quote:Op maandag 21 juni 2004 19:02 schreef GewoneMan het volgende:
je mag gerust blijven hoor
Mjah, ik vind het op zich niet erg, want ik heb het normaal heel erg en nu zo'n beetje normaal ofzo... Maar meestal moet ik echt heel ziek zijn ofzo voor dit gebeurt.quote:Op maandag 21 juni 2004 19:42 schreef GewoneMan het volgende:
kan ik inkomen dafje...
nee hoor dat denk je maar... alleen staat het topic nogal stilquote:Op maandag 21 juni 2004 22:06 schreef Byte_Me het volgende:
niemand meer geil? damn ik ben weer de enige
en heb je het linnen drama overleeft?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 09:21 schreef BossFight het volgende:
Hai San, ik zit alweer fftjes op mijn stage, een project in elkaar te pleuren.
* Sannetie gaat ook maar is ff een sigaretje roken!
jullie mannen zijn net vrouwen als het om complimentjes gaat...heerlijk om ze te krijgen....quote:Op dinsdag 22 juni 2004 09:30 schreef BossFight het volgende:
Jawel maar in de broek die ik nu aan heb is het bijna niet zo erg, dus opzich. Maargoed het "gevoel" is niet zo aanwezig. Net wel te horen gekregen van het baliemeisje dat ik er vandaag heel leuk uitzie dus dat zijn weer pluspunten!
dat is een "foute" opmerking..dat ze er zoals altijd leuk uit ziet...tipje je zou es moeten ingaan op de details...ik weet niet of ze altijd het zelfde kapsel heeft anders zou je daar es een opmerking overmaken...en vrouwen vinden het niet erg als je zegt dat je het andere kapsel wel leuker vind...als ze het de volgende dag draagt zoals jij het leuk vind..dan is het kat in het bakkie!!!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 09:46 schreef BossFight het volgende:
Mij krijg je niet zo snel aan het blozen hoorik reageer gewoon cool en zeg dat zij er zoals altijd ook weer leuk uitziet. En doe een poging tot een charmante glimlach
![]()
Ze heeft heel erg glanzend lang bruin haar. Wat tot nu toe alleen nog maar in een paardenstaart heeft gezeten geloof ik. Maar dat is denk puur uit handigheid want volgens mij is dat niet fijn met werken. Maar ze heeft een hele goede kledingsmaak, waar je toch wel een leuk idee krijgt van hoe het eruit zou zien in bijvoorbeeld een bikini ofzoiets.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 09:51 schreef Sannetie het volgende:
[..]
dat is een "foute" opmerking..dat ze er zoals altijd leuk uit ziet...tipje je zou es moeten ingaan op de details...ik weet niet of ze altijd het zelfde kapsel heeft anders zou je daar es een opmerking overmaken...en vrouwen vinden het niet erg als je zegt dat je het andere kapsel wel leuker vind...als ze het de volgende dag draagt zoals jij het leuk vind..dan is het kat in het bakkie!!!![]()
![]()
klopt..heb zelf lang rood haar en idd staartje werkt prettiger...dus omdat je er nog maar een weekje zit en ze woont verweg mag je niet ff flirten...komop zeggg...je bent eenvent of niet...quote:Op dinsdag 22 juni 2004 09:55 schreef BossFight het volgende:
[..]
Ze heeft heel erg glanzend lang bruin haar. Wat tot nu toe alleen nog maar in een paardenstaart heeft gezeten geloof ik. Maar dat is denk puur uit handigheid want volgens mij is dat niet fijn met werken. Maar ze heeft een hele goede kledingsmaak, waar je toch wel een leuk idee krijgt van hoe het eruit zou zien in bijvoorbeeld een bikini ofzoiets.
Ik ga alleen niet overdreven lopen sjansen met haar....Hoewel ik nu het gevoel heb dat ze dat wel met mij doet.![]()
Maargoed ik zit hier nog maar een weekje en ze woont ver weg en ze is redelijk jong en vergelijking met mij. Dus ik zal wel is zien hoe het allemaal af gaat lopen.
Dat win ik al wel op uiterlijk denkquote:Op dinsdag 22 juni 2004 10:00 schreef Sannetie het volgende:
[..]
klopt..heb zelf lang rood haar en idd staartje werkt prettiger...dus omdat je er nog maar een weekje zit en ze woont verweg mag je niet ff flirten...komop zeggg...je bent eenvent of niet.....je zou aan haar kunnen vragen waarom ze haar haar niet los heeft..omdat je vind dat ze mooi haar heeft..kzou zeggen probeer het...kweet zeker dat je het dan overwint van de jongen die thee voor haar haalt
![]()
![]()
En hoe was het bij Metallica?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 10:09 schreef emileuitapeldoorn het volgende:
* BossFight loopt ook weer binnen en is zijn stem kwijt dus fluistert ff dat hij eigk liever in zijn bed lag
denk je dat je op uitelijk wel wint....vergis je niet...en wel je handen wassen!!!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 10:02 schreef BossFight het volgende:
[..]
Dat win ik al wel op uiterlijk denkEn op niet zo opgedrongen overkomen.
Maar weet niet ik flirt heus wel terug enzo, maar doe het liever niet want ik heb zulke dingen al wel is eerder helemaal verkeerd begrepen en dan krijg je naderhand van die opmerkingen. Maargoed ik zal dalijk wel is ff naar de wc gaan en een babbeltje maken met de lieftallige jongedame, mocht ze tijd hebben.![]()
kom maar dan stopt sannetie je wel ff inquote:Op dinsdag 22 juni 2004 10:09 schreef emileuitapeldoorn het volgende:
* Sannetie loopt ook weer binnen en is zijn stem kwijt dus fluistert ff dat hij eigk liever in zijn bed lag
Ik denk niet dat hij jou soort "instoppen" op dit ogenblik aan kan.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 10:16 schreef Sannetie het volgende:
[..]
kom maar dan stopt sannetie je wel ff in![]()
aha...dat weet je maar nooooiiittquote:Op dinsdag 22 juni 2004 10:19 schreef BossFight het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij jou soort "instoppen" op dit ogenblik aan kan.![]()
slipknot gemist, hoe kan dat?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 10:19 schreef emileuitapeldoorn het volgende:
fucking gaaf
slipknot gemist
KoRn was al gaaf om in de stemming te komen
en metallica was echt fucking gaaf
supergave show, geluid iets minder, maar dat kon de pret niet drukken
schijnt wel iemand naar beneden geflikkerd te zijn uit het publiek, knetterstoned van de pillen, over zijn toestand is nog officieel niks bekend
Thank youquote:Op dinsdag 22 juni 2004 10:21 schreef emileuitapeldoorn het volgende:
yep, maar had ze al aantal keer gezien hoor, zelfs vrij recent geleden
maar het was echt weer de moeite waard
ik wens de werchtergangers alvast veel fun
Blijven hopen meid! Blijven hopen!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 10:23 schreef Sannetie het volgende:
[..]
aha...dat weet je maar nooooiiitt![]()
yep doe ik altijd jongen wees maar nie bang...quote:Op dinsdag 22 juni 2004 10:26 schreef BossFight het volgende:
[..]
Blijven hopen meid! Blijven hopen!![]()
er reden 3 mensen met me mee, zouden er om 17:00 zijnquote:Op dinsdag 22 juni 2004 10:24 schreef buiter het volgende:
[..]
slipknot gemist, hoe kan dat?
Stond je in de file ofzo?
boner!!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 10:28 schreef emileuitapeldoorn het volgende:
[..]
er reden 3 mensen met me mee, zouden er om 17:00 zijn
om 17:30 kwam pas de eerste en ik kon niemand bereiken
en slipknot begon te vroeg
we waren 19:00 binnen en toen waren ze al klaar.
Het zou pas 18:30 beginnen
Ik geloof dat je bummer bedoeltquote:Op dinsdag 22 juni 2004 10:29 schreef Sannetie het volgende:
[..]
boner!!
nope!...quote:Op dinsdag 22 juni 2004 10:30 schreef BossFight het volgende:
[..]
Ik geloof dat je bummer bedoelt![]()
hahaha jij kan dus wel een boner gebruiken nou!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 10:31 schreef Sannetie het volgende:
[..]
nope!...![]()
aha nog eendje die er van geniet...goeiemorreege Salvaquote:Op dinsdag 22 juni 2004 10:31 schreef Salvad0R het volgende:
LOL !
Een "boner" is een amerikaanse verwoording voor een erectie!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 10:32 schreef emileuitapeldoorn het volgende:
[..]
wtf is boner?
boner...een lekkere stijve lul...maar het betekend hier ook balenquote:Op dinsdag 22 juni 2004 10:32 schreef emileuitapeldoorn het volgende:
[..]
wtf is boner?
Ze heeft er op het ogenblik geen binnen handbereikquote:Op dinsdag 22 juni 2004 10:39 schreef emileuitapeldoorn het volgende:
aha
toch zie ik het verband niet tussen een lekkere stijve lul en balen
* BossFight vraagt sannetie om uitleg, waarom baal jij bij een lekkere stijve lul ?
Vroeger..in mn heftige stapperiode.. was het de kunst met een vriendin van mij..op zoveel mannen op te geilen op een avond..dus een boner laten krijgen....en ze dan alleen laten...quote:Op dinsdag 22 juni 2004 10:39 schreef emileuitapeldoorn het volgende:
aha
toch zie ik het verband niet tussen een lekkere stijve lul en balen
* Sannetie vraagt sannetie om uitleg, waarom baal jij bij een lekkere stijve lul ?
dat zeg jij...ben vandaag wel lekker thuis...HAHAHAquote:Op dinsdag 22 juni 2004 10:41 schreef BossFight het volgende:
[..]
Ze heeft er op het ogenblik geen binnen handbereik![]()
TUIG!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 10:44 schreef Sannetie het volgende:
[..]
Vroeger..in mn heftige stapperiode.. was het de kunst met een vriendin van mij..op zoveel mannen op te geilen op een avond..dus een boner laten krijgen....en ze dan alleen laten.....dus degene met een boner..is ook een baler...oww wat sannetie slecht toen zegg...we hielden zelfs scores bij..maar goed ik was toen een jaartje of 16/17...puberrrr...
![]()
Als jij er 1 binnen hand bereik had zat je nu niet op fok.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 10:45 schreef Sannetie het volgende:
[..]
dat zeg jij...ben vandaag wel lekker thuis...HAHAHA![]()
yep van de laagste richel...quote:Op dinsdag 22 juni 2004 10:45 schreef BossFight het volgende:
[..]
TUIG!![]()
dat weet je nietquote:Op dinsdag 22 juni 2004 10:45 schreef BossFight het volgende:
[..]
Als jij er 1 binnen hand bereik had zat je nu niet op fok.![]()
Wie wat bewaard heeft een veelste DIKKE ZAKquote:Op dinsdag 22 juni 2004 10:49 schreef emileuitapeldoorn het volgende:
wie wat bewaart heeft wat
Werkze Sanne.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 10:53 schreef Sannetie het volgende:
sorry jongens moet gaan...er is nog genoeg werk te doen......tot later![]()
Iedergeval is het wel gevaarlijk voor de vrouw. Der zit zo veel druk achter dat de kans groot word dat er gaten in de baarmoeder wordt geschoten.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 10:52 schreef Sannetie het volgende:
wie wat bewaart ...is DOM...niet doen...niet bewaren...![]()
![]()
werkzequote:Op dinsdag 22 juni 2004 10:53 schreef Sannetie het volgende:
sorry jongens moet gaan...er is nog genoeg werk te doen......tot later![]()
succesquote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:58 schreef BossFight het volgende:
BossFight gaat nu lekker pauze houden en stiekum nog even een gezellig babbeltje maken met het baliemeisje!
je kannut..go Bossie..go Bossie..quote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:58 schreef BossFight het volgende:
* Sannetie BossFight gaat nu lekker pauze houden en stiekum nog even een gezellig babbeltje maken met het baliemeisje!
hoop ut ook voor je..alhoewel tis niet zo mooi weer..quote:Op dinsdag 22 juni 2004 12:19 schreef GewoneMan het volgende:
ik ga zo fietsen hoop op een mooi uitzicht onderweg![]()
ok dan weer saampies douchen dus ??? kewl maare waneer ga je mn huisje nou naakt schoonmakuh ???quote:Op dinsdag 22 juni 2004 12:20 schreef Sannetie het volgende:
[..]
hoop ut ook voor je..alhoewel tis niet zo mooi weer..
sannetie wacht dan wel ff met douche...
pardon?!?!?....sorry maar volgens mij had jij het bod afgeslagen vanwege mn borstjes..of heb ik dacht verkeerd begrepen?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 12:22 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ok dan weer saampies douchen dus ??? kewl maare waneer ga je mn huisje nou naakt schoonmakuh ???
totaal en compleet verkeerd begrepen....quote:Op dinsdag 22 juni 2004 12:23 schreef Sannetie het volgende:
[..]
pardon?!?!?....sorry maar volgens mij had jij het bod afgeslagen vanwege mn borstjes..of heb ik dacht verkeerd begrepen?![]()
![]()
dag geillie..hoe staat tie now?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 12:25 schreef piere het volgende:
hey geilerds
* Sannetie pakt schoonmaak spulletjes bij elkaarquote:Op dinsdag 22 juni 2004 12:24 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
totaal en compleet verkeerd begrepen....
vanwege je borstjes?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 12:23 schreef Sannetie het volgende:
[..]
pardon?!?!?....sorry maar volgens mij had jij het bod afgeslagen vanwege mn borstjes..of heb ik dacht verkeerd begrepen?![]()
![]()
tja..wilde je nog instoppen...maar ja....quote:Op dinsdag 22 juni 2004 12:28 schreef emileuitapeldoorn het volgende:
[..]
vanwege je borstjes?
dan wil ik wel![]()
* emileuitapeldoorn tilt sannetie op en tilt haar onder de douche en als we beide spiernaakt onder de douche staan zeep ik haar lekker inquote:Op dinsdag 22 juni 2004 12:31 schreef Sannetie het volgende:
[..]
tja..wilde je nog instoppen...maar ja....![]()
zekerzquote:Op dinsdag 22 juni 2004 12:44 schreef UIO_AMS het volgende:
Wat een leuk topic. Moet vaker in dit gedeelte van Fok! langskomen. Dus hier moet ik melden dat ik op dit moment wel enige warme gevoelens ken?
weinig, zit op kantoorquote:Op dinsdag 22 juni 2004 12:45 schreef emileuitapeldoorn het volgende:
zekerz
en wat je met die warme gevoelens doet
en hoe je er aan komt enzo
hmmm...dag lekker ding van me...quote:Op dinsdag 22 juni 2004 12:32 schreef Mr.Dee het volgende:
* Sannetie Sprint even naar Sanne toe om d'r vol op d'r bekkie te pakken ....
Heyyy beauty
HAHAHAH..dan moet kleine blonde emiletje wel sterk zijn.....sannetie werkt niet zomaar meequote:Op dinsdag 22 juni 2004 12:42 schreef emileuitapeldoorn het volgende:
[..]
* Sannetie tilt sannetie op en tilt haar onder de douche en als we beide spiernaakt onder de douche staan zeep ik haar lekker in
warm..heet..vochtig..super nat...hard...maakt niet uit...gooi ut in de groepquote:Op dinsdag 22 juni 2004 12:44 schreef UIO_AMS het volgende:
Wat een leuk topic. Moet vaker in dit gedeelte van Fok! langskomen. Dus hier moet ik melden dat ik op dit moment wel enige warme gevoelens ken?
nog nietquote:Op dinsdag 22 juni 2004 12:26 schreef Sannetie het volgende:
[..]
dag geillie..hoe staat tie now?![]()
Need 2 extra hands ?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 12:56 schreef Sannetie het volgende:
sorry jongens ga jullie wederom weer ff verlaten......![]()
ga ff douche...beterrrr.....kan ik ff afkoelen...HAAAA alsof ik dan kan![]()
klein?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 12:51 schreef Sannetie het volgende:
[..]
HAHAHAH..dan moet kleine blonde emiletje wel sterk zijn.....sannetie werkt niet zomaar mee![]()
voornamelijk warm, met af en toe uitschieters naar heetquote:Op dinsdag 22 juni 2004 12:52 schreef Sannetie het volgende:
warm..heet..vochtig..super nat...hard...maakt niet uit...gooi ut in de groep![]()
wowwwwwwwwww doompjuh das errug.... maare wat voor blesure heeft hij ???quote:Op dinsdag 22 juni 2004 13:33 schreef erodome het volgende:
Ben echt verschrikkelijk geil![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nu al 2 dagen geen sex gehad, nou ja maandag hem wel lekker klaargepijpt, maar gisteren helemaal niets, manlief is geblesseerd, we zijn geloof is iets te wild bezig geweest dit weekend
Snif, huil, kerm, hoop dat hij snel geneest, hij heeft wel gezegd dat ik vanavond hoe dan ook aan de beurt ben, maar ik hoop toch echt op het echte werk ipv hulpmiddelen enzo...
* Sannetie schuift naast erodome en geeft haar een aai over haar bolletjequote:Op dinsdag 22 juni 2004 13:33 schreef erodome het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nu al 2 dagen geen sex gehad, nou ja maandag hem wel lekker klaargepijpt, maar gisteren helemaal niets, manlief is geblesseerd, we zijn geloof is iets te wild bezig geweest dit weekend
Snif, huil, kerm, hoop dat hij snel geneest, hij heeft wel gezegd dat ik vanavond hoe dan ook aan de beurt ben, maar ik hoop toch echt op het echte werk ipv hulpmiddelen enzo...
jeetje arme jij zegquote:Op dinsdag 22 juni 2004 13:33 schreef erodome het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij heeft even mis getikt zeg maar tijdens het neuken, ipv erin schoot hij op het bot, dat deed auw(ook bij mijquote:Op dinsdag 22 juni 2004 13:34 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
wowwwwwwwwww doompjuh das errug.... maare wat voor blesure heeft hij ???
doompjuh en 2 dagen geen sex ik ga de telegraaf bellen dat wordt voorpagina nieuws!![]()
tjeemig wat verschrikkelijk voor je......zo gruwlijk in je kontje genomen te worden..errgg vervelend allemaal..quote:Op dinsdag 22 juni 2004 13:43 schreef erodome het volgende:
[..]
Hij heeft even mis getikt zeg maar tijdens het neuken, ipv erin schoot hij op het bot, dat deed auw(ook bij mij), nu doet zijn gereedschap nog wat pijn...
Op dat moment maakte het hem niet zo uit, hij heeft me daarna nog gruwelijk in mijn kontje geneukt![]()
![]()
Maar 2 dagen overleef ik nog, vanaf 4 dagen moet iedereen in mijn buurt echt op gaan passen, dan wordt ik gevaarlijk![]()
Doompje kruipt wat dichter tegen sannietje aan en snikt nog wat na, kusje op je voorhoofd omdat je zo lief bent
Kijk daar wordt ik dus helemaal gruwelijk geil van, zit al een tijdje zonder sex en dan zoiets lezen...... mmmmmmmmmmmmmm, begin er spontaan van te lekken en dan nog zo'n lekker kontje ook..*zucht*quote:Op dinsdag 22 juni 2004 13:43 schreef erodome het volgende:
[..]
Hij heeft even mis getikt zeg maar tijdens het neuken, ipv erin schoot hij op het bot, dat deed auw(ook bij mij), nu doet zijn gereedschap nog wat pijn...
Op dat moment maakte het hem niet zo uit, hij heeft me daarna nog gruwelijk in mijn kontje geneukt![]()
![]()
Maar 2 dagen overleef ik nog, vanaf 4 dagen moet iedereen in mijn buurt echt op gaan passen, dan wordt ik gevaarlijk![]()
Doompje kruipt wat dichter tegen Sannetie aan en snikt nog wat na, kusje op je voorhoofd omdat je zo lief bent
zo niet heb je ons nog om je te laten troostenquote:Op dinsdag 22 juni 2004 14:10 schreef erodome het volgende:
Ik hoop het maar dafjedaf
Om in je kont te stoppenquote:Op dinsdag 22 juni 2004 14:26 schreef _joepie_ het volgende:
* BossFight gaat maar eens op zoek naar wat speelgoed .... Doompje heeft me teveel opgegeilt
als je die niet kan vinden ..denk ik wel dat doompje ze wel voor je heeft..quote:Op dinsdag 22 juni 2004 14:26 schreef _joepie_ het volgende:
* Sannetie gaat maar eens op zoek naar wat speelgoed .... Doompje heeft me teveel opgegeilt
nee dat doet sannetie wel voor um...quote:Op dinsdag 22 juni 2004 14:28 schreef BossFight het volgende:
[..]
Om in je kont te stoppen![]()
Ik zou wel bij doompje langswillen, maar kweenie of zij dat wel wil, ze is erg geil verteld ze net en ikke ook, dus daar ligt het niet aan...quote:Op dinsdag 22 juni 2004 14:28 schreef Sannetie het volgende:
[..]
als je die niet kan vinden ..denk ik wel dat doompje ze wel voor je heeft..![]()
![]()
![]()
mmmmmmmquote:Op dinsdag 22 juni 2004 14:30 schreef Sannetie het volgende:
[..]
nee dat doet sannetie wel voor um...![]()
nee daar kan ut niet aan liggenquote:Op dinsdag 22 juni 2004 14:30 schreef _joepie_ het volgende:
[..]
Ik zou wel bij doompje langswillen, maar kweenie of zij dat wel wil, ze is erg geil verteld ze net en ikke ook, dus daar ligt het niet aan...
beterrr.....vraag haar toch maar direct op de vrouw af..of ze niet in het magazijn moet zijn!!!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 14:31 schreef BossFight het volgende:
Met het baliemeisje gaat het opzich wel grappig, ze loopt me constant na te staren en naar me te lachen zelfs door de ruiten als ik in een andere zaal loop. Ze zoekt mijn blik gewoon constant op. Beetje raar gevoel krijg ik erbij
Laten we dat nog maar even niet doenquote:Op dinsdag 22 juni 2004 14:33 schreef Sannetie het volgende:
[..]
beterrr.....vraag haar toch maar direct op de vrouw af..of ze niet in het magazijn moet zijn!!!![]()
![]()
kom maar op met dat kontje...quote:Op dinsdag 22 juni 2004 14:31 schreef _joepie_ het volgende:
[..]
mmmmmmm
Wat zou het dan zijn..??quote:Op dinsdag 22 juni 2004 14:32 schreef Sannetie het volgende:
[..]
nee daar kan ut niet aan liggen![]()
mmmmmmquote:Op dinsdag 22 juni 2004 14:35 schreef Sannetie het volgende:
[..]
kom maar op met dat kontje...
* _joepie_ slaat _joepie_ op zn billetjes..petssss
hunh??? waarom nie? je stage is toch bijna voorbij..of heb ik dat misquote:Op dinsdag 22 juni 2004 14:34 schreef BossFight het volgende:
[..]
Laten we dat nog maar even niet doen![]()
Vraag het haar vriendelijk en kom erachter zou ik zeggen!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 14:35 schreef _joepie_ het volgende:
[..]
Wat zou het dan zijn..??
hoeft niet vriendelijk hoorquote:Op dinsdag 22 juni 2004 14:36 schreef BossFight het volgende:
[..]
Vraag het haar vriendelijk en kom erachter zou ik zeggen!![]()
Jah maar haar vader werkt ook hier en als zij toevallig dat net even iets te veel van het goede vind dan heb ik waarschijnlijk een lode pijp in mijn nek ofzo, en dat is dan wel weer erg jammer van mijn nek snap je!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 14:36 schreef Sannetie het volgende:
[..]
hunh??? waarom nie? je stage is toch bijna voorbij..of heb ik dat mis![]()
dat bedoelde ik:quote:Op dinsdag 22 juni 2004 14:33 schreef Sannetie het volgende:
beterrr.....vraag haar toch maar direct op de vrouw af..of ze niet in het magazijn moet zijn!!!![]()
![]()
tja..dat zijn de risicotjes...quote:Op dinsdag 22 juni 2004 14:37 schreef BossFight het volgende:
[..]
Jah maar haar vader werkt ook hier en als zij toevallig dat net even iets te veel van het goede vind dan heb ik waarschijnlijk een lode pijp in mijn nek ofzo, en dat is dan wel weer erg jammer van mijn nek snap je!
tjeemig die is gaaf...waar hebbie die vandaan...en hoe krijg ik die als mn avatar...???quote:
nee..?? hoe dan...?? hoppa over de tafel en aan de slag dan maar...?? lijkt me ook niet de juiste manier, teminste niet als er nog niet over gesproken is óf we wel iets samen mogen doen. Anders is een flinke beurt wel eens lekker en dan alle gaatjes vullen mmmmmmquote:Op dinsdag 22 juni 2004 14:37 schreef Sannetie het volgende:
[..]
hoeft niet vriendelijk hoor![]()
![]()
![]()
excuus, ik pakte de verkeerde quotequote:Op dinsdag 22 juni 2004 14:39 schreef BossFight het volgende:
Pardon...?![]()
dat kan....jouw gaatjes of de mijnequote:Op dinsdag 22 juni 2004 14:39 schreef _joepie_ het volgende:
[..]
nee..?? hoe dan...?? hoppa over de tafel en aan de slag dan maar...?? lijkt me ook niet de juiste manier, teminste niet als er nog niet over gesproken is óf we wel iets samen mogen doen. Anders is een flinke beurt wel eens lekker en dan alle gaatjes vullen mmmmmm
om de beurt..? of tegelijk..?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 14:43 schreef Sannetie het volgende:
[..]
dat kan....jouw gaatjes of de mijne![]()
![]()
oww sorry, dat heb ik niet gelezen..quote:Op dinsdag 22 juni 2004 14:42 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
excuus, ik pakte de verkeerde quote
zei al eerder dat haar avatar op die van seriewoordenaar leek
selecteren en uploaden via Wijzig profielquote:Op dinsdag 22 juni 2004 14:39 schreef Sannetie het volgende:
...en hoe krijg ik die als mn avatar...???
* Sannetie denkt.....beide super lekker geil...quote:Op dinsdag 22 juni 2004 14:44 schreef _joepie_ het volgende:
[..]
om de beurt..? of tegelijk..?
* _joepie_ denkt precies hetzelfdequote:Op dinsdag 22 juni 2004 14:47 schreef Sannetie het volgende:
[..]
* _joepie_ denkt.....beide super lekker geil...![]()
* Sannetie krijgt een flashback en drijft uit haar stoelquote:Op dinsdag 22 juni 2004 14:49 schreef _joepie_ het volgende:
[..]
* Sannetie denkt precies hetzelfde![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Handjes heb ik zelf, die heb ik niet nodigquote:Op dinsdag 22 juni 2004 14:47 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
selecteren en uploaden via Wijzig profiel
maar genoeg offtopic
volgens mij wilde iemand erodome een handje helpen
nee dat is wel ut laaaaaatste wat jij nodig hebt...quote:Op dinsdag 22 juni 2004 14:52 schreef erodome het volgende:
[..]
Handjes heb ik zelf, die heb ik niet nodig
lekker he....quote:Op dinsdag 22 juni 2004 14:53 schreef BossFight het volgende:
En ik denk dat ik helemaal geen zin meer heb om te werken na alle afleiding waar dat meisje voor heeft gezorgt. Ik kan me echt nergens meer op concentreren.
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 14:52 schreef Sannetie het volgende:
[..]
Sannetie krijgt een flashback en drijft uit haar stoel![]()
![]()
![]()
![]()
Triootje..?? mmm dan moetrn toch zeker alle gaatjes gevuld kunnen worden... *zucht* ik lek nu nog meerquote:Op dinsdag 22 juni 2004 14:52 schreef erodome het volgende:
[..]
Handjes heb ik zelf, die heb ik niet nodig
* Sannetie houd haar mondje er onderquote:Op dinsdag 22 juni 2004 14:54 schreef _joepie_ het volgende:
[..]
[..]
Triootje..?? mmm dan moetrn toch zeker alle gaatjes gevuld kunnen worden... *zucht* ik lek nu nog meer
Valt tegen, ik heb heel de tijd de neiging om naar haar toe te gaan en met haar te gaan praten maar dat is niet bepaald de bedoeling want tjah zij moet werken en ik ook. En daar komt dan nog is bij dat ze nu weer achter haar balietje zit dus dat die gladjanus er heel de tijd bij staat, met zo'n blik toe naar mij van:"Als je in een straal van vijf meter van haar komt krijg je ruzie."quote:Op dinsdag 22 juni 2004 14:54 schreef Sannetie het volgende:
[..]
lekker he....![]()
![]()
zo dusquote:Op dinsdag 22 juni 2004 14:39 schreef Sannetie het volgende:
[..]
tjeemig die is gaaf...waar hebbie die vandaan...en hoe krijg ik die als mn avatar...???
mmmmm en als jij nou ook nog lekt... "droog" ik je af met m'n tongquote:Op dinsdag 22 juni 2004 14:56 schreef Sannetie het volgende:
[..]
Sannetie houd haar mondje er onder
Balie.. dus je kunt d'r bellen.. en dan leuke dingen tegen d'r zeggen, zoals vind je die vent die naast je staat ook zo'n gladjanus... en dan samen lachenquote:Op dinsdag 22 juni 2004 14:56 schreef BossFight het volgende:
[..]
Valt tegen, ik heb heel de tijd de neiging om naar haar toe te gaan en met haar te gaan praten maar dat is niet bepaald de bedoeling want tjah zij moet werken en ik ook. En daar komt dan nog is bij dat ze nu weer achter haar balietje zit dus dat die gladjanus er heel de tijd bij staat, met zo'n blik toe naar mij van:"Als je in een straal van vijf meter van haar komt krijg je ruzie."
Maar moet nog vrij veel werk doen alleen ik krijg mezelf er gewoon niet toe aangezet!
It's pretty fuckin anoying!
Ben maar stagaire hier, heb nooit een eigen toestel gehad en zit in een kantoor met nog 8 andere mensen zou een beetje opvallen als ik rustig ga zitten lullen over de telefoon met een intern nummer. En zij heeft ook nog andere dingen te doen.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:00 schreef _joepie_ het volgende:
[..]
Balie.. dus je kunt d'r bellen.. en dan leuke dingen tegen d'r zeggen, zoals vind je die vent ei naast je staat ook zo'n gladjanus... en dan samen lachen
das nie lief gewone man...krijg ut niet voor elkaar...maar goed als iemand um al heeft wil ik geen copycat zijn....quote:Op dinsdag 22 juni 2004 14:58 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
zo dus![]()
Heb je geen mobiel..? en dan ff op toilet of ander rustig plekkie bellenquote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:02 schreef BossFight het volgende:
[..]
Ben maar stagaire hier, heb nooit een eigen toestel gehad en zit in een kantoor met nog 8 andere mensen zou een beetje opvallen als ik rustig ga zitten lullen over de telefoon met een intern nummer. En zij heeft ook nog andere dingen te doen.
lijkt me zalig..tis alleen onbegonnen werkquote:Op dinsdag 22 juni 2004 14:58 schreef _joepie_ het volgende:
[..]
mmmmm en als jij nou ook nog lekt... "droog" ik je af met m'n tong![]()
![]()
![]()
![]()
Tjah dat zou nog kunnen maar dan is het altijd nog makkelijker om er gewoon ff langs te lopen. Ik zal dalijk wel weer is een goed excuus zoekenquote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:02 schreef _joepie_ het volgende:
[..]
Heb je geen mobiel..? en dan ff op toilet of ander rustig plekkie bellen
hoezo onbegonnen werk... je weet niet wat er allemaal mogelijk is... en anders likken we toch een gedeelte op..?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:03 schreef Sannetie het volgende:
[..]
lijkt me zalig..tis alleen onbegonnen werk![]()
![]()
![]()
Juist niet, verrassingen doen het nog beter en vallen minder op bij papa en andere collega'squote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:04 schreef BossFight het volgende:
[..]
Tjah dat zou nog kunnen maar dan is het altijd nog makkelijker om er gewoon ff langs te lopen. Ik zal dalijk wel weer is een goed excuus zoeken![]()
* Sannetie strompelt terug op de stoel..na er uitgegleden te zijn...quote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:05 schreef _joepie_ het volgende:
[..]
hoezo onbegonnen werk... je weet niet wat er allemaal mogelijk is... en anders likken we toch een gedeelte op..?
en trouwens met een boel vocht glijdt het wat makkelijker allemaal bij je kontjequote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:08 schreef Sannetie het volgende:
[..]
Sannetie trompelt terug op de stoel..na er uitgegleden te zijn...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hey die gladjanus staat er al 4 uur van zijn werkdag naast dus als ik af en toe is een praatje maak zal dat heus niet opvallenquote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:06 schreef _joepie_ het volgende:
[..]
Juist niet, verrassingen doen het nog beter en vallen minder op bij papa en andere collega's
aan vocht geeeen enkel gebrekquote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:10 schreef _joepie_ het volgende:
[..]
en trouwens met een boel vocht glijdt het wat makkelijker allemaal bij je kontje![]()
gladjanussen en pappa's hebben daar een speciale neus voor, dat heet jaloezie en "uitkijken voor gespuis dat m'n dochter wil grijpen"quote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:11 schreef BossFight het volgende:
[..]
Hey die gladjanus staat er al 4 uur van zijn werkdag naast dus als ik af en toe is een praatje maak zal dat heus niet opvallen![]()
hier ook niet en ik heb ook nog zat massageolie en andere leuke spullen...quote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:11 schreef Sannetie het volgende:
[..]
aan vocht geeeen enkel gebrek![]()
Die eerste klopt wel, maar heb verder geen echte intenties om haar "te grijpen". Maar mocht vanuit haar komen zal ik geen nee zeggen ertegenquote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:13 schreef _joepie_ het volgende:
[..]
gladjanussen en pappa's hebben daar een speciale neus voor, dat heet jaloezie en "uitkijken voor gespuis dat m'n dochter wil grijpen"
* Sannetie komt .......eraanquote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:13 schreef _joepie_ het volgende:
[..]
hier ook niet en ik heb ook nog zat massageolie en andere leuke spullen...
wanneer spreken we af, bij voorkeur..nuuuuuu
* _joepie_ staat klaar met olie en alcohol om je te masseren.. da's namelijk ook errug lekkerquote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:25 schreef Sannetie het volgende:
[..]
Sannetie komt .......eraan![]()
![]()
![]()
de nauwste kut is een kontjequote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:17 schreef BossFight het volgende:
[..]
Die eerste klopt wel, maar heb verder geen echte intenties om haar "te grijpen". Maar mocht vanuit haar komen zal ik geen nee zeggen ertegenZoals ik het in kan schatten zou het de nauwste kut zijn die ik ooit gehad heb!
![]()
![]()
![]()
en kontjes zijn errug lekkerrrrrrrrrrrrrrquote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:26 schreef Sannetie het volgende:
[..]
de nauwste kut is een kontje![]()
Ik gok toch nog steeds dat haar kut nauwer is dan jou kont! Als ik zo is naar haar ranke breekbare heupjes kijkquote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:26 schreef Sannetie het volgende:
[..]
de nauwste kut is een kontje![]()
* Sannetie trekt aan de handremquote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:26 schreef _joepie_ het volgende:
[..]
* Sannetie staat klaar met olie en alcohol om je te masseren.. da's namelijk ook errug lekker![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
* Sannetie slaat nog een keer op _joepie_ billetjes ...petsss..petsssquote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:27 schreef _joepie_ het volgende:
[..]
en kontjes zijn errug lekkerrrrrrrrrrrrrr![]()
![]()
![]()
dan gaan we meteen over op actie...mmmmm alle gaatjes klaar..??quote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:28 schreef Sannetie het volgende:
[..]
Sannetie trekt aan de handrem
geen massage![]()
ja dat geloof ik ook wel...je had gezegt dat ze nogal jong was....ut zou zomaar kunnen...quote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:27 schreef BossFight het volgende:
[..]
Ik gok toch nog steeds dat haar kut nauwer is dan jou kont! Als ik zo is naar haar ranke breekbare heupjes kijk![]()
Gok dat hij er maar voor de helft in gaat en dat het dan al ver op houdquote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:30 schreef Sannetie het volgende:
[..]
ja dat geloof ik ook wel...je had gezegt dat ze nogal jong was....ut zou zomaar kunnen...![]()
niet wanneer je met alcohol masseert, dan prikkelt alles, wordt warm en igv te hevige prikkels op heerljike plekken, moet je het weglikken en da's ook geen vervelend werkquote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:28 schreef BossFight het volgende:
Geen massage want dan valt de dame in kwestie in slaap
je moet alleen (vooral in het begin) een beetje voorzichtiger doenquote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:32 schreef BossFight het volgende:
[..]
Gok dat hij er maar voor de helft in gaat en dat het dan al ver op houdMaar dat zou de pret in geen zin mogen drukken toch
![]()
Ben je me al zo snel vergeten?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:32 schreef BossFight het volgende:
[..]
Gok dat hij er maar voor de helft in gaat en dat het dan al ver op houdMaar dat zou de pret in geen zin mogen drukken toch
![]()
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:33 schreef emileuitapeldoorn het volgende:
[..]
je moet alleen (vooral in het begin) een beetje voorzichtiger doen
doe dan tandpasta op haar tepelsquote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:33 schreef _joepie_ het volgende:
[..]
niet wanneer je met alcohol masseert, dan prikkelt alles, wordt warm en igv te hevige prikkels op heerljike plekken, moet je het weglikken en da's ook geen vervelend werk![]()
![]()
![]()
Hey lieferd tuurlijk vergeet ik jou niet!!! Check je mail dan ook is, heb je net kei lief mailtje gestuurd enzo hoor mop!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:34 schreef Rooie_Zita het volgende:
[..]
Ben je me al zo snel vergeten?![]()
![]()
![]()
* BossFight trekt zich terug om in een hoekje te gaan huilen
nee natuurlijk niet schatje..heb ik toch al tegen je gezegt dat je er noooooit meer ingaat...quote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:33 schreef GewoneMan het volgende:
sannetie sta ik weer in de kast ???
nee alcohol is leuker, geen geknoei, en stijve tepels vanwege de koude prikkels en alcohol eraflikken is veeeel leuker dan tandpastaquote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:34 schreef emileuitapeldoorn het volgende:
[..]
doe dan tandpasta op haar tepels![]()
* Sannetie denkt..hmmm da's interresant...nog nooit geprobeert...quote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:33 schreef _joepie_ het volgende:
[..]
niet wanneer je met alcohol masseert, dan prikkelt alles, wordt warm en igv te hevige prikkels op heerljike plekken, moet je het weglikken en da's ook geen vervelend werk![]()
![]()
![]()
Okee en "porren" daar heb ik wel het juiste gereedschap voorquote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:39 schreef Sannetie het volgende:
[..]
Sannetie denkt..hmmm da's interresant...nog nooit geprobeert...
kom maar op..maar niet boos zijn als ik in slaap val...zoja....je weet me wel wakker te "porren"![]()
![]()
* Sannetie zoekt nog steeds de auto sleutels.....quote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:42 schreef _joepie_ het volgende:
[..]
Okee en "porren" daar heb ik wel het juiste gereedschap voor![]()
ik heb pure alcohol klaarstaan, kom je langs..??
* _joepie_ lekt rustig door ... *zucht*quote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:43 schreef Sannetie het volgende:
[..]
Sannetie zoekt nog steeds de auto sleutels.....![]()
klinkt spannendquote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:43 schreef Sannetie het volgende:
[..]
Sannetie zoekt nog steeds de auto sleutels.....![]()
als ik die gevonden heb ik nog een "werkhuisje"
dat klopt en daar ben je niet 1 2 3 klaarquote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:43 schreef Sannetie het volgende:
[..]
sannetie zoekt nog steeds de auto sleutels.....![]()
als ik die gevonden heb ik nog een "werkhuisje"
* _joepie_ pakt z'n koffertje inquote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:45 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
dat klopt en daar ben je niet 1 2 3 klaardat duurt wel een poosje ghehe neem je tandenborstel maar mee
![]()
ja jij liet me gister ook mooi in de steekquote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:34 schreef Rooie_Zita het volgende:
[..]
Ben je me al zo snel vergeten?![]()
![]()
![]()
Rooie_Zita trekt zich terug om in een hoekje te gaan huilen
Ach en dan nog, na een paar uur sex op moeten geven is toch geen schande en al sta ik dan droog op een bepaald moment, dat wil nog niet zeggen dat de dames niet rustig verder verwend kunnen worden door mij.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:52 schreef emileuitapeldoorn het volgende:
emileuitapeldoorn gokt dat _joepie_ het af moet leggen tegen sex-godinnen erodome en sannetie
ja ik vrees ook wel dat ut ff gaat duren...zal vast wel het huishouden van jan steen bij je zijn..HAHAHHAquote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:45 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
dat klopt en daar ben je niet 1 2 3 klaardat duurt wel een poosje ghehe neem je tandenborstel maar mee
![]()
nou nou dat valt ook nog wel mee! maar we houden elkaar wel even zoet denk ikquote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:00 schreef Sannetie het volgende:
[..]
ja ik vrees ook wel dat ut ff gaat duren...zal vast wel het huishouden van jan steen bij je zijn..HAHAHHA![]()
geeft nix hoor..denk dat de dames ut samen ook wel af kunnenquote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:56 schreef _joepie_ het volgende:
[..]
Ach en dan nog, na een paar uur sex op moeten geven is toch geen schande en al sta ik dan droog op een bepaald moment, dat wil nog niet zeggen dat de dames niet rustig verder verwend kunnen worden door mij.
heb net opgeruimd, dus kom rustig langs, tenzij je graag in een schortje (alleen een schortje !) wilt afstoffen bij me.. maar ik denk dat ik je niet veel tijd geefquote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:00 schreef Sannetie het volgende:
[..]
ja ik vrees ook wel dat ut ff gaat duren...zal vast wel het huishouden van jan steen bij je zijn..HAHAHHA![]()
aa aahhhquote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:01 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
nou nou dat valt ook nog wel mee! maar we houden elkaar wel even zoet denk ik![]()
als jullie samen ook nog aan de slag gaan hou ik het nog langer vol ... heeerlijk zo'n trioquote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:01 schreef Sannetie het volgende:
[..]
geeft nix hoor..denk dat de dames ut samen ook wel af kunnen![]()
![]()
als je net heb opgeruimt hebbie mij niet meer nodig....quote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:02 schreef _joepie_ het volgende:
[..]
heb net opgeruimd, dus kom rustig langs, tenzij je graag in een schortje (alleen een schortje !) wilt afstoffen bij me.. maar ik denk dat ik je niet veel tijd geef![]()
niet voor het opruimen.. maar daar was het toch niet om begonnen... ik zou je toch "afdrogen" met m'n tong.. en jij wilde een alcohol massage.. dus .. kom maar langsquote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:04 schreef Sannetie het volgende:
[..]
als je net heb opgeruimt hebbie mij niet meer nodig....![]()
ik ga op de bank toekijkenquote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:03 schreef Sannetie het volgende:
[..]
aa aahhh....dat is niet de afspraak....je zou buiten gaan staan weet je nog? of moet ik me gewoon maar aankleden..dat je binnen mag zitten
![]()
* Sannetie gooit de handdoek in de ring...quote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:05 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ik ga op de bank toekijkenen daarna tja wie weet hé
mooie avatarquote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:05 schreef GewoneMan het volgende:
ik ga op de bank toekijkenen daarna tja wie weet hé
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:10 schreef buiter het volgende:
jeetje wat een lekker votse voor me. jemig![]()
![]()
je zou die plas es moeten zien onder mn stoel...en de slakke sporen van het toilet naar de koelkast en weer terug naar mn stoelquote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:14 schreef buiter het volgende:
hmm zit vast tussen mijn stoel en de tafel. Zo geil ben ik.
Dat wordt dweilen dusquote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:17 schreef Sannetie het volgende:
[..]
je zou die plas es moeten zien onder mn stoel...en de slakke sporen van het toilet naar de koelkast en weer terug naar mn stoel![]()
heb ik een foto gemist ofzo???quote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:13 schreef buiter het volgende:
ga haar maar de wc insleuren en lekker eens lekker volyoghurren.
Wat zalige voorgevel heeft ze
zo ja..ik dan ook!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:20 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
heb ik een foto gemist ofzo???
wie ..wat waar...quote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:25 schreef buiter het volgende:
ik kan alleen maar vertellen dat ze bloed en bloed mooi is. Jammer dat ze geen rokje en twee paardestaartjes heeft. Want dan was ik nu al spuitend klaar gekomen.
dat blonde meisje die net senueel haar verslag uit zat te printenquote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:29 schreef Sannetie het volgende:
[..]
wie ..wat waar...![]()
* Sannetie probeert zich in te denken hoe dat er uit ziet.....quote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:32 schreef buiter het volgende:
[..]
dat blonde meisje die net senueel haar verslag uit zat te printen
ik denk dat doompje..haar mannetje heeeel goed aan het verzorgen is....quote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:41 schreef _joepie_ het volgende:
* Sannetie stoorzendert lekker door
waar blijft Doompje nou..??
dan wordt het geen trio lieverd en moeten we het samen doen... maar zal vast wel lukken, we zijn nat genoeg en hebben genoeg plannenquote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:43 schreef Sannetie het volgende:
[..]
ik denk dat doompje..haar mannetje heeeel goed aan het verzorgen is....![]()
![]()
hmmm...vergeet GewoneMan niet...die wil wel lekker kijken op de bank....quote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:44 schreef _joepie_ het volgende:
[..]
dan wordt het geen trio lieverd en moeten we het samen doen... maar zal vast wel lukken, we zijn nat genoeg en hebben genoeg plannen![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:47 schreef Sannetie het volgende:
[..]
hmmm...vergeet GewoneMan niet...die wil wel lekker kijken op de bank....![]()
![]()
.....denk niet dat het lang bij kijken blijft...zeker niet als ut aan mij ligt
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
mmm klinkt ook goed... sandwichen dan maar..??quote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:47 schreef Sannetie het volgende:
[..]
hmmm...vergeet GewoneMan niet...die wil wel lekker kijken op de bank....![]()
![]()
.....denk niet dat het lang bij kijken blijft...zeker niet als ut aan mij ligt
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik ben dooooolllll op lekker grote borsten...quote:Ik met mn D-tje kan maar kiezen uit die oma dingetjes in die winkels..now lekker opwindend zegg..NOT...tis altijd een rip uit me lijfff als ik es ff bhtjes ga kopuhhh in en speciaal zaak...
onder andere ...dat lijkt me wel wat...nog nooit geprobeert....quote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:50 schreef _joepie_ het volgende:
[..]
mmm klinkt ook goed... sandwichen dan maar..??
trouwens ik kwam dit tegen in een ander topic een uitspraak van jou:
[..]
ik ben dooooolllll op lekker grote borsten...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
suc6...hoop wel dat je toilet schoner is als die bij Bossiequote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:52 schreef buiter het volgende:
* Sannetie denkt nog steeds aan dat mooie blonde vrouwtje en gaat toch maar effe naar de wc.
en wat nog meer..??quote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:53 schreef Sannetie het volgende:
[..]
onder andere ...dat lijkt me wel wat...nog nooit geprobeert....![]()
![]()
ja wat denkie now......quote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:55 schreef _joepie_ het volgende:
[..]
en wat nog meer..??
Ach beetje bij witten kan altijd namelijkquote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:53 schreef Sannetie het volgende:
[..]
suc6...hoop wel dat je toilet schoner is als die bij Bossie![]()
* _joepie_ denkt niet, houdt van actie en spontane zakenquote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:57 schreef Sannetie het volgende:
[..]
ja wat denkie now......![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:56 schreef emileuitapeldoorn het volgende:
wel trioo'tje gehad met 2 vrouwen, maar nog nooit 2 mannen en een vrouw
LOLquote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:57 schreef buiter het volgende:
[..]
Ach beetje bij witten kan altijd namelijk![]()
moeten we maar eens afspreken en dan echt alle gaatjes vullen ...quote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:59 schreef Sannetie het volgende:
[..]
..helemaal geen ervaring mee...
![]()
![]()
![]()
![]()
wel sex met 1 vrouw en ook sex met 1 man maar nooit samen.....
och meissie tochquote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:59 schreef Sannetie het volgende:
[..]
..helemaal geen ervaring mee...
![]()
![]()
![]()
![]()
wel sex met 1 vrouw en ook sex met 1 man maar nooit samen.....
tis heel raar maar op dit moment ben egoistisch in bed..zou mn mannetje niet willen delen ....maar het is wel een lekkere fantasie met 2 vreemden...quote:Op dinsdag 22 juni 2004 17:02 schreef emileuitapeldoorn het volgende:
[..]
och meissie toch
ik dacht dat je wel een beetje spanning in de sex wilde,
zo moeilijk is zoiets toch niet te regelen?
komt eraan!!!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 17:07 schreef _joepie_ het volgende:
stuur me maar een mailtje als je eraan toe bent![]()
![]()
klinkt goedquote:Op dinsdag 22 juni 2004 17:16 schreef Sannetie het volgende:
[..]
komt eraan!!!![]()
![]()
![]()
![]()
je zou naar me toekomen..?? of ben ik ineens je zwager geworden..??quote:Op dinsdag 22 juni 2004 17:21 schreef Sannetie het volgende:
sorry jongens...moet gaan..mn zwager wegwijs maken in de keuken....
doeiiiii fijne avond allemaal![]()
gefeliciteerdquote:Op dinsdag 22 juni 2004 17:37 schreef BossFight het volgende:
BossFight heeft nummer en e-mailadres gescoord van baliemeisje, en een goede deal geregeld vanuit een tip van Sannetie. En daar bovenop heel veel complimentjes gekregen met betrekking tot mijn uiterlijk, dus mijn dag kan niet meer stuk!!!
Orgie !!!!!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 17:42 schreef erodome het volgende:
Stelletje vieze vunzen dat jullie zijn!!!!!!!!!!!!!
Wat een vieze topic is dit geworden zeg
<...>
Trio las ik, lekker lekker lekker, keep it coming, we kunnen er ook gewoon een orgie van maken natuurlijk, hoe meer zielen, hoe meer vreugd
zoekt een pen voor de inschrijvingquote:Op dinsdag 22 juni 2004 17:42 schreef erodome het volgende:
Stelletje vieze vunzen dat jullie zijn!!!!!!!!!!!!!
Wat een vieze topic is dit geworden zeg
Helaas pindakaas, doompje was niet haar mannetje heel goed verzorgen, doompje is ook nog een mama en moest voor een klein mannetje zorgen(niet dat ik dat erg vind hoor..).
We zijn even wezen fietsen, even de paarden wezen voeren(broodje mee, paardje lokken, kind blij, ik ook zo blij als een kind).
Trio las ik, lekker lekker lekker, keep it coming, we kunnen er ook gewoon een orgie van maken natuurlijk, hoe meer zielen, hoe meer vreugd
emailen kan vast ookquote:Op dinsdag 22 juni 2004 18:13 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
zoekt een pen voor de inschrijving![]()
lafjes op het aanrecht geneukt worden?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 17:21 schreef Sannetie het volgende:
sorry jongens...moet gaan..mn zwager wegwijs maken in de keuken....
doeiiiii fijne avond allemaal![]()
klassequote:Op dinsdag 22 juni 2004 17:37 schreef BossFight het volgende:
BossFight heeft nummer en e-mailadres gescoord van baliemeisje, en een goede deal geregeld vanuit een tip van Sannetie. En daar bovenop heel veel complimentjes gekregen met betrekking tot mijn uiterlijk, dus mijn dag kan niet meer stuk!!!
Dank u, dank u!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 18:55 schreef emileuitapeldoorn het volgende:
[..]
klasse![]()
Ik zou er geen bezwaar tegen hebben om door emieltje onder de douche getilt te worden om vervolgens lekker in gezeept te wordenquote:Op dinsdag 22 juni 2004 12:51 schreef Sannetie het volgende:
[..]
HAHAHAH..dan moet kleine blonde emiletje wel sterk zijn.....sannetie werkt niet zomaar mee![]()
aha..daar ben ik heeel blij om jongen...toppertje hoor...kwist wel dat je ut kon......quote:Op dinsdag 22 juni 2004 17:37 schreef BossFight het volgende:
* emileuitapeldoorn zag dat tanase best sportief is dus gaat de uitdaging graag aan en pakt tanase op en zeept haar overal inquote:Op woensdag 23 juni 2004 00:00 schreef Tanase het volgende:
[..]
Ik zou er geen bezwaar tegen hebben om door emieltje onder de douche getilt te worden om vervolgens lekker in gezeept te worden![]()
![]()
Dus omdat ik sportief ben wil jij mij wel lekker inzepen.. Heb ik even mazzelquote:Op woensdag 23 juni 2004 10:18 schreef emileuitapeldoorn het volgende:
[..]
* Tanase zag dat tanase best sportief is dus gaat de uitdaging graag aan en pakt tanase op en zeept haar overal in
you, lucky girlquote:Op woensdag 23 juni 2004 12:37 schreef Tanase het volgende:
[..]
Dus omdat ik sportief ben wil jij mij wel lekker inzepen.. Heb ik even mazzel![]()
![]()
en dan kan/mag je niet geil zijnquote:Op woensdag 23 juni 2004 13:06 schreef buiter het volgende:
ja het woensdag.
Oh ja maar vanavond is er voetbal op tv. En je weet wat er voor gaat....quote:Op woensdag 23 juni 2004 13:11 schreef emileuitapeldoorn het volgende:
woensdag bokdag was het toch altijd?
ehhh nou ja ik ga wel kijken maar vrees dat het einde oefening is... als ik kan kiezen tussen een vet goeie partij sex of voetbal kijken lig ik iig vanavond te ketsenquote:Op woensdag 23 juni 2004 13:20 schreef buiter het volgende:
[..]
Oh ja maar vanavond is er voetbal op tv. En je weet wat er voor gaat....
![]()
nou, normaal kijk ik geen voetbal, maar EK's en WK's toch wel. dan kan ik altijd na het voetbal nog seksen, dus waarom kiezenquote:Op woensdag 23 juni 2004 13:23 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ehhh nou ja ik ga wel kijken maar vrees dat het einde oefening is... als ik kan kiezen tussen een vet goeie partij sex of voetbal kijken lig ik iig vanavond te ketsen![]()
ik kijk ook en ben ook niet echt een voetbal freak ofzo... maar ik zei ook ALS ik MOEST kiezenquote:Op woensdag 23 juni 2004 13:25 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
nou, normaal kijk ik geen voetbal, maar EK's en WK's toch wel. dan kan ik altijd na het voetbal nog seksen, dus waarom kiezen
wat is daar mis mee (als supporter)quote:Op woensdag 23 juni 2004 13:33 schreef buiter het volgende:
sex voor de wedstrijd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en het brengt ongelukquote:Op woensdag 23 juni 2004 13:52 schreef buiter het volgende:
dat kan gewoon niet. Je wilt gewoon niet hebben dat je als supporter zo slecht presteert.
me pijpen tijdens magquote:Op woensdag 23 juni 2004 13:23 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ehhh nou ja ik ga wel kijken maar vrees dat het einde oefening is... als ik kan kiezen tussen een vet goeie partij sex of voetbal kijken lig ik iig vanavond te ketsen![]()
Dan kan ie toch de wedstrijd nie volgenquote:Op woensdag 23 juni 2004 14:01 schreef piere het volgende:
[..]
me pijpen tijdens mag
* Sannetie worsteld met de sok in der mondje.......mhhwelpppquote:Op woensdag 23 juni 2004 13:33 schreef GewoneMan het volgende:
@sannetie... ben je boos ? dit is not like you.... zo weinig posten
* GewoneMan verwijderd de sok uit sanneties mondje.. en nou postenquote:Op woensdag 23 juni 2004 14:10 schreef Sannetie het volgende:
[..]
sannetie worsteld met de sok in der mondje.......mhhwelppp![]()
nee ben niet boos hoor..helemaal niet...had ut ff druk op werk..dat heb je als je ff een dagje fokt!!! HIHHII....mn ogen werden wel een beetje groot toen ik de reactie's las....okee dacht ik toen...zal ik mn grens wel bereikt hebben...zal voortaan wat voorzichtiger posten...maar ik kan ut niet garanderenquote:Op woensdag 23 juni 2004 13:33 schreef GewoneMan het volgende:
@sannetie... ben je boos ? dit is not like you.... zo weinig posten
* Sannetie gaat naast gewoneman zitten en geeft um een kusje op zn wangetje..quote:Op woensdag 23 juni 2004 14:12 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
* Sannetie verwijderd de sok uit sanneties mondje.. en nou posten![]()
Hmmm... dus Sannetie d'r mondje is weer leeg?quote:Op woensdag 23 juni 2004 14:12 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
GewoneMan verwijderd de sok uit sanneties mondje.. en nou posten![]()
tijdens het autorijden heb ik ook geen brokken gemaaktquote:Op woensdag 23 juni 2004 14:03 schreef Jeff21 het volgende:
[..]
Dan kan ie toch de wedstrijd nie volgen
Als chauffeur of bijrijder?quote:Op woensdag 23 juni 2004 14:21 schreef piere het volgende:
[..]
tijdens het autorijden heb ik ook geen brokken gemaakt
oei that one hurts whehehehequote:Op woensdag 23 juni 2004 14:25 schreef Jeff21 het volgende:
[..]
Als chauffeur of bijrijder?
de sok is er uit ja....nu zit er alleen "funzigheid" in...spoelen met zeep heeft geen zin...quote:Op woensdag 23 juni 2004 14:19 schreef Jeff21 het volgende:
[..]
Hmmm... dus Sannetie d'r mondje is weer leeg?
Ow, maar ik heb hier nog een handpompje met een biologische vloeibare "zeep" die wel helptquote:Op woensdag 23 juni 2004 14:36 schreef Sannetie het volgende:
[..]
de sok is er uit ja....nu zit er alleen "funzigheid" in...spoelen met zeep heeft geen zin...![]()
![]()
LOLquote:Op woensdag 23 juni 2004 14:53 schreef Jeff21 het volgende:
[..]
Ow, maar ik heb hier nog een handpompje met een biologische vloeibare "zeep" die wel helpt
en die is ook nooit leegquote:Op woensdag 23 juni 2004 14:53 schreef Jeff21 het volgende:
[..]
Ow, maar ik heb hier nog een handpompje met een biologische vloeibare "zeep" die wel helpt
nog niet gezien nee, mis je hem ??? ghehe luf is in the airquote:Op woensdag 23 juni 2004 15:14 schreef Rooie_Zita het volgende:
Hey, heeft bossfight zich hier nog niet getoond vandaag?
Zit ie met het baliemeisje te spelen?
sorry voor je ...maar ik hoop ut wel..quote:Op woensdag 23 juni 2004 15:14 schreef Rooie_Zita het volgende:
Hey, heeft bossfight zich hier nog niet getoond vandaag?
Zit ie met het baliemeisje te spelen?
gelukkig dan maar...ik ook!!!quote:Op woensdag 23 juni 2004 15:16 schreef _joepie_ het volgende:
Sannetie >> een D, grote C is ook errug lekker hoor ..!! hou ik wel van
Idd, maar ondertussen voel ik mij een beetje verwaarloosd... (damn, geen triestig lip-trekkende emicon)quote:Op woensdag 23 juni 2004 15:16 schreef emileuitapeldoorn het volgende:
waarschijnlijk wel
en geef hem eens ongelijk
zoek je zoietsquote:Op woensdag 23 juni 2004 15:31 schreef Rooie_Zita het volgende:
[..]
Idd, maar ondertussen voel ik mij een beetje verwaarloosd... (damn, geen triestig lip-trekkende emicon)
Troostje hij hoefde nog maar 1 week stage te lopen...daarna ziet hij haar niet meer...tenminste als tie ut verkloot!!!!quote:Op woensdag 23 juni 2004 15:31 schreef Rooie_Zita het volgende:
[..]
Idd, maar ondertussen voel ik mij een beetje verwaarloosd... (damn, geen triestig lip-trekkende emicon)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |