I don't get it...quote:Op zaterdag 24 juli 2004 11:54 schreef DiMacho het volgende:
Ok daar gaan we... Ik kreeg een mail van iemand:
-------------------------------------------------------------
Hoi,
Die lul die in V&A op zijn eigen spullen ging bieden is weer terug op V&A. Kijk eens naar de volgende topics:
[TK] 64 bitt systeem 3200+ top compleet
[TK]Mazda xedos 2.0 v6 Aut leder
En kijk eens waar hij de foto\'s op gehost heeft.
----------------------------------------------------------------
Ik heb het al naar ElisaB gemaild, maar aangezien ze nog niet on line is en de user: Mylife nog post.
Bann please.....
Donequote:Op zaterdag 24 juli 2004 17:45 schreef TeeWee het volgende:
Zou een modje in het topic:
[TK]Patch Panels en 19" kast
De topictitel willen aanpassen, komt niet overeen met wat ik heb ingevoerd:
Patch Panels en 19" kast
Danku![]()
Owkee, nu snap ik 'm. Een kloon is op zich helemaal niet banwaardig; misschien zit dáár de miscommunicatie. Integendeel zou ik zeggen. Als we alle klonen zouden bannen (alleen maar omdat het klonen zijn), dan zou er geen leven meer op fok zijnquote:Op zaterdag 24 juli 2004 17:07 schreef DiMacho het volgende:
Kom op ElisaB,
Ik krijg een mail van fok@fok.nl
De advertentie 64bit etc. heeft plaatjes. Die plaatjes staan op: http://www.computermaken.nl/...........jpg
De advertentie Mazda staat ook op: http://www.computermaken.nl/.........jpg
De user van de eerste advertentie is: CasePC die is gebanned omdat hij een cloneuser is..
Nu is hij dus terug onder de naam van MyLife.
quote:Op zondag 25 juli 2004 10:48 schreef DiMacho het volgende:
Nou ik ga morgen lekker opvakantie...
Tuurlijk mag handel niet, en we zijn echt niet achterlijk. Het een en ander wordt zeker in de gaten gehouden. Maar zoals Dimacho al vaker uitgelegd is kan hij dit beter aan ons overlaten. Op deze manier zijn er nogal eens wat users onterecht beschuldigd. Vermoed je dat er een gebande user cq handelaar post in V&A, meldt dit dan of in een topicreport, of in een mailtje. Dan kijken wij wat we er verder aan kunnen doen. Ze lopen vanzelf tegen de lamp.quote:Op zondag 25 juli 2004 11:02 schreef detulp050 het volgende:
Mylife is gewoon aan het handelen, is daarvoor al eerder gebanned en zit nu dus onder deze nick gewoon verder te verkopen, zoals DiMacho al zei. Handel mag toch gewoon niet ?
Uhh... volgens mij hebben wij al gedaan wat me behoren te doen.quote:Op zondag 25 juli 2004 11:22 schreef detulp050 het volgende:
En dan ook nog de zelfde site voor de verkoop van auto's. Waar wacht je nog op?
Bron, link, url?quote:Op maandag 26 juli 2004 16:43 schreef Nazgul het volgende:
beetje humor mag toch wel?
Na goed, humor zoveel mogelijk in onzin houden. We proberen de topics hier zo schoon mogelijk te houden voor de verkopers.quote:Op maandag 26 juli 2004 16:45 schreef Nazgul het volgende:
deleted :p
Ik heb daar een vraag over. Mag meer informatie over het aangeboden voorwerp in V&A zonder er nu een bod op te doen?quote:Op maandag 26 juli 2004 16:47 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Na goed, humor zoveel mogelijk in onzin houden. We proberen de topics hier zo schoon mogelijk te houden voor de verkopers.
Als het helpt bij de verkoop dan zie ik het probleem niet zo.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 02:51 schreef Shagya het volgende:
[..]
Ik heb daar een vraag over. Mag meer informatie over het aangeboden voorwerp in V&A zonder er nu een bod op te doen?
Voor dit soort vragen kun je het beste een Topic Report gebruiken. Dan staat de vraag direct bij het juiste topicquote:Op dinsdag 27 juli 2004 22:36 schreef Hanzel_lane het volgende:
zou een modje, mijn TT ff kunnen aanpassen?
[GEZ] SNES controller en een GC in GEZ] SNES controller
zoek namelijk geen GameCube meer
bedankt alvast![]()
![]()
![]()
Sorry, hij viel me meteen op.quote:Op woensdag 28 juli 2004 16:38 schreef MissyMirjaM het volgende:
wil je niet zo snel mijn baggeurtopique sluiten shaolin
gutverquote:Op woensdag 28 juli 2004 16:38 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Sorry, hij viel me meteen op.
Wat wil je dat we doen? Ik kan wat bagger posts verwijderen, maar verder zie ik het probleem niet. Het is in deze periode best mogelijk dat er iemand op vakantie is.quote:Op donderdag 29 juli 2004 00:49 schreef Briefcase het volgende:
hiephoi zijn jullie druk, lui of ongeinteresserd ?
[TK] Netwerk componenten >> zie TR.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |