In Huizen, is ook op te sturen. Waarschijnlijk nog onder brievenbuspost ook. Dus verzending zal paar euro zijn.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 21:42 schreef Bierkameel het volgende:
Die antenne is wel interessant, waar op te halen?
Jahoor mr einstein, ik heb er ook een en die doet het prima, dat ding hang je voor het raam en daar komt genoeg doorheen. Verklaar maar eens hoe je kan bellen in een auto. Er komt minder binnen dan buiten, maar dat lost het actieve deel van de antenne weer op, zodat het verlies over de kabel gecorrigeerd wordt.quote:Op zondag 25 juli 2004 00:09 schreef Manweth het volgende:
Wel eens gehoord van atennes die binnen in een auto die niet werken?
Juist ja, allemaal. Omdat magnetisme niet doordringt tot binnen in de auto.
Mail me ff voor evt. afhandeling. Jouw mailadres staat niet in je profiel :quote:Op zaterdag 24 juli 2004 21:42 schreef Bierkameel het volgende:
Die antenne is wel interessant, waar op te halen?
Hmm ja, ik zie em idd goedkoper staan bij de conrad. Heb em voor 20 euro gekocht bij de praxis.quote:Op zondag 25 juli 2004 22:03 schreef SAF het volgende:
Hehe antenne werkt prima heb ik ook, trouwens is voor minder te bestellen op www.conrad.nl en dan heb je een betere
Heeft hij nog instresse?quote:Op maandag 26 juli 2004 11:23 schreef Blapiet het volgende:
die 19" kast is voor die prijs echt héél interresant, ik kne nog iemand die zo'n ding zoekt, ik speel even het topic door
In Huizen, en ja wel zijpanelen en een dak maar een open achterkant.quote:Op zondag 1 augustus 2004 16:21 schreef _Stijn het volgende:
Waar woon je? Heeft dat cabinet ook zijpanelen en dak?
quote:Op zondag 1 augustus 2004 21:17 schreef _Stijn het volgende:
Ok, dan geen interesse
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |