omdatie zo aardig is en z'n excuses aanbied zou ik em erop hebben gezetquote:Op dinsdag 22 juni 2004 18:05 schreef robvdberg het volgende:
[..]
Sorry (ik meen het )![]()
Regels niet goed doorgelezen. Spijt me
een ban vind ik meer op z'n plaatsquote:Op dinsdag 22 juni 2004 18:16 schreef mschol het volgende:
[..]
omdatie zo aardig is en z'n excuses aanbied zou ik em erop hebben gezet
maar dat kan ik niet
tegen wat heb je geruild als ik vragen mag.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 18:20 schreef Busta het volgende:
Ik heb net een invite gekregen via gmailswap dus jullie kunnen mij uit de lijst schrappen. Zo gauw ik mensen kan inviten zal ik jullie ook helpen aan een account!
jawel, hij wordt langerquote:Op dinsdag 22 juni 2004 18:19 schreef PuRGaToR het volgende:
Er zit wel geen enkel beweging meer in die lijst ....
erg grappig. niet dusquote:Op dinsdag 22 juni 2004 18:23 schreef D.Rose het volgende:
[..]
een ban vind ik meer op z'n plaats
kun je mij aub uitleggen wat je bedoelt. DANKEquote:Op dinsdag 22 juni 2004 18:26 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
Hmmm.. heb even niks te doen... Weet je wat, ik ga wel even op Gmail Swap op invites te regelen voor de mensen in deze lijstBied wel weer mijn eeuwige liefde aan ofzo
feit dat je pas vandaag bent aangemeld:quote:Op dinsdag 22 juni 2004 18:27 schreef robvdberg het volgende:
[..]
erg grappig. niet dus![]()
Nou kijk.. ik heb al twee Gmail acounts via Gmail Swap! Dat is een pagina... daar komen allemaal mensen die een Gmail willen.. die bieden daar dan wat aan... dit wordt gelezen door mensen die een invite weg te geven hebben en geven jou dan een invite in ruil voor wat je biedquote:Op dinsdag 22 juni 2004 18:28 schreef robvdberg het volgende:
[..]
kun je mij aub uitleggen wat je bedoelt. DANKE
dus iedereen die zich vandaag heeft aangemeld is een profiteur oid???????? jij bent zo'n iemand die geen invites weggeeft! als ik een account heb, geloof mij nou maar dat ik al mijn invites hier weggeef. wacht maar enkele weken, en dan zul je zien!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 18:30 schreef D.Rose het volgende:
[..]
feit dat je pas vandaag bent aangemeld:
of je bent een kloon en staat al op de lijst, dus een profiteur
of je hebt je aangemeld om een account te krijgen, dus een profiteur
ik snap het, en is het weer gelukt?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 18:34 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
[..]
Nou kijk.. ik heb al twee Gmail acounts via Gmail Swap! Dat is een pagina... daar komen allemaal mensen die een Gmail willen.. die bieden daar dan wat aan... dit wordt gelezen door mensen die een invite weg te geven hebben en geven jou dan een invite in ruil voor wat je bied
Ik heb dus mijn eerste Gmail geruild bij een meisje uit Australië... ik had een kaartje uit mijn dorpje geboden... dus die moet ik nog even opsturen
Andere acount heb ik geruild tegen een meisje uit amerika... heb mijn eeuwige liefde geboden
Beide keren was het binnen 10 minuten raak. Heb eventjes niks te doen... dus bied mijn liefde wederom aan voor een fokker uit de lijst
Snappie?
ik snap het: is het nog een keer gelukt?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 18:34 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
[..]
Nou kijk.. ik heb al twee Gmail acounts via Gmail Swap! Dat is een pagina... daar komen allemaal mensen die een Gmail willen.. die bieden daar dan wat aan... dit wordt gelezen door mensen die een invite weg te geven hebben en geven jou dan een invite in ruil voor wat je bied
Ik heb dus mijn eerste Gmail geruild bij een meisje uit Australië... ik had een kaartje uit mijn dorpje geboden... dus die moet ik nog even opsturen
Andere acount heb ik geruild tegen een meisje uit amerika... heb mijn eeuwige liefde geboden
Beide keren was het binnen 10 minuten raak. Heb eventjes niks te doen... dus bied mijn liefde wederom aan voor een fokker uit de lijst
Snappie?
integendeelquote:Op dinsdag 22 juni 2004 18:37 schreef robvdberg het volgende:
[..]
dus iedereen die zich vandaag heeft aangemeld is een profiteur oid???????? jij bent zo'n iemand die geen invites weggeeft! als ik een account heb, geloof mij nou maar dat ik al mijn invites hier weggeef. wacht maar enkele weken, en dan zul je zien!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |