Ik heb mijn vakantierooster van C1000 nog niet binnen, maar het kan best dat ik alleen s'avonds moet werken.quote:Op maandag 21 juni 2004 16:08 schreef Rahl het volgende:
ik ben wel van plan om te werken, maar k heb nog nix
ik?quote:Op maandag 21 juni 2004 16:10 schreef mordradead het volgende:
ik ga gewoon mijn krantenwijkje lopentrouwens jij gaat een xbox kopen he.....
ik loop middagkrant, zwaar relaxed (soms) gewoon ff op internet aanmeldenquote:Op maandag 21 juni 2004 16:11 schreef Rahl het volgende:
[..]
ik?
en ik wil ook een krantewijk, al een paar keer gebeld naar distriQ en ze zullen met terugbellen maar dat doen ze steeds niet
Vorig jaar heb ik in de vakantie 2 weken héél hard gewerkt, 250 euro verdiend en de rest van de vakantie niks gedaanquote:Op maandag 21 juni 2004 16:11 schreef Rahl het volgende:
[..]
ik?
en ik wil ook een krantewijk, al een paar keer gebeld naar distriQ en ze zullen met terugbellen maar dat doen ze steeds niet
ook al gedaan, maar ze negeren me gewoonquote:Op maandag 21 juni 2004 16:12 schreef mordradead het volgende:
[..]
ik loop middagkrant, zwaar relaxed (soms) gewoon ff op internet aanmelden
Het is een samenzwering!quote:Op maandag 21 juni 2004 16:13 schreef Rahl het volgende:
[..]
ook al gedaan, maar ze negeren me gewoon
toen ik in de 1e zat ging ik met ene paar vrienden lelies koppen, na 1 halve dag ermee gekapt , wat een kutwerk zegquote:Op maandag 21 juni 2004 16:12 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Vorig jaar heb ik in de vakantie 2 weken héél hard gewerkt, 250 euro verdiend en de rest van de vakantie niks gedaan![]()
dat heb ik vorige zomer gedaan,quote:Op maandag 21 juni 2004 16:13 schreef mordradead het volgende:
[..]
toen ik in de 1e zat ging ik met ene paar vrienden lelies koppen, na 1 halve dag ermee gekapt , wat een kutwerk zeg
maar je bent bijna 16? Waarom solliciteer je dan niet in een supermarkt voor een vakantie baan? Jonge mensen willen ze graag hebben want die zijn lekker goedkoop en jij kan werken wanneer je wil (in de vakantie dan..)quote:Op maandag 21 juni 2004 16:13 schreef Rahl het volgende:
[..]
ook al gedaan, maar ze negeren me gewoon
die stome albert heijn zou mij ook nog bellenquote:Op maandag 21 juni 2004 16:17 schreef koei het volgende:
[..]
maar je bent bijna 16? Waarom solliciteer je dan niet in een supermarkt voor een vakantie baan? Jonge mensen willen ze graag hebben want die zijn lekker goedkoop en jij kan werken wanneer je wil (in de vakantie dan..)
ja, dat kan ik ook nog proberen, maar ik doe liever kranten of iets anders buitenquote:Op maandag 21 juni 2004 16:17 schreef koei het volgende:
[..]
maar je bent bijna 16? Waarom solliciteer je dan niet in een supermarkt voor een vakantie baan? Jonge mensen willen ze graag hebben want die zijn lekker goedkoop en jij kan werken wanneer je wil (in de vakantie dan..)
tja, wie wil er dan ook bij de albert heijn werken..quote:Op maandag 21 juni 2004 16:18 schreef mordradead het volgende:
[..]
die stome albert heijn zou mij ook nog bellen
In de zomer wel...quote:Op maandag 21 juni 2004 16:19 schreef Rahl het volgende:
[..]
ja, dat kan ik ook nog proberen, maar ik doe liever kranten of iets anders buiten
Optiefen buitenlanderquote:Op maandag 21 juni 2004 16:20 schreef mordradead het volgende:
loser
ik ben een binnenlander manquote:Op maandag 21 juni 2004 16:26 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Optiefen buitenlander
Je ben toch een fries?quote:Op maandag 21 juni 2004 16:29 schreef mordradead het volgende:
[..]
ik ben een binnenlander man
jij bent toch een loser van de c1000quote:Op maandag 21 juni 2004 16:30 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Je ben toch een fries?
ik vind een lekker regenbuitje altijd wel verfrissendquote:Op maandag 21 juni 2004 16:25 schreef koei het volgende:
[..]
In de zomer wel...
Ik was echt blij dat ik geen krantenwijk meer had als het weer eens stortregende... Maar voor enkel vakantiewerk is kranten wel fijner, maar als je witl blijven werken dan raad ik je toch supermarkt werk aan (als ze tevreden over je zijn dan vragen ze na de vakantie of je wil blijven)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |