Kijk 's bij de kringloopwinkel.quote:Op maandag 21 juni 2004 17:17 schreef bixister het volgende:
anders is het misschien toch aan te bevelen om ergens een niet te duur wiegje op de kop te tikken.
Da's eigenlijk ook ons planquote:Op maandag 21 juni 2004 18:12 schreef phileine het volgende:
Ik vond het zelf trouwens wel heel prettig om Isa zo dicht naast me te hebben de eerste maanden. Ik had zo'n ikea-schommelwiegje (op marktplaats.nl veelvuldig beschikbaar) dat naast mijn bed stond. Ik hoefde alleen maar mijn hand uit te steken om haar even te schommelen of te aaien.
Na een maand of vier merkte ik dat ze steeds wakker werd van ons, en toen hebben we haar (zonder problemen) verhuisd naar het ledikantje in haar eigen kamer.
Laatste bezoek: 5 minuten geledenquote:Op maandag 21 juni 2004 18:31 schreef LadyS het volgende:
Luchtbel.. hoe is het met jou? volgens mij heb je je niet gemeld vandaag? of ik heb er overheen gelezen
.quote:Ouders die samen met hun kind in bed willen slapen, moeten ervoor zorgen dat:
* Dekbed en kussens uit de buurt van de baby blijven.
* De baby hoger ligt dan de ouders en op de rug slaapt in een (baby)slaapzak.
* De baby op een stevig matras zonder spleet ligt (geen waterbed).
Ja johquote:Op maandag 21 juni 2004 18:33 schreef LadyS het volgende:
[..]
Laatste bezoek: 5 minuten geleden![]()
![]()
zal wel meevallen dus
quote:Op maandag 21 juni 2004 18:34 schreef poemojn het volgende:
[Pluisje, schiet 's op, nog steeds niet aan het?
![]()
Sjeen chippies is ook niet goed. Iedereen denkt bij suiker/diabetes altijd aan de echte suiker, maar niet aan de koolhydraten en het zijn juist de koolhydraten die omgezet worden tot glucose in het bloed. In aardappels zit zetmeel en zetmeel is een koolhydraat en word dus omgezet in suiker, dus de chippies kne je beter ook laten staan. Beter is het om een sultana op te knabbelen, weet het is nietzo lekker als chippies, maar wel beter.quote:Op maandag 21 juni 2004 17:44 schreef Sjeen het volgende:
Dus geen bak ijs, maar chippies![]()
quote:Op maandag 21 juni 2004 20:47 schreef Anitra het volgende:
[..]
Sjeen chippies is ook niet goed. Iedereen denkt bij suiker/diabetes altijd aan de echte suiker, maar niet aan de koolhydraten en het zijn juist de koolhydraten die omgezet worden tot glucose in het bloed. In aardappels zit zetmeel en zetmeel is een koolhydraat en word dus omgezet in suiker, dus de chippies kne je beter ook laten staan. Beter is het om een sultana op te knabbelen, weet het is nietzo lekker als chippies, maar wel beter.
Ja maar, da's niet echtquote:Op maandag 21 juni 2004 21:46 schreef poemojn het volgende:
Sjeen, je hebt toch ook suikervrij snoep voor diabetici, is dat niet iets voor jou?
Het schijnt wel te kloppen, maar dan al voor de zwangerschapquote:Op maandag 21 juni 2004 22:07 schreef Jdee het volgende:
misschien mag dat niet vanwege de suikervervangende stof die erin zit? Alhoewel, je mag toch nog wel suikervrije kauwgom? dan mag het vast, want volgens mij is het dezelfde zoetstof...
Even iets anders. Zegt mn lief gisteren met een twinkel in zijn ogen dat ie eens gelezen heeft dat het in de eerste paar maanden van de zwangerschap goed is als je het sperma van de man wiens kind je draagt doorslikt, omdat dan de afstotingsreactie van je lichaam op de 'parasiet' (want zo is het biologisch gezien wel wat een embryo is toch? hij leeft van mij) minder wordt omdat je lichaam aan de lichaamsvreemde stof wennen kan. Is dit echt zo of is Neelix een sly old fox![]()
klopt, je hebt een verhoogd risico op zwangerschapsvergiftiging bij je eerste zwangerschap van een partner doordat je lichaam dan niet voldoende gewend is aan de lichaamsvreemde stoffen (placenta is half eigen, half lichaamsvreemd genetisch materiaal en kan dan eerder worden afgestoten). Maar de bedoeling is dacht ik dat je dat voor je zwangerschap doet.. en de 'normale' manier is goed genoeg, oraal hoeft niet.quote:Op maandag 21 juni 2004 22:07 schreef Jdee het volgende:
Even iets anders. Zegt mn lief gisteren met een twinkel in zijn ogen dat ie eens gelezen heeft dat het in de eerste paar maanden van de zwangerschap goed is als je het sperma van de man wiens kind je draagt doorslikt, omdat dan de afstotingsreactie van je lichaam op de 'parasiet' (want zo is het biologisch gezien wel wat een embryo is toch? hij leeft van mij) minder wordt omdat je lichaam aan de lichaamsvreemde stof wennen kan. Is dit echt zo of is Neelix een sly old fox![]()
(Jdee gaat naar bed, morgen werken, tot morgen dames!)
quote:Op maandag 21 juni 2004 22:03 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Nu heb ik eigenlijk een vraagje:
Ik las ergens op het net dat je bij de apotheek ook van die stripjes kunt krijgen om suiker in de urine
te testen. Zou het wat zijn om zo'n setje te kopen of ga ik mezelf dan onnodig ongerust maken? Wat denken jullie?
Ik ben nu eigenlijk helemaal niet ongerust. Ook niet omdat ze er bij de verloskundige niet zo'n probleem van maakten. Het duurt alleen nog twee weken voor ik terug ga. En nu dacht ik dat het misschien wel fijn was om zelf een beetje in de gaten te houden of mijn veranderde eetpatroon effect had...quote:Op maandag 21 juni 2004 22:10 schreef poemojn het volgende:Ik ken je niet goed genoeg om te weten of je jezelf dan nodeloos ongerust maakt.. Dat kun je beter aan vrienden/man/ouders vragen denk ik.. Maar iig kun je op internet wel die strips kopen die mijn verloskundige gebruikt, 50 stuks voor ¤11,31 (klik). Als je je sowieso al ongerust maakt stelt dat je misschien juist weer gerust... maar ik ken je in elk geval niet goed genoeg om dat te kunnen beoordelen.
quote:Op maandag 21 juni 2004 22:07 schreef Jdee het volgende:
(Jdee gaat naar bed, morgen werken, tot morgen dames!)
Nee, het ging echt om het orale gedeelte hoor, let wel MET doorslikken hoor anders helpt het niet, hihihihi, nee vaginaal is niet genoeg hoor ( zij mijn man tenminstequote:Op maandag 21 juni 2004 22:12 schreef poemojn het volgende:
[..]
klopt, je hebt een verhoogd risico op zwangerschapsvergiftiging bij je eerste zwangerschap van een partner doordat je lichaam dan niet voldoende gewend is aan de lichaamsvreemde stoffen (placenta is half eigen, half lichaamsvreemd genetisch materiaal en kan dan eerder worden afgestoten). Maar de bedoeling is dacht ik dat je dat voor je zwangerschap doet.. en de 'normale' manier is goed genoeg, oraal hoeft niet.
WOWIE Sugar, ben (twee keer) trots op je hoor!!!!quote:Op maandag 21 juni 2004 22:20 schreef Sugar het volgende:
Miss_D: ja!!!!
Ik heb gebeld naar die nieuwe praktijk en gezegd dat ik toch zeker weet dat ik wil switcjhen. was assistente en die vertelde me dat ze dit soort dingen altijd meenemen in de wekelijkse vergaderingen, die (volgens mij) morgenavond was. Dus ik krijg woensdag of donderdag een telefoontje met nieuws of ik wel of niet terecht kan! Fijn en hoop het!!!!
Ik had vandaag intake met kraamzorgmevrouw en die vroeg bij welke vlos ik zat. Toen ik aangaf dat ik ws ging wisselen, raadde ze me echt aan om vol te houden en echt naar mezelf te luisteren! Ook als het misschien lastig werd om te wisselen: "het is jouw feestje", zei ze letterlijk!Voelde me echt enorm gesterkt en ze vertelde alles ook nog 'ns heel duidelijk en goed! Fijn dus!
Tot slot: iedereen een dikke klapzoen van Sugar, want ze is klaar met school voor dit jaar!!!!!
Alles gehaald, óók dat tentamen waarvan ik zeker wist dat ik het niet had!!!!![]()
Goed zo!quote:Op maandag 21 juni 2004 22:20 schreef Sugar het volgende:
Miss_D: ja!!!!
Ik heb gebeld naar die nieuwe praktijk en gezegd dat ik toch zeker weet dat ik wil switcjhen. was assistente en die vertelde me dat ze dit soort dingen altijd meenemen in de wekelijkse vergaderingen, die (volgens mij) morgenavond was. Dus ik krijg woensdag of donderdag een telefoontje met nieuws of ik wel of niet terecht kan! Fijn en hoop het!!!!
Wowquote:Tot slot: iedereen een dikke klapzoen van Sugar, want ze is klaar met school voor dit jaar!!!!!
Alles gehaald, óók dat tentamen waarvan ik zeker wist dat ik het niet had!!!!![]()
Jaag ik nu iedereen weg met mijn gore verhaal( wat ik me wel kan indenken hoor)quote:Op maandag 21 juni 2004 22:25 schreef Loena-tik- het volgende:
Hee, deze hoort eik bij het vorige thema, middeltje tegen pre-eclampsie: men neme al vorens aan een zwangerschap te beginnen 1 maal daags een slokje sperma van de toekomstige vader![]()
![]()
Hebben jullie toch iets niet goed gedaanquote:Op maandag 21 juni 2004 22:36 schreef Karin het volgende:
Hmmm heb al 10 jaar dezelfde partner maar toch zwangerschapsvergiftiging.
Aanvulling op Loena: dat citaat wat ik net postte wordt voorafgegaan door Hoewel er veel onderzoek gedaan is naar de oorzaken van hypertensie, pre-eclampsie en het HELLP-syndroom staat nog steeds niet vast wat het nu precies is dat hypertensie veroorzaakt. Wel zijn er sterke aanwijzingen dat bepaalde zaken (vaak in combinatie met elkaar) een rol spelen.. Als je de link in die post aanklikt worden meer mogelijke oorzaken genoemd (Verhoogde gevoeligheid van de vaatwand, Slechte placenta-ontwikkeling, Afwijkingen van de bloedsomloop, Stofwisselingsstoornissen, Het antifosfolipidensyndroom, Stollingsstoornissen, Andere afwijkingen).quote:Op maandag 21 juni 2004 22:36 schreef Karin het volgende:
Hmmm heb al 10 jaar dezelfde partner maar toch zwangerschapsvergiftiging.
Poemojn, waar heb jij die info gevonden, is bij mij een beetje weggezakt, wil graag weer ff bijlezen...quote:Op maandag 21 juni 2004 23:09 schreef poemojn het volgende:
[..]
Aanvulling op Loena: dat citaat wat ik net postte wordt voorafgegaan door Hoewel er veel onderzoek gedaan is naar de oorzaken van hypertensie, pre-eclampsie en het HELLP-syndroom staat nog steeds niet vast wat het nu precies is dat hypertensie veroorzaakt. Wel zijn er sterke aanwijzingen dat bepaalde zaken (vaak in combinatie met elkaar) een rol spelen.. Als je de link in die post aanklikt worden meer mogelijke oorzaken genoemd (Verhoogde gevoeligheid van de vaatwand, Slechte placenta-ontwikkeling, Afwijkingen van de bloedsomloop, Stofwisselingsstoornissen, Het antifosfolipidensyndroom, Stollingsstoornissen, Andere afwijkingen).
Ik vermoed dat daar meteen de verklaring voor dit verhaal te vinden isquote:Op maandag 21 juni 2004 22:45 schreef Loena-tik- het volgende:
Hebben jullie toch iets niet goed gedaan![]()
![]()
Nou ff serieus hoor, leuk onderzoek hoor van dat sperma, maar volgens de gynacologen waar ik mee heb gewerkt, zijn ze er nog helemaal niet over uit wat de oorzaak is van zwangerschaps-vergiftiging, het is niet bewezen zat het komt door de mate van lichaamsvreemdheid( hoe zeg je dat) van het kind, de heren wetenschappers vermoeden slechts dat het hiermee te maken heeft...
quote:Op maandag 21 juni 2004 23:15 schreef piglet het volgende:
[..]
Ik vermoed dat daar meteen de verklaring voor dit verhaal te vinden is.
Dit kan toch alleen maar verzonnen zijn door mannelijke wetenschappers?
Thanks Poemojn!!! En ja Loena houdt ook wel van vieze praatjes, ben wat dat betreft nog net een kleuter hoor( Connor en ik hebben dan ook veel lol met elkaar)quote:Op maandag 21 juni 2004 23:18 schreef poemojn het volgende:
Loena, hier: http://www.medicinfo.nl/%(...)-f51635614753%7D.xml.
P-P-Piglet, weet je 't zeker? Het hele verhaal houdt de vrouwen hier ook wel behoorlijk bezig.
Ik twijfel nog een beetje. Ik ga er gewoon nog een paar nachtjes over slapen. Maar ik ben wel blij om te horen dat we niet een totaal debiele ingeving hebben gehadquote:Op maandag 21 juni 2004 22:20 schreef Sugar het volgende:
Piglet, lekker gaan shoppen joh, voor dat wiegje! En anders is de bak van kinderwagen idd ook goed, dat heb ik al van zoveel mensen gehoord! Je doet het goed, hoor!!!!!![]()
quote:Op maandag 21 juni 2004 23:18 schreef poemojn het volgende:
P-P-Piglet, weet je 't zeker? Het hele verhaal houdt de vrouwen hier ook wel behoorlijk bezig.
grijnsquote:Op maandag 21 juni 2004 22:29 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Jaag ik nu iedereen weg met mijn gore verhaal( wat ik me wel kan indenken hoor)
*Loena wijst beschuldigend naar JDee, zij begon hoor!!!*
wahee! Go girl!quote:Op maandag 21 juni 2004 22:20 schreef Sugar het volgende:
Tot slot: iedereen een dikke klapzoen van Sugar, want ze is klaar met school voor dit jaar!!!!!
dat doet mij toch een en ander vermoeden over de reden dat de heren wetenschappers een niet bewezen iets de wereld in helpen...quote:Op maandag 21 juni 2004 22:45 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
... ze er nog helemaal niet over uit wat de oorzaak is van zwangerschaps-vergiftiging, het is niet bewezen zat het komt door de mate van lichaamsvreemdheid( hoe zeg je dat) van het kind, de heren wetenschappers vermoeden slechts dat het hiermee te maken heeft...
helaas geen tipsquote:Op dinsdag 22 juni 2004 09:41 schreef Githa het volgende:
ik ben echt al 3 dagen lang spuugmisselijkhet gaat gewoon niet over
iemand tips?........
Het gaat over op een bepaald moment... Hmmm, daar heb je nu niks aan.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 09:55 schreef Githa het volgende:
Helaas Martineke maaruh je mist er niks aan hoor![]()
Wou alleen dat er een middeltje was dat het even over was .....wat kun je je beroerd voelen zeg als je de hele dag zo misselijk bent![]()
maar ik mag niet klagen he ....heb het zelf gewild![]()
Waar woon jij?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 10:26 schreef Loena-tik- het volgende:
Pluis, was net ook bij de vk en er was iemand voor me de wel heeeeeeeeeel erg op je leek, Loena denkt gek te worden. Je wil zeker niet zeggen waar je woont?
....quote:Op dinsdag 22 juni 2004 10:28 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Waar woon jij?
* Loena doet stuiter de stuiter de stuiter* De wereld is echt raar, klein, dit kan toch gewoon niet?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 10:32 schreef miss_dynastie het volgende:
Dan zou het volgens mij wel kunnen ja of ben ik nu in de war pluisje? volgens mij niet...
Tuurlijk welquote:Op dinsdag 22 juni 2004 10:35 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
* Loena doet stuiter de stuiter de stuiter* De wereld is echt raar, klein, dit kan toch gewoon niet?
Ik stond Ewen van zijn jas te ontdoen in de gang keek ff op omdat wij natuurlijk weer giga in de weg stonden voor de mensen die bij de vk vandaan kwamen, kijk weer naar Ewen en denk:" He dat lijkt wel ...." en toen was ze al weer wegquote:Op dinsdag 22 juni 2004 10:40 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Tuurlijk wel
Waarom heb je niets gezegd??
'Heeeeee, jij daar, ben jij pluisje en is dat humpie in je buik??'![]()
![]()
Nee anders had ik wel wat tegen je gezegd natuurlijk!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 10:41 schreef pluisje het volgende:
Oh je was na mij lees ik....
Zat ik tegelijk met je in de wachtkamer?
*in geheugen graaft*
Dit is echt raar hoor, heb hier echt kippevel van, dit kan toch gewoon nietquote:Op dinsdag 22 juni 2004 10:45 schreef pluisje het volgende:
OMG, dat moet dus ook betekenen dat je hier practisch om de hoek woont ofzo
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 10:49 schreef Loena-tik- het volgende:
Dus het klopt van die Peugeot, aanwijzing nummer twee: ze is d`r praktijk aan het opknappen en aanwijzing nummer drie ze had vandaag weer een lekker zeehondenhoestje( omdat ze Cara-patient is en te veel rookt)
Ja ze is echt geweldig he? Bij de bevalling helemaal hoorquote:Op dinsdag 22 juni 2004 10:49 schreef pluisje het volgende:
Ik weet nog wel dat je ook eens zei dat je zo'n leuke VK van de oude stempel hebt, en dat ik toen riep dat ik dat ook had en dat we daar allebei zo blij mee waren enzo
Oh, sorry dat ze zo uitliep trouwens, mijn schuld
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 10:45 schreef pluisje het volgende:
OMG, dat moet dus ook betekenen dat je hier practisch om de hoek woont ofzo
Mail elkaar anders de adressen, dan weet je het zeker.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 10:47 schreef Loena-tik- het volgende:
Dit is echt raar hoor, heb hier echt kippevel van, dit kan toch gewoon niet
Loena wil ook best haar huis of dat van de buurman overnemen hoor, ben de beroerdste nietquote:Op dinsdag 22 juni 2004 10:50 schreef pluisje het volgende:
[..]
En ze woont in een wijk waar Rick steeds bij roept dat ie daar later ook wil wonen
tuurlijk!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 10:58 schreef Loena-tik- het volgende:
Mag ik je op je fokadres mailen Pluis?
Maar dan reageer ik beter op Lonneke hoorquote:Op dinsdag 22 juni 2004 10:58 schreef pluisje het volgende:
Ik wil liefst thuisbevallen, maar weet idd dat ze je ook in het ziekenhuis blijft stalken
Jemig, dit is echt bizar zeg! Straks loop ik de straat op, en kom ik opeens Loena tegen
Ik ben wat dikker dan normaalquote:Op dinsdag 22 juni 2004 10:40 schreef pluisje het volgende:
Daar onder de rook van Rotterdam?
Nou ja, die auto kan al niet missen
Was je voor of na mij? En waarom heb ik jou niet herkend?
Herkenbaar.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 09:55 schreef Githa het volgende:
Wou alleen dat er een middeltje was dat het even over was .....wat kun je je beroerd voelen zeg als je de hele dag zo misselijk bent![]()
maar ik mag niet klagen he ....heb het zelf gewild![]()
Neem ff een oxazepammetje, helpt ookquote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:36 schreef pluisje het volgende:
Ahum, we wonen op 10 minuutjes lopen (dat wil zeggen 20 minuten waggelen) van elkaar blijkt uit de mail
* Loena-tik- gaat nu echt richting bank en nog even bekomen van dit schokkende nieuws
Dit herken ik, mijn vriendin is namelijk ook de hele dag goed misselijk, behalve als ze eet. En inderdaad vooral gekke dingen...quote:Op dinsdag 22 juni 2004 12:35 schreef phluphy het volgende:
Githa & Xanthe ik wist niet waar mijn misselijkheid vandaan kwam destijds (omdat ik niet wist dat ik zwanger was), maar op de één of andere manier had ik wel steeds behoefte om iets te eten op zo'n moment. (Wat Belana ook al zei) En het hielp echt. Vooral als je gekke dingen eet![]()
Dat dacht ik ook!!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 13:10 schreef Jdee het volgende:
Het wordt vast met de week makkelijker om het niet te zeggen. Hoop ik.
neequote:Op dinsdag 22 juni 2004 14:08 schreef LadyS het volgende:het schiet niet op he, met de verse babietjes
was dat niet tegen maagzuurquote:Op dinsdag 22 juni 2004 13:37 schreef Rottdog het volgende:
Tegen misselijkheid nam ik gele vla![]()
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 14:11 schreef miss_dynastie het volgende:
Wij willen baby's zien
Wij willen baby's zien
Wij willen BabyS zien![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Met jou kan ik praten . . .quote:Op dinsdag 22 juni 2004 14:37 schreef Stiekemurd het volgende:
Ik wil niet weten wat het wordt, want het lijkt me namelijk een ontlading bij de bevalling...""Het is een meid hoera", "het is een knul joepie".... Alles wordt al zo gepland in je leven, dus laat dit dan maar een verrassing zijn. En eigenlijk vond ik het belangrijker te weten dat het kindje (voor zover ze kunnen zien) gezond is.
Doe es een buikfoto danquote:Op dinsdag 22 juni 2004 14:51 schreef Luchtbel het volgende:
Vandaag vroeg een lerares of ik nog op vakantie gingtoen ik zei dat ik 37 weken zwanger was viel ze bijna om
echt zoooo vaag
Heb ik eerst gedaan, 2 weken terug ofzo, je kan echt wel zien dat ik zwanger ben hoor, zo vaag dit, ik zit nog aan m'n hoofd te krabben van verbazingquote:Op dinsdag 22 juni 2004 14:53 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Doe es een buikfoto dan
Tijd voor een update dus . . .quote:Op dinsdag 22 juni 2004 14:54 schreef Luchtbel het volgende:
Heb ik eerst gedaan, 2 weken terug ofzo, je kan echt wel zien dat ik zwanger ben hoor, zo vaag dit, ik zit nog aan m'n hoofd te krabben van verbazing
*voorzichtig uit lurk kruipt..*quote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:17 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Tijd voor een update dus . . .
Ik heb geen digitale camera....quote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:17 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Tijd voor een update dus . . .
Zo maar dan?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 14:11 schreef miss_dynastie het volgende:
Wij willen baby's zien
Wij willen baby's zien![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Geen broer/zus/ouder/neef/nicht/oom/tante/goeie vriendin met zo'n apparaat ??quote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:57 schreef Luchtbel het volgende:
Ik heb geen digitale camera....
Wat een moment opnamequote:
quote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:25 schreef LittleWoodstock het volgende:
*voorzichtig uit lurk kruipt..*
Hee ThunderChild....normaal lurk ik dit topic altijd, maar ik wilde al zoooolang eens zeggen (lees typen) dat jij me zo ontzettend aardig lijkt. Sorry dat ik het hier aankaart ( heeeel erg offtopic, en eigenlijk niets voor mij om dit zomaar te doen), maar ik wilde het gewoon een keer gezegd hebben. Zo.
*voorzichtig back in lurk-mode...*
Just what I thought...quote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:10 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dat zeggen wel meer
AUB niet zeg, m;n ego is al genoeg gestreeld vandaag.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:19 schreef LittleWoodstock het volgende:
Just what I thought...! We kunnen er natuurlijk altijd een topic over openen
.... "Het ongelooflijk lief en aardige ThunderChild-topic''
![]()
Ja wel maar nu ff niet in de buurt en ik hou eerlijk egzegd niet zo van op de foto gaan, de camera is altijd een goede smoesquote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:06 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Geen broer/zus/ouder/neef/nicht/oom/tante/goeie vriendin met zo'n apparaat ??
Om je erop voor te bereiden: Ademhalingstechnieken bij de bevalling.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 12:36 schreef LadyS het volgende:
Vanaf morgen heb ik gewoon meldplicht![]()
![]()
Raar hoor
Join the club, ben er ook niet echt weg van om weer te "poseren", maar voor een buikfoto hoef je niet met je mooie snoetje erop, dus gij zorgt maar dat er iemand met een digitaal apparaat langskomt (camcorder mag ook) en dat er maar een buikfoto in het grootste buik topic verschijnt . . .quote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:30 schreef Luchtbel het volgende:
Ja wel maar nu ff niet in de buurt en ik hou eerlijk egzegd niet zo van op de foto gaan, de camera is altijd een goede smoes
Nee? Hmmz, jammer...quote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:26 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
AUB niet zeg, m;n ego is al genoeg gestreeld vandaag.
Kan de pagina niet vinden.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:31 schreef poemojn het volgende:
[..]
Om je erop voor te bereiden: Ademhalingstechnieken bij de bevalling.
Hij is niet alleen lief, hij kan ook goed slijmenquote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:39 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Join the club, ben er ook niet echt weg van om weer te "poseren", maar voor een buikfoto hoef je niet met je mooie snoetje erop, dus gij zorgt maar dat er iemand met een digitaal apparaat langskomt (camcorder mag ook) en dat er maar een buikfoto in het grootste buik topic verschijnt . . .
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:08 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Wat een moment opname![]()
![]()
Hoort eigenlijk meer in het "Moeders mooiste" -topic
die doet het wel! In grote lijnen komt het wel overeen met wat we geleerd hebben met zwangeschapsgymquote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:45 schreef poemojn het volgende:
Probeer deze link eens? http://www.umcn.nl/patien(...)ken_bij_de_bevalling
Ben wel benieuwd of er nog iets in staat dat je niet op zwangerschapsgym hebt geleerd, of andersom.
Bij nader inzien, het volgende speeltin bankje lijkt me wel watquote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:40 schreef LittleWoodstock het volgende:
Nee? Hmmz, jammer...![]()
Kan een spiertje zijn in je nek die een beetje klem zit. Maar het zou ook iets anders kunnen zijn. Ik vind eerlijk gezegd dat je MOET bellen! HUP, ze zullen je echt niet snel een aanstelster vinden!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 17:26 schreef Luchtbel het volgende:
Nee niet echt, kan ook niet op mun tong liggen he
misschien krijg ik wel gewoon griep, heb het bloedje heet en voel me ook een beetje misselijk, zou logisch zijn
kijk eens aan.. dan vindt ze je dus ook geen aanstellerquote:Op dinsdag 22 juni 2004 18:02 schreef Luchtbel het volgende:
Ik heb gebeld, kan meteen even langskomen.
Dankjewel Sugar, voel me nu een beetje beter en ga er nog van snotterenquote:Op dinsdag 22 juni 2004 19:36 schreef Sugar het volgende:
Snoopy, vind je het goed als ik jou gewoon een dikke kus geef? Wil ik graag en hoop dat je morgen een beter dag hebt!![]()
Ja ik vraag me dan alleen af wie dat nou allemaal wil lezenquote:Op dinsdag 22 juni 2004 19:58 schreef Martineke het volgende:
is toch harstikke leuk Tex!
quote:Ik ben gisteren bij de verloskundige geweest. mijn bloeddruk was 50/110 dat zal wel 110/50 moeten zijn? en mijn baarmoeder is nu 30 cm. 2 cm gegroeid in 2 weken tijd. De baby ligt dus weer op schema qua grootte. Het wordt geen dik kindje hooguit 6 a 6,5 pond.
Als je niets ruikt is het vruchtwater( en als je pies ruikt is het piesquote:Op dinsdag 22 juni 2004 18:46 schreef Rottdog het volgende:
Heeft ook wat vaaaaaaaaaaagggggggggssssssssss
Geen paniek nog of voorbarigheid maar ik denk dat ik een scheurtje in me vlies heb![]()
wordt echt gek.....heb een druppelend gevoel van onder maar kan er geen touw aan vastknopen maandverbandje voor gedaan.......heb der al met mijn neus tegen aan gezeten maar ik weet het niet hoor![]()
HHHHHEEEEEEEEELLLLLUUUUUUUUUUUUUUUPPPPPPPPPP![]()
Ik las eerst pukkelquote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:50 schreef LadyS het volgende:P
U
K
K
I
E
Ik hoop niet dat je het erg vind, maar deze tip ga ik onthoudenquote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:49 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
( en als je pies ruikt is het pies, he gatver lekker bijdehand ben ik)
Dat was Luchtbel toch? Of heb ik nou zelf wat gemistquote:Op dinsdag 22 juni 2004 21:00 schreef Merisse het volgende:
Heb ik het nou gemist dat Xanthe gebeld had met de gyn en wat daar uit was gekomen?
Heb ik ook gedaan hoor! Gewoon even snuffen, dan weet je het zeker!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 21:11 schreef Luchtbel het volgende:
Ik hoop niet dat je het erg vind, maar deze tip ga ik onthouden
*hyper is*quote:Op dinsdag 22 juni 2004 21:36 schreef Karin het volgende:
worden jullie ook altijd een beetje hyper als er iemand van hier (bijna) aan het bevallen is?
Vooral nieuwsgierig!!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 21:36 schreef Karin het volgende:
worden jullie ook altijd een beetje hyper als er iemand van hier (bijna) aan het bevallen is?
Ik bedoel n.a.v. die medicijnen die haar moeder vroeger had ingenomen. Vorig weekend kwam Xanthe daar achter via een tante en ze zou maandag de gyn bellen daarover.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 21:00 schreef Merisse het volgende:
Heb ik het nou gemist dat Xanthe gebeld had met de gyn en wat daar uit was gekomen?
Ik ben superstressbestendigquote:Op dinsdag 22 juni 2004 21:33 schreef miss_dynastie het volgende:
Luchtbel, wat een stress dan, voor je laatste tentamenZie je het nog wel een beetje zitten??
Ik doelde eigenlijk op het; ruikt het naar pies is het pies gedeelte, daar zou je haast niet opkomen tochquote:Op dinsdag 22 juni 2004 21:36 schreef beefcake het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan hoor! Gewoon even snuffen, dan weet je het zeker!![]()
En wat fijn dat alles toch goed met jou en je baby was. Hopelijk blijft het nu weg!
Je valt maar lekker lastigquote:Op dinsdag 22 juni 2004 21:29 schreef Luchtbel het volgende:
Lekker jullie lastig vallen de komende tijd![]()
Hoezo illegaal ??quote:Op dinsdag 22 juni 2004 21:56 schreef pluisje het volgende:
En iedereen bedanken voor de lieve woorden van vandaag, dat deed me echt goed elke keer als ik weer (volledig illegaal) achter de pc dook.
Pluisje mag niet achter de pc in verband met haar handen...quote:Op dinsdag 22 juni 2004 22:05 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Hoezo illegaal ??
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 21:56 schreef pluisje het volgende:
Voor ik aan mijn winterzomerslaap begin eerst even Rottdog aanmoedigen hoor
En iedereen bedanken voor de lieve woorden van vandaag, dat deed me echt goed elke keer als ik weer (volledig illegaal) achter de pc dook.
Nog geen veranderingquote:Op dinsdag 22 juni 2004 21:34 schreef LadyS het volgende:
Rottdog.... doe eens ee update![]()
Jammerquote:Op dinsdag 22 juni 2004 22:09 schreef Berkery het volgende:
[..]
Nog geen veranderingWe gaan zo lekkur naar bed en we zien het morgenochtend wel weer.
Of vannacht natuurlijkt![]()
Succesquote:Op dinsdag 22 juni 2004 22:09 schreef Berkery het volgende:
[..]
Nog geen veranderingWe gaan zo lekkur naar bed en we zien het morgenochtend wel weer.
Of vannacht natuurlijk![]()
Nee, ik ben blij dat jullie dat nu allemaal snappenquote:Op dinsdag 22 juni 2004 21:47 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Ik doelde eigenlijk op het; ruikt het naar pies is het pies gedeelte, daar zou je haast niet opkomen toch
Dat heb je gezegdquote:Op dinsdag 22 juni 2004 21:56 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Je valt maar lekker lastig![]()
Dat is meestal ineens... * miss_dynastie herinnert zich een snackbarincidentquote:Op dinsdag 22 juni 2004 22:32 schreef Luchtbel het volgende:
Voel je dat eigenlijk aan van te voren, dat je vliezen gaan breken of is dat 'ineens'
Omdat je zwangerschapsdementie hebtquote:Op dinsdag 22 juni 2004 22:34 schreef Luchtbel het volgende:
Waarom herinner ik me niks?
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 22:34 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Omdat je zwangerschapsdementie hebt![]()
![]()
Beefcake... die zei eerder op de dag nog dat ze helemaal niets voelde en die dag geen baby verwachtte, en een paar uur later braken zomaar de vliezen.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 22:36 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Ik weet echt nergens van, ik wil het weten....
En Beefcake was toen aan het werk in een snackbar, op weg naar een snackbar, aan het zeuren om eten van de snackbar, wat wat watquote:Op dinsdag 22 juni 2004 22:37 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Beefcake... die zei eerder op de dag nog dat ze helemaal niets voelde en die dag geen baby verwachtte, en een paar uur later braken zomaar de vliezen.
Ze heeft er zelf een verhaaltje over geschreven, dacht dat ik het in het bevallings verhalen zag.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 22:38 schreef Luchtbel het volgende:
En Beefcake was toen aan het werk in een snackbar, op weg naar een snackbar, aan het zeuren om eten van de snackbar, wat wat wat
Merciquote:Op dinsdag 22 juni 2004 22:15 schreef LadyS het volgende:
[..]
Succes![]()
hebben julllie al gesnuffeld?![]()
Bij haar zus op bezoek die werkt in de snackbarquote:Op dinsdag 22 juni 2004 22:38 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
En Beefcake was toen aan het werk in een snackbar, op weg naar een snackbar, aan het zeuren om eten van de snackbar, wat wat wat
Dat was ikkequote:Op dinsdag 22 juni 2004 22:33 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat is meestal ineens... * beefcake herinnert zich een snackbarincident
Lijkt me best engquote:Op dinsdag 22 juni 2004 22:50 schreef beefcake het volgende:
[..]
Dat was ikke
Zitten jullie zomaar over mij te roddelen hierzo![]()
Luchtbel ik voelde echt helemaal nix voor het breken en van het breken. Het is gewoon opeens nat![]()
Beetje wel ja, het is vooral spannend!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 22:58 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Lijkt me best eng
gelukkig werkt je beebje als stopquote:Op dinsdag 22 juni 2004 22:58 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Lijkt me best eng
Het kan zijn dat door je hormonen alles anders uitslaat ja.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 22:52 schreef texelonia het volgende:
Kom ik weer eens met een raar vraagje
Las tijdje geleden al iets over risicio's van haarverven als je zwanger bent, en dat dat eigenlijk gewoon probleemloos kan enzow. Nou wil ik van de week dus mijn haar gaan verven. En nu zegt een vriendinnetje dat je haar 'anders' is als je zwanger bent (al merk ik nog niks van die vollere haarbos) en dat kleuren dan totaal anders kunnen worden, of dat er rare plukjes in zitten waarbij de verf anders pakt ofzoiets.
Iemand die hier meer over weet?
Oke dat klinkt echt lompquote:Op dinsdag 22 juni 2004 23:00 schreef LadyS het volgende:
[..]
gelukkig werkt je beebje als stop
Moet ie wel goed ingedaald zijn (dat was Bram dus niet plus dat ik heel veel vruchtwater had, voor mijn gevoel lagen er echt liters op de grondquote:Op dinsdag 22 juni 2004 23:00 schreef LadyS het volgende:
[..]
Volgens mij is er ééntje melig vanavond . . .quote:Op dinsdag 22 juni 2004 23:00 schreef LadyS het volgende:
whahaha. zo zei mijn pufjuf dat gisterenquote:Op dinsdag 22 juni 2004 23:05 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Oke dat klinkt echt lomp
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 23:14 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Volgens mij is er ééntje melig vanavond . . .
Maar bij veel mensen gaat het dus wel goed. Is de kans dat het verkeerd gaat dan heel klein?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 23:03 schreef Luchtbel het volgende:
Het kan zijn dat door je hormonen alles anders uitslaat ja.
ja ik weet het wel, maar het klinkt zo lomp zoquote:Op dinsdag 22 juni 2004 23:17 schreef LadyS het volgende:
[..]
whahaha. zo zei mijn pufjuf dat gisteren
En dat geldt idd, zoals Karin zei, alleen als beebs goed is ingedaald
Weet ik niet. Ik heb nogal lang haar dus ik waag me er nu niet aan. Doe het lekker straks als ik bevallen ben enzo, lekker ff nieuwquote:Op dinsdag 22 juni 2004 23:17 schreef texelonia het volgende:
[..]
Maar bij veel mensen gaat het dus wel goed. Is de kans dat het verkeerd gaat dan heel klein?
M'n haar is ook al stom geknipt vind ik, moet het niet ook nog lelijk geverfd worden
Hoe lang is lang ??quote:Op dinsdag 22 juni 2004 23:20 schreef Luchtbel het volgende:
Weet ik niet. Ik heb nogal lang haar dus ik waag me er nu niet aan. Doe het lekker straks als ik bevallen ben enzo, lekker ff nieuw
Lang genoeg om er sowieso 2 pakjes haarverf in te moeten mieterenquote:Op dinsdag 22 juni 2004 23:21 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Hoe lang is lang ??
Zo dus. Lijkt me.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 23:27 schreef LadyS het volgende:
over flitsen zien: Hoe moet ik me dat voorstellen?
heb nu al 4 of 5 keer gedacht dat ik een onweersflits zag buiten, maar Peter verklaart me voor gek
edit: het zou ook van de tv kunnen komen natuurlijk, die staat zo een beetje achter me![]()
Ik deed wel het licht op de slaapkamer uit net :pquote:Op dinsdag 22 juni 2004 23:27 schreef LadyS het volgende:
over flitsen zien: Hoe moet ik me dat voorstellen?
heb nu al 4 of 5 keer gedacht dat ik een onweersflits zag buiten, maar Peter verklaart me voor gek
edit: het zou ook van de tv kunnen komen natuurlijk, die staat zo een beetje achter me![]()
Heel erg lang, maar wel errug mooi!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 23:21 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Hoe lang is lang ??
Thanksquote:Op dinsdag 22 juni 2004 23:33 schreef beefcake het volgende:
[..]
Heel erg lang, maar wel errug mooi!![]()
ja precies, daarom dacht ik er ook aan..quote:Op dinsdag 22 juni 2004 23:35 schreef beefcake het volgende:
LadyS het kan natuurlijk de tv zijn, dat heb ik ook vaak. Maar wel even in de gaten houden met jouw bloeddruk!!
Da's ... lang. Zolang had m'n vrouw nog niet eens (halverwege de rug was het langst).quote:Op dinsdag 22 juni 2004 23:24 schreef Luchtbel het volgende:
Lang genoeg om er sowieso 2 pakjes haarverf in te moeten mieterenHet hangt als het los is tot net boven m'n kont en nu is er 2 maanden terug al 15 cm afgegaan.
Ik heb geen referentie materiaal cq. foto gezien, dus ik kan er niet over oordelen.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 23:33 schreef beefcake het volgende:
Heel erg lang, maar wel errug mooi!![]()
Eerlijk gezegd heb ik eigenlijk geen flauw idee meer of ik het hier ook heb laten wetenquote:Op dinsdag 22 juni 2004 21:45 schreef Merisse het volgende:
[..]
Ik bedoel n.a.v. die medicijnen die haar moeder vroeger had ingenomen. Vorig weekend kwam Xanthe daar achter via een tante en ze zou maandag de gyn bellen daarover.
Shit het is wel erg offtopic maar gaan we het nu weer over foto's hebbenquote:Op dinsdag 22 juni 2004 23:37 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ik heb geen referentie materiaal cq. foto gezien, dus ik kan er niet over oordelen.
Het ziet er leuk uit zo (ik kan wel een voorstelling van maken van als je staat), alleen een beetje stug en dik maar dat kan de foto zijn.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 23:50 schreef Luchtbel het volgende:
Shit het is wel erg offtopic maar gaan we het nu weer over foto's hebben![]()
maar speciaal voor jou, alleen je kan niet precies zien hoe lang het is omdat ik niet sta, maar het is dus veel en lang en bruin
http://members.ams.chello.nl/w.franck/haar.JPG
Zou je kunnen doen, lucht wel opquote:Op dinsdag 22 juni 2004 23:50 schreef Luchtbel het volgende:
Ontopic: misschien moet ik het wel nog een stukje afknippen voor de bevalling
Nu ben ik ook benieuwdquote:Op woensdag 23 juni 2004 02:07 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Zelf heb ik van dat stugge droge haar waar niks mee te beginnen valt, op kort na dan. Kan er wel gel ingooien, maar daar hou ik zelf niet van.![]()
[..]
Je moet toch wat als er maar geen verse babietjes komen?quote:Op woensdag 23 juni 2004 09:53 schreef snoopy het volgende:
He, zijn jullie wel lekker? een beetje midden in de nacht over het verven van haar kletsen![]()
Ik heb zelf ook niet zulke hele goede ervaringen met verven bij de kapper (blijftnietzittenquote:Op woensdag 23 juni 2004 11:31 schreef texelonia het volgende:
Bedankt voor de verftips iedereen. Ik heb geen geld voor de kapper, dus ik waag het er toch maar zelf op denk ik...
quote:Op woensdag 23 juni 2004 11:26 schreef LadyS het volgende:
1e meldplichtdag
*meldt*
Heb je je hormonen in de strijd gegooid?? Hebben ze niet een ander soort camera of zo?quote:Op woensdag 23 juni 2004 11:55 schreef Luchtbel het volgende:
Ik ben en blijf altijd kalm, maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar ik had net bijna door de telefoon wehkamp mevrouwtje in elkaar willen slaan. Camera waar ik al een vooruit betaling voor had gedaan, kan ineens niet meer geleverd worden, geld terugstorten kan, maar kan 10 dagen duren.
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH ik wil camera, straks is beebje al geboren heb ik dat kreng nog niet eens geprobeerdnu weet ik niet wat ik moet kopen, grmbl.
zo is hetquote:Op woensdag 23 juni 2004 12:11 schreef Luchtbel het volgende:
Ja zie je wel, daar zit volgens mij ook Dixons enzo, thanks bedankt! Ga ik daar ook maar even kijken vandaag en als er niks is wat me bevalt sla ik ze gewoon allemaal in elkaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |