Ja, dat blijkt al 2 jaar hoe goed ze zijn.quote:Op maandag 21 juni 2004 23:09 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik vind ze allebei goeie trainers, die een fout hebben gemaakt.
Hoi, mag je van berends nog wel posten?quote:Op maandag 21 juni 2004 23:09 schreef Tuana het volgende:
[afbeelding]
Maar de Islam is wel het meest achterlijke van alle!quote:Op maandag 21 juni 2004 23:09 schreef Mutant01 het volgende:
Het Christendom is een achterlijke cultuur.
Achterlijker dan het Christendom kan niet...quote:Op maandag 21 juni 2004 23:13 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Maar de Islam is wel het meest achterlijke van alle!
Het is pas achterlijk om een cultuur achterlijk te komen, zonder je in een cultuur te verdiepen.quote:Op maandag 21 juni 2004 23:13 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Maar de Islam is wel het meest achterlijke van alle!
Ja, dat weet ik ook, maar ik lul graag lekker dom mee met mutantje.quote:Op maandag 21 juni 2004 23:15 schreef Tuana het volgende:
[..]
Het is pas achterlijk om een cultuur achterlijk te komen, zonder je in een cultuur te verdiepen.
Ten tweede, de Islam is geen cultuur, maar een godsdienst, dus je argumentatie klopt al niet![]()
jawel, moslims die achter een moordende pedofiel aanlopen zijn achterlijker.quote:Op maandag 21 juni 2004 23:15 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Achterlijker dan het Christendom kan niet...
Een moordende pedofiel, waar basseer je dat op?quote:Op maandag 21 juni 2004 23:20 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
jawel, moslims die achter een moordende pedofiel aanlopen zijn achterlijker.
quote:Op maandag 21 juni 2004 23:23 schreef Tuana het volgende:
[..]
Een moordende pedofiel, waar basseer je dat op?
Geef je nog antwoord of volg je weer de kudde?quote:Op maandag 21 juni 2004 23:24 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ja, duhhhhhhh......
Op mij natuurlijk.quote:Op maandag 21 juni 2004 23:23 schreef Tuana het volgende:
[..]
Een moordende pedofiel, waar basseer je dat op?
Schapenquote:Op maandag 21 juni 2004 23:26 schreef Tuana het volgende:
[..]
Geef je nog antwoord of volg je weer de kudde?
Je kunt genoeg over die waanzin lezen, dat ga ik je echt niet meer uitleggen.quote:Op maandag 21 juni 2004 23:26 schreef Tuana het volgende:
[..]
Geef je nog antwoord of volg je weer de kudde?
Hee Mohammed, zin om een geyt te neucken?quote:Op maandag 21 juni 2004 23:27 schreef Mohammed. het volgende:
[..]
Schapen![]()
Je kan over elk onderwerp van alles lezen, maar niet alles wat je leest is per definitie ook waarquote:Op maandag 21 juni 2004 23:27 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Je kunt genoeg over die waanzin lezen, dat ga ik je echt niet meer uitleggen.![]()
Als ik de meeste moslims zie, ben ik toch echt geneigd om het te geloven.quote:Op maandag 21 juni 2004 23:28 schreef Tuana het volgende:
[..]
Je kan over elk onderwerp van alles lezen, maar niet alles wat je leest is per definitie ook waar
Geiten zijn zooooooo jaren '0quote:Op maandag 21 juni 2004 23:28 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Hee Mohammed, zin om een geyt te neucken?![]()
Islamitische jaar 0? Maar de Islam is toch jaar 0?quote:Op maandag 21 juni 2004 23:29 schreef Mohammed. het volgende:
[..]
Geiten zijn zooooooo jaren '0
Het heilige boek van Allah spreekt de waarheid ongelovigequote:Op maandag 21 juni 2004 23:28 schreef Tuana het volgende:
[..]
Je kan over elk onderwerp van alles lezen, maar niet alles wat je leest is per definitie ook waar
Christenen die jonge kinderen neuken zijn nog achterlijkerquote:Op maandag 21 juni 2004 23:20 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
jawel, moslims die achter een moordende pedofiel aanlopen zijn achterlijker.
Hebben ze geleerd van Allah.quote:Op maandag 21 juni 2004 23:30 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Christenen die jonge kinderen neuken zijn nog achterlijker
Onze jaartelling gaat terug in de tijd. Kijk maar in Iran. De vertrouwelingen van Allah werken aan man en macht om steeds achterlijker te worden.quote:Op maandag 21 juni 2004 23:30 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Islamitische jaar 0? Maar de Islam is toch jaar 0?
De kracht van een godsdienst - en de zwakte - is het feit dat zij niet controleerbaar is. Dus wat voor de een waarheid is, hoeft voor de ander niet zo te zijn. Zolang iedereen maar respect heeft voor een ander, of niet soms?quote:Op maandag 21 juni 2004 23:30 schreef Mohammed. het volgende:
[..]
Het heilige boek van Allah spreekt de waarheid ongelovige
Ze apen alles na van de achterlijke christenen, hoe achterlijk kun je zijn?quote:Op maandag 21 juni 2004 23:31 schreef Mohammed. het volgende:
[..]
Onze jaartelling gaat terug in de tijd. Kijk maar in Iran. De vertrouwelingen van Allah werken aan man en macht om steeds achterlijker te worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |