moet ik je met hetzelfde adres erop plaatsen? of heb je een makkelijker zonder nummertjesquote:Op dinsdag 22 juni 2004 12:47 schreef Desiderius het volgende:
Zou je mij mischien ook terugkunnen zetten dan? Ik heb op dat universiteitsmailadres geen invite gekregen, helaas..
dan wordt het hotmail en die wilde ik juist vermijdenquote:Op dinsdag 22 juni 2004 12:48 schreef Jump het volgende:
[..]
moet ik je met hetzelfde adres erop plaatsen? of heb je een makkelijker zonder nummertjes
donequote:Op dinsdag 22 juni 2004 12:49 schreef Desiderius het volgende:
[..]
dan wordt het hotmail en die wilde ik juist vermijden
Doe nog maar een keer op s1283219@student.rug.nl
Dit is juist handig: ik heb zelf een tiscali account (alleen webmail) die stuur ik door naar mijn normale account, hoef ik niet elke keer via webmail te kijken, maar krijg ik de emails gewoon in mijn inbox.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 12:37 schreef devzero het volgende:
Een toekomstige future voor gmail waar ik het nut niet zo van inzie
[..]
of het moet een soort bcc zijn
stuur maar naar Librisquote:Op dinsdag 22 juni 2004 12:57 schreef deedeetee het volgende:
Hoera.. we zijn weer online en hebben nog èèn invite in de aanbieding en eentje is nog niet geaccepteerd ( we wachten nog ff af of dat alsnog gebeurd )
Waar kan de invite naartoe?![]()
Superbedankt !!!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 12:01 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Paul van Doorn heeft em nu...........
via gmail swap gekregen, had een kaart van uit nederland beloofd, nog geen 3 min later kreeg ik aanbod!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 13:47 schreef Da-Ali-G het volgende:
IK heb al een GMAIL account! je mag me van de lijst af halen, ik zal eens ff wat mensen gaan inviten!
helaas is het tempo er een beetje uit ja...quote:Op dinsdag 22 juni 2004 13:35 schreef thaduck het volgende:
Het tempo van gister wordt niet gehaald geloof ikGister van plaats 300 naar 175. En vandaag naar 145
Maar we hebben geduld, iedereen komt tenslotte aan de beurt!
Ennuh, initiatiefnemers: top jongens en meisjes, thx voor deze service!
het zal wel terug keren als er paar invites zijn. Voor mij geeft het niet dat er nu eventjes geen invites zijnquote:Op dinsdag 22 juni 2004 13:58 schreef Robinski het volgende:
[..]
helaas is het tempo er een beetje uit ja...
heb je in je bulk mail folder gekeken ? anders kan ik je wel terug op de lijst plaatsenquote:Op dinsdag 22 juni 2004 14:01 schreef capetonian het volgende:
Misschien al bekend:
bonhomme_de_neige writes "Emails and invitations sent to Hotmail from Gmail accounts do not bounce, but nor do they arrive in the recipient's Inbox - they vanish mysteriously into the aether. Joel Johnson writes in his Gizmodo weblog that invitations he sent to a Hotmail address bounced (this even received coverage from ZDNet). Search Engine Roundtable writes that several ISPs are blocking Gmail. It's already well-documented that Yahoo moves Gmail invites into the Bulk Mail folder. I've personally confirmed the Hotmail and Yahoo blocking." Please note: I've not been able to verify this one way or another.
Bron http://slashdot.org/artic(...)d=126&tid=217&tid=95
Ik sta nl op nr 50 van de lijst van mensen met een account hebben dankzij medefokkers maar heb nog geen invite gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |