel toch verziek en ik een nieuw blok nodig heb haha! Maar ieder geval thanks voor de tip, heeft van Deijne een site toevallig? Ik keek net op jouw aanwijzen even rond op marktplaats en zag een verkocht d15 blok met ongeveer 40000km.. was dat de jouwe? Keek net nog even door je topic heen, ik vind de front lip erg geslaagd. Zelf ben ik van plan om iets soortgelijks te doen, misschien een wings west racing series frontlip. Is jouw lip nou van mugen? @noidea: Interessant, die site, ziet er grootschalig uit! Heb m gelijk maar gebookmarked.. dank je wel. Overigens las ik een opmerking van je op de vorige pagina (sorry weet niet hoe je moet quoten): ''Doe dan gewoon een turbo kit erop, en een grote intercooler erachter, heb je geen gaas nodig en het ziet er super uit.'' Hier ben ik het helemaal mee eens, hier een mooi plaatje van een op deze manier optische getunede civic: ![]() [ Bericht 1% gewijzigd door av_82 op 29-09-2004 11:25:25 ] | |
t0n | woensdag 29 september 2004 @ 09:47 |
quote:D15's zijn idd erg goed voor turbo geschikt, neem een kijkje op www.streetlegalhonda.nl daar heeft 'hardcore honda' een geile a'pexi turbo kit op zijn d15b7 quote:Blokken zijn niet zo heel duur, het probleem is alleen dat je die blokken gaat kopen met hoge km's. Maar van Deijne (www.deijne.nl) heeft ook redelijk nieuwe liggen. Die advertentie die jij gezien hebt, was idd mijn blok. Ik weet niet of je de prijs gezien hebt, maar dat is natuurlijk geen drol, zeker niet voor wat er allemaal bij zit ![]() Denk gewoon aan zo'n 2 á 300 euro voor 'n blok met 100/150dkm, doorgaans, ik heb er nu eentje gekocht met 40.000 voor net ff wat meer geld, ik heb dus echt geluk. quote:Dankjewel, Deze lip is van een Renault Laguna, is 99% pasklaar. Trouwens, als jij 'n coupe gaat kopen, zit daar standaard al 'n lip aan de voorkant op.. ![]() quote:Je mag geen plaatjes linken van we-todd-did-racing ![]() ![]() | |
av_82 | woensdag 29 september 2004 @ 10:37 |
Ik las het inderdaad al op dat slh forum, over die turbo van die hardcorehonda.. Heb me daar ook geregistreerd eergisteren ofzo, en even wat vraagjes gesteld voor mn plan en daar heb ik zo goed als al mn info vandaan. Gister heb ik gebeld met hyperstore.nl, (volgens mij is die hardcorehonda daar een vaste klant) met wat vragen over de prijs van een Greddy turbo kit. Maar de man die ik aan de lijn had(ben zn naam ff kwijt) vertelde me dat ik beter even kon wachten, omdat ze bezig zijn met het samenstellen van hun eigen kit, die gebruik maakt van (als ik het goed herinnerd heb) een T28 turbo.. ieder geval zou hun turbo tot 350pk te tunen zijn, en die van greddy heeft niks meer over bij 250 of iets. Maar goed ik moet eerst wat extra geld bij elkaar schrapen, zo'n turbo kit komt met installeren toch rond de 4000 euro, dat is duurder dan de hele auto.. Heb jij motorisch nog idiote plannen? Trouwens is dat plaatje wel gewoon te zien? (bij mij wel) | |
t0n | woensdag 29 september 2004 @ 11:05 |
Plaatje is nu ook te zien. Maar goed, ik denk dat je dan niet over 'n d15 praat, 'n d15 is geen VTEC en dus geen powermotor. Verwacht dan ook niet dat je daar zo'n 200+ pk uit gaat laten vliegen. Als je 200+ pk wilt, kan je beter aan een b16a2 swap gaan denken, met geblueprinte onderdelen, uitgebalanceerd, gesleeved en custom build. Maar dan ga je wel richting de 6000euro. Ik ga idd wel leuke dingen met dit blok doen, met name omdat er zo weinig km's mee gereden zijn, kan ik er nog veel van verwachten. | |
av_82 | woensdag 29 september 2004 @ 11:32 |
Ik vond het pk-aantal ook wat onwaarschijnlijk, als je kijkt naar de standaard pk's ervan.. maar wat ik wel overal lees is dat de cylinderwanden van de d15 dikker zijn dan van de b16, dus hij zou wel het een en ander aan moeten kunnen. Dat neemt natuurlijk niet weg dat er veel moet worden verstevigd als je zoveel pk hebt. Maar ja volgend voorjaar kom ik er vanzelf achter, dat is mn deadline zo'n beetje. Heb jij trouwens enig idee hoeveel turbo-civics er rond rijden in Nederland, of is daar geen pijl op te trekken? En wat voor leuke dingen heb je in gedachten? of wil je daar nog niks over kwijt? | |
t0n | woensdag 29 september 2004 @ 13:06 |
Ik ga hoogstwaarschijnlijk ook turbo rijden. Maar de turbo rijders die ik 'ken'.. GreenMile, HardcoreHonda, Coupeter, Spinal (geloof ik), Sandman, goose... er zullen er vast nog wel meer zijn... | |
firecow | woensdag 29 september 2004 @ 13:19 |
Kost zo'n turbo kitje ongeveer ?? En is het makkelijk in te bouwen ?? Of moet het hele blok eruit ![]() | |
t0n | woensdag 29 september 2004 @ 13:20 |
hoe gek je het zelf wilt maken, maar je blok hoeft er niet uit, je moet wel ff je auto op de brug gooien... | |
av_82 | woensdag 29 september 2004 @ 13:50 |
Ook turbo? tof tof, heb je al een idee waar je dat gaat laten doen, of doe je het zelf, en wat voor turbo dan? (sorry voor de stortvloed aan vragen) Firecow, turbokit bestaande uit de turbo zelf, intercooler en blowoffvalve + installatie van het geheel was bij het bedrijf wat ik heb gebeld ongeveer 4000 euro. | |
CEx | woensdag 29 september 2004 @ 14:07 |
Voor dat geld kan je een Nissan 300 ZX twin turbo kopen ![]() | |
noidea | woensdag 29 september 2004 @ 14:09 |
quote:Ja hoor, daar kan je dan 10km mee rijden. Een goede 300zx kan je echt niet voor dat geld krijgen, misschien wel een 200sx. En tis de bedoeling om een auto sneller te maken, das tunen. | |
CEx | woensdag 29 september 2004 @ 14:38 |
quote:Voor 3000 koop je zonder moeite een 200sx S13 met facelift. Een 300zx voor de facelift (die was in 91 of 92?) is zeker te koop voor 5000 euro. En anders ga je op zoek naar alleen het blok, van een engine swap wordt die civic ook sneller ![]() Of 't past is een tweede, maar voor de hobbyist alleen een uitdaging. En tunen is nie per definitie sneller maken door er kant en klaar betere onderdelen in te knallen, tunen betekent letterlijk trouwens (fijn)afstellen. Je vering afstellen is ook al tunen ![]() | |
t0n | woensdag 29 september 2004 @ 14:42 |
Ga ff lekker over 'n Nissan praten. Het gaat hier om mijn Honda op te voeren, en die van av_82, meer niet. CEx, je auto kan wel sneller worden van je veren afstellen, for the record. Maarehm, ik ga voor 'n t3 ballbearing turbo, maar da's nog allemaal praat op dit moment, nog niets staat vast. | |
firecow | woensdag 29 september 2004 @ 15:02 |
Hmms 4000 ? Beetje duur ![]() ![]() | |
av_82 | woensdag 29 september 2004 @ 17:19 |
quote:Mijn hele project is praat, jij hebt je auto tenminste al haha. Ik doe het lekker rustig aan, ik wil geen overhaaste beslissingen nemen omdat het geheel daar alleen maar duurder van wordt. En het financiële aspect is ook nog belangrijk natuurlijk. De auto kan ik wel kopen, maar voor de turbo kom ik dan nog een stukkie te kort. En laat ik nou net vandaag mn bijbaantje zijn kwijt geraakt ![]() @firecow: 4000 euro lijkt inderdaad heel duur, maar als je kijkt naar wat je ervoor krijgt is het best te accepteren. Als je een vergelijkbare vermogen toename met andere modificaties wil realiseren, ben je uiteindelijk veel meer geld kwijt. Maar om eerlijk te zijn kostte het me ook een paar dagen voordat ik de schrik van de prijs te boven was en nu moet en zal ik het hebben. @Cex: Je hebt gelijk wat betreft de betaalbaarheid van de Nissans die je opnoemt, maar iedereen heeft natuurlijk zijn eigen smaak en zijn eigen mening. Voor 3700 dollar heb je een chevrolet 5.7 liter ZZ4 V8 motor met 360 pk, die als basis dient voor de Corvette. Als je die dan in je golf 1 gooit ben je bijzonder snel weg bij het stoplicht. Wat ik bedoel te zeggen is dat je altijd keuzes moet maken, en die zullen voor andere mensen soms niet logisch zijn. Ikzelf ben van mening dat de 200sx een beetje een jaren 80 uitstraling heeft, en de 300zx vertoont voor mij dezelfde verschijnselen. De lijnen van de civic coupe spreken me meer aan. (Dit was mijn poging om genuanceerd en rustig te reageren) | |
The_S | woensdag 29 september 2004 @ 17:26 |
ziet er mooi uit, maaruh, waarom haal je bij elk plaatje je nr. van het nummerbord weg, maar in de startpost niet ![]() | |
t0n | woensdag 29 september 2004 @ 17:58 |
Oh, niet echt 'n reden... staat mooier, vind ik... | |
CEx | woensdag 29 september 2004 @ 18:48 |
quote:` De 1e keer dat ik nissan noemde was als reactie op die prijs van 4000 euro. Maar iemand hapte er nogal op en ik weer terug. Mijn excuses daarvoor En een auto wordt in een rechte lijn echt nie sneller van het fijnstellen van je vering, of je moet zo'n snelheden willen gaan behalen dat je de hoeveelheid downforce van je voorspoiler wil afstellen ![]() | |
t0n | woensdag 29 september 2004 @ 23:03 |
who's talking about straight lines? ![]() | |
TazDevl | donderdag 30 september 2004 @ 08:58 |
CEx, vering tuning maakt wel degelijk uit. De vering is mede bepalend voor de tractie die een auto heeft. | |
CEx | donderdag 30 september 2004 @ 18:19 |
quote:Op een rechte lijn (sorry Ton anders moet ik ook factoren als wegdek en weer erbij halen ![]() ![]() | |
t0n | maandag 4 oktober 2004 @ 21:18 |
De auto loopt weer! ![]() ![]() ![]() D-riem niet vervangen, was kut werk, klote poulie wilde niet los, dus mag 'n monteur bij de beurt doen... Blokje heeft immers maar 42500 km gelopen ![]() Weer 'n geil hels kabaal door de straten van groesbeek ![]() Ik ben HELEMAAL HAPPPYYYY!! | |
Fugie | maandag 4 oktober 2004 @ 21:36 |
quote: ![]() meeer fotossssssss | |
t0n | maandag 4 oktober 2004 @ 21:46 |
Hier zit het oude blok er nog in, auto opgekrikt, wielen er af, slangen er af:![]() Marco bezig met het los halen van de fuseekogels: ![]() Blokkie er uit: ![]() Blokkie aan de takel: ![]() Oud (takel) vs Nieuw (aanhanger): ![]() Oud blok, met gaatje aan de achter kant: ![]() Oud blok, met gaatje aan de voorkant, en tevens stukkie drijfstang: ![]() de swapkoning! ![]() ![]() Oud blok: ![]() Nieuw blokkie er in! ![]() En foto's van de swapkonings auto! ![]() ![]() ![]() | |
firecow | maandag 4 oktober 2004 @ 22:11 |
Woei ! Hoelang bezig geweest ?? Lijkt me echt een klote klus zeg.... | |
BazzoS | maandag 4 oktober 2004 @ 22:49 |
Zit het nieuwe blok er nu helemaal in, dus helemaal aangesloten of ga je morgen weer verder? En wat een schadebak van die swap-koning: verschillende kleuren onderdelen, verschillende velgen ![]() | |
firecow | maandag 4 oktober 2004 @ 22:56 |
Hij was nog lelijker geloof ik... Met alleemaal crashtest stikkers rond om etc :/ | |
t0n | maandag 4 oktober 2004 @ 23:40 |
idd goed gezien firecow, hij was erger, zijn auto is in progress, alleen als je kap open doet, kom je klaar. Helemaal gecleande en gespoten geile b16a2. Maar Bazz, ik ben klaar, heb al weer gereden enzo. Is gewoon dus allemaal in één dag gelukt ![]() We zijn zo'n uur of 7 bezig geweest, waarvan één uur verspild aan het hermonteren van die kut fuseekogels, daarnaast gewoon goed pauze gehouden, lekker gegeten ondertussen. Dus hou je denk zo'n 5/5.5 uur over, best redelijk, zonder powertools. Ik ben er iig erg blij mee. [ Bericht 30% gewijzigd door t0n op 04-10-2004 23:42:24 (aanvullende informatie) ] | |
Hugster | maandag 4 oktober 2004 @ 23:45 |
hij heeft achter superturismo's + goede banden en voor lekkere cheap-ass banden voor burnouts natuurlijk ![]() ![]() | |
BazzoS | dinsdag 5 oktober 2004 @ 08:14 |
wanneer komt de turbo? ![]() | |
Remon | dinsdag 5 oktober 2004 @ 14:37 |
Cool! Erg fout lsi achter op maar onder tussen een b16a2 Maar hoe staat het er voor kan je al rijden? | |
D-Devil | dinsdag 5 oktober 2004 @ 17:37 |
Gaaf man, wat een werk ![]() | |
t0n | dinsdag 5 oktober 2004 @ 19:53 |
Ik rij idd al weer helemaal rond, gister avond al hoor, er lekt niets, ding is helemaal super, ben dolgelukkig met het blok ![]() | |
t0n | vrijdag 15 oktober 2004 @ 13:05 |
Aangezien er een aantal mensen zijn die mij gevraagd hebben hoe ik dat nou geflikt heb met die 4 lampen achter... Je koppelt de draden van je mist lamp, in je achterkleppie los. Je pak 'n kroonsteentje oid, en je lust via extra kabelties je normale licht door, die sluit je weer aan op je mistlicht. Dan heb je alleen nog maar links. Als je aarde makkelijk wilt pakken... In het midden van je achterklep zit 'n aarde draadje, vast geschroefd op je klep. Dan rechts, als je nog europese lampen hebt, is dit 'n motherfucking kut klus. Je snijd (of dremelt) een gat op de lokatie waar aan de linker kant je mistlamp zit. Ook hier haal je weer een + van je achterlamp, en natuurlijk ook 'n aarde. Je moet wel ff 'n fitting kopen, want rechts is je binnenste unit leeg, op je achteruitrij licht na. Die fitting sluit je aan, en hoppa klaar. Maaaaar... dan heb je twee lampies in je achterlicht, én twee in je mistlicht, je mistlicht schijnt teveel door, veel te veel. Ga naar de halfords, oid en koop daar van dat lampenzwart maak spul, spuit dat aan de binnekant van je unit... netzolang totie donker genoeg is. Klaar! ![]() Dus nodig: Kroonsteentjes 2 Mtr draad (liefst twee kleuren) 1 Fitting Wil je alles met je remlichten ook erbij doen, ben je natuurlijk langer bezig, en heb je 'n dubbele fitting nodig (normaal én remlicht). Succes jongens! ![]() | |
t0n | zaterdag 16 oktober 2004 @ 13:49 |
![]() I.v.m. slicks op me andere wielen ![]() ![]() ![]() Ook weer me eigen wielen er op, die KIA velgen moesten weer terug onder de KIA. ![]() Hier ff 'n beter foto hoe je lampies schijnen als je ze doorlust. DIt zijn gewoon EDM lampen. | |
tjAb | zaterdag 16 oktober 2004 @ 23:36 |
quote:je knutselwerk van je lampen vond ik zeer geinig...heb het vanmiddag ook maar gemaakt...wel met remlichten.. ![]() ![]() ![]() het remlicht aan ![]() verder ook nog een foto van mijn claxon en luchtfilter ![]() ![]() en niet te vergeten mijn strobe lampies waar een behoorlijk fel flitsje uit te voorschijn komt.. voeg er ook wle ff een filmpie bij..maar helaas kan mijn digi cam niet zoveel frames/sec opnemen zodat de flitsen niet regelmatig lijken (had em hier op de 'politie' stand..3x links 3xrechts ![]() ![]() Filmpie [ Bericht 2% gewijzigd door tjAb op 17-10-2004 11:23:27 (url filmpje aangepast!) ] | |
Remon | zondag 17 oktober 2004 @ 01:00 |
iemand nog een civic te koop op gas/g3? ik hoor het graag | |
E.r.w.i.n | zondag 17 oktober 2004 @ 10:55 |
quote:linkje klopt niet, je Chello username moet er nog tussen ![]() | |
tjAb | zondag 17 oktober 2004 @ 19:46 |
quote:Denk dat je het beste deze vraag in Vraag & Aanbod kan plaatsen. Zal je de meeste reactie krijgen. Kan je er beter ook bij vermelden watvoor civic je zoekt. Hier 1tje van marktplaats: http://www.marktplaats.nl(...)p3%3Fq%3Dcivic%2Bgas | |
firecow | zondag 17 oktober 2004 @ 20:05 |
Hey tjAb die luchtfilter zit daar uber uber uber fout... Het heeft totaal geen nut nu... Het werkt zelfs negatief nu denk ik zo pal naast de motor... Dat ding moet koele lucht aanzuigen en niet warmte lucht zo pal naast de motor... | |
tjAb | zondag 17 oktober 2004 @ 20:21 |
quote:hehe yeps i know...bedankt voor het meedenken! Maar er is voor mijn green luchtfilter geen alu buis verkrijgbaar (extreem grote diameter, te weten 85 mm).... Heb het voor de vakantie tijdelijk opgelost door een pvc buis => ![]() Echter schijnt het niet goed te zijn hier een pvc buis voor te gebruiken (slechte lucht ofzo) en het geluid werd ook minder. Nu het toch kouder wordt zal hij automatisch zo ook wel wat 'koudere' lucht aanzuigen. Om het vermogen heb ik het ding er ook niet opgezet....mij gaat het om het geluid...en zo past mijn claxon er ook nog mooi op! ![]() | |
firecow | zondag 17 oktober 2004 @ 23:39 |
Je kan zelf ook wel wat fixen hoor ![]() ![]() ![]() ![]() | |
t0n | woensdag 1 december 2004 @ 09:34 |
Updates: Nieuwe koplampen en knippers ![]() Staat idd op stock velgen, andere ben ik op het moment mee bezig te spuiten. En deze besteld: (60/40) ![]() [ Bericht 40% gewijzigd door t0n op 01-12-2004 09:39:56 ] | |
Fugie | woensdag 1 december 2004 @ 10:08 |
lampjes zien er beter uit ![]() | |
t0n | woensdag 1 december 2004 @ 10:30 |
Njah, het zijn blackchrome koplampen. En ze blijven er op zitten, ga nu verder met de rest van de auto. ![]() | |
punchdrunk | woensdag 1 december 2004 @ 10:40 |
heyyy.. vraagje: welke maat velgen moeten er standaard onder een civic gen5? ik heb een 1.5 dxi, met die lelijke standaardvelgjes... ik wil geen grotere velgen, maar wel mooiere. ik ben dus eigenlijk op zoek naar de maten van de standaard velgen... | |
Anne | woensdag 1 december 2004 @ 12:15 |
Leuke lampjes ![]() Wanneer kom je het lampje ophalen btw? ![]() | |
t0n | woensdag 1 december 2004 @ 16:04 |
punch: je kan tot 17" gaan zonder aanpassingen, als de ET waarde maar boven de 45 is. ijsmeis: geef je binnekort wel ff 'n beeltje! | |
Remon | woensdag 1 december 2004 @ 19:18 |
hey knutselsmurf met wat voor verf spuitbus vers je de velgen? nu alleen nog wit spuiten dat bakkie van je! ![]() | |
t0n | zaterdag 4 december 2004 @ 20:53 |
![]() Voorkantje, verlaagd.... ![]() ![]() Wielkas voor, na verlaging... ![]() Verlagings veer, achter... Heb 60/40 verlaagd, ben er superblij mee, ding ligt nu stugger op de weg, en kijkt gewoon 10x zo vet! ( heb ook me raamband er af gehaald! ) | |
noidea | zaterdag 4 december 2004 @ 21:01 |
Heb je nu gewoon nog die silencer in je uitlaat zitten? Dat kan natuurlijk niet he | |
aKra | zaterdag 4 december 2004 @ 21:08 |
Waar heb jij je uitlaat laten lassen en hoeveel heeft dat gekost? ![]() | |
PeuRac | zaterdag 4 december 2004 @ 21:14 |
LOL, je hebt de Silence-er er weer in ![]() ![]() | |
ThaFreak | zaterdag 4 december 2004 @ 21:21 |
erg goed bezig hoor ![]() | |
t0n | zaterdag 4 december 2004 @ 21:40 |
quote:Hahah, nee klopt, maar zonder dat ding... is het zo... hard... ![]() ![]() quote:Nee dat niet eens.... Alleen kan ik me meisje ![]() ![]() ![]() quote:Heb hem niet moeten lassen... Ik heb het volgende: Stock spruitstuk Testpipe katvervanger... (rechte pijp) Stock middendemper Tenzo-R type 2 Carbon muffler Niets aan gelast, allemaal bolt on ![]() quote:Thx kerel.... komt nog veel meer aan... Velgen ben ik ook volop mee bezig... Daarna is het tijd voor iets meer druk op de ketel... ![]() | |
Ultimora | zaterdag 4 december 2004 @ 21:57 |
hij begint echt vet te worden zo ![]() ![]() | |
BuBbliN | zaterdag 4 december 2004 @ 22:11 |
mooi bakkie t0n ![]() heb zelf een dxi uit * 94... ff een vraagje.... weet iemand of het mogelijk is om er stuurbekrachtiging op mun bakkie te zetten? heb wel gehoord dat zoiets mogelijk zou kunnen zijn, maar heb nog nooit iemand gesproken die dat daadwerkelijk heeft gedaan. Ook enig idee wat zoiets gaat kosten? Bezit zelf deze velgen: alu. OZ Superleggera zilver 7x16 en banden Toyo Proxes T1-S 205/45/ZR16 Zocht je iets in deze richting? ff pics erbij zoeken... ![]() ![]() ![]() | |
t0n | zaterdag 4 december 2004 @ 22:23 |
quote:Thx man! ![]() ze zijn trouwens wel lichtmetaal... quote:Thx! ![]() quote:Je dat kan, maar die sluit je dan wel aan op je V-snaar... bij je poelie, als je een kleine poelie hebt, zonder extra sleuf voor de stuur bekrachtingspomp, ben je de sjaak... Dan moet je dus 'n andere poelie regelen... Veel werk, maar het kan wel. ![]() quote:nee ik ben niet op zoek naar velgen... Maar ze zijn wel mooi! Ik wil Rota's... Maar die staan ff onderaan het toekomst lijstje... ![]() | |
ThaFreak | zaterdag 4 december 2004 @ 22:28 |
quote:slak erop ![]() | |
t0n | zondag 5 december 2004 @ 17:47 |
quote: ![]() Maar eerst eens kijken hoe of wat er op komt... komt aardig veel bij kijken... Maar komt goed, volgend jaar moettie geboost rondvliegen.... Je zal me zeker terugvinden op de 200/400 mtr sprints... ![]() | |
t0n | dinsdag 7 december 2004 @ 22:49 |
Een shop van iemand op SLH. Dit is een heel eind hoe hij er uit komt te zien: ![]() | |
chiren | woensdag 8 december 2004 @ 01:51 |
Staat ie nu zo laag alleen maar door die veren? Bruut, een setje veren kost geen drol toch? Eurootje of 90? Mooie velgen ook, begin ook al een beetje gewend te raken aan die motorkap ![]() En die lip is ook geinig ![]() | |
Remon | woensdag 8 december 2004 @ 03:05 |
Met dat stukje verlagen ziet het er meteen een stuk dikker uit! ![]() Wat heb je verders nog in petto en wat zijn de plannen? | |
t0n | woensdag 8 december 2004 @ 09:23 |
quote:Hij is idd nu zo laag, en komt idd alleen door de veren... het is wel abnormaal kut met drempels, maar je moet er iets voor over hebben hé. Ik was intotaal 150 euro kwijt voor me veren. quote:Thx man... Ik heb genoeg plannen! Ben al bezig met de eerste paar onderdeeltjes voor turbo te kopen. Uiterlijk van de auto is nu 'n heel eind af... | |
SRD_Don | woensdag 8 december 2004 @ 09:29 |
nice, en lekker clean ![]() gaan die stootstrips aan de zijkant nog eraf? | |
t0n | woensdag 8 december 2004 @ 10:02 |
SRD_Don, ben ik het nog niet helemaal over uit. Ik wil namelijk dan niet die gaatjes blijven zien, dus moet ik ze dicht laten lassen, maar dan kan k net zo goed 'n repaint doen.... dus dat is ff op de langere termijn gezet. Hij wordt uiteindelijk wel 'n andere kleur (niet show bling ding lala.. ).. eerst maar ff wat meer carbon en spoon aan de buitenkant ![]() | |
Anne | woensdag 8 december 2004 @ 10:30 |
Carbon motorkap? Raamband? Wtf? ![]() | |
Hugster | woensdag 8 december 2004 @ 10:42 |
je had je raamband eraf gehaald, maar wil toch wel weer een nieuwe plaatsen ![]() | |
t0n | woensdag 8 december 2004 @ 12:16 |
Nee, mierenneukers! | |
5chaap2k | woensdag 8 december 2004 @ 12:33 |
zwart gaas zal zeker niet misstaan ![]() en je motorkap toch maareens naar de spuiter brengen zodat het weer een strak geheel word ![]() *edit* ik heb niet het hele topic gelezen te druk hier dus sorry als ik onzin blaat ![]() [ Bericht 20% gewijzigd door 5chaap2k op 08-12-2004 12:38:55 ] | |
t0n | woensdag 8 december 2004 @ 13:34 |
je blaat zwaar onzin, sukkel. gaas = zwart, motorkap is strak. Jezus... ![]() | |
Anne | woensdag 8 december 2004 @ 14:58 |
Ga je er eigenlijk ook andere skirts op zetten? Iets lagere ofzo? Op de foto zijn ze btw bijna niet te zien ![]() | |
t0n | donderdag 9 december 2004 @ 09:54 |
Nee, blijven deze... Skirts zijn laaaag... en passen imho alleen bij 'n bodykit. | |
pwnd | donderdag 9 december 2004 @ 10:08 |
Ook al draagt een aap veel bling bling het is en blijft een lelijk ding ![]() For the record ikzelf ben niet in het bezit van een auto maar ik kraak wel auto's af. | |
t0n | donderdag 9 december 2004 @ 10:13 |
Idd, en daarom pwn je dus niet... En waar de fuck zie jij bling bling op me auto man, plofkop? ![]() | |
pwnd | donderdag 9 december 2004 @ 10:43 |
Mijn Nike Air Max Classics pwnen jou schade Dixie ![]() | |
ThaFreak | donderdag 9 december 2004 @ 10:46 |
pwnd kappen | |
pwnd | donderdag 9 december 2004 @ 10:54 |
![]() | |
t0n | donderdag 9 december 2004 @ 11:06 |
mijn vuist pwnd je fucking hoofd. | |
firecow | donderdag 9 december 2004 @ 11:20 |
Te weinig aandacht van je pappie gehad pwnd Misschien moet hij je wat harder in je ster nemen ofzo, ben je Tenminste stil. Snap zulke mensen niet hoor, beetje andermans auto's ziek maken terwijl die gene vaak zelf geen moer heeft... Grow up dude ![]() | |
pwnd | donderdag 9 december 2004 @ 12:31 |
Bedankt voor de reacties. Nu kan ik weer verder met mijn scriptie ![]() FF checken. Knuffel allemaal | |
Dualdude | donderdag 9 december 2004 @ 12:49 |
quote:Lijkt me ook wel wat voor onder m'n Escort Clipper ![]() ![]() | |
t0n | donderdag 9 december 2004 @ 13:20 |
heb ze bij mijn lokale auto leverancier gekocht. www.autogasinbouw-leto.nl Maar goed die leveren dus alles ![]() ik ben heel blij met me 60/40! ![]() | |
Dualdude | vrijdag 10 december 2004 @ 11:37 |
60 is te veel voor mijn auto. Met de standaard dempers mag je niet verder gaan dan 40/40, mits ze nog in goede conditie zijn. Vindt ze wel mooi die groene veren. ![]() | |
t0n | vrijdag 10 december 2004 @ 13:44 |
Er mag wel meer niet... ![]() | |
Remon | zondag 12 december 2004 @ 01:09 |
Ik zelf heb der 40/40 apex veren onder gezet alleen stond hij na het plaatsen geen 40/40 maar voor 70 en achter 20mm laager ![]() En vind hem perfect staan! ![]() Blijft altijd apart met die veren | |
t0n | maandag 13 december 2004 @ 20:25 |
klaar:![]() van de week eronder... | |
BuBbliN | maandag 13 december 2004 @ 21:02 |
nice ![]() en ook erg makkelijk schoon te maken/houden... 1 van de belangrijkste aandachtspunten bij het kopen van velgen, heb ik mezelf aangeleerd | |
BuBbliN | maandag 13 december 2004 @ 21:04 |
quote:ohja...vergeet niet een pic te maken zodra ze er onderzitten.... ben wel benieuwd eigenlijk ![]() | |
t0n | maandag 13 december 2004 @ 21:25 |
komt goed! ben erg tevreden! ze zijn in het echt (zonder flits) donkerder... metallic... | |
BazzoS | maandag 13 december 2004 @ 22:15 |
antraciet? zoals onder veel volvo's? Beetje vage kleur zo, met flits ![]() | |
t0n | maandag 13 december 2004 @ 22:21 |
vergelijk het met die bovenstaande volks, alleen dan zonder polished lip. | |
BazzoS | maandag 13 december 2004 @ 22:35 |
Fijn kleurtje ![]() | |
chiren | dinsdag 14 december 2004 @ 00:10 |
Geile shit t0n ![]() | |
Remon | dinsdag 14 december 2004 @ 00:29 |
ik ben jaloers! ![]() ken je die van mij ook ff doen? ![]() | |
Hugster | dinsdag 14 december 2004 @ 00:30 |
![]() ziet er strak uit! Niet dat standaard zilver ![]() | |
Anne | dinsdag 14 december 2004 @ 08:49 |
Heb je zo'n standaard spuitbus gekocht? ![]() Gaaf kleurtje wel ![]() Binnenkort doen wij even een bezoekje maken aan de schadehersteller, kleurtje uitzoeken ![]() | |
t0n | dinsdag 14 december 2004 @ 08:54 |
Ik heb metallic grijs gekocht, althans... een vriend van me heeft dat gedaan, hij is namelijk ook aan het spuiten. Goede verf kopen, that's the key! ![]() Thx all! | |
WhiteAssNigga | woensdag 15 december 2004 @ 12:58 |
Mooie wielen, mooie kleur. Ziet er goed uit, Ton, ga zo door. ![]() | |
t0n | woensdag 15 december 2004 @ 13:09 |
Thx! Ik ga ze vanavond monteren... ![]() | |
chiren | woensdag 15 december 2004 @ 16:05 |
alvast een tvp dan ![]() | |
BazzoS | woensdag 15 december 2004 @ 16:34 |
foto's enzo ![]() | |
Robar | woensdag 15 december 2004 @ 16:40 |
![]() Briljante auto ![]() Heb nog nooit zo een fijne auto gehad. Maar helaas staat die van mij te koop (Honda Civic Silverstone 1.5 DX1). Deel mijn auto met iemand anders en diegene wilde een andere, tsja we moeten er allebei in rijden. Fotootjes van mijn bolide: http://crxclubholland.com/photo/roycivic/index.php ![]() ![]() Mijn civic was/is ook verlaagd, maar deze staat wel erg laag bij de grond....! Het ziet er retestrak uit, maar is het wel praktisch????? Verder kan ik niet wennen aan die zwarte motorkap, ik vind het toch niet zo geslaagd..... Verder heb je echt een topautootje en met die modificaties is/wordt ie helemaal retestrak! (ik zou er alleen voor waken dat je niet de auto onherkenbaar verkloot, daar is ie standaard veel te mooi voor ![]() | |
t0n | donderdag 16 december 2004 @ 09:01 |
Mooie auto robar! ![]() Ik heb de velgen gemonteerd, tesamen met wat nieuwe bandjes (voor... ) ben uiterst tevreden. zondag heb ik 'n meeting met SLH, dan komen er vast ook wel foto's. | |
beschuit | donderdag 16 december 2004 @ 11:09 |
![]() Heb je ondertussen die beschermingsfolie al van je luchtfilter afgehaald? | |
t0n | donderdag 16 december 2004 @ 12:21 |
wat lul je man ? dat is mijn auto niet hoor ![]() | |
PeuRac | donderdag 16 december 2004 @ 13:09 |
Maar wel een bette luchthoorn ![]() | |
t0n | donderdag 16 december 2004 @ 13:15 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | |
Remon | donderdag 16 december 2004 @ 13:53 |
![]() ton met sleurhut. ![]() [ Bericht 59% gewijzigd door Remon op 16-12-2004 14:17:01 ] | |
ThaFreak | donderdag 16 december 2004 @ 14:23 |
nice, staat hem goed..... mis alleen wat aan de achterkant, klopt iets niet kwa geheel | |
t0n | donderdag 16 december 2004 @ 14:27 |
achterkant komt nog, maar ik ben nu uiterst tevreden voor het moment. nu is het volledig tijd voor het slakkenhuis! ![]() | |
VanDread | donderdag 16 december 2004 @ 14:29 |
Nice japstyle bak ![]() Je kut er tenminste niet te veel aan, geen playmobielplastic bak van maken ![]() | |
Anne | donderdag 16 december 2004 @ 14:55 |
quote:Geen 'lak' gebruikt? Of wel? zo ja, welke? Enne, zoals ik op msn zei "Naaajs!" ![]() | |
t0n | donderdag 16 december 2004 @ 14:58 |
wel, autolak zelfs. ![]() | |
Remon | donderdag 16 december 2004 @ 15:00 |
quote: ![]() ![]() [ Bericht 42% gewijzigd door Remon op 16-12-2004 15:10:06 ] | |
Fugie | donderdag 16 december 2004 @ 15:05 |
op de fotos lijkt het net of ze onder de modder zitte? | |
ook_gek | donderdag 16 december 2004 @ 15:10 |
ben je door een modderplas gereden ![]() | |
t0n | donderdag 16 december 2004 @ 15:15 |
komt idd door de troep op de weg. ![]() | |
Fugie | donderdag 16 december 2004 @ 15:18 |
quote:dan wacht ik ff met mijn oordeel tot ik fotos zie van schone velgen ![]() | |
t0n | donderdag 16 december 2004 @ 15:21 |
Maar de velgen zijn schoon, en de banden niet. ![]() nu jij weer. | |
Fugie | donderdag 16 december 2004 @ 15:30 |
quote:tijd om te poetsen dus ![]() | |
Anne | donderdag 16 december 2004 @ 17:50 |
Maak eens een foto van de velg zelf dan ![]() | |
chiren | donderdag 16 december 2004 @ 17:56 |
Hehe ja man, de banden zijn op de foto nog lichter bruin dan je velgen ![]() Clean that shit ![]() Edit, overigens vind ik het wel al vet staan hoor t0nniej ![]() | |
BazzoS | donderdag 16 december 2004 @ 18:24 |
Cool ![]() -edit- je wielen hebben voor wat "camber" ![]() |