Peugeot 405 SRI Automaat
bouwjaar: 1989
apk: tot ergens in juni 2003
km stand: 220.000
kleur: antraciet
extra's:
LM ( mi16) velgen met goede banden
mi 16 spoilerset met mistlampen in de voorspoiler en sideskirts.
elektrische ramen voor
stuurbekrachtiging
elektrisch schuifdak
kuipstoelen
armsteun
rechterbuitenspiegel is elektrisch bedienbaar
schijfremmen rondom
beschaafde achterspoiler
+ originele peugeot dakdragers ( los erbij)
chroomkleurige strips rond ramen en in voorbumper/deurbeschermers.
Auto rijdt heerlijk luxe, met de automaat is niets mis.
Auto heeft 1 probleem: motor is waarschijnlijk naar zijn grootje; tikt namelijk ontzettend.
Zit uitstekend in de lak, heeft alleen een klein pikje op de deur rechtsachter.
Deze auto mag weg voor een goed bod.
Als er geen goed bod komt, dan hou ik em zelf en maak de motor weer. (ongeveer 250 a 300 Euro aan kosten geschat, mits je zelf handig bent).
quote:Correct.
Op woensdag 19 maart 2003 18:02 schreef _Sisoft_ het volgende:
Is dit die wagen die je net gekocht had en op de terugweg al kapot ging?
quote:Als een motor tikt dan zit je waarschijnlijk vast aan een cilinderkop- annex kleppenrevisie. Is overigens helemaal niet zo vreemd voor een auto in deze uitvoering (dikke motor, velgen, spoilers, dus most likely "stevig" mee gereden) en met deze km-stand. Knappe jongen die dat fixt voor 300 euro. Reken eerder op een veelvoud daarvan, want zijn niet de klusjes die je zo 1-2-3 zelf uitvoert...
Op woensdag 19 maart 2003 17:57 schreef GizartFRL het volgende:
[..]Auto heeft 1 probleem: motor is waarschijnlijk naar zijn grootje; tikt namelijk ontzettend.
[..]
Als er geen goed bod komt, dan hou ik em zelf en maak de motor weer. (ongeveer 250 a 300 Euro aan kosten geschat, mits je zelf handig bent).
quote:Een compleet 122 pk blok voor deze auto kost zo rond de 200 euro ( zoek maar eens op marktplaats).
Op vrijdag 21 maart 2003 15:24 schreef RRRobert het volgende:[..]
Als een motor tikt dan zit je waarschijnlijk vast aan een cilinderkop- annex kleppenrevisie. Is overigens helemaal niet zo vreemd voor een auto in deze uitvoering (dikke motor, velgen, spoilers, dus most likely "stevig" mee gereden) en met deze km-stand. Knappe jongen die dat fixt voor 300 euro. Reken eerder op een veelvoud daarvan, want zijn niet de klusjes die je zo 1-2-3 zelf uitvoert...
En dan ben ik dus een knappe jongen, want een motorconversie staat al op mijn naam.
En over dat stevig gereden kan ik niet zeker over zijn, wel weet ik dat het een 2de auto is geweest voor de vrouw des huizes en dat er sinds de vorige apk slecht 3000 km mee is gereden.
+ met de automaat lokt het niet uit tot sportief rijden.
quote:Ik ga em zo weer even ergens oploaden, uno momento por favor!
Op zaterdag 22 maart 2003 11:43 schreef D-Devil het volgende:
Ik rij niet in kruisjes..
quote:Stuur hem mij maar anders.
Op zaterdag 22 maart 2003 11:45 schreef GizartFRL het volgende:[..]
Ik ga em zo weer even ergens oploaden, uno momento por favor!
quote:mja als ik een goed bod krijg dan kan ie daar ook voor weg, en dan knap ik mijn GTI eerder op.
Op zaterdag 22 maart 2003 11:44 schreef Wile_E_Coyote het volgende:
Kun je hem dan niet beter repareren voor die 300 Euro en hem dan verkopen?
quote:Is verstuurd.
Op zaterdag 22 maart 2003 11:45 schreef D-Devil het volgende:[..]
Stuur hem mij maar anders.
quote:Je hebt de link.
Op zaterdag 22 maart 2003 11:49 schreef GizartFRL het volgende:[..]
Is verstuurd.
quote:
Op zaterdag 22 maart 2003 12:03 schreef D-Devil het volgende:[..]
Je hebt de link.
Dit is em dus.
*wacht af*
quote:Deze auto mag weg voor een goed bod.
Op dinsdag 25 maart 2003 17:49 schreef RijstNatie het volgende:
de prijs...>?
Ofwel: doe maar een bod.
quote:¤300
Op dinsdag 25 maart 2003 18:05 schreef GizartFRL het volgende:[..]
Deze auto mag weg voor een goed bod.
Ofwel: doe maar een bod.
quote:De verkoop wordt even stopgezet om de doodsimpele reden dat de nokkenas er nu uit ligt.
Op woensdag 26 maart 2003 12:22 schreef flaxe het volgende:[..]
¤300
Ofwel: werk in uitvoering in afwachting van beter weer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |