En wat is jouw richtprijs?quote:Op woensdag 12 mei 2004 00:59 schreef Case_pc het volgende:
Beginnen jullie maar met bieden en wel een reeel bod aub het heeft een aankoop waarde van om en nabij de 1700 euro
Oke bij AH zit er geen monitor en coolshit bijquote:Op woensdag 12 mei 2004 15:16 schreef Case_pc het volgende:
whahahah die zijn lollig een albert heijn pc. kun je wel zien dat je er totaal geen verstand van hebt ... maar 1300 euro is geboden via marktplaats mensen die intesse hebben en weten wat het is die mogen roepen. let op is 64 bitt geen 32 bitt. trouwens wie mij dit voor 1000 euro kan leveren kom maar op
Hier draait al 2 jaar zo'n AH systeem perfect hoorquote:Op woensdag 12 mei 2004 15:24 schreef Case_pc het volgende:
ja fla flip een 3000 plus en allemaal b rommel er in .aub als je er geen verstand van hebt niet reageren.dan ga je toch lekker een aldie pc halen.
ik ook niet... misschien is ie al verkochtquote:Op woensdag 12 mei 2004 15:50 schreef inode het volgende:
ik zie um nergens staan op marktplaats ?
Ik heb normaal gereageerd, en mijn bod staat nog steeds.quote:Op woensdag 12 mei 2004 18:30 schreef Case_pc het volgende:
jE ZULT HEM ALS IK ER VANAVOND NIET UIT KOM MET DE KOPER WEER ZIEN STAAN NU HOUD IK HEM ER LEKKER EVEN AF. maar graag on topic blijven en normaal reageren ik hoef niet te weten wat jullie allemaal bij de aldie of de a & h zien staan .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |