Zijn er nog meer Dido fan's hier??
* febster neuriet: I want to be a hunter again....
quote:Ze schijnt ook ooit een nummer te hebben gemaakt als bandlid van Faithless
Op donderdag 16 augustus 2001 02:33 schreef SiGNe het volgende:
Ze is trouwens de zus van Rolo (Van Faithless) misschien ook nog leuk om te weten.
(didi Rulez )
Live is ze trouwens ook helemaal geweldig!
quote:[dreammode]Dido
Op donderdag 16 augustus 2001 12:18 schreef Jarno het volgende:
Ah.... Dido!
Heerlijke muziek! Ik heb ze een tijdje terug live gezien in de 013 en sindsdien draai ik die plaat helemaal grijs
Wat een stem!Live is ze trouwens ook helemaal geweldig!
mijn poesje van 12 weekjes heet ook dido
ze heeft ook zo'n lief koppie.. aleen stemmetje is iets minder mooi......
maar al met al de moeite waard...
ik vind het echte relax muziek....
quote:als dat zo is ben ik er bij !
Op vrijdag 17 augustus 2001 02:24 schreef febster het volgende:
Weet iemand of ze binnenkort nog een concert in NL geeft?
quote:Van die neger? Goh, wat ze al niet verzinnen tegenwoordig
Op donderdag 16 augustus 2001 02:33 schreef SiGNe het volgende:
Ze is trouwens de zus van Rolo (Van Faithless) misschien ook nog leuk om te weten.
Maare, verder kan ik d'r muziek wel waarderen.
* Reticulin is trouwens bij het optreden van Dido in de Melkweg geweest...was zeker geslaagd!
Vind Don't think of me een mooi nummer
quote:* bananiel.nl is jaloers
Op zaterdag 18 augustus 2001 03:31 schreef Reticulin het volgende:
Nee die neger is Maxi Jazz, Rollo is de producer...* Reticulin is trouwens bij het optreden van Dido in de Melkweg geweest...was zeker geslaagd!
quote:En terecht...;)
Op zaterdag 18 augustus 2001 15:53 schreef bananiel.nl het volgende:
* bananiel.nl is jaloers
quote:dat was postcards, op sunday 8 pm, maar ik geloof zelfs dat ze op reverence al wat had gedaan, maar kan ff nie zo gauw bedenken wat het was... iig niet flowerstand man, dat was gewoon pauline taylor vlgns mij... naja newayz, das toch nie on-topic
Op donderdag 16 augustus 2001 10:13 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ze schijnt ook ooit een nummer te hebben gemaakt als bandlid van Faithless
Uit een interview met OOR:
'Ik heb voor nop gezongen op de platen van Faithless, weet je.' Ze lacht er vrolijk om. 'Voor Salva Mea heb ik een curry-maaltijd gekregen'
De single verkocht meer dan een miljoen stuks.
'Nou ja, mooi voor ze, daar heb ik vrede mee. To'ally. Ik had erge honger in die tijd!
Wat nou alles is relatief.
quote:Die plaat was allang klaar voordat eminem dat sampletje zou gebruiken.. dusseh zou egt wel zijn uitgekomen.. en populariteit wil niet zeggen kwaliteit
Op dinsdag 21 augustus 2001 13:06 schreef Capetown het volgende:
Ze zou never zo beroemd zijn geworden als Eminem haar stem niet had gebruikt.Wat nou alles is relatief.
maar dido heeft een stem als een engel en lijkt erg veel op me vorige liefje
quote:Hmmm, that sucks mate!
Op dinsdag 21 augustus 2001 22:31 schreef reem het volgende:[..]
Die plaat was allang klaar voordat eminem dat sampletje zou gebruiken.. dusseh zou egt wel zijn uitgekomen.. en populariteit wil niet zeggen kwaliteit
maar dido heeft een stem als een engel en lijkt erg veel op me vorige liefje
Maaruh, populariteit is zeker geen kwaliteit, alleen was de populariteit er nooit gekomen zonder de populariteit van een ander en dat is juist mijn kritiek.
Modale muziekluisteraar = Hee, ik hoor iets op de radio. Wat zeg je, het is populair? Ja leuk, leuk nummer!
En de echt mooie maar niet persé populaire muziek gaat dan gewoon keihard aan hun neuzen voorbij.
Capetown
quote:klopt... voor de wat beter pop en dance muziek moet je elke avond tussen 10-01 luisteren naar de het lek [ma-vrij]
Op vrijdag 24 augustus 2001 01:53 schreef Capetown het volgende:[..]
Hmmm, that sucks mate!
Maaruh, populariteit is zeker geen kwaliteit, alleen was de populariteit er nooit gekomen zonder de populariteit van een ander en dat is juist mijn kritiek.
Modale muziekluisteraar = Hee, ik hoor iets op de radio. Wat zeg je, het is populair? Ja leuk, leuk nummer!
En de echt mooie maar niet persé populaire muziek gaat dan gewoon keihard aan hun neuzen voorbij.
Capetown
quote:Is er een nieuwe dan?
Op donderdag 30 januari 2003 16:54 schreef Infinity123 het volgende:
Weet iemand hoe het nieuwe album van dido heet?
Ik heb een paar maand geleden haar album gekocht (in de opruiming bij Mediamarkt, 8 euro ) en snap nu niet waarom ik dat niet eerder heb gedaan... echt een geweldige cd...
quote:Als het goed is, is ie nu ongeveer uit, hoorde het op 3fm.
Op donderdag 30 januari 2003 16:58 schreef ranja het volgende:[..]
Is er een nieuwe dan?
Ik heb een paar maand geleden haar album gekocht (in de opruiming bij Mediamarkt, 8 euro
) en snap nu niet waarom ik dat niet eerder heb gedaan... echt een geweldige cd...
Nieuwe single komt 1 september uit white flag genaamd!
Weer een erg mooi nummertje, op de officiele dido site is de video er van te zien www.dido.co.uk
Nieuwe cd komt eind september en is genaamd life for rent
Tracklist
White flag
stoned
life for rent
Mary;s in india
See you when you re 40
Don't leave home
Who's make you feel
Sand in my shoes
Do you have a little time
This land is mine
See the sun
En trouwens, als je op 29 september niets te doen hebt, kun je met meegaan naar Londen. lees hier een bericht van de website van Dido:
quote:I`ll be there
Virgin Megastore PerformanceWe announced last week that Dido will celebrate the release of her eagerly anticipated new album with a special day of release event.
If you make your way down to the London Virgin Megastore (Oxford Street on the 29th September @ 8am), you can catch Dido performing four songs from her new album including 'White Flag'. You will also have the chance to have your copy of the album signed by Dido. After the in store performance, Dido will be jetting off to the US to perform that same day at Virgin Megastore in Union Square, New York City.
Dido
* Timo20 zet White Flag nog es op
Ik heb trouwens een hekel aan Eminem en ik geloof ook niet echt dat het daardoor komt dat ze beroemd is geworden.
Ga nu even White Flag goedkeuren...
als je de videoclip bekijkt van "White Flag" vind ik haar in het stukje tusen 1.40 en 2.02 minuut er prachtig en elegant eruit zien (dat is het stukje dat ze in die rode Viper zit) echt prachtig om zo'n mooie vrouw te zien
quote:Isobel is inderdaad prachtig... een van de weinige nummers waar ik stil van word. Wat een lekker nummer als je in een melancholieke bui bent!
Op zondag 14 september 2003 21:24 schreef Spleed het volgende:
Dido is echt heel goed! Ik vind Isobel echt een geweldig nummer!
Heb No Angel pas na lange tijd gekocht, maar was gelijk verkocht en vind het een van de mooiste popalbums die ik ken. Zodra het nieuwe album uitkomt zal ik het dan ook direct gaan kopen... White Flag belooft in ieder geval weer mooie luisterliedjes!
Nu maar hopen dat ze snel gaat touren en daarbij Nederland ook even aandoet... om nou speciaal naar de release in Londen te gaan, gaat me toch iets té ver
en de nieuwe koop ik blind
Dido
Idd Hunter is erg gaaf nummer, al haar cd's zijn goed!!!!
Keep on going DIDO!!!!
White Flag is zeker een mooi nummer en heb verder nog niks anders gehoord van haar album, maar daar ga ik zometeen ff achteraan..
--edit-- ben hem momenteel aan het downloaden
Dido rocks
[Dit bericht is gewijzigd door furanku op 15-09-2003 20:14]
quote:ja ben zeker een grote fan van dido!
offtopic]
Ja, als je een breedband verbinding hebt, kun je via je eigen provider een nieuwgroep lijst binnenhalen...Als hier meer over wilt weten moet je maar een topic openen over nieuwsgroepen in DIG!
[/offtopic]Ben je trouwens een grote fan van Dido?
Hier de index van de nieuwe CD van Dido - Life For Rent
1. White flag
2. Stoned
3. Life for rent
4. Mary's in India
5. See you when you're 40
6. Don't leave home
7. Who makes you feel
8. Sand in my shoes
9. Do you have a little time
* Alaric is nu toch ook wel beetje fan van Dido aan het worden!
quote:
Op dinsdag 16 september 2003 00:39 schreef Alaric het volgende:
Nou, mijn andere Dido topic is nu gesloten, dus...Hier de index van de nieuwe CD van Dido - Life For Rent
1. White flag
2. Stoned
3. Life for rent
4. Mary's in India
5. See you when you're 40
6. Don't leave home
7. Who makes you feel
8. Sand in my shoes
9. Do you have a little time* Alaric is nu toch ook wel beetje fan van Dido aan het worden!
Dido
Ze zal wel een richting op gegaan zijn, die niet aansluit bij mijn muzieksmaak...
quote:Laat ik het dan wat nuanceren.
Op dinsdag 16 september 2003 02:30 schreef ilona-scuderia het volgende:
Lamon, luister nog een keer naar White Flag, dat nummer is gewoon heel mooi...
Maar ik kan pas echt van goede lyrics genieten als de muziek erachter me emotioneel iets doet. En dit is gewoon niet mijn muziek.
Wat op zich typisch is, want 'No Angels' sloot wel prima aan bij mijn muziek smaak.
hele lekkere cd en ga hem zeker kopen
DIDO!!!
quote:Duidelijk, dat heb ik met de teksten (en muziek) van K's Choice en Acda en de Munnik...
Op dinsdag 16 september 2003 02:43 schreef Lamon het volgende:[..]
Laat ik het dan wat nuanceren.
Ik vind de tekst van 'White flag' wel mooi, net als de teksten van 'Sand in my shoes' en 'Life for rent'.Maar ik kan pas echt van goede lyrics genieten als de muziek erachter me emotioneel iets doet. En dit is gewoon niet mijn muziek.
Wat op zich typisch is, want 'No Angels' sloot wel prima aan bij mijn muziek smaak.
quote:En gelukkig was ze bij sommige mensen al bekend voordat ze iets met Eminem gemaakt had. Haar nummers met Faithless (nou ja.. ze was gewoon lid van de band) zijn nog steeds echt fantastisch. Zal als ik zin heb nog wel eens de titels opschrijven. Maar het zijn er zeker wel meer dan 3 of 4. Een van de Faithless-nummers staat zelfs op haar album in een iets andere versie.
Op dinsdag 21 augustus 2001 13:06 schreef Capetown het volgende:
Ze zou never zo beroemd zijn geworden als Eminem haar stem niet had gebruikt.Wat nou alles is relatief.
quote:* Scorpionsworld grist z'n Faithless-albums ff uit de tas en noteert titels
Op donderdag 18 september 2003 00:47 schreef engessa het volgende:[..]
En gelukkig was ze bij sommige mensen al bekend voordat ze iets met Eminem gemaakt had. Haar nummers met Faithless (nou ja.. ze was gewoon lid van de band) zijn nog steeds echt fantastisch. Zal als ik zin heb nog wel eens de titels opschrijven. Maar het zijn er zeker wel meer dan 3 of 4. Een van de Faithless-nummers staat zelfs op haar album in een iets andere versie.
Van het album
Outrospective:
- Crazy English Summer
- Evergreen
- Liontamer
- One step to far
Reference:
- Flowerstand man
- Salva Mea
Sunday 8PM:
- Postcards
*note: Dit zijn de nummers die ik tot nog toe heb gevonden die Dido heeft ingezongen op Albums van Faithless. Hierbij mis ik enkele tracks van "Sunday 8Pm" en moet ik "Saturday 3AM" nog overnemen van origineel naar MP3 cd, heb nu ook alleen de MP3 bij.
* Scorpionsworld vindt overigens dat zowel Faithless & Dido ruleren
In dit lekker rustige nummer laat ze weer horen hoe mooi ze kan zingen. Eminem heeft destijds de kwaliteiten van Dido heel goed gezien...
Dido : .
quote:Idd ze was al veel eerder bekend voordat ze met Eminem dat liedje maakte...
Op donderdag 18 september 2003 00:47 schreef engessa het volgende:[..]
En gelukkig was ze bij sommige mensen al bekend voordat ze iets met Eminem gemaakt had. Haar nummers met Faithless (nou ja.. ze was gewoon lid van de band) zijn nog steeds echt fantastisch. Zal als ik zin heb nog wel eens de titels opschrijven. Maar het zijn er zeker wel meer dan 3 of 4. Een van de Faithless-nummers staat zelfs op haar album in een iets andere versie.
[Dit bericht is gewijzigd door Duran op 20-09-2003 03:41]
Binnenkort die 2e ook maar halen.
quote:
Op donderdag 18 september 2003 01:20 schreef Scorpionsworld het volgende:[..]
* Scorpionsworld grist z'n Faithless-albums ff uit de tas en noteert titels
Van het album
Outrospective:
- Crazy English Summer
- Evergreen
- Liontamer
- One step to farReference:
- Flowerstand man
- Salva MeaSunday 8PM:
- Postcards*note: Dit zijn de nummers die ik tot nog toe heb gevonden die Dido heeft ingezongen op Albums van Faithless. Hierbij mis ik enkele tracks van "Sunday 8Pm" en moet ik "Saturday 3AM" nog overnemen van origineel naar MP3 cd, heb nu ook alleen de MP3 bij.
Crazy englisch Summer wordt NIET gezongen door Dido, de prachtige stem die je daar op hoort is van de Zoey Johnston!* Scorpionsworld vindt overigens dat zowel Faithless & Dido ruleren
quote:[reclamemaakmodus]Doe t nou!! bekijk die video. Tis gratis!!! en doe net als mij: ik bekijk White Flag nu al voor de 7e vandaag
Op dinsdag 16 september 2003 01:58 schreef Timo20 het volgende:
[reclamemaakmodus] bekijk hier de nieuwe video van Dido en help haar om op te 1e plaats van meeste bekeken video`s te komen!! Ze is het meer dan waar[/reclamemaakmodus]
Dido
quote:Hai superfan!
Op donderdag 25 september 2003 23:27 schreef Timo20 het volgende:
* subtiel schopje geeft *
[..][reclamemaakmodus]Doe t nou!! bekijk die video. Tis gratis!!! en doe net als mij: ik bekijk White Flag nu al voor de 7e vandaag
![]()
.
Doe t ook en helpDido
naar de 1e plaats van die Launch lijst[/reclamemaakmodus]
Leuk dat David Boreanaz (Angel) een behoorlijke rol in deze video heeft gekregen...
quote:Die gast heeft echt een papkop gekregen! Errug zonde, en het feit dat hij mooie met-robijntjes-ingelegde halsbandjes voor zijn poedeltje (zo'n klein, geschoren hondje ja) koopt maakt hem ook wat minder aantrekkelijk.
Op zondag 28 september 2003 08:16 schreef TK421 het volgende:
Net de video White Flag gezien van Dido..Leuk dat David Boreanaz (Angel) een behoorlijke rol in deze video heeft gekregen...
Maarre,
Life For Rent is best een leuk cdtje, nog niet zo lekker als No Angel maar dat komt waarschijnlijk wel naarmate ik er meer naar luister.
Wel jammer dat er slechts 9 nummers op staan!!
quote:Hai
Op vrijdag 26 september 2003 00:32 schreef Duran het volgende:[..]
Hai superfan!
(met alle respect)
quote:Nee er staan 11 tracks op de cd, zie Dido`s Officieele site
Wel jammer dat er slechts 9 nummers op staan!!
Ja flauw hoor: had ik eigenlijk morgen vrij, zodat ik Life For Rent kan gaan halen als de winkels open gaan: is me schema verandert: moet ik nu werken tot half 5
moet ik nog langer wachten
heb vanmiddag Life For Rent gehaald en wat is ie goed!!
maar ja, khad ook eerlijk gezegd niet anders verwacht he
khad al een paar tracks gehoord maar nog niet allemaal. Me favorieten zijn: White Flag, Life For Rent, Mary`s in India, Who Makes You Feel, This land Is Mine.[/me]
Maar ja eigenlijk zijn ze gewoon allemaal goed he
Er staat ook nog een hidde, 12e track op en een cd-rom extra met Wallpapers, een prijsvraag en Dido`s US Diary: een filmpje van de promotie tour van Dido door Amerika.
Go get it
Enne Timo wat bedoel je met wallpaper en al die extra's??? Best wel vaag ik kan niks vinden. En die hidden track zit achter het laatste nummer met een minuut tussenpauzo ofzo. Best wel vaag....
Sommige wat zal ik zeggen, wat zielig, maar opzich wel goed
quote:Ja na de laatste track zit idd. een minuut of 2/3 pauze en dan komt dus die hidden track ( ongeveer 3 minuten).
Op dinsdag 30 september 2003 23:38 schreef Frenkman het volgende:Enne Timo wat bedoel je met wallpaper en al die extra's??? Best wel vaag ik kan niks vinden. En die hidden track zit achter het laatste nummer met een minuut tussenpauzo ofzo. Best wel vaag....
En voor die extra`s moet je gaan naar de site van Life For Rent. Je moet dan eerst de cd van Life For Rent in je cdrom speler doen, en dan klikken op de pop up die te voorschijn komt. FF je gegevens invullen en dan doen die t vanzelf. Alleen het filmpje ( Dido US Diary) doet t (nog) niet
Suc6 en laat ff weten of het is gelukt
Dont leave home &
Sand in My shoes zijn echt goed.
Bonus track is ook zeker leuk alleen moet ik die er nog maar eens uitvissen voor op me pc want steeds 2 minuten wachten is suf
Moet nog ff nadenken of ik deze cd of No Angel beter vind
btw al 127 weken in de chart
Enne als je je naar www.lifeforrent.com gaat en je hebt je cd in je pc dan kan je leuke wallpapers downloaden en meedoen met een prijsvraag. (credits to Timo)
quote:No probs
Op woensdag 1 oktober 2003 17:47 schreef Frenkman het volgende:
Enne als je je naar www.lifeforrent.com gaat en je hebt je cd in je pc dan kan je leuke wallpapers downloaden en meedoen met een prijsvraag. (credits to Timo)
quote:
Als ik die cd in de pc stop dan krijg ik de melding dat m'n pc ge-update moet worden.
kvind trouwens deze cd wel wennen. heb em al n paar keer beluisterd maar kzou nog niet weten welke beter is. Tot nu toe No Angel: iets rustiger-------> meer my style
Maar LFR is ook zeer zeker niet slecht
quote:respect
Op vrijdag 3 oktober 2003 21:35 schreef Dr_Crouton het volgende:
Life For Rent -> hebbes.
quote:Geweldig album
Op vrijdag 3 oktober 2003 21:35 schreef Dr_Crouton het volgende:
Life For Rent -> hebbes.
quote:mwoh, is overal te downen hoor
Op vrijdag 3 oktober 2003 21:38 schreef Timo20 het volgende:[..]
respect
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 21:41 schreef mcintosh het volgende:[..]
mwoh, is overal te downen hoor
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 22:11 schreef Dr_Crouton het volgende:
Van dit soort artiesten koop ik liever de cd ervan. De muziek is wat "houdbaarder" om het nog eens op te zetten.
quote:Heb hem nu btw ook orgineel gekocht
Op maandag 15 september 2003 20:01 schreef furanku het volgende:
Ik had het album van dido al een hele tijd, minstens al een half jaar voordat hier pas het album breed werd uitgestald. Had hem dan weliswaar illegaal gedownload, maar vond het direct een topplaat. Heb hem nu btw ook orgineel gekocht want dat doe ik nog wel eens met superalbums..White Flag is zeker een mooi nummer en heb verder nog niks anders gehoord van haar album, maar daar ga ik zometeen ff achteraan..
--edit-- ben hem momenteel aan het downloaden
Dido rocks
Dat heb je echt niet gedaan
quote:Ik ben niet echt een fan, maar ik moet wel 1 ding toe geven en dat is dat ze een fantastisch mooie stem heeft en haar liedjes klinken altijd lekker in de oren.
Op donderdag 16 augustus 2001 01:56 schreef febster het volgende:
Ik heb op dit moment Dido met Hunter opstaan en ik moet zeggen dat ik elk nummer van haar errrug kan waarderen. Af en toe een beetje depri maar niet te! Zeer mooie muziek... (inclusief teksten...)
Zijn er nog meer Dido fan's hier??
* febster neuriet: I want to be a hunter again....
quote:Ze lijkt er wel een beetje op. Maar ze is toch iemand de zus(je) uit Faithless:?
Op vrijdag 17 oktober 2003 01:02 schreef GiSH het volgende:
ik ben een beetje verliefd op Dido..
ik dacht eigenlijk dat dido een zus was van sister bliss.. van Faithless??
Nadat de aflevering was afgelopen en ik wist van wie het nummer was heb ik het gedownload and ever since staat het op repeat... Ik kan niet meer huilen er is niks meer en mijn ogen voelen aan alsof ze bloeden. Christus dit is het precies.. Waarom nou toch? Waarom?
quote:Zojuist zelf achter gekomen..... leuk...
Op dinsdag 30 september 2003 23:55 schreef Timo20 het volgende:[..]
Ja na de laatste track zit idd. een minuut of 2/3 pauze en dan komt dus die hidden track ( ongeveer 3 minuten).
En voor die extra`s moet je gaan naar de site van Life For Rent. Je moet dan eerst de cd van Life For Rent in je cdrom speler doen, en dan klikken op de pop up die te voorschijn komt. FF je gegevens invullen en dan doen die t vanzelf. Alleen het filmpje ( Dido US Diary) doet t (nog) niet
Suc6 en laat ff weten of het is gelukt
Erg lekkere cd!
Ik wil met Dido trouwen
mag ze me elke avond in slaap zingen
en smorgensvroeg wakker zingen
en er zijn vast nog meer leuke dingen met haar te doen
Dido
net de nieuwe video van Dido
gezien. De video bij Life For Rent ziet er weer erg mooi uit en natuurlijk ziet Dido er nog mooier uit
check it hier. klik aan de linker kant van de pagina onder t kopje "music and video" op "video`s" . je krijgt een pop-up schermpje waarin je verschillende video`s kunt bekijken. voor die van Dido moet je een klein beetje naar beneden scrollen!
veel plezier en suc6
quote:Coming back from Paris on the train
I really didn't care if
the journey took all day.
Trying to turn the pages of my magazine
while trying to keep a hold of your hand.
And ordering a coffee
that I wouldn't ever drink.
Just to keep you and Paris on my mind,
just to keep you and Paris on my mind.
I didn't know it would be the last time,
the last time I saw you...
At Waterloo we went
our separate ways.
When I got in my cab
I didn't turn and wave.
Didn't go to work just went to bed.
Trying to keep you and Paris on my mind,
trying to keep you and Paris on my mind.
I phoned your office this afternoon,
they said they hadn't
heard anything from you.
It's been... seven days without a word.
I have to keep you and Paris on my mind,
I have to keep you and Paris on my mind.
Going back to Paris on the train.
Raining and without you
it's... not the same.
I have to do this journey one more time,
just to keep you and Paris on my mind,
just to keep you and Paris on my mind.
the last time... I saw you...
The last time... I saw you...
wordt misschien nog moeilijk om al haar singles nog te kunnen traceren, tenminste ik zie ze niet meer in de bekendere cd-zaken zeg maar. ik vind resting here nog steeds het mooiste nummer van haar, roswell theme =) Dido is ook gewoon een goeie zangeresquote:Op vrijdag 11 juni 2004 11:19 schreef R-Mon het volgende:
DidoJammergenoeg was White Flag pas de eerste die ik van haar hoorde.
Kent iemand Paris van haar? Track 2 van de White Flag single. Een simpel nummer, maar wel mooi.Als ik weer geld heb ga ik al haar singles en albums kopen.
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |