abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 31 juli 2005 @ 04:23:53 #201
91300 pieter_pontiac
For whom the bell tolls..
pi_29286006
Een jaar later nog steeds jankerds

Ik blijf erbij:

308 -> lelijk
288 ->

En het is ook nog erg netjes gedaan, als het nou á la Sjonnie-GTI gebeurd was werd het anders.
Maar dit vind ik kicken!
hostes ad pulverum ferire
Spatie is kapot.
's Avonds een vent, 's ochtends gebanned
pi_29286093
quote:
Op zondag 31 juli 2005 03:09 schreef Toewan het volgende:

[..]

Betaal jij het verschil ? Een 288GTO is ongeveer een 10 keer zo duur als een 308GTS, van zo'n 288GTO kan je een mooi huis kopen !

Hier in Eindhoven heb ik trouwens een keer een echte 288GTO gezien, stond destijds bij Prominent op de Vestdijk en heb 'm ook eens over de Eindhoven - Helmondweg zien rijden.

En ook stond er een keer een F40 op een parkeerterrein bij de Kleine Berg, was erg mooi om die in het wild te zien !
DIe F40 kwam ook bij Prominent vandaan.
Kheb daar ook ooit een F50 en zoon Lambo jeep zien staan .
  zondag 31 juli 2005 @ 15:11:46 #203
100860 bert308
verbouwd een Ferrari 308
pi_29294180
quote:
maar wel een vette bak, de bak van bert blijft een timmermansferrari..
Ik ben geen timmerman, ik werk als perser in een dakpannenfabriek. Toen ik de auto kocht werkte ik als uitzendkracht op de lokale Philips. En als beunhaas her en der :-) Dat is de reden dat ik een echte GTO niet kan betalen en toen ik als jochie van 20 bij een echte GTO stond te kwijlen jaren 80 als Alfasud eigenaar had ik ook nooit gedacht een 308 te kunnen betalen. Een GTO is echt wel 10x zo duur want mijn 308 kostte F35000+mijn mooie '70 Alfa Spider.
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 23:05 schreef Youp het volgende:
en toch heb ik liever het origineel
ik niet.
  zondag 31 juli 2005 @ 15:16:44 #204
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_29294323
quote:
Op zondag 31 juli 2005 15:11 schreef bert308 het volgende:

ik niet.
dat lijkt me lochies anders doe je dit allemaal niet
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_29294357
blijft een neppert.....
net als een sjonnie een M3 sticker op een bmw 316 plakt....
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
pi_29294400
quote:
Op zondag 31 juli 2005 15:17 schreef ThaFreak het volgende:
blijft een neppert.....

Jij begrijpt het echt niet he? Dit is gewoon een totale rebuild van een Ferrari motor met een eigen design uiterlijk. Voor het plaatwerk en kennis van motortechniek heb ik zwaar respect.
Totaal niet te vergelijken met een M3-sticker ergens op plakken.
pi_29294510
quote:
Op zondag 31 juli 2005 15:19 schreef KonnieKipke het volgende:

[..]

Jij begrijpt het echt niet he? Dit is gewoon een totale rebuild van een Ferrari motor met een eigen design uiterlijk. Voor het plaatwerk en kennis van motortechniek heb ik zwaar respect.
Totaal niet te vergelijken met een M3-sticker ergens op plakken.
wat blaat jij dan weer....
hij probeert er een gto look aan te geven, wanabee gto dus.....
net als alle m3 sticker boeren die een M3 look aan hun bmw willen geven!
met stickers, bumpers enz enz.....
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
pi_29294648
quote:
Op zondag 31 juli 2005 15:22 schreef ThaFreak het volgende:

[..]

wat blaat jij dan weer....
hij probeert er een gto look aan te geven, wanabee gto dus.....
net als alle m3 sticker boeren die een M3 look aan hun bmw willen geven!
met stickers, bumpers enz enz.....
OK,

zondag 31 juli 2005 @ 15:34:04 #209
84341 alsem
ja toch
pi_29294902
quote:
Op zondag 31 juli 2005 15:11 schreef bert308 het volgende:

[..]

Ik ben geen timmerman, ik werk als perser in een dakpannenfabriek. Toen ik de auto kocht werkte ik als uitzendkracht op de lokale Philips. En als beunhaas her en der :-) Dat is de reden dat ik een echte GTO niet kan betalen en toen ik als jochie van 20 bij een echte GTO stond te kwijlen jaren 80 als Alfasud eigenaar had ik ook nooit gedacht een 308 te kunnen betalen. Een GTO is echt wel 10x zo duur want mijn 308 kostte F35000+mijn mooie '70 Alfa Spider.
[..]

ik niet.
[afbeelding]
die reactie wil trouwens niet zeggen dat ik geen respect voor uw werk heb, ik vind het zeer netjes gedaan en het ziet er goed uit
pi_29295249
Woei dat heeft die vent wel mooi gemaakt hoor..
  zondag 31 juli 2005 @ 18:35:40 #211
100860 bert308
verbouwd een Ferrari 308
pi_29299869
quote:
Op zondag 31 juli 2005 15:17 schreef ThaFreak het volgende:
blijft een neppert.....
Er zit een "308" plaatje achterop hoor, niet "GTO".
pi_29309531
mooie verbouwing bert
persoonlijk vind ik dat je de oude had moeten restaureren, maarja je hebt het heel mooi gedaan en het resultaat mag er zeker wezen
kom maar een keer langs in zwolle dan wil ik wel een rondje meerijden
pi_29312779
Erg mooi gedaan.
Het is een aardig werk geweest, maar je hoeft je niet te schamen voor het resultaat
When the chaos in my head turns to silence
pi_29312916
TS heeft zeker ook een hekel aan het programma Rides op Discovery channel?
waarin enorm mooie orginele autos worden omgebouwd tot soms vaak nog lelijkere autos dan eendjes

Je moet niet zo zeuren. Als jij zoveel geld zou hebben als die flip, dan zou jij mss ook wel eens een auto ombouwen tot een vehikel dat anderen spuug lelijk vinden... Dat is nou juist de kracht van het ombouwen van autos. Waarbij het allerbelangrijkste is, dat je hem ZELF mooi vindt.

btw, het is zeker geen sonde om ferraris om te bouwen. Die rijden er toch genoeg rond.
pi_29312978
Ik vind het echt een puik stukje vakwerk op zich.
Bla bla bla photoshop veerpootbruggen bla bla mekker mekker veel vetter, blabla photoshop skyline veel sneller
blablabla internet warrior, veel vetter, photoshop auto sneller blabla nürburgring playstation
pi_29317707
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 01:26 schreef PNG het volgende:
Ik vind het echt een puik stukje vakwerk op zich.
Ik ook
Toch zegt mijn rare gevoel dat je niet aan Ferrari's moet klooten
pi_29319529
Knap gemaakt, maar aan ferrari's mag je niks veranderen.

Enzo Ferrari draait zich om in zijn graf
  maandag 1 augustus 2005 @ 12:38:35 #218
83361 SIGMA-X10
When come back, bring pie....
pi_29320427
Persoonlijk vind ik het erg mooi gedaan hoor! Petje af voor Bert. Dit is heel iets anders dan een BMW 316i te voorzien van M3 sticker. Dit is en blijft een Ferrari. Toch al erg exotisch. Als je die dan iets ombouwt zodat ie er nog mooier uit ziet, waarom niet? Ik zou hetzelfde hebben gedaan als ik de skills, know-how en geld had
I'm not a racist; I hate everybody equally
pi_29321737
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 23:01 schreef bert308 het volgende:
Zo kinders, en wie heeft er nu nog commentaar?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Meer hier: http://home.tiscali.nl/308gto/p1024.htm en hier: www.ferrari288.com
Geweldig mooie auto! Heel veel respect voor de skills en de uren die je hierin hebt gestopt!

Hij is er zeker op vooruit gegaan wat uiterlijk betreft. Voor een 308 draai je niet eens je hoofd bij als die passeert, teveel moeite. Maar als een (ook al is het wannabe) GTO langskomt die er zó uitziet neem je wel even de tijd om hem uitgebreid te bekijken. Geweldig om hiermee te touren en over een willekeurige boulevard te rijden. Hij mag gezien worden, en je moet je niks aantrekken van al het commentaar hier. De helft mocht willen dat ze zo'n auto hadden staan ipv een afgetrapt Golf II GTI-tje.

Overigens. Een Jaguar uit elkaar slopen om er een Dax Tojeiro (Corba) van te bouwen is geen heiligschennis? En daar hoor je nooit commentaar over, terwijl dat gewoon een stukje glasvezel is met een Chevy 5.7 V8 erin...
pi_29342103
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 13:21 schreef j0rrit het volgende:

[..]

Geweldig mooie auto! Heel veel respect voor de skills en de uren die je hierin hebt gestopt!

Hij is er zeker op vooruit gegaan wat uiterlijk betreft. Voor een 308 draai je niet eens je hoofd bij als die passeert, teveel moeite. Maar als een (ook al is het wannabe) GTO langskomt die er zó uitziet neem je wel even de tijd om hem uitgebreid te bekijken. Geweldig om hiermee te touren en over een willekeurige boulevard te rijden. Hij mag gezien worden, en je moet je niks aantrekken van al het commentaar hier. De helft mocht willen dat ze zo'n auto hadden staan ipv een afgetrapt Golf II GTI-tje.

Overigens. Een Jaguar uit elkaar slopen om er een Dax Tojeiro (Corba) van te bouwen is geen heiligschennis? En daar hoor je nooit commentaar over, terwijl dat gewoon een stukje glasvezel is met een Chevy 5.7 V8 erin...
ehm, ik neem nooit de moeite om een ferrari goed te bekijken... Zelfs een enzo niet. Om de een of andere reden heb ik wat tegen het merk. De enige mooie ferrari is in mijn optiek een dino.
Verder zou ik nooit een ferrari kopen. Als ik zoveel poen zou hebben, zou ik een lambo aanschaffen...
pi_29344132
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 13:21 schreef j0rrit het volgende:

[..]

Ey, niks mis met een Golf GTI he. (nou ja, met sommige wel idd, maar niet allemaal )

Ik vind het zeker een geslaagde conversie. Maar zijn er delen van een originele 288GTO bij de ombouw gebruikt, bv spiegels of lichtunits + voorbumper ?
En al dat gezeur van heiligschennis. Kijk, wanneer het een meer zeldzame Ferrari zou betreffen zou ik ook m'n bedenkingen hebben. Maar met alle respect is het een 308 (zeg ik met m'n Golf ), waarvan er toch vrij veel gebouwd zijn.
  Moderator maandag 1 augustus 2005 @ 23:56:34 #222
18653 crew  D.
pi_29344175
zonde
pi_29344467
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 23:55 schreef Toewan het volgende:

[..]

Ey, niks mis met een Golf GTI he. (nou ja, met sommige wel idd, maar niet allemaal )

Ik vind het zeker een geslaagde conversie. Maar zijn er delen van een originele 288GTO bij de ombouw gebruikt, bv spiegels of lichtunits + voorbumper ?
En al dat gezeur van heiligschennis. Kijk, wanneer het een meer zeldzame Ferrari zou betreffen zou ik ook m'n bedenkingen hebben. Maar met alle respect is het een 308 (zeg ik met m'n Golf ), waarvan er toch vrij veel gebouwd zijn.
Tis een ferrari punt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')