quote:Op maandag 21 juni 2004 18:09 schreef Little_Angel het volgende:
De L van Loser
want dat ben je
Smakelijk..quote:Op maandag 21 juni 2004 18:06 schreef FuifDuif het volgende:
Wat ik nu in hemelsnaam toch zag in de wc na het schijten toen ik de wc inkeek vlak voor het afvegen van mij reet?
Een drol in een L-vorm.
Welke letters zijn er bij jullie wel eens gevormd?
tja, het leven is hard hèquote:Op maandag 21 juni 2004 18:10 schreef Qwea het volgende:
[..]Meid. je hebt gelijk
Als de W wel lukt kun je achterstevoren op de pot gaan zittenquote:Op maandag 21 juni 2004 18:15 schreef Markster het volgende:
Ik probeer sinds kort de M, maar ik vind hem wat lastig
Dat ik daar niet aangedacht hebquote:Op maandag 21 juni 2004 18:16 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
Als de W wel lukt kun je achterstevoren op de pot gaan zitten
-O_quote:Op maandag 21 juni 2004 18:16 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
Als de W wel lukt kun je achterstevoren op de pot gaan zitten
Ik had je creatiever ingeschat Marksterquote:Op maandag 21 juni 2004 18:17 schreef Markster het volgende:
[..]
Dat ik daar niet aangedacht heb
Hij kan beter de letters USBOKBU Schijten ofterwijl : Uitgetiefte Smerige Buitengewoon Onintelligente Kut Bagger Userquote:Op maandag 21 juni 2004 18:14 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
tja, het leven is hard hè :')
en al helemaal voor fuifduif
T moet echt een ramp zijn om zo'n persoon te zijn... je zou BIJNA medelijden krijgen :')
Tja, je hebt het of je hebt het nietquote:Op maandag 21 juni 2004 18:17 schreef Markster het volgende:
[..]
Dat ik daar niet aangedacht heb
Dan zou ik het ook gewoon nog een half uurtje langer ophouden zodat je van die kleine letter s en die kleine letter o ook gewoon hoofdletters kan makenquote:Op maandag 21 juni 2004 18:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
ofterwijl : Uitgetiefte smerige Buitengewoon onintelligente Kut Bagger User
neh, das te moeilijk voor hemquote:Op maandag 21 juni 2004 18:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hij kan beter de letters USBOKBU schijten ofterwijl : Uitgetiefte smerige Buitengewoon onintelligente Kut Bagger User
hem kennen is al erg genoegquote:Op maandag 21 juni 2004 18:14 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
tja, het leven is hard hè
en al helemaal voor fuifduif
T moet echt een ramp zijn om zo'n persoon te zijn... je zou BIJNA medelijden krijgen
dat weet ikquote:Op maandag 21 juni 2004 18:21 schreef erikkll het volgende:
[..]
hem kennen is al erg genoeg
*eenschquote:Op maandag 21 juni 2004 18:22 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
dat weet ik
Maar gelukkig ken ik hem niet IRL
en dat wil ik graag zo houden
Dat mag dus niet, tot over een paar dagenquote:Op maandag 21 juni 2004 18:27 schreef greatgonzo het volgende:
-edit-
FuifDuif kloonquote:Op maandag 21 juni 2004 18:27 schreef greatgonzo het volgende:
quote:Op maandag 21 juni 2004 18:27 schreef greatgonzo het volgende:
hoezo leuk?quote:Op maandag 21 juni 2004 18:36 schreef bruise_pristine het volgende:
jah ehm leuk zon topic maar die foto's hoeven dan net weer niet![]()
-edit- debiel -edit-quote:Op maandag 21 juni 2004 18:38 schreef martinuhhh het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
doe eens niet!![]()
hee, je hoeft hier niet te kijken hoor.quote:Op maandag 21 juni 2004 18:47 schreef Little_Angel het volgende:echt te ranzig voor woorden!
waar zijn jullie manieren?! zo zijn jullie toch niet opgevoed?! (neem ik aan teminste
)
quote:Op maandag 21 juni 2004 18:49 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
hee, je hoeft hier niet te kijken hoor.
Je weet dat je dit soort plaatjes kan verwachten als je zo'n topic aanmaakt
sure... wie nietquote:Op maandag 21 juni 2004 18:52 schreef FuifDuif het volgende:
Little_Angel, heb jij wat tegen mij ofzo?
nee maar je reageert welquote:Op maandag 21 juni 2004 18:54 schreef Little_Angel het volgende:
[..]ik heb niet zo'n bagger topic aangemaakt
Ja, jammer genoeg wel
quote:Op maandag 21 juni 2004 18:55 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
nee maar je reageert wel![]()
*BWORK!*quote:Op maandag 21 juni 2004 18:27 schreef greatgonzo het volgende:
Ik welquote:Op maandag 21 juni 2004 18:52 schreef FuifDuif het volgende:
Little_Angel, heb jij wat tegen mij ofzo?
-edit- ken je grenzen -edit-quote:Op maandag 21 juni 2004 18:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
*BWORK!*
![]()
the same herequote:Op maandag 21 juni 2004 18:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik wel![]()
Ja he, en dan te bedenken dat ik aan jou dacht toen ik het topic opende.quote:Op maandag 21 juni 2004 19:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Hee Fuifduif, toch kut dat uitgerekend zo'n schijttopic toch je beste topic tot nu toe is....
wat ben jij grappig...quote:Op maandag 21 juni 2004 19:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Letters schijten doe ik overigens nooit, maar ik heb wel eens een drol in de vorm van het hoofd van Jezus Christus geproduceerd! De pastor verklaarde onze plee meteen tot gewijde grond.
Ik heb idd een zeer knappe kont!!quote:Op maandag 21 juni 2004 19:12 schreef FuifDuif het volgende:
Je anus gelooft al in de Heer... nu je hoofd nog. Dat moet toch niet zo moeilijk voor je zijn, Grrrrrrrr, gezien het feit dat je reet en je hoofd precies op elkaar lijken.
Met af en toe een puist hier en daar...quote:Op maandag 21 juni 2004 19:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb idd een zeer knappe kont!!
die had ook wel wat leuker kunnen zijn fuif...quote:Op maandag 21 juni 2004 19:16 schreef FuifDuif het volgende:
Staat je kont op knappen? Ga maar even naar de wc.
Ja, ik weet het. Ik vond het moeilijk om er iets op te verzinnen. Deze was een beetje flauw.quote:Op maandag 21 juni 2004 19:17 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
die had ook wel wat leuker kunnen zijn fuif...
Mijn anus ziet het geloof overigens precies voor wat het is: POEP!quote:Op maandag 21 juni 2004 19:12 schreef FuifDuif het volgende:
Je anus gelooft al in de Heer...
Ik zie jou anders ook weinig bijdragen...quote:Op maandag 21 juni 2004 19:17 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
die had ook wel wat leuker kunnen zijn fuif...
Dan is je anus waarschijnlijk aan de diaree, want er komt niet veel zinnigs uit.quote:Op maandag 21 juni 2004 19:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Mijn anus ziet het geloof overigens precies voor wat het is: POEP!
Haaaai fuifquote:Op maandag 21 juni 2004 19:00 schreef FuifDuif het volgende:
Wat dan Qwerty?
Als we dat als criterium gebruiken ben jij dus ook aan de diaree...quote:Op maandag 21 juni 2004 19:20 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Dan is je anus waarschijnlijk aan de diaree, want er komt niet veel zinnigs uit.
Een satansster?quote:Op maandag 21 juni 2004 19:30 schreef Ridocar het volgende:
Fuifduif de godsdienstwaanzinnige
Fuifduif de letterpoeper
Schijten in de kerk, heb je dat al eens gedaan, Fuif?
en wat voor een letter had je toen gedraaid?
dankequote:Op maandag 21 juni 2004 19:22 schreef Tokay het volgende:
Wat een leuke plaatjes in dit topic.![]()
Zo ehm, eetlustopwekkend ook enzo.quote:Op maandag 21 juni 2004 19:36 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
danke![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |