Ik heb mijn vakantierooster van C1000 nog niet binnen, maar het kan best dat ik alleen s'avonds moet werken.quote:Op maandag 21 juni 2004 16:08 schreef Rahl het volgende:
ik ben wel van plan om te werken, maar k heb nog nix
ik?quote:Op maandag 21 juni 2004 16:10 schreef mordradead het volgende:
ik ga gewoon mijn krantenwijkje lopentrouwens jij gaat een xbox kopen he.....
ik loop middagkrant, zwaar relaxed (soms) gewoon ff op internet aanmeldenquote:Op maandag 21 juni 2004 16:11 schreef Rahl het volgende:
[..]
ik?
en ik wil ook een krantewijk, al een paar keer gebeld naar distriQ en ze zullen met terugbellen maar dat doen ze steeds niet
Vorig jaar heb ik in de vakantie 2 weken héél hard gewerkt, 250 euro verdiend en de rest van de vakantie niks gedaanquote:Op maandag 21 juni 2004 16:11 schreef Rahl het volgende:
[..]
ik?
en ik wil ook een krantewijk, al een paar keer gebeld naar distriQ en ze zullen met terugbellen maar dat doen ze steeds niet
ook al gedaan, maar ze negeren me gewoonquote:Op maandag 21 juni 2004 16:12 schreef mordradead het volgende:
[..]
ik loop middagkrant, zwaar relaxed (soms) gewoon ff op internet aanmelden
Het is een samenzwering!quote:Op maandag 21 juni 2004 16:13 schreef Rahl het volgende:
[..]
ook al gedaan, maar ze negeren me gewoon
toen ik in de 1e zat ging ik met ene paar vrienden lelies koppen, na 1 halve dag ermee gekapt , wat een kutwerk zegquote:Op maandag 21 juni 2004 16:12 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Vorig jaar heb ik in de vakantie 2 weken héél hard gewerkt, 250 euro verdiend en de rest van de vakantie niks gedaan![]()
dat heb ik vorige zomer gedaan,quote:Op maandag 21 juni 2004 16:13 schreef mordradead het volgende:
[..]
toen ik in de 1e zat ging ik met ene paar vrienden lelies koppen, na 1 halve dag ermee gekapt , wat een kutwerk zeg
maar je bent bijna 16? Waarom solliciteer je dan niet in een supermarkt voor een vakantie baan? Jonge mensen willen ze graag hebben want die zijn lekker goedkoop en jij kan werken wanneer je wil (in de vakantie dan..)quote:Op maandag 21 juni 2004 16:13 schreef Rahl het volgende:
[..]
ook al gedaan, maar ze negeren me gewoon
die stome albert heijn zou mij ook nog bellenquote:Op maandag 21 juni 2004 16:17 schreef koei het volgende:
[..]
maar je bent bijna 16? Waarom solliciteer je dan niet in een supermarkt voor een vakantie baan? Jonge mensen willen ze graag hebben want die zijn lekker goedkoop en jij kan werken wanneer je wil (in de vakantie dan..)
ja, dat kan ik ook nog proberen, maar ik doe liever kranten of iets anders buitenquote:Op maandag 21 juni 2004 16:17 schreef koei het volgende:
[..]
maar je bent bijna 16? Waarom solliciteer je dan niet in een supermarkt voor een vakantie baan? Jonge mensen willen ze graag hebben want die zijn lekker goedkoop en jij kan werken wanneer je wil (in de vakantie dan..)
tja, wie wil er dan ook bij de albert heijn werken..quote:Op maandag 21 juni 2004 16:18 schreef mordradead het volgende:
[..]
die stome albert heijn zou mij ook nog bellen
In de zomer wel...quote:Op maandag 21 juni 2004 16:19 schreef Rahl het volgende:
[..]
ja, dat kan ik ook nog proberen, maar ik doe liever kranten of iets anders buiten
Optiefen buitenlanderquote:Op maandag 21 juni 2004 16:20 schreef mordradead het volgende:
loser
ik ben een binnenlander manquote:Op maandag 21 juni 2004 16:26 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Optiefen buitenlander
Je ben toch een fries?quote:Op maandag 21 juni 2004 16:29 schreef mordradead het volgende:
[..]
ik ben een binnenlander man
jij bent toch een loser van de c1000quote:Op maandag 21 juni 2004 16:30 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Je ben toch een fries?
ik vind een lekker regenbuitje altijd wel verfrissendquote:Op maandag 21 juni 2004 16:25 schreef koei het volgende:
[..]
In de zomer wel...
Ik was echt blij dat ik geen krantenwijk meer had als het weer eens stortregende... Maar voor enkel vakantiewerk is kranten wel fijner, maar als je witl blijven werken dan raad ik je toch supermarkt werk aan (als ze tevreden over je zijn dan vragen ze na de vakantie of je wil blijven)
wie gaat er nou een xbox kopen?quote:Op maandag 21 juni 2004 16:10 schreef mordradead het volgende:
ik ga gewoon mijn krantenwijkje lopentrouwens jij gaat een xbox kopen he.....
quote:Op maandag 21 juni 2004 19:04 schreef Rahl het volgende:
[..]
wie gaat er nou geen xbox kopen?
ja, inderdaad! Die hoor je allang te hebben!!quote:Op maandag 21 juni 2004 19:04 schreef Rahl het volgende:
[..]
wie gaat er nou een xbox kopen?
kga em vast wel kopen.. zodra ie wat minder kost en mijn budget wat verder reikt dan 2 bigmacs en een kleine colaquote:Op maandag 21 juni 2004 20:18 schreef koei het volgende:
[..]
ja, inderdaad! Die hoor je allang te hebben!!
was jercovski daar aan het verliezen?quote:Op maandag 21 juni 2004 20:42 schreef mordradead het volgende:
foto van jercovski:
[afbeelding]
(ik ben echt een goede cameraman)
ja... ik was eigenlijk overal de beste in....quote:Op maandag 21 juni 2004 20:48 schreef Rahl het volgende:
[..]
was jercovski daar aan het verliezen?
Volgende keer spelen jullie dus alleen maar state of emergency...quote:Op maandag 21 juni 2004 20:50 schreef mordradead het volgende:
[..]
ja... ik was eigenlijk overal de beste in....
state of emergency (20-6 voor hem)
soul caliber 2 (2-2, ik had nog nooit gespeeld)
pes (0-7 voor mij, brazilie - nederland)
fifa 2002 (1e, 0-6, 2e, 2-0 en toen sloot hij afdaarna nog ff single player rocky gespeeld en tezamen een potje virtua tennis (dubbel)
quote:Op maandag 21 juni 2004 20:57 schreef Tain het volgende:
[..]
Volgende keer spelen jullie dus alleen maar state of emergency...
sega soccer slam is ook wel leuk.. af en toequote:Op maandag 21 juni 2004 20:58 schreef mordradead het volgende:
[..]kutspel, naja voetbalgames zijn uiteraard leuk (ik win ik win
) volgende keer wil ik ook ff smash bros (helemaal vergeten) en monkeyball (uitgeleend) spelen, dat zijn de echte games
En Mario party & Mario Kartquote:Op maandag 21 juni 2004 20:58 schreef mordradead het volgende:
[..]kutspel, naja voetbalgames zijn uiteraard leuk (ik win ik win
) volgende keer wil ik ook ff smash bros (helemaal vergeten) en monkeyball (uitgeleend) spelen, dat zijn de echte games
heb ik ookquote:Op maandag 21 juni 2004 20:58 schreef Rahl het volgende:
[..]
sega soccer slam is ook wel leuk.. af en toe
quote:Op maandag 21 juni 2004 20:58 schreef Rahl het volgende:
[..]
sega soccer slam is ook wel leuk.. af en toe
die moet ik allebij nog een keer halen.... waar had ik iets voor nodig?? (zei jij net)quote:Op maandag 21 juni 2004 20:59 schreef HomerJ het volgende:
[..]
En Mario party & Mario Kart
Jah?quote:Op maandag 21 juni 2004 21:00 schreef mordradead het volgende:
[..]
die moet ik allebij nog een keer halen.... waar had ik iets voor nodig?? (zei jij net)
waarvoor?quote:Op maandag 21 juni 2004 20:38 schreef HomerJ het volgende:
Mordra, hoeveel heb je al?
X-boxquote:Op maandag 21 juni 2004 21:02 schreef mordradead het volgende:
[..]
waarvoor?
hmm, ff kijken ik koop deze maand veels teveel dus saldo naar 0, dan hebben we nog de extra -> creative ddts-100 dus nog iets van 50 over, vakantiegeld erbij en dan alles opmaken in de vakantie..... volgend maand loon bla bla bla bla bla......quote:Op maandag 21 juni 2004 21:04 schreef HomerJ het volgende:
[..]
X-box
Nope!quote:Op maandag 21 juni 2004 21:05 schreef mordradead het volgende:
[..]
ging jij ook niet een ddts-100 halen?
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 00:17 schreef rockstah het volgende:
huh? jij was toch zo'n linux nerd?
en ik heb nog wel een zwaar relaxte krantenwijk ook..... in vergelijking met de rest verdien ik een stuk beter omdat ik in een bejaardenflat loop. De anderen doen er ongeveer net zo lang over als ik dat doe (vanaf weggaan en terugkomen thuis 1 uur dus niet erg lang) en die verdienen een stuk minder.... wel krijg je extra vakantiegeld, (in vakantie ochtendkrant dan verdien je de helft extraquote:Op maandag 21 juni 2004 21:25 schreef Tain het volgende:
salaris is er niet echt op vooruit gegaan he voor iemand van 15/16... Hard werken voor die paar rotcenten eigenlijk
heb net de distriq maar weer ff gebeld en ik krijg binnen 2/3 weken berichtquote:Op dinsdag 22 juni 2004 09:17 schreef mordradead het volgende:
[..]
en ik heb nog wel een zwaar relaxte krantenwijk ook..... in vergelijking met de rest verdien ik een stuk beter omdat ik in een bejaardenflat loop. De anderen doen er ongeveer net zo lang over als ik dat doe (vanaf weggaan en terugkomen thuis 1 uur dus niet erg lang) en die verdienen een stuk minder.... wel krijg je extra vakantiegeld, (in vakantie ochtendkrant dan verdien je de helft extra) gratis regenpak
![]()
bij de bejaarden is het wel leuk... elke dag krijg ik snoep en afgelopen zaterdag nog 2 euro en een chocolade reep..... wat krijg ik veel chocolade repen zeg
ik loop ook bij een bejaarde flat. maar dat is juist kut. al die bejaarden staan dan altijd buiten te roken en dan gaan ze me proberen te helpen door de bussen voor me open te houden wat dus echt totaal niet opschiet en ondertussen moet ik in die rook gaan staanquote:Op dinsdag 22 juni 2004 09:17 schreef mordradead het volgende:
[..]
en ik heb nog wel een zwaar relaxte krantenwijk ook..... in vergelijking met de rest verdien ik een stuk beter omdat ik in een bejaardenflat loop. De anderen doen er ongeveer net zo lang over als ik dat doe (vanaf weggaan en terugkomen thuis 1 uur dus niet erg lang) en die verdienen een stuk minder.... wel krijg je extra vakantiegeld, (in vakantie ochtendkrant dan verdien je de helft extra) gratis regenpak
![]()
bij de bejaarden is het wel leuk... elke dag krijg ik snoep en afgelopen zaterdag nog 2 euro en een chocolade reep..... wat krijg ik veel chocolade repen zeg
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:06 schreef HomerJ het volgende:
Gieg ik heb na de vakantie een X-box
Opassen is zo zwaar relaxtquote:Op dinsdag 22 juni 2004 09:48 schreef gieling het volgende:
ik spreek in, pas op, maak sites en help mensen met PC problemen
of gewoon ontzettend aardige jongensquote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:08 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Opassen is zo zwaar relaxt![]()
Betaald goed en je moet paar uurtjes op de bank voor de TV zitten en de koelkast leegeten.
Maar ze willen alleen maar meisjes( sorry gieg
)
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:08 schreef HomerJ het volgende:
Ik had gedroom dat Speknek de TT had gewijzigd
Jupquote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:06 schreef gieling het volgende:
[..]met live?
Nee echt, hij zei zo: "Wij zijn hier in GAM wat vriendelijker tegen elkaar" en veranderd de titel in Gaming 24/7quote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:10 schreef gieling het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 12:01 schreef pkwarts het volgende:
verpats je gamecube en gba en je collectie en je hebt weer genoeg geld
verpats ookquote:Op dinsdag 22 juni 2004 12:01 schreef pkwarts het volgende:
verpats je gamecube en gba en je collectie en je hebt weer genoeg geld
huilie, ik moet al mijn consoles onderhouden met het dubbele en ik heb meer dan het dubbele aantal consolesquote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:38 schreef HomerJ het volgende:
Dan heb ik straks wel 1 probleem:
Ik moet 3 consoles(GBA SP, X-box & Cube) onderhouden met 60 euro per maand
Al je consoles waarvan er minimaal 2 antiek zijn en een andere is een PS2 waar weinig boeiends voor uitkomt in vergelijking met de GBA, GC en Xbox, zo moeilijk is dat dus niet.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 13:07 schreef mordradead het volgende:
[..]
huilie, ik moet al mijn consoles onderhouden met het dubbele en ik heb meer dan het dubbele aantal consoles
edit: ik ben erachter gekomen waarom nederland heeft verloren.... capibar'\s schuld is het, hij was aan het flitsen ofzo
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 13:36 schreef BMWM3 het volgende:
Zoals jullie misschien al weten, tik ik veel dingen over uit de PU (Power Unlimited) naar Fok!
Zoals de GTA SA wat ik laatst heb gedaan.
Ik wil graag weten wat jullie hiervan vinden? Doorgaan, of stoppen?
Ik lees de meeste stukjes zelf voor mij hoeft het nietquote:Op dinsdag 22 juni 2004 13:36 schreef BMWM3 het volgende:
Zoals jullie misschien al weten, tik ik veel dingen over uit de PU (Power Unlimited) naar Fok!
Zoals de GTA SA wat ik laatst heb gedaan.
Ik wil graag weten wat jullie hiervan vinden? Doorgaan, of stoppen?
Nee, hèhè. Jij hebt ook PU als abonement. Die andere gamers misschien niet dude. Dan hoeven ze geen 3.30 te betalen voor alleen maar gta sa nieuwsquote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:41 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Ik lees de meeste stukjes zelf voor mij hoeft het niet
wie?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:08 schreef BMWM3 het volgende:
En misschien ook nog wel FLATOUT & MASHED!
Allang gedaanquote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:11 schreef Rahl het volgende:
[..]
wie?
GTA SA interesseert me wel, van mij mag je t wel overtypen hoor
mooiquote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:33 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Allang gedaan
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 13:58 schreef koei het volgende:
En als je je niet mee laat slepen door het xbox topic dan zal je zien dat er verder maar een paar toppers per jaar zijn.
Niet dan? De xbox heeft veel spellen die even leuk zijn maar al redelijk snel weer in de kast verdwijnen of verkocht worden (zelfs met live). Als je enkel de toppers koopt die je in je collectie wil houden dan hoef je maar een stuk of 5 spellen te kopen. Noem de tijdloze echte toppers maar op. PGR2 (totdat deel 3 uitkomt), Halo en dan wordt het al moeilijk. KotoR schijnt ook wel erg goed te zijn en topspin ook maar dan heb je volgens mij het meerendeel wel gehad (en ik heb het nu enkel over exclusives omdat bij de andere spellen het platform niet uit maakt). De rest van de spellen zijn spellen die na een maandje intensief spelen de kast in gaan. Kijk maar naar wat er online gespeeld wordt. Het nieuwste spel wordt het meest gespeeld en er zijn wat andere goede spellen die nogsteeds gespeeld worden maar bijv. DTM driver 2 wordt al een heel stuk minder gespeeld op live en veel mensen hebben het spel ook alweer verkocht. Het is een leuk spel (denk ik) maar geen blijvende topper die je moet hebben als xbox bezitter.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 19:06 schreef pkwarts het volgende:
[..]
![]()
Dat heb ik dus met de Gamecube en PS2, komen best leuke spellen voor uit, maar na 10 uur spelen heb ik er wel genoeg van, terwijl ik met sommige spellen op de xbox al meer dan 40 uur heb gestoken(KotOR 60 uur in totaal nu, Rainbow Six 3 nu in totaal zo'n 40 uur met live en offline play).quote:Op dinsdag 22 juni 2004 22:20 schreef koei het volgende:
[..]
Niet dan? De xbox heeft veel spellen die even leuk zijn maar al redelijk snel weer in de kast verdwijnen of verkocht worden (zelfs met live). Als je enkel de toppers koopt die je in je collectie wil houden dan hoef je maar een stuk of 5 spellen te kopen. Noem de tijdloze echte toppers maar op. PGR2 (totdat deel 3 uitkomt), Halo en dan wordt het al moeilijk. KotoR schijnt ook wel erg goed te zijn en topspin ook maar dan heb je volgens mij het meerendeel wel gehad (en ik heb het nu enkel over exclusives omdat bij de andere spellen het platform niet uit maakt). De rest van de spellen zijn spellen die na een maandje intensief spelen de kast in gaan. Kijk maar naar wat er online gespeeld wordt. Het nieuwste spel wordt het meest gespeeld en er zijn wat andere goede spellen die nogsteeds gespeeld worden maar bijv. DTM driver 2 wordt al een heel stuk minder gespeeld op live en veel mensen hebben het spel ook alweer verkocht. Het is een leuk spel (denk ik) maar geen blijvende topper die je moet hebben als xbox bezitter.
Ik heb zelf topspin, PGR2, MM3 en beyond good and evil en heb voorlopig geen behoefte om dat aantal uit te breiden. Fable en Kameo wil ik misschien nog gaan halen en heel misschien Sudeki, maar voorlopig verder niks (maar wie weet wat er nog komt..) Voor de cube zijn er daarintegen nog een heel aantal spellen die ik nog wil kopen (die al uit zijn of nog uit moeten komen).
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 22:44 schreef capibar het volgende:
jullie hebben me gemist![]()
En de X-box mist dingen die de cube aanvultquote:Op dinsdag 22 juni 2004 22:46 schreef rockstah het volgende:
juist de dingen die de gamecube mist vult de xbox weer aan. ik zou nog steeds niet weten waarom ik een ps2 zou moeten kopen though.
Cube heeft best leuke spellen ja, en voor die prijs hoef je hem niet te laten staanquote:Op dinsdag 22 juni 2004 22:47 schreef HomerJ het volgende:
[..]
En de X-box mist dingen die de cube aanvult
IK ben het 100% met je eens
* Tain schopt Capibar naar FOTquote:Op dinsdag 22 juni 2004 22:49 schreef capibar het volgende:
[afbeelding]
sorry, dit moest er even uit...
tja, het is ook vooral een mening natuurlijk, maar ik vind wel dat de cube meer verschillende soorten spellen heeft waardoor je er sneller een weer opnieuw uit de kast haalt. Bij de xbox zijn vooral de FPS en race genres goed vertegenwoordigd en het is vaak zo dat iedereen eerst zijn aandacht richt op bijv. PGR2, vervolgens komt DTM2 uit en gaat iedereen dat spelen en raakt niemand meer PGR2 aan. Weer iets later komt RSC2 uit en zet iedereen zijn DTM2 in de kast om RSC2 te spelen. Bij de cube is dit opvolg proces minder. Natuurlijk heb je hier de series als mario party waarbij het oudere deel in de kast komt te staan, maar de spellen volgen elkaar wel minder op en vooral de echte nintendo titels blijven in de belangstelling staan. Als over enkele maanden de nieuwe RS3 uitbreiding uitkomt zullen veel gamers overstappen en het originele spel niet meer spelen.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 22:26 schreef Tain het volgende:
[..]
Dat heb ik dus met de Gamecube en PS2, komen best leuke spellen voor uit, maar na 10 uur spelen heb ik er wel genoeg van, terwijl ik met sommige spellen op de xbox al meer dan 40 uur heb gestoken(KotOR 60 uur in totaal nu, Rainbow Six 3 nu in totaal zo'n 40 uur met live en offline play).
Dat blijf je altijd houden, op een gegeven moment heb je een spel wel gezien, misschien dat je hem een jaar later wel weer uit de kast pakt. Zou ook niet goed zijn voor de spelontwikkelaars als iedereen maar de oude spellen zou blijven spelenquote:Op dinsdag 22 juni 2004 22:53 schreef koei het volgende:
Als je kijkt naar welke spellen je uit de kast blijft halen, ook na een jaar ofzo dan zijn dit er toch erg weinig op elk platform.
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 22:54 schreef capibar het volgende:
[..]![]()
maar dat zijn allemaal verschillende spellen (rsc 2, pgr 2, dtm 2). zou er een mario party uitkomen en daarna een leukere donkey kong party en daarna een nog leukere toad party dan zou je mario party ook veel minder gaan spelen.......quote:Op dinsdag 22 juni 2004 22:53 schreef koei het volgende:
[..]
tja, het is ook vooral een mening natuurlijk, maar ik vind wel dat de cube meer verschillende soorten spellen heeft waardoor je er sneller een weer opnieuw uit de kast haalt. Bij de xbox zijn vooral de FPS en race genres goed vertegenwoordigd en het is vaak zo dat iedereen eerst zijn aandacht richt op bijv. PGR2, vervolgens komt DTM2 uit en gaat iedereen dat spelen en raakt niemand meer PGR2 aan. Weer iets later komt RSC2 uit en zet iedereen zijn DTM2 in de kast om RSC2 te spelen. Bij de cube is dit opvolg proces minder. Natuurlijk heb je hier de series als mario party waarbij het oudere deel in de kast komt te staan, maar de spellen volgen elkaar wel minder op en vooral de echte nintendo titels blijven in de belangstelling staan. Als over enkele maanden de nieuwe RS3 uitbreiding uitkomt zullen veel gamers overstappen en het originele spel niet meer spelen.
Als je kijkt naar welke spellen je uit de kast blijft halen, ook na een jaar ofzo dan zijn dit er toch erg weinig op elk platform.
er zijn er veeeel meer antiek.... alleen ik moet zeggen ik koop meer snes/nes games dan de rest. en voor de ps2 zijn er al genoeg goede spellen, ik had hem alleen voor pes gehaald en heb er nu ook 19 (voor mij erg veel) games voorquote:Op dinsdag 22 juni 2004 13:58 schreef koei het volgende:
[..]
Al je consoles waarvan er minimaal 2 antiek zijn en een andere is een PS2 waar weinig boeiends voor uitkomt in vergelijking met de GBA, GC en Xbox, zo moeilijk is dat dus niet.
Ik schat 50 %quote:Op woensdag 23 juni 2004 11:52 schreef mordradead het volgende:
gaan we het vanavond halen?
tjsechie, het mooiste land waar ik ooit ben geweest, mooie vrouwen.... lekker eten. pefect land...... en als jullie verliezen komt aan al dit moois een eindquote:Op woensdag 23 juni 2004 11:54 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Ik schat 50 %
ik moét wel, naja ik hoop dat ze er over 3 kwartier zijnquote:Op woensdag 23 juni 2004 13:40 schreef rockstah het volgende:
gaat weer lekker stormen vandaagik ga echt niet kranten lopen vandaag hoor
vroeg opstaan en mesten...quote:Op woensdag 23 juni 2004 15:01 schreef jercovski het volgende:
is merk op dat capibar weer van de partij is, hoe was vakantie knul??
quote:Op woensdag 23 juni 2004 15:32 schreef capibar het volgende:
[..]
vroeg opstaan en mesten...
ga weer eens met je duplo spelen.quote:Op woensdag 23 juni 2004 15:31 schreef rockstah het volgende:
datatypistes verdienen niet zoveel.
ja, wat zou ik er anders moeten doen?quote:Op woensdag 23 juni 2004 15:37 schreef rockstah het volgende:
[..]
! heb je op die boerderij van je zitten WERKEN?
mesten, dat zeg ik...quote:wat heb je in godsnaam gedaan dan??
oowjooowquote:Op woensdag 23 juni 2004 15:45 schreef pkwarts het volgende:
[..]
ga weer eens met je duplo spelen.
en jercovski, dat is alleen mijn xbox collectie. ik heb nog aardig wat pc games, maar geen zin om die allemaal toe te voegen en 3 kwart is ook niet echt.....legaal
ben er niet trots op. ik speel tegenwoordig alleen nog maar mijn xbox spellen (wel legaal dus)quote:Op woensdag 23 juni 2004 16:04 schreef mordradead het volgende:
[..]
oowjooow
ik brand de laatste tijd echt helemaal niets meer, vroeger op mijn psx wel (ik had vet weinig geld maar das geen excuus) tegenwoordig bijna al mijn games origineel -> ign met mijn nickquote:Op woensdag 23 juni 2004 16:07 schreef pkwarts het volgende:
[..]
ben er niet trots op. ik speel tegenwoordig alleen nog maar mijn xbox spellen (wel legaal dus)
quote:Op woensdag 23 juni 2004 19:56 schreef mordradead het volgende:
-------------------------Capibar-------------------------
-----------------Khadgar------------Notorious_roy-------
-------Modradead------------------------Gieling--------
---Speknek------------Tain-------------pkwarts----------
---BMH----------------Daggla-----------Jercovski--------
Mijn opstelling, hoe zouden jullie gaan spelen?
quote:Op woensdag 23 juni 2004 20:02 schreef Tain het volgende:
[..]
![]()
he, ik sta bovenaanquote:Op woensdag 23 juni 2004 20:02 schreef Tain het volgende:
[..]
![]()
quote:Op woensdag 23 juni 2004 20:07 schreef HomerJ het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wrom sta ik er niet in?quote:Op woensdag 23 juni 2004 20:31 schreef Tain het volgende:
[..]
![]()
Jij bent bondscoachquote:Op woensdag 23 juni 2004 20:39 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Wrom sta ik er niet in?
Nu blij Homer?quote:Op woensdag 23 juni 2004 19:56 schreef mordradead het volgende:
-------------------------Homerj---------------------------
-----------------Homerj------------Homerj---------------
-------Homerj------------------------Homerj-------------
---Homerj------------Homerj-------------Homerj--------
---Homerj-----------Homerj--------------Homerj--------
quote:Op woensdag 23 juni 2004 20:49 schreef Tain het volgende:
[..]
Nu blij Homer?
quote:Op woensdag 23 juni 2004 22:45 schreef HomerJ het volgende:
Waarschijnlijk zich aan het trekken op camera picsquote:Op woensdag 23 juni 2004 23:01 schreef HomerJ het volgende:
Waar is Cap?
of zijn zoomlens aan het nemenquote:Op woensdag 23 juni 2004 23:40 schreef gieling het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zich aan het trekken op camera pics
ah, je leeft nog. dit is een van die zeldzame dagen waarin je minder dan 30 keer hier gepost heb..quote:Op woensdag 23 juni 2004 23:58 schreef capibar het volgende:
[..]
hier!![]()
tsjechie rocks![]()
ja,ik heb zoo tycoon weer eens geistalledquote:Op donderdag 24 juni 2004 00:06 schreef rockstah het volgende:
[..]
ah, je leeft nog. dit is een van die zeldzame dagen waarin je minder dan 30 keer hier gepst heb..
quote:Op donderdag 24 juni 2004 03:13 schreef rockstah het volgende:
voor linux nerd tain:
[afbeelding]
dat zijn toch echt harde feiten hoor![]()
jammer dat er geen cubegames bijzitten die ik wil...quote:Op donderdag 24 juni 2004 11:04 schreef Tain het volgende:
Jeeej play.com sale is weer begonnen
http://www.play.com/play247.asp?page=salegames
f-zeroquote:Op donderdag 24 juni 2004 14:13 schreef HomerJ het volgende:
Jongens help even, ik zoe nog leuke Snes spellen die je CO-OP of heel cool in multiplayer zitten, kan iemand even raad geven?
cultuur barbaarquote:Op donderdag 24 juni 2004 14:31 schreef jercovski het volgende:
spaar eerst maar voor een XBOX, dan ben je pas cool
ik heb op zo'n frans rommelmarktje bijna een snes gekocht, met supermario all stars voor 15 euro.quote:Op donderdag 24 juni 2004 14:35 schreef gieling het volgende:
[..]
cultuur barbaar
zijn oerdegelijke apparaten . en anders stuur je hem naar katgaar.quote:Op donderdag 24 juni 2004 15:03 schreef capibar het volgende:
[..]
ik heb op zo'n frans rommelmarktje bijna een snes gekocht, met supermario all stars voor 15 euro.
toch maar niet gedaan, want je weet nooit zeker of die dingen het doen...
goed dat je het niet gedaan hebt, klote fransen vertalen echt alles...quote:Op donderdag 24 juni 2004 15:03 schreef capibar het volgende:
[..]
ik heb op zo'n frans rommelmarktje bijna een snes gekocht, met supermario all stars voor 15 euro.
toch maar niet gedaan, want je weet nooit zeker of die dingen het doen...
Jequote:Op woensdag 23 juni 2004 20:02 schreef Tain het volgende:
![]()
ik doe er wel 100 spijkers bij, een metertje touw en 3 plankenquote:Op donderdag 24 juni 2004 16:19 schreef jercovski het volgende:
ik koop nog liever 300 meter touw, paar planken en wat spijkers voor dat geld!
aaargh!quote:Op donderdag 24 juni 2004 15:27 schreef rockstah het volgende:
ik heb trouwens besloten dat ik de mooiste snes in heel gam heb.
kijk maar, geen krasje of vuiltje te bevinden:
[afbeelding]
hoeveel zou die waard zijn?
de n64 is echt gaar, dat is echt de enige nintendo console die ik echt een grafding vind...quote:Op donderdag 24 juni 2004 16:29 schreef rockstah het volgende:
ik wil een n64
meter is te weinig, ik wil een vlaggemast bouwenquote:Op donderdag 24 juni 2004 16:26 schreef mordradead het volgende:
[..]
ik doe er wel 100 spijkers bij, een metertje touw en 3 planken
nee man. de snes is veel gaarder.quote:Op donderdag 24 juni 2004 16:35 schreef capibar het volgende:
[..]
de n64 is echt gaar, dat is echt de enige nintendo console die ik echt een grafding vind...
nou, 2 goede spellenquote:Op donderdag 24 juni 2004 16:51 schreef jercovski het volgende:
[afbeelding]
![]()
[afbeelding]
![]()
en deze zijn helemaal gruwelijk:
[afbeelding]
![]()
vooral die multiplayer
ge-wel-dig
je moet ook met die kleine gaan he, dan moeten ze eerst ene beetje naar beneden richten, ik ging altijd in facility en dan met proximity mines..... dan moet je die zo plaatsen dat als ze naar je toe lopen het ontploft, dan zit je gebakkenquote:Op donderdag 24 juni 2004 16:57 schreef rockstah het volgende:
met golden eye verloor ik altijd. volges mij is bond daar veel sterker dan die andere characters
oftewel: kuifje en de zonne tempelquote:Op donderdag 24 juni 2004 17:24 schreef rockstah het volgende:
check, ik heb een gameplayfilmpje gemaakt van 'tintin et le temple du soleil' op de snes.
[afbeelding]
dat zal best, aangezien ik professioneel filatelist ben eis ik de 2 andere postzegels alsnogquote:Op donderdag 24 juni 2004 18:11 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Ik heb connecties met de TPG dat ze 2 postzegels ook accepteren![]()
vaag spel was dat....quote:Op donderdag 24 juni 2004 17:24 schreef rockstah het volgende:
check, ik heb een gameplayfilmpje gemaakt van 'tintin et le temple du soleil' op de snes.
[afbeelding]
portugal gewonnen door penalty'squote:Op donderdag 24 juni 2004 21:57 schreef mordradead het volgende:
1-0 voor engeland (al een tijdje, nu heeft portugal 69% balbezit..................... leuk hoor
dat wordt dus straks tegen portugal spelenquote:Op vrijdag 25 juni 2004 08:12 schreef Rahl het volgende:
[..]
portugal gewonnen door penalty's
zweden - portugalquote:Op vrijdag 25 juni 2004 08:57 schreef Tain het volgende:
[..]
dat wordt dus straks tegen portugal spelen
* optimistisch is
ik weet niet wat zijn naam is, maar dat was hem wel ja.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 12:25 schreef pkwarts het volgende:
ricardo 'blote handen' tha man bedoel je? het werd idd wel zijn avond. eerst een bal met blote handen stoppen en dan de winnende penalty schieten.
kom op zeg, ik kijk nou voetbal.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 13:53 schreef mordradead het volgende:
mensen, er is nu tennis op.... na alle regen eindelijk verkerk - phillipousis (4-2 staat het nu in de 1e set)
edit: 1e set gewonnen voor verkerk, nu is er rtl z op
edit: godver, phillipousis breakt verkerk.... 4-2 voor de australier in de 2e set
Wat?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 15:53 schreef mordradead het volgende:
godverdomme
dat kan ik best begrijpen.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 18:06 schreef mordradead het volgende:
camera's zijn saai
als we dat winnen, hoeveel wedstrijden moeten we dan nog spelen om het EK te winnen?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 19:21 schreef mordradead het volgende:, morgen nederland - zweden
![]()
Nee? echt?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 19:21 schreef mordradead het volgende:, morgen nederland - zweden
![]()
Ja nu zitten we samen achter een mac G4, 42" plasma, nog een PC, Pioneer reveiver, 5.1 Kef boxen, en denon versterker ennn nog een flinke subwooferquote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:22 schreef mordradead het volgende:
daar hest guusie, long time no see
Guus mompelt iets van capibar en rockstah...quote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:22 schreef mordradead het volgende:
daar hest guusie, long time no see
concept is goed, alleen zo ontzetted duur en te gebruikersvriendelijk...quote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:07 schreef mordradead het volgende:
mac![]()
precies, ik heb nu redhat op de pc staan:quote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:09 schreef Tain het volgende:
[..]
concept is goed, alleen zo ontzetted duur en te gebruikersvriendelijk...
Ow, had ik de GC al genoemtquote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:06 schreef gieling het volgende:
[..]
Ja nu zitten we samen achter een mac G4, 42" plasma, nog een PC, Pioneer reveiver, 5.1 Kef boxen, en denon versterker ennn nog een flinke subwoofer![]()
omgquote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:11 schreef mordradead het volgende:
[..]
precies, ik heb nu redhat op de pc staan:
dat is pas goed... lekker goedkoop
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:12 schreef rockstah het volgende:
[..]
omg
allemaal dure dingen om mee op te scheppen en dan beginnen over een goedkope GC...quote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:12 schreef gieling het volgende:
[..]
Ow, had ik de GC al genoemt
nu nog stroomquote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:14 schreef Tain het volgende:
[..]
allemaal dure dingen om mee op te scheppen en dan beginnen over een goedkope GC...
verwend snotkindquote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:12 schreef gieling het volgende:
[..]
Ow, had ik de GC al genoemt
Bij consoles gaat het om de fun die je ervan hebt, niet om de prijs!quote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:14 schreef Tain het volgende:
[..]
allemaal dure dingen om mee op te scheppen en dan beginnen over een goedkope GC...
geeneens een beamerquote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:16 schreef gieling het volgende:
[..]
Bij consoles gaat het om de fun die je ervan hebt, niet om de prijs!
wat kan je serieus met linux als je geen programmeur bent?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:13 schreef mordradead het volgende:
[..]wat nou?
een woord, stabiliteit mannetjequote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:17 schreef rockstah het volgende:
[..]
wat kan je serieus met linux als je geen programmeur bent?
Liever de scherpte van een plamaquote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:17 schreef mordradead het volgende:
[..]
geeneens een beamer
welke funquote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:16 schreef gieling het volgende:
[..]
Bij consoles gaat het om de fun die je ervan hebt, niet om de prijs!
plasma en scherpquote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:18 schreef gieling het volgende:
[..]
Liever de scherpte van een plama
idd. een mooi donker kamertje en een 1024x768 beamertje (800x600 is zooooo 2003)quote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:18 schreef Tain het volgende:
[..]
plasma en scherp
Als je een goede koopt welquote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:18 schreef Tain het volgende:
[..]
plasma en scherp
hdtvquote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:20 schreef gieling het volgende:
[..]
Als je een goede koopt wel
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:17 schreef mordradead het volgende:
[..]
geeneens een beamer JVC HV-32P37S
ik weet niet, maar alle plasma's zijn korreliger dan normale tv'squote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:20 schreef gieling het volgende:
[..]
Als je een goede koopt wel
jonge, dat ding is geen eens een hdtv..... niet echt iets voor de toekomst dus.....quote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:23 schreef rockstah het volgende:
[..]
er is ook een progressive scan mode versie van. maar die is tyfus duur.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:25 schreef pkwarts het volgende:
[..]
jonge, dat ding is geen eens een hdtv..... niet echt iets voor de toekomst dus.....
wel leuk ding opzich.quote:* Component PAL Progressive ingang (Y, Cb, Cr) en audio uitgang (L, R)
* Hoge resolutie NTSC weergave (1500i)
* 82 cm (76 cm zichtbaar) wide-aspect (16:9) natural flat beeldbuis
gelukkig ook helemaal niet duurquote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:41 schreef rockstah het volgende:
gevonden:
[afbeelding]
gaat weg voor rond de 2000 euro. ik weet het niet precies.
[..]
wel leuk ding opzich.
als je de specs ziet is die prijs wel terecht hoor.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:43 schreef Tain het volgende:
[..]
gelukkig ook helemaal niet duur![]()
www.elcheapo.nlquote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:48 schreef rockstah het volgende:
[..]
als je de specs ziet is die prijs wel terecht hoor.
daarom wil ik de hv ook. die voor gaat rond de 900 euro weg. tis alleen onmogelijk om een nederlandse prijsvergelijking voor tv's te vinden.
wat een belachelijke prijzen zeg. in engeland zijn ze veel goedkoper.quote:
vlieg hem dan overquote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:57 schreef rockstah het volgende:
[..]
wat een belachelijke prijzen zeg. in engeland zijn ze veel goedkoper.
hier is de goedkoopste 1200 ofzo.
tuurlijk. kost ook niksquote:Op vrijdag 25 juni 2004 22:14 schreef Tain het volgende:
[..]
vlieg hem dan over
dan moet je niet zeiken over de prijzen hierquote:Op vrijdag 25 juni 2004 22:18 schreef rockstah het volgende:
[..]
tuurlijk. kost ook niks
en waar is france in godsnaam mee bezig?
btw toch helemaal overgestapt naar IGN game lists zo te zienquote:Op vrijdag 25 juni 2004 22:27 schreef rockstah het volgende:
goed goed ik zoek wel een andere uit.
mjah. ik miste de omschrijvingen een beetje. en ign is ook wel wat overzichtelijker. qua collection en vooral wishlist is IGN beter. hoewel je bij gamespot ze een cijfer geeft door aparte cijfers voor gamplay, GFX, sound, value en tilt te geven. dat is wel makkelijker.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 22:31 schreef Tain het volgende:
[..]
btw toch helemaal overgestapt naar IGN game lists zo te zienEn nederland is nu eenmaal duur met elektronica, je zou het beter in duitsland kunnen halen
toch geen sony he?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 22:27 schreef rockstah het volgende:
goed goed ik zoek wel een andere uit.
dat zag ik vannochtend jaquote:Op vrijdag 25 juni 2004 22:51 schreef rockstah het volgende:
[..]
ik ben best blij voor mijn doen vandaag![]()
ik zeg toch ook voor mijn doenquote:Op vrijdag 25 juni 2004 22:53 schreef capibar het volgende:
[..]
dat zag ik vannochtend ja
ik heb je om 12 uur uit je bed moeten sleuren, en daarna ging je brood eten wat uit je mond viel.
voor de rest heb je de hele dag op je kamer gezeten, 1x naar beneden gelopen, en dan een beetje vaag zitten doen en je de hele dag uitrekken en gapen enzo.
en dat allemaal terwijl je ogen halfdicht zaten.
je gaat me toch niet vertellen dat het normaal NOG erger is?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 22:59 schreef rockstah het volgende:
[..]
ik zeg toch ook voor mijn doen
look who's talking! jij kent alle homeshopping reclames uit je hoofd!quote:Op vrijdag 25 juni 2004 23:03 schreef capibar het volgende:
[..]
je gaat me toch niet vertellen dat het normaal NOG erger is?![]()
iedereen kent die toch uit hun hoofd?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 23:05 schreef rockstah het volgende:
[..]
look who's talking! jij kent alle homeshopping reclames uit je hoofd!
mij heb je nooit horen klagenquote:Op zaterdag 26 juni 2004 00:37 schreef jercovski het volgende:
en dan lope huile als mordra en ik het over school hebben,
quote:Op zaterdag 26 juni 2004 00:37 schreef jercovski het volgende:
nog steeds geen slotje
jongens dit soort bagger is voor MSN toch??
quote:Op zaterdag 26 juni 2004 00:55 schreef rockstah het volgende:
[..]
! look who's talking!
dat bedoel ik met gehuilquote:Op zaterdag 26 juni 2004 00:55 schreef rockstah het volgende:
[..]
! look who's talking!
quote:En nu stoer op fok gaan psten terwijl ik daar niet kan reageren.
Stoer hoor.
Kijken we morgen wel of je dat nog bent.
wie is dat? wat is dat voor board?quote:En dan wis ik dit topic zodat de cop mij niet kunnen maken .
quote:hou je van bier?
Nee, dat mag ik niet drinken van mijn geloof.
Ik prefereer breezer.
wie is dit man! is hij serieus? en wat is dat voor kansloos board?quote:Vuile bierdrinkende Hollander.
Jij hebt een grote bek voor iemand uit Giekerk.
Jelle heet je toch?
Ik stuur mijn vrienden wel op je af christenhond.
En daarna kom ik bij je thuis om je zusje te verkrachten.
het geeft wel het gewenste resultaat en je hoeft niet te kijkenquote:Op zaterdag 26 juni 2004 08:37 schreef mordradead het volgende:
je lult... gefeli daggla "mooie" overwinning toch jammer dat die coach zo'n duitse stempel op het griekse spel druktterugzakken na de goal...... saaaaai
Nee, all night dvd en games met guusiequote:Op zaterdag 26 juni 2004 08:37 schreef mordradead het volgende:
je lult... gefeli daggla "mooie" overwinning toch jammer dat die coach zo'n duitse stempel op het griekse spel druktterugzakken na de goal...... saaaaai
Tis cool hequote:Op zaterdag 26 juni 2004 08:46 schreef mordradead het volgende:
ooit een keer ben ik meer dan 24 uur op geweest om te gamen en te eten..... best gezellig was dat, ik moet wel kijken maar ik heb gewoon een hekel aan duits voetbal...... de fransen bakten er ook niet veel van
dan ben je volgens mij echt zo brak als je gaat slapen...quote:Op zaterdag 26 juni 2004 08:50 schreef gieling het volgende:
[..]
Tis cool he
Laatst had ik het wel vrij erg, voordat we met de klas naar parijs gingen enzo, ik wou graag in de bus slapen, dus ik blijf helenacht op, lukt het verdomme niet om in slaap te komen in die bus![]()
(uiteindelijk 42 uur wakker zijn
)
toen ik dit jaar met school naar barcelona ging had ook bijna niemand in de bus geslapen, op zich was dat best kut..... vooral omdat we langs musea redenquote:Op zaterdag 26 juni 2004 08:50 schreef gieling het volgende:
[..]
Tis cool he
Laatst had ik het wel vrij erg, voordat we met de klas naar parijs gingen enzo, ik wou graag in de bus slapen, dus ik blijf helenacht op, lukt het verdomme niet om in slaap te komen in die bus![]()
(uiteindelijk 42 uur wakker zijn
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |