In de zin van dat er over het algemeen wel vraag naar is, maar het aanbod nogal tegenvalt. Ik heb het apparaat zelf gekregen, maar omdat ik een gewone tv op m'n kamer heb zie ik het nut er niet van in om deze zelf te houdenquote:Op zaterdag 17 juli 2004 13:49 schreef ElisaB het volgende:
En toch zeg je zelf ook dat het zulke goede handel is. Leg eens uit dan
Da's sneu :')quote:Op zaterdag 17 juli 2004 15:23 schreef yohan.nl het volgende:
Nee eentje, 6 weken terug (zie posthistory). Die had ik zelf gekocht, en nota bene met verlies doorverkocht.
quote:Op zaterdag 17 juli 2004 16:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Da's sneu :')
[TK]SHARP LCD-TV (klein)quote:Op zaterdag 17 juli 2004 15:23 schreef yohan.nl het volgende:
Nee eentje, 6 weken terug (zie posthistory). Die had ik zelf gekocht, en nota bene met verlies doorverkocht.
Blij dat je je ondertussen een beetje zinvol vermaakt hebtquote:Op zaterdag 17 juli 2004 16:53 schreef yohan.nl het volgende:
Thanks. Voor het geval dat ie niet open mocht had ik wat research gedaan.. blijkt dat er wel meer mensen zijn die af en toe hetzelfde verkopen.
Hmmm, plaatje is inmiddels ineens verdwenen, maar het was wel degelijk dezelfde (zie properties vd pic)...quote:Op zaterdag 17 juli 2004 17:02 schreef PetervdK het volgende:
[..]
[TK]SHARP LCD-TV (klein)
[TK] Mini Kleuren LCD-tv/tuner combi
Ik wil niet lullig doen, maar ik ben ook geen fantast of leugenaar....
Niet dezelfde, ander plaatje geupload onder zelfde naamquote:Op zaterdag 17 juli 2004 17:28 schreef PetervdK het volgende:
[..]
Hmmm, plaatje is inmiddels ineens verdwenen, maar het was wel degelijk dezelfde (zie properties vd pic)...
Maar goed, ik hou erover op. Blijkbaar wordt handel hier nu eenmaal met meerdere maten gemeten (zie ook mijn opmerking een paar dagen terug...)
Je hoeft je niet te verantwoorden aan hem. Je hebt ons kunnen overtuigen van het feit dat je geen handelaar bent. Als iemand anders dat niet kan accepteren is dat zijn probleem.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 18:50 schreef yohan.nl het volgende:
[..]
Niet dezelfde, ander plaatje geupload onder zelfde naam
Als je de specs leest is het een heel ander apparaat.
Maar goed, laten we stoppen met deze topicvervuiling.
ywquote:Op woensdag 21 juli 2004 01:32 schreef Morgil het volgende:
[..]
Dankjewel![]()
Beperk je bagger a.u.b. tot 1 forum. Dat houd het wel zo overzichteijk.quote:Op woensdag 21 juli 2004 11:42 schreef EL_REY het volgende:
he shaolin, ik denk ik kom hier even kijken aangezien je net bij ons was in ONZ.. Hoest met je?
ik ben nog steeds kots en kotsmisselijk!!
Bagger? volgens my zitten we niet op 1 lijn! maar dat is nog steeds geen antwoord op mijn vraag. Maar als je het vervelend vind dan kan je het gewoon zeggen dan ga ik hier wel weg!quote:Op woensdag 21 juli 2004 11:42 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Beperk je bagger a.u.b. tot 1 forum. Dat houd het wel zo overzichteijk.
Goed idee.quote:Op woensdag 21 juli 2004 11:45 schreef EL_REY het volgende:
[..]
dan ga ik hier wel weg!
oke dag!quote:Op woensdag 21 juli 2004 11:47 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Goed idee.![]()
Daar is topicreport voor: http://forum.fok.nl/fok/report_topic/578293quote:Op vrijdag 23 juli 2004 13:06 schreef 2dehands het volgende:
Kan iemand de offtopic posts in mijn advertentie verwijderen? Het gaat om de advertentie: [TK] Samsung C100; 65000 kleuren scherm, polyphon beltonen
ElisaB heeft inmiddels ingegrepen zie ik.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 13:06 schreef 2dehands het volgende:
Kan iemand de offtopic posts in mijn advertentie verwijderen? Het gaat om de advertentie: [TK] Samsung C100; 65000 kleuren scherm, polyphon beltonen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |