DIe F40 kwam ook bij Prominent vandaan.quote:Op zondag 31 juli 2005 03:09 schreef Toewan het volgende:
[..]
Betaal jij het verschil ? Een 288GTO is ongeveer een 10 keer zo duur als een 308GTS, van zo'n 288GTO kan je een mooi huis kopen !
Hier in Eindhoven heb ik trouwens een keer een echte 288GTO gezien, stond destijds bij Prominent op de Vestdijk en heb 'm ook eens over de Eindhoven - Helmondweg zien rijden.
En ook stond er een keer een F40 op een parkeerterrein bij de Kleine Berg, was erg mooi om die in het wild te zien !
Ik ben geen timmerman, ik werk als perser in een dakpannenfabriek. Toen ik de auto kocht werkte ik als uitzendkracht op de lokale Philips. En als beunhaas her en der :-) Dat is de reden dat ik een echte GTO niet kan betalen en toen ik als jochie van 20 bij een echte GTO stond te kwijlen jaren 80 als Alfasud eigenaar had ik ook nooit gedacht een 308 te kunnen betalen. Een GTO is echt wel 10x zo duur want mijn 308 kostte F35000+mijn mooie '70 Alfa Spider.quote:maar wel een vette bak, de bak van bert blijft een timmermansferrari..
ik niet.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:05 schreef Youp het volgende:
en toch heb ik liever het origineel
dat lijkt me lochies anders doe je dit allemaal nietquote:
quote:Op zondag 31 juli 2005 15:17 schreef ThaFreak het volgende:
blijft een neppert.....
net als een sjonnie een M3 sticker op een bmw 316 plakt....
wat blaat jij dan weer....quote:Op zondag 31 juli 2005 15:19 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
![]()
Jij begrijpt het echt niet he? Dit is gewoon een totale rebuild van een Ferrari motor met een eigen design uiterlijk. Voor het plaatwerk en kennis van motortechniek heb ik zwaar respect.
Totaal niet te vergelijken met een M3-sticker ergens op plakken.
OK,quote:Op zondag 31 juli 2005 15:22 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
wat blaat jij dan weer....![]()
hij probeert er een gto look aan te geven, wanabee gto dus.....
net als alle m3 sticker boeren die een M3 look aan hun bmw willen geven!
met stickers, bumpers enz enz.....
die reactie wil trouwens niet zeggen dat ik geen respect voor uw werk heb, ik vind het zeer netjes gedaan en het ziet er goed uitquote:Op zondag 31 juli 2005 15:11 schreef bert308 het volgende:
[..]
Ik ben geen timmerman, ik werk als perser in een dakpannenfabriek. Toen ik de auto kocht werkte ik als uitzendkracht op de lokale Philips. En als beunhaas her en der :-) Dat is de reden dat ik een echte GTO niet kan betalen en toen ik als jochie van 20 bij een echte GTO stond te kwijlen jaren 80 als Alfasud eigenaar had ik ook nooit gedacht een 308 te kunnen betalen. Een GTO is echt wel 10x zo duur want mijn 308 kostte F35000+mijn mooie '70 Alfa Spider.
[..]
ik niet.
[afbeelding]
Er zit een "308" plaatje achterop hoor, niet "GTO".quote:Op zondag 31 juli 2005 15:17 schreef ThaFreak het volgende:
blijft een neppert.....
net als een sjonnie een M3 sticker op een bmw 316 plakt....
Ik ookquote:Op maandag 1 augustus 2005 01:26 schreef PNG het volgende:
Ik vind het echt een puik stukje vakwerk op zich.
Geweldig mooie auto!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:01 schreef bert308 het volgende:
Zo kinders, en wie heeft er nu nog commentaar?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Meer hier: http://home.tiscali.nl/308gto/p1024.htm en hier: www.ferrari288.com
ehm, ik neem nooit de moeite om een ferrari goed te bekijken... Zelfs een enzo niet. Om de een of andere reden heb ik wat tegen het merk. De enige mooie ferrari is in mijn optiek een dino.quote:Op maandag 1 augustus 2005 13:21 schreef j0rrit het volgende:
[..]
Geweldig mooie auto!Heel veel respect voor de skills en de uren die je hierin hebt gestopt!
Hij is er zeker op vooruit gegaan wat uiterlijk betreft. Voor een 308 draai je niet eens je hoofd bij als die passeert, teveel moeite. Maar als een (ook al is het wannabe) GTO langskomt die er zó uitziet neem je wel even de tijd om hem uitgebreid te bekijken. Geweldig om hiermee te touren en over een willekeurige boulevard te rijden. Hij mag gezien worden, en je moet je niks aantrekken van al het commentaar hier. De helft mocht willen dat ze zo'n auto hadden staan ipv een afgetrapt Golf II GTI-tje.
Overigens. Een Jaguar uit elkaar slopen om er een Dax Tojeiro (Corba) van te bouwen is geen heiligschennis? En daar hoor je nooit commentaar over, terwijl dat gewoon een stukje glasvezel is met een Chevy 5.7 V8 erin...
Ey, niks mis met een Golf GTI he.quote:Op maandag 1 augustus 2005 13:21 schreef j0rrit het volgende:
[..]
Geweldig mooie auto!Heel veel respect voor de skills en de uren die je hierin hebt gestopt!
Hij is er zeker op vooruit gegaan wat uiterlijk betreft. Voor een 308 draai je niet eens je hoofd bij als die passeert, teveel moeite. Maar als een (ook al is het wannabe) GTO langskomt die er zó uitziet neem je wel even de tijd om hem uitgebreid te bekijken. Geweldig om hiermee te touren en over een willekeurige boulevard te rijden. Hij mag gezien worden, en je moet je niks aantrekken van al het commentaar hier. De helft mocht willen dat ze zo'n auto hadden staan ipv een afgetrapt Golf II GTI-tje.
Tis een ferrari punt.quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:55 schreef Toewan het volgende:
[..]
Ey, niks mis met een Golf GTI he.(nou ja, met sommige wel idd, maar niet allemaal
)
Ik vind het zeker een geslaagde conversie. Maar zijn er delen van een originele 288GTO bij de ombouw gebruikt, bv spiegels of lichtunits + voorbumper ?
En al dat gezeur van heiligschennis. Kijk, wanneer het een meer zeldzame Ferrari zou betreffen zou ik ook m'n bedenkingen hebben. Maar met alle respect is het een 308 (zeg ik met m'n Golf), waarvan er toch vrij veel gebouwd zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |